Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!
Juha Peltonen
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.
Juha Peltonen
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.
Juha Peltonen
Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.
Toni Lindström
Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.
Juha Peltonen
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!
Juha Peltonen
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.
Juha Peltonen
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.
Juha Peltonen
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.
Juha Peltonen
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.
Toni Lindström
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.
Toni Lindström
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.
Toni Lindström
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.
Toni Lindström
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.
Juha Peltonen
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.
Juha Peltonen
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.
Juha Peltonen
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.
Juha Peltonen
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.
Juha Peltonen
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.
Juha Peltonen
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.
Juha Peltonen
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.
Juha Peltonen
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.
Toni Lindström
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.
Toni Lindström
Aikaisempia koeajoja
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.
Juha Peltonen
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.
Juha Peltonen
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.
Juha Peltonen
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.
Juha Peltonen
Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.
Toni Lindström
Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.
Toni Lindström
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.
Juha Peltonen
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.
Juha Peltonen
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.
Juha Peltonen
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.
Juha Peltonen
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.
Toni Lindström
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.
Toni Lindström
Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.
Juha Peltonen
Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.
Juha Peltonen
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.
Juha Peltonen
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.
Juha Peltonen
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.
Toni Lindström
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.
Toni Lindström
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.
Juha Peltonen
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.
Juha Peltonen
Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.
Toni Lindström
Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.
Toni Lindström
Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.
Juha Peltonen
Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.
Juha Peltonen
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
LUETUINTA JUURI NYT
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
... Lisää uutisia
LUETUIMMAT
YHTEISTYÖSSÄ
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: LAKI LEHTONEN
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: YHDISTELYLAINA
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: SILTARAHA.FI
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
LUETUINTA JUURI NYT
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
... Lisää uutisia
LUETUIMMAT
YHTEISTYÖSSÄ
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: LAKI LEHTONEN
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: YHDISTELYLAINA
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: SILTARAHA.FI
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