Koeajot

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen

Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 »
Keulan ärjyn näköinen ilme ei jää huomaamatta. Matriisilediajovalot valaisevat tehokkaasti sekä lähi- että kaukovaloilla. Lämmitettävä tuulilasi on Suomen olosuhteissa hyvä lisävaruste.

Keulan ärjyn näköinen ilme ei jää huomaamatta. Matriisilediajovalot valaisevat tehokkaasti sekä lähi- että kaukovaloilla. Lämmitettävä tuulilasi on Suomen olosuhteissa hyvä lisävaruste.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot 408 GT PureTech 130: Ässäkortti

Auto Bild.Koeajot
Keulan ärjyn näköinen ilme ei jää huomaamatta. Matriisilediajovalot valaisevat tehokkaasti sekä lähi- että kaukovaloilla. Lämmitettävä tuulilasi on Suomen olosuhteissa hyvä lisävaruste.

Keulan ärjyn näköinen ilme ei jää huomaamatta. Matriisilediajovalot valaisevat tehokkaasti sekä lähi- että kaukovaloilla. Lämmitettävä tuulilasi on Suomen olosuhteissa hyvä lisävaruste.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot 408 GT PureTech 130: Ässäkortti

Auto Bild.Koeajot
Suomen facelift-hinnat starttaavat etuvetoisen 1.5 Hybrid 116 Activen 28 904 eurosta. Edullisin etuvetoinen 1.5 Hybrid 130 Style maksaa alkaen 34 491 euroa.

Suomen facelift-hinnat starttaavat etuvetoisen 1.5 Hybrid 116 Activen 28 904 eurosta. Edullisin etuvetoinen 1.5 Hybrid 130 Style maksaa alkaen 34 491 euroa.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Cross Hybrid 130 Premiere Edition: Runsaampi varustelu ja nyt saatavilla myös 130 hv täyshyb­ri­di­voi­ma­linja

Auto Bild.Koeajot
Suomen facelift-hinnat starttaavat etuvetoisen 1.5 Hybrid 116 Activen 28 904 eurosta. Edullisin etuvetoinen 1.5 Hybrid 130 Style maksaa alkaen 34 491 euroa.

Suomen facelift-hinnat starttaavat etuvetoisen 1.5 Hybrid 116 Activen 28 904 eurosta. Edullisin etuvetoinen 1.5 Hybrid 130 Style maksaa alkaen 34 491 euroa.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Cross Hybrid 130 Premiere Edition: Runsaampi varustelu ja nyt saatavilla myös 130 hv täyshyb­ri­di­voi­ma­linja

Auto Bild.Koeajot
Musta jäähdyttimen säleikkö, musta etuhelma ja mustat vanteet antavat Fabialle urheilullista leimaa.

Musta jäähdyttimen säleikkö, musta etuhelma ja mustat vanteet antavat Fabialle urheilullista leimaa.

Toni Lindström

Koeajossa Škoda Fabia 1.0 TSI 110 Monte Carlo DSG: Merialppien hengessä

Auto Bild.Koeajot
Musta jäähdyttimen säleikkö, musta etuhelma ja mustat vanteet antavat Fabialle urheilullista leimaa.

Musta jäähdyttimen säleikkö, musta etuhelma ja mustat vanteet antavat Fabialle urheilullista leimaa.

Toni Lindström

Koeajossa Škoda Fabia 1.0 TSI 110 Monte Carlo DSG: Merialppien hengessä

Auto Bild.Koeajot
Keulan ilme on vakuuttava, ja jyhkeä juhlafarmari on epäilemättä 6-sarjan tähän asti jännittävin toteutus.

Keulan ilme on vakuuttava, ja jyhkeä juhlafarmari on epäilemättä 6-sarjan tähän asti jännittävin toteutus.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 6 Sport Wagon 2.5 Skyactiv-G 20th Anniversary AT SR: Merkki­paa­lu­pai­kalla

Auto Bild.Koeajot
Keulan ilme on vakuuttava, ja jyhkeä juhlafarmari on epäilemättä 6-sarjan tähän asti jännittävin toteutus.

Keulan ilme on vakuuttava, ja jyhkeä juhlafarmari on epäilemättä 6-sarjan tähän asti jännittävin toteutus.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 6 Sport Wagon 2.5 Skyactiv-G 20th Anniversary AT SR: Merkki­paa­lu­pai­kalla

Auto Bild.Koeajot
Viisipaikkaisella Kia Sorento -täyshybridillä saa vetää 150 kiloa painavampaa vaunua kuin vastaavalla pistokeladattavalla viisipaikkaisella. Jäähdyttimen säleikkö on maalattu korkeakiiltoisella mustalla.

Viisipaikkaