Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Koeajossa Škoda Kodiaq Scout: Maastohenkinen ja maskuliininen

Kodiaq Scout on sekä ominai­suuk­siltaan että ulkonäöltään perus-Kodiaqia maasto­kel­poi­sempi.

Auto Bild.Koeajot
6.4.2019

Škoda Ko­di­aq Scou­tin erot­taa muis­ta Ko­di­aq-mal­leis­ta etu- ja ta­ka­pus­ku­rien ho­pe­an­vä­ri­sis­tä ala­o­sis­ta. Nämä var­sin pie­nel­tä tun­tu­vat yk­si­tyis­koh­dat luo­vat Scou­tin il­mee­seen mas­ku­lii­ni­sem­paa maas­to­au­to­mai­suut­ta. Etu­lo­ka­suo­jis­sa on li­säk­si Scout-emb­lee­mit.

Ul­koi­set tun­nus­mer­kit tar­koit­ta­vat myös sitä, et­tä Škoda Ko­di­aq Scout on ai­na ne­li­ve­toi­nen, ja sii­nä on kak­sois­kyt­ki­nau­to­maat­ti­vaih­teis­to. Pus­ku­rin hel­mo­jen uu­den muo­toi­lun seu­rauk­se­na Scout on yh­dek­sän mil­li­met­riä pe­rus­mal­lia pi­dem­pi.

Škoda Kodiaq Scoutin paremmat maastoajo-ominaisuudet syntyvät vakiovarusteena olevasta huonon tien paketista, suuremmasta pyöräkoosta ja esimerkiksi ajoasetusten Off Road -tilasta.

Škoda Kodiaq Scoutin paremmat maastoajo-ominaisuudet syntyvät vakiovarusteena olevasta huonon tien paketista, suuremmasta pyöräkoosta ja esimerkiksi ajoasetusten Off Road -tilasta.

Moot­to­ri­vaih­to­eh­to­ja on nel­jä: kak­si ben­sii­ni­moot­to­ria ja kak­si die­se­liä. Ben­sa­vaih­to­eh­dot ovat 1.4 TSI (150 hv) ja 2.0 TSI (180 hv). 1.4 TSI:n DSG:ssä on kuu­si ja 2.0 TSI:n DSG:ssä seit­se­män vaih­det­ta.

2,0-lit­rai­sen die­se­lin te­ho­vaih­to­eh­dot ovat 150 ja 190 he­vos­voi­maa, ja niis­sä mo­lem­mis­sa on 7-vaih­tei­nen DSG. Ko­ea­jo­au­tok­si va­li­koi­tui te­hok­kaam­pi die­sel­mal­li.

Pa­rem­min maas­tos­sa

Pe­rus-Ko­di­a­qin 4x4-mal­lien ta­paan myös Škoda Ko­di­aq Scou­tin ne­li­ve­to on to­teu­tet­tu ta­ka­ve­to­pyö­räs­tön yh­tey­teen si­joi­te­tul­la säh­köi­ses­ti oh­ja­tul­la mo­ni­le­vy­kyt­ki­mel­lä, jo­ten kyt­kin lu­kit­tu­na voi­man­ja­ko ak­se­lien vä­lil­lä on 50:50.

Jär­jes­tel­män toi­min­ta­no­peus on riit­tä­vä, ja ta­ka­pyö­rät aut­ta­vat kul­ke­mis­ta jo en­nen kuin etu­pyö­rät eh­ti­vät su­tais­ta.

Se, et­tä Škoda Ko­di­aq Scou­tis­sa on pe­rus­mal­lia pa­rem­mat maas­to­a­jo-omi­nai­suu­det, ei siis joh­du ne­li­ve­don to­teu­tuk­ses­ta, sil­lä Škoda Ko­di­aq Scou­tis­sa­kaan ei ole me­kaa­ni­sia poi­kit­tais­luk­ko­ja.

Skoda Kodiaq Scoutin etuistuimet ovat tanakat.

Skoda Kodiaq Scoutin etuistuimet ovat tanakat.

Täysikasvuisille aikuisille on kahdella ensimmäisellä rivillä tilaa riittävästi. Kolmas istuinrivi soveltuu parhaiten vain nuorisolle

Täysikasvuisille aikuisille on kahdella ensimmäisellä rivillä tilaa riittävästi. Kolmas istuinrivi soveltuu parhaiten vain nuorisolle

Kai­kis­sa Ko­di­a­qeis­sa poi­kit­tai­nen lu­ki­tus­vai­ku­tus saa­daan ai­kaan jar­rut­ta­mal­la su­ti­maan pyr­ki­vää pyö­rää.

