Maailman pelottavin automainos oli Auto Bildin nettisivujen ylivoimaisesti katsotuin vuonna 2011

Vuosi 2011 oli Auto Bild Suomen ensimmäinen nettiuutisten vuosi. Siihen mahtui lähes 1 000 artikkelia ja videota. Pelottava automainos, jonka kerrotaan vedetyn pois levityksestä, nousi 39 787 kävijän määrällään lehden luetuimmaksi nettijutuksi.

Vuosi 2011 oli Auto Bild Suomen nettisivuston ensimmäinen, jonka kuluessa julkaisimme lähes 1 000 autoartikkelia sekä videota.

Maailman pelottavin automainos, jonka kerrotaan vedetyn Britanniassa pois levityksestä, kohosi peräti 39 787 kävijän määrällään ABS-nettisivujen vuoden ylivoimaisesti luetuimmaksi nettijutuksi.

Miksi ihmisiä sitten kiehtoo automainos, jossa näkyy aaveita? Tuntemattoman pelko on tunnetusti muuan niistä seikoista, jotka saavat mielikuvituksen liikkeelle, ja mikäli tuntemattomaan liittyvä  linkittyy automaailmaan, on yhdistelmä taattu.

Video on ehdottomasti katsomisen arvoinen. Katso maailman pelottavin automainos klikkaamalla oheisesta linkistä –  ja muista sitä ennen laittaa kaiuttimiin riittävästi ääntä!

http://www.youtube.com/watch?v=s1ZkgUA84hA

Varoitamme kuitenkin jo etukäteen: tämä automainos ei sovi heikkohermoisille tai sydänvikaisille.

Teksti: J. Peltonen