Koeajot

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 2 3 4 5 6 ... 21 »
Keulan vauhdikkaassa ilmeessä saattaa nähdä aitobrittiläistä MG-otetta. Lediajovalot ovat kohtuullisen tehokkaat sekä lähi- että kaukovaloina.

Keulan vauhdikkaassa ilmeessä saattaa nähdä aitobrittiläistä MG-otetta. Lediajovalot ovat kohtuullisen tehokkaat sekä lähi- että kaukovaloina.

Juha Peltonen

Koeajossa MG5 LR Luxury: Harvinaisuus

Auto Bild.Koeajot
Keulan vauhdikkaassa ilmeessä saattaa nähdä aitobrittiläistä MG-otetta. Lediajovalot ovat kohtuullisen tehokkaat sekä lähi- että kaukovaloina.

Keulan vauhdikkaassa ilmeessä saattaa nähdä aitobrittiläistä MG-otetta. Lediajovalot ovat kohtuullisen tehokkaat sekä lähi- että kaukovaloina.

Juha Peltonen

Koeajossa MG5 LR Luxury: Harvinaisuus

Auto Bild.Koeajot
BYD Hanin keula on pyöristetty tyylikkäästi.

BYD Hanin keula on pyöristetty tyylikkäästi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Han: Laadukas tulokas

Auto Bild.Koeajot
BYD Hanin keula on pyöristetty tyylikkäästi.

BYD Hanin keula on pyöristetty tyylikkäästi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Han: Laadukas tulokas

Auto Bild.Koeajot
Etusäleikössä on Toyota-logon sijaan Toyota-teksti. Ledikaukovalo antaa todella tehokkaasti valoa.

Etusäleikössä on Toyota-logon sijaan Toyota-teksti. Ledikaukovalo antaa todella tehokkaasti valoa.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D GR Sport A: Lähes keräilykappale

Auto Bild.Koeajot
Etusäleikössä on Toyota-logon sijaan Toyota-teksti. Ledikaukovalo antaa todella tehokkaasti valoa.

Etusäleikössä on Toyota-logon sijaan Toyota-teksti. Ledikaukovalo antaa todella tehokkaasti valoa.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D GR Sport A: Lähes keräilykappale

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-AMG 43 SL on tyylikäs ilmestys, josta huokuu laatu ja urheilullisuus.

Mercedes-AMG 43 SL on tyylikäs ilmestys, josta huokuu laatu ja urheilullisuus.

Toni LIndström

Koeajossa Mercedes-AMG SL 43: Päivitetty legenda

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-AMG 43 SL on tyylikäs ilmestys, josta huokuu laatu ja urheilullisuus.

Mercedes-AMG 43 SL on tyylikäs ilmestys, josta huokuu laatu ja urheilullisuus.

Toni LIndström

Koeajossa Mercedes-AMG SL 43: Päivitetty legenda

Auto Bild.Koeajot
Toyota GR Supra on 3,0-litraisena saatavilla Keski-Euroopassa myös käsivaihteisena.

Toyota GR Supra on 3,0-litraisena saatavilla Keski-Euroopassa myös käsivaihteisena.

Juha Peltonen

Toyota GR Supra 3.0 eFuel: Muunnelma käy synteettisellä bensiinillä – ja on varustettu uskomattoman hienolla 6-portaisella manua­a­li­vaih­teis­tolla!

Auto Bild.Koeajot
Toyota GR Supra on 3,0-litraisena saatavilla Keski-Euroopassa myös käsivaihteisena.

Toyota GR Supra on 3,0-litraisena saatavilla Keski-Euroopassa myös käsivaihteisena.

Juha Peltonen

Toyota GR Supra 3.0 eFuel: Muunnelma käy synteettisellä bensiinillä – ja on varustettu uskomattoman hienolla 6-portaisella manua­a­li­vaih­teis­tolla!

Auto Bild.Koeajot
Näyttävän musta konepelti lukeutuu lisävarusteisiin. Erityisen tehokkaat ledipikseliajovalot korvaavat Opel Grandlandin aiemmat ledi-matriisiajovalot.

Näyttävän musta konepelti lukeutuu lisävarusteisiin. Erityisen tehokkaat ledipikseliajovalot korvaavat Opel Grandlandin aiemmat ledi-matriisiajovalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Grandland PHEV GSe 300 AWD A8: Uusi lippulaiva

Auto Bild.Koeajot
Näyttävän musta konepelti lukeutuu lisävarusteisiin. Erityisen tehokkaat ledipikseliajovalot korvaavat Opel Grandlandin aiemmat ledi-matriisiajovalot.

Näyttävän musta konepelti lukeutuu lisävarusteisiin. Erityisen tehokkaat ledipikseliajovalot korvaavat Opel Grandlandin aiemmat ledi-matriisiajovalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Grandland PHEV GSe 300 AWD A8: Uusi lippulaiva

Auto Bild.Koeajot
Defender on muhkea näky, joka ei jätä epäselväksi, että tämä auto on tehty myös maastoajoon. Grasmere Green -värinen juhlamalli kerää ansaitusti katseita.