Škoda Ko­di­aq Scou­tin pa­rem­mat maas­to­a­jo-omi­nai­suu­det syn­ty­vät va­ki­o­va­rus­tee­na ole­vas­ta huo­non tien pa­ke­tis­ta, suu­rem­mas­ta pyö­rä­koos­ta ja esi­mer­kik­si ajo­a­se­tus­ten Off Road -ti­las­ta, jos­sa alus­tan elekt­ro­ni­set apu­rit sää­ty­vät maas­to­a­joa sil­mäl­lä­pi­tä­väl­le ta­sol­le.

Li­sä­va­rus­tee­na (ko­ea­jo­au­tos­sa +1 136 €) saa­ta­van mu­kau­tu­van DCC-alus­tan­sää­tö­jär­jes­tel­män yh­tey­des­sä is­kun­vai­men­ti­mien toi­min­taa muu­te­taan, ja moot­to­ri re­a­goi hi­taam­min kaa­su­pol­ki­men liik­kei­siin – se hel­pot­taa ajo­no­peu­den pi­tä­mis­tä va­ki­o­na, vaik­ka kaa­su­jal­ka hie­man hei­lah­te­li­si­kin epä­ta­sai­ses­sa maas­tos­sa.

Sa­mal­la pääl­le kyt­key­tyy ala­mä­ki­hi­das­tin, jon­ka an­si­os­ta no­peus ei nou­se, vaik­ka au­toa ei hil­li­tä jar­rul­la.

Vä­hem­män maas­tu­ri­mai­nen

Škoda Ko­di­aq Scout ei ole var­si­nai­nen maas­tu­ri – sitä ei siis ole tar­koi­tet­tu var­si­nai­seen maas­to­möy­ri­mi­seen – mut­ta sen omi­nai­suu­det riit­tä­vät hie­man huo­nom­pi­kun­toi­sem­mil­la­kin mök­ki­teil­lä.

Scoutissa on metalliset poljinpinnat, ja led-tunnelmavalaistuksessa on kymmenen eri värivaihtoehtoa.

Scoutissa on metalliset poljinpinnat, ja led-tunnelmavalaistuksessa on kymmenen eri värivaihtoehtoa.

Huo­non tien pa­ket­tiin kuu­lu­va alus­tan ja moot­to­rin ala­puo­li­nen suo­jus ja 194 mil­li­met­rin maa­va­ra riit­tä­vät yl­lät­tä­vän huo­nois­sa ajo-olo­suh­teis­sa.

Škoda Ko­di­aq Scou­tin ajet­ta­vuus ei tuo­ta yl­lä­tys­tä ai­na­kaan ne­ga­tii­vi­ses­sa mie­les­sä. Kos­ka Škoda Ko­di­aq Scout ei ole maas­tu­ri, jo­ten se on ajet­ta­va­na hy­vin sa­man tun­tui­nen kuin nor­maa­li­kor­kui­nen hen­ki­lö­au­to.

Ajet­ta­vuu­den suh­teen ei ole pa­haa sa­not­ta­vaa, on al­la sit­ten kint­tu­pol­ku tai moot­to­ri­tie.

Vaik­ka Škoda Ko­di­aq Scout vai­kut­taa kook­kaal­ta, sil­lä on suh­teel­li­sen help­po pyö­ri­tel­lä taa­ja­mis­sa­kin. Maan­tiel­lä Škoda Ko­di­aq Scout me­nee mu­ki­se­mat­ta sin­ne, min­ne kul­jet­ta­ja oh­jas­taa, ei­vät­kä pit­kit­täi­su­rat tai si­vu­tuu­li vai­ku­ta kul­ku­suun­taan.

Mel­ko suu­res­ta kor­keu­des­ta huo­li­mat­ta kori ei kal­lis­te­le myös­kään pie­nem­mil­lä mut­ka­teil­lä lii­kaa, vaan aja­mi­nen on ren­non help­poa.

5- ja 7-paik­kai­nen ver­sio

Ko­ea­jo­au­to oli va­rus­tet­tu seit­se­mäl­lä is­tu­ma­pai­kal­la. Täy­si­kas­vui­sil­le ai­kui­sil­le on kah­del­la en­sim­mäi­sel­lä ri­vil­lä ti­laa riit­tä­väs­ti. Kol­mas is­tuin­ri­vi so­vel­tuu par­hai­ten vain nuo­ri­sol­le, sil­lä 7-paik­kai­sil­le maas­tu­reil­le tyy­pil­li­seen ta­paan ti­laa on täy­si­kas­vui­sil­le hie­man niu­kas­ti.

Li­sä­pai­kois­ta ei ole suu­rem­paa hait­taa: kun ne on pa­ke­toi­tu pii­loon, niin ne muo­dos­ta­vat ta­sai­sen ta­va­ra­ti­lan poh­jan.

Perheen pienimpiä ajatellen auto kannattaa ehkä varustaa etuistuimien selkänojissa olevilla 126 euron hintaisilla taittopöydillä.

