Nissan Pulsar lokakuussa Suomeen

Koeajamaan sitä ei vielä päässyt, mutta Auto Bild Suomi otti kylmät tyypit Pulsarista, joka edusti esisarjan tuotantoa.

Pulsarin moottoreiksi saa 1,2-litraisen DIG-T -bensiiniturbon (115 hv) sekä 1,5-litraisen turbodieselin (110 hv). Kolmanneksi saapuu alkuvuodesta täydennykseksi 1,6-litrainen bensiiniturbo (190 hv).

Lokakuussa Suomen myyntiin tuleva viisiovinen monikäyttömalli Pulsar asettuu esimerkiksi Toyota Aurisin ja VW Golfin kokoluokkaan.

Edessä on tanakan tuntuiset istuimet ja hallintalaitteet sijaitsevat selkeästi, mutta enemmän huomiota herättävät todella runsaat jalkatilat takaistuimella. Sinne mahtuu hyvin pitkäjalkainenkin matkustaja.

Pulsarissa on luokkansa pisin akseliväli (2700 mm). Päätila takana puolestaan riittää hienosti 186-senttiselle.

Moottoreiksi saa 1,2-litraisen DIG-T -bensiiniturbon (115 hv) sekä 1,5-litraisen turbodieselin (110 hv). Kolmanneksi saapuu alkuvuodesta täydennykseksi 1,6-litrainen bensiiniturbo (190 hv).

Runsaista teknologiavarusteista mainittakoon Safety Shield -turvapaketti, johon sisältyvät liikkuvien kohteiden tunnistus peruutettaessa, automaattinen hätäjarrutus, kaistavahti sekä kuolleen kulman varoitusjärjestelmä.

Varusteisiin sisältyvät myös LED-ajovalot sekä 360 asteen kamerajärjestelmä ja älypuhelinintegrointi.