Mercedes-Benz CLS 63 AMG kiivaampana versiona

Saksalainen virityspaja Wheelsandmore ehätti julkistamaan oman näkemyksensä uudesta CLS-sarjasta jo ennen ensimmäistä, virallista AMG-versiota. Pääpaino asettuu uusiin, kolmiosaisiin ja taottuihin 6Sporz2-seosmetallivanteisiin, jotka on kehitetty edeltäjämallista 6Sporz.

Saksalainen virityspaja Wheelsandmore ehätti julkistamaan oman näkemyksensä uudesta CLS-sarjan tykistä jo ennen ensimmäistä, virallista AMG-versiota. Pääpaino asettuu uusiin, kolmiosaisiin ja taottuihin sekä erikoiskevyihin 6Sporz2-seosmetallivanteisiin, jotka on kehitetty edeltäjämallista 6Sporz.

Näyttävät kiekot ovat keulassa 9,5 x 20 -tuumaiset ja takana 11 x 20 -tuumaiset, joilla lepäävät vastaavasti 255/30/20 sekä 305/25/20 -mittaiset Dunlop Sportmaxx -renkaat.

Mutta moottoripuolellekin tehtiin muutoksia, sillä Wheelsandmore-virityspajan ukot eivät olleet täysin tyytyväisiä AMG:n uuden tuplaturbomoottorin (525 hv) suorituskykyyn. Niinpä he puuttuivat moottorinohjauselektroniikkaan ja asensivat pakoputkistoon läppäventtiilijärjestelmän. Nyt tehot on korotettu ronskimpaan 580 hevosvoimaan.

Alustassa noudatetaan ilmajousitusta taka-akselilla. Keulapuolella on KW:n korkeussäätöinen jousisarja.