Perheen pienimpiä ajatellen auto kannattaa ehkä varustaa etuistuimien selkänojissa olevilla 126 euron hintaisilla taittopöydillä.

Li­säis­tui­met ve­rot­ta­vat hie­man ta­va­ra­ti­laan vii­si­paik­kai­seen ver­rat­tu­na, mut­ta kun ta­ka­pen­kit ei­vät ole käy­tös­sä, niin 7-paik­kai­ses­sa on sil­ti lä­hes 600 lit­ran ta­va­ra­ti­la.

Mak­si­maa­lis­ta ve­to­ky­kyä ta­voi­tel­ta­es­sa on va­lit­ta­va 5-paik­kai­nen ver­sio, sil­lä sen suu­rin sal­lit­tu jar­rul­li­sen kär­ryn ve­to­mas­sa (2 500 kg) on 500 ki­loa suu­rem­pi kuin 7-paik­kai­sen.

Škoda Ko­di­aq Scou­tis­sa on mo­ni­puo­li­ses­ti avus­tin­jär­jes­tel­miä hel­pot­ta­mas­sa käyt­töä ja li­sää­mäs­sä tur­val­li­suut­ta. Nii­hin kuu­luu mm. pe­rä­vau­nu­a­vus­tin, kais­tan­vaih­to­va­roi­tin, au­to­maat­ti­nen hä­tä­jar­ru­tu­sa­vus­tin sekä si­vul­ta lä­hes­ty­väs­tä lii­ken­tees­tä va­roit­ta­va pe­ruu­tus­va­roi­tin.

Tar­jol­la ovat myös WLAN-lä­hi­verk­ko, 4G SIM -kort­ti­mo­duu­li ja ka­pa­si­tii­vi­nen kir­kas­la­si­tyyp­pi­nen 9,2 tuu­man kos­ke­tus­näyt­tö.

Ko­ko­nai­suus on yh­tä on­nis­tu­nut pa­ket­ti kuin pe­rus­mal­li­kin, ei­kä Škoda Ko­di­aq Scou­tin koh­dal­la hä­viä mis­sään. Ti­la­tar­jon­ta on eri­no­mai­nen, ja ne­li­ve­toi­suus ta­kaa var­mem­man pe­ril­le­pää­syn ke­lis­sä kuin ke­lis­sä.

Škoda Ko­di­aq 2.0 TDI 190 4X4 Scout DSG 7P

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1968 cm3, 140 kW (190 hv)/3500−4000 r/min, 400 Nm/1750−3250 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0−100 km/h 8,6 s, huip­pu­no­peus 210 km/h

Ku­lu­tus

5,7 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­tö

151 g/km

Voi­man­siir­to

A7 (DSG), ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4707, l. 1882, k. 1676 mm, ak­se­li­vä­li 2791 mm, oma­mas­sa 1850 kg, kan­ta­vuus 660 kg, ve­to­mas­sa 2000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 233/593/1968 l, tank­ki 60 l

Hin­ta

53 854 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 66 900 eu­roa (2018)

Miel­lyt­tää

Ko­ko­nai­suus

Ko­di­aq Scout on ti­la­va, ajet­ta­vuu­del­taan hen­ki­lö­au­to­mai­nen ja var­sin maas­to­kel­poi­nen ko­ko­nai­suus.

Är­syt­tää

Ta­sa­pak­suus

Ta­sai­ses­ti hy­väl­tä tun­tu­vas­ta Ko­di­a­qis­ta ei löy­dy är­syt­tä­viä piir­tei­tä.

Yl­lät­tää

Ajet­ta­vuus

Ajo­tun­tu­ma on hen­ki­lö­au­to­mai­nen, ei­kä kori kal­lis­te­le mut­kis­sa­kaan lii­ko­ja.

Yh­teen­ve­to

Pe­rus-Ko­di­a­qin ta­paan Scout tun­tuu sekä ti­la­van kook­kaal­ta et­tä var­sin näp­pä­räl­tä. Ul­ko­nä­köyk­si­tyis­koh­dat luo­vat maas­to­au­to­mai­suut­ta, ja Scout tun­tuu pe­rus­mal­lia äi­jä­mäi­sem­mäl­tä. Aja­mi­nen on sil­ti help­poa, ei­kä maas­tu­ri­mais­ta rons­kia voi­maa tar­vi­ta mis­sään vai­hees­sa.

(4,5 täh­teä)

Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Fabian Kircbauer

BMW 4-sarjan Coupé: Uudistuu läpikotaisin

Auto Bild.Uutiset
3.6.2020
Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Kaksiovisen Coupén uusi sukupolvi on näyttävämpi, erottuvampi ja urheilullisempi kuin koskaan aiemmin. [BMW / Creative Commons]

Fabian Kircbauer

BMW 4-sarjan Coupé: Uudistuu läpikotaisin

Auto Bild.Uutiset
3.6.2020
Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Juha Peltonen

Suzuki: Valikoima kasvaa ja koko mallisto siirtyy hybridiaikaan

Auto Bild.Uutiset
24.11.2020
Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Suzuki Swace on itselataava hybridi, jossa 1,8-litraisen bensiinimoottorin ja kahden sähkömoottorin yhteistyö sujuu saumattomasti. Liikkeelle lähdetään äänettömästi sähköllä ja polttomoottori liittyy mukaan vauhdin kasvaessa tai kiihdytettäessä. Ajoakustolla pystyy ajamaan vähän väliä.

Juha Peltonen

Suzuki: Valikoima kasvaa ja koko mallisto siirtyy hybridiaikaan

Auto Bild.Uutiset
24.11.2020

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Auto Bild.Uutiset
29.12.2020

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Auto Bild.Uutiset
29.12.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Voisi olla kova juttu? Käytetty Audi S8 4.2 quattro väijyy eBaylla – alkaen-hinta Saksassa alle 7000 euroa!

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Koti Espoossa on punainen tupa järven rannalla

Hifimaailma

Iso virtuoosi

Hifimaailma

Sujuva toistoa kompaktissa muodossa

Hifimaailma

Nuoruus ja menneisyys kohtaavat

Hifimaailma

Diapolinen kuulokevahvistin-dac

Hifimaailma

Vain äänenlaadun takia

Hifimaailma

Sonylta uusi älykaiutin

Hifimaailma

Äärimmäistä da-muunnosta 

Hifimaailma

Focalilta uusia huippukaiuttimia seiniin ja kattoon

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Älä roiku takapuskurissa!

Heijastimeen sensorit ja ledit: Älyheijastin parantamaan jalankulkijan turvallisuutta

Ajonva­kau­tus­jär­jes­telmä: Löytyy melkein joka toisesta henkilöautosta

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

Kaista-avustimien ja hätäjar­ru­tus­jär­jes­telmien käyttö kasvussa

Classic Motor Show Lahdessa: Suurten merkkien vuosijuhlia

Nainen yritti 1930-mallisella autolla maailman ympäri – ihosyöpä pakotti keskeyttämään

Lexus LC 500: Maailmanensi-ilta Detroitin autonäyttelyssä

Auto haudattiin maan alle piiloon neuvos­to­jou­koilta: Lähti käyntiin lähes 70 vuoden jälkeen!

UUTTA

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Voisi olla kova juttu? Käytetty Audi S8 4.2 quattro väijyy eBaylla – alkaen-hinta Saksassa alle 7000 euroa!

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Älä roiku takapuskurissa!

Heijastimeen sensorit ja ledit: Älyheijastin parantamaan jalankulkijan turvallisuutta

Ajonva­kau­tus­jär­jes­telmä: Löytyy melkein joka toisesta henkilöautosta

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Koti Espoossa on punainen tupa järven rannalla

Hifimaailma

Iso virtuoosi

Hifimaailma

Sujuva toistoa kompaktissa muodossa

Hifimaailma

Nuoruus ja menneisyys kohtaavat

Hifimaailma

Diapolinen kuulokevahvistin-dac

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Nissan UK

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Onko sähköautojen toimintamatkan riittämättömyys tulevaisuudessa vähenevä pelko – vai riippuuko toimintamatka sittenkin Suomessa ihan yksilö­koh­tai­sesta tarpeesta?

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Älä roiku takapuskurissa!

Auto Bild.Uutiset
28.1.2016
Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Älä roiku takapuskurissa!

Auto Bild.Uutiset
28.1.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Täysin uuden Nissan Qashqain kuvat julkistetaan helmikuussa. Tässä vielä naamioituna.

Nissan UK

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

BMW: Sähköautojen latauspalvelu avautuu Suomessa

Täyssähköinen Volkswagen ID.3 -malliperhe laajenee: Uusia varustelu- ja tehoversioita saapui Suomeen

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Onko sähköautojen toimintamatkan riittämättömyys tulevaisuudessa vähenevä pelko – vai riippuuko toimintamatka sittenkin Suomessa ihan yksilö­koh­tai­sesta tarpeesta?

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Älä roiku takapuskurissa!

Auto Bild.Uutiset
28.1.2016
Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Välillä on väliä – ja nopeudella. Nyrkkisääntö on, että jarrutusmatka nelinkertaistuu kun nopeus kaksinkertaistuu. Vastaavasti nopeuden alentaminen neljänneksellä lyhentää jarrutusmatkan puoleen.

Älä roiku takapuskurissa!

Auto Bild.Uutiset
28.1.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.