Defender on muhkea näky, joka ei jätä epäselväksi, että tämä auto on tehty myös maastoajoon. Grasmere Green -värinen juhlamalli kerää ansaitusti katseita.

Toni Lindström

Koeajossa Land Rover Defender 110 P400e 75th Limited Edition: Nykyaikaistettu maastoikoni

Auto Bild.Koeajot
Defender on muhkea näky, joka ei jätä epäselväksi, että tämä auto on tehty myös maastoajoon. Grasmere Green -värinen juhlamalli kerää ansaitusti katseita.

Defender on muhkea näky, joka ei jätä epäselväksi, että tämä auto on tehty myös maastoajoon. Grasmere Green -värinen juhlamalli kerää ansaitusti katseita.

Toni Lindström

Koeajossa Land Rover Defender 110 P400e 75th Limited Edition: Nykyaikaistettu maastoikoni

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz EQE SUV on linjakkaan näköinen. Maskin tähtikuvion lisähinta on 400 euroa.

Mercedes-Benz EQE SUV on linjakkaan näköinen. Maskin tähtikuvion lisähinta on 400 euroa.

Vesa Koivunen

Koeajossa Mercedes-Benz EQE SUV 500 4Matic: Kompaktimpi vaihtoehto

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz EQE SUV on linjakkaan näköinen. Maskin tähtikuvion lisähinta on 400 euroa.

Mercedes-Benz EQE SUV on linjakkaan näköinen. Maskin tähtikuvion lisähinta on 400 euroa.

Vesa Koivunen

Koeajossa Mercedes-Benz EQE SUV 500 4Matic: Kompaktimpi vaihtoehto

Auto Bild.Koeajot
Täysin uuden Lexus RX:n korin terävä muotoilu ja särmikkäät lediajovalot herättävät ohikulkijoiden huomiota. Konepelti on aiempaa pidempi.

Täysin uuden Lexus RX:n korin terävä muotoilu ja särmikkäät lediajovalot herättävät ohikulkijoiden huomiota. Konepelti on aiempaa pidempi.

Juha Peltonen

Koeajossa Lexus RX 450h+ AWD A Executive: Jyhkeä ilmestys

Auto Bild.Koeajot
Täysin uuden Lexus RX:n korin terävä muotoilu ja särmikkäät lediajovalot herättävät ohikulkijoiden huomiota. Konepelti on aiempaa pidempi.

Täysin uuden Lexus RX:n korin terävä muotoilu ja särmikkäät lediajovalot herättävät ohikulkijoiden huomiota. Konepelti on aiempaa pidempi.

Juha Peltonen

Koeajossa Lexus RX 450h+ AWD A Executive: Jyhkeä ilmestys

Auto Bild.Koeajot
Lediajovalojen teho on tyydyttävä. Kaksi eri mittaista pyyhinsulkaa puhdistavat tuulilasin kunnolla.

Lediajovalojen teho on tyydyttävä. Kaksi eri mittaista pyyhinsulkaa puhdistavat tuulilasin kunnolla.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi ASX 1.3 MHEV Intense AT: Salaneuvos

Auto Bild.Koeajot
Lediajovalojen teho on tyydyttävä. Kaksi eri mittaista pyyhinsulkaa puhdistavat tuulilasin kunnolla.

Lediajovalojen teho on tyydyttävä. Kaksi eri mittaista pyyhinsulkaa puhdistavat tuulilasin kunnolla.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi ASX 1.3 MHEV Intense AT: Salaneuvos

Auto Bild.Koeajot
Keulan vihainen ilme on lupaus GR Sportista, mutta tiukan ajettava alusta ei tunnu epämukavalta.

Keulan vihainen ilme on lupaus GR Sportista, mutta tiukan ajettava alusta ei tunnu epämukavalta.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid GR Sport: Taloudellista suorituskykyä

Auto Bild.Koeajot
Keulan vihainen ilme on lupaus GR Sportista, mutta tiukan ajettava alusta ei tunnu epämukavalta.

Keulan vihainen ilme on lupaus GR Sportista, mutta tiukan ajettava alusta ei tunnu epämukavalta.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid GR Sport: Taloudellista suorituskykyä

Auto Bild.Koeajot
A-sarjan facelift on ulkoisesti hyvin hillitty. Etuvalot ovat madaltuneet, jäähdyttimen säleikköä on muokattu, ja konepelti on saanut uutta muotoa.

A-sarjan facelift on ulkoisesti hyvin hillitty. Etuvalot ovat madaltuneet, jäähdyttimen säleikköä on muokattu, ja konepelti on saanut uutta muotoa.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz A 250 e A AMG Line: Hinnakas kasvojenkohotus

Auto Bild.Koeajot
A-sarjan facelift on ulkoisesti hyvin hillitty. Etuvalot ovat madaltuneet, jäähdyttimen säleikköä on muokattu, ja konepelti on saanut uutta muotoa.

A-sarjan facelift on ulkoisesti hyvin hillitty. Etuvalot ovat madaltuneet, jäähdyttimen säleikköä on muokattu, ja konepelti on saanut uutta muotoa.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz A 250 e A AMG Line: Hinnakas kasvojenkohotus

Auto Bild.Koeajot
« 1 2 3 4 5 6 ... 21 »