Koeajot
Leveä keulavirnistys on kuin isommastakin mallista. Lediajovalot eivät jätä toivomisen varaa.
Juha Peltonen
Škoda Enyaq Coupé RS 80x iV:ssä on tehokkaiden matriisilediajovalojen siivellä nopeatoiminen kaukovaloautomatiikka.
Juha Peltonen
Tämän painoksen vakioväri on helmiäisvalkoinen. Valinnaisen Valencian oranssin värin saa yksinomaan E-Tech Engineered -painokseen.
Juha Peltonen
Lediajovalojen teho on hyvätasoinen. Style-pakettiin sisältyvissä etusumuvaloissa on kääntymistoiminto.
Juha Peltonen
Etumaskin kookas tähtimerkki kertoo, että kyseessä on Mercedes-Benz.
Toni Lindström
Leveä keulavirnistys on kuin isommastakin mallista. Lediajovalot eivät jätä toivomisen varaa.
Juha Peltonen
Škoda Enyaq Coupé RS 80x iV:ssä on tehokkaiden matriisilediajovalojen siivellä nopeatoiminen kaukovaloautomatiikka.
Juha Peltonen
Škoda Enyaq Coupé SUV:n yhtenä ajatuksena lienee näyttää korostuneemmin nelioviselta coupé-sedanilta kuin SUV:lta, ja toteutuksessa on onnistuttu.
Tämän painoksen vakioväri on helmiäisvalkoinen. Valinnaisen Valencian oranssin värin saa yksinomaan E-Tech Engineered -painokseen.
Juha Peltonen
Tämän painoksen vakioväri on helmiäisvalkoinen. Valinnaisen Valencian oranssin värin saa yksinomaan E-Tech Engineered -painokseen.
Juha Peltonen
BMW i4 on helppo tunnistaa autoksi, jonka muodot ovat peruja 300-sarjasta. Etumaskin kookkaat munuaiset jakavat mielipiteitä.
Toni LIndström
BMW i4 on helppo tunnistaa autoksi, jonka muodot ovat peruja 300-sarjasta. Etumaskin kookkaat munuaiset jakavat mielipiteitä.
Toni LIndström
Maski on kasvanut ja valoyksiköt madaltuneet. Kaikissa neljässä varustetasossa on puskureiden päissä näyttävän näköiset huomiovaloviuhkat, mutta uudet matriisiajovalot kuuluvat vain parempiin varustetasoihin.
Juha Peltonen
Maski on kasvanut ja valoyksiköt madaltuneet. Kaikissa neljässä varustetasossa on puskureiden päissä näyttävän näköiset huomiovaloviuhkat, mutta uudet matriisiajovalot kuuluvat vain parempiin varustetasoihin.
Juha Peltonen
Etusäleikkö ja ajovalot ovat uudet. Pistokeladattavan Trailhawkin keulailme näyttää onnistuneen amerikkalaiselta, vaikka konetilassa lymyää Fiatin 4-sylinterinen bensiiniturbo.
Juha Peltonen
Etusäleikkö ja ajovalot ovat uudet. Pistokeladattavan Trailhawkin keulailme näyttää onnistuneen amerikkalaiselta, vaikka konetilassa lymyää Fiatin 4-sylinterinen bensiiniturbo.
Juha Peltonen
Lediajovalot ja kaukovaloavustin lukeutuvat lisävarusteisiin.
Juha Peltonen
Lediajovalot ja kaukovaloavustin lukeutuvat lisävarusteisiin.
Juha Peltonen
Volkswagen Arteon on tyylikäs ilmestys, jossa normaalia matalampi linjakkuus alkaa keulasta.
Toni Lindström
Volkswagen Arteon on tyylikäs ilmestys, jossa normaalia matalampi linjakkuus alkaa keulasta.
Toni Lindström
Mazda CX-60 2.5 PHEV on Mazdan kaikkien aikojen tehokkain ja nopein liikenteeseen tekemä malli ja ensimmäinen Eurooppaan tuoma lataushybridi
Juha Peltonen
Mazda CX-60 2.5 PHEV on Mazdan kaikkien aikojen tehokkain ja nopein liikenteeseen tekemä malli ja ensimmäinen Eurooppaan tuoma lataushybridi
Juha Peltonen
Nissan Ariya on monelle vielä tuntematon automalli. Kyseessä on kookas pitkän matkan täyssähköinen taittaja.
Juha Peltonen
Nissan Ariya on monelle vielä tuntematon automalli. Kyseessä on kookas pitkän matkan täyssähköinen taittaja.
Juha Peltonen
Aikaisempia koeajoja
Maskista erottuva punainen raita ja GTI-logo kertovat hillitysti auton luonteesta. GTI-logo löytyy myös etulokasuojasta.Maskista erottuva punainen raita ja GTI-logo kertovat hillitysti auton luonteesta. GTI-logo löytyy myös etulokasuojasta.
Toni Lindström
Maskista erottuva punainen raita ja GTI-logo kertovat hillitysti auton luonteesta. GTI-logo löytyy myös etulokasuojasta.Maskista erottuva punainen raita ja GTI-logo kertovat hillitysti auton luonteesta. GTI-logo löytyy myös etulokasuojasta.
Toni Lindström
Korotettu maavara, uudelleenmuotoillut puskurit, maastopanssari ja lokasuojien muoviset levikkeet kertovat, että kyseessä on All-Terrain-malli.
Toni Lindström
Korotettu maavara, uudelleenmuotoillut puskurit, maastopanssari ja lokasuojien muoviset levikkeet kertovat, että kyseessä on All-Terrain-malli.
Toni Lindström
Mukautuvat lediajovalot ovat sekä lähi- että kaukovalojen osalta tehokkaat.
Juha Peltonen
Mukautuvat lediajovalot ovat sekä lähi- että kaukovalojen osalta tehokkaat.
Juha Peltonen
Renault Kangoon Open Sesame -versio ei erotu ulkoa päin tavallisesta Kangoosta. Latausliittimet ovat keulassa ”salmiakkitunnuksen” takana. Aktiivinen hätäjarrutusjärjestelmä lukeutuu lisävarusteisiin, samoin aika tehokkaat lediajovalot.
Juha Peltonen
Renault Kangoon Open Sesame -versio ei erotu ulkoa päin tavallisesta Kangoosta. Latausliittimet ovat keulassa ”salmiakkitunnuksen” takana. Aktiivinen hätäjarrutusjärjestelmä lukeutuu lisävarusteisiin, samoin aika tehokkaat lediajovalot.
Juha Peltonen
Mukautuvat lediajovalot ovat tehokkaat. Snowflake White -koriväri korvautui Platinum Quartz -värillä.
Juha Peltonen
Mukautuvat lediajovalot ovat tehokkaat. Snowflake White -koriväri korvautui Platinum Quartz -värillä.
Juha Peltonen
Lediajovalot ovat varsin tehokkaat. Keulan uusi ilme näyttää vauhdikkaan onnistuneelta.
Juha Peltonen
Lediajovalot ovat varsin tehokkaat. Keulan uusi ilme näyttää vauhdikkaan onnistuneelta.
Juha Peltonen
Kaksoisksenonajovalot ovat tehokkaat. Ruudikkaiden levyjarrujen keltaiset jarrusatulat antavat näyttävyyttä.
Juha Peltonen
Kaksoisksenonajovalot ovat tehokkaat. Ruudikkaiden levyjarrujen keltaiset jarrusatulat antavat näyttävyyttä.
Juha Peltonen
Koeajoautolle antoi entistä näyttävämmän ulkonäön M Sport -varustelu, Manhattan-erikoisväri ja mustat 22-tuumaiset kevytmetallivanteet.
Toni Lindström
Koeajoautolle antoi entistä näyttävämmän ulkonäön M Sport -varustelu, Manhattan-erikoisväri ja mustat 22-tuumaiset kevytmetallivanteet.
Toni Lindström
Jousituksen radalle tähdätty kovuus on epämiellyttävää yksinomaan terävissä kuopissa, routineella asfaltilla ja nopeushidasteissa, joissa 136 millin maavara kannattaa pitää korvan takana.
Juha Peltonen
Jousituksen radalle tähdätty kovuus on epämiellyttävää yksinomaan terävissä kuopissa, routineella asfaltilla ja nopeushidasteissa, joissa 136 millin maavara kannattaa pitää korvan takana.
Juha Peltonen
Kia Sorento PHEV:n jousitustuntuma jättää itsestään mainion kuvan.
Juha Peltonen
Kia Sorento PHEV:n jousitustuntuma jättää itsestään mainion kuvan.
Juha Peltonen
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglion SUV-luonteen ansiosta auto soveltuu täysin myös arkisempaan ajoon.
Juha Peltonen
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglion SUV-luonteen ansiosta auto soveltuu täysin myös arkisempaan ajoon.
Juha Peltonen
Cupra Bornin keulassa on sähäkkää ilmettä. Kupariset somisteet kiinnittävät helposti huomion.
Toni LIndström
Cupra Bornin keulassa on sähäkkää ilmettä. Kupariset somisteet kiinnittävät helposti huomion.
Toni LIndström
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
Kaupallinen yhteistyö
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
LUETUIMMAT
AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
Kaupallinen yhteistyö
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
LUETUIMMAT
AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN
Fokus Media Finland Oy
Hämeentie 135, 00560 Helsinki
Y-tunnus 3157774-2
Fokus Media Finland Oy
Hämeentie 135, 00560 Helsinki
Y-tunnus 3157774-2