Italialaisen katuauton maksimitehot saavutetaan 8000 kierroksella

Ferrari korvaa 458 Italian melkoisella uutuudella, joka tuntee mallinimen 488 GTB.

Ferrari 488 GTB esitellään tuota pikaa, ja myös kahdella ahtimella toteutetun mallin suorituskyky on pikaista.​
Ferrari 488 GTB esitellään tuota pikaa, ja myös kahdella ahtimella toteutetun mallin suorituskyky on pikaista.​

Keskimoottorinen Ferrari 488 GTB esitellään Genèven autonäyttelyssä ja siinä, missä 458 Italiassa oli vapaasti hengittävä V8, on 488 GTB:ssä kahdella turboahtimella varustettu 670-hevosvoimainen V8-tekniikka. Suurin teholukema saavutetaan 8000 kierroksella.

Tehoa 488 GTB:ssä on sata hevosvoimaa enemmän kuin 458 Italiassa ja 65 hevosvoimaa runsaammin verrattuna Speciale-malliin.

 Nollasta sataan taiipuu 488 GTB:llä tasan kolmeen sekuntiin.

Mitä omamassaan tulee, 1370-kiloinen 488 GTB on kymmenen kiloa vakiota 458 Italiaa kevyempi. Josta tulee mieleen, että McLaren 650S painaa 1330 kiloa,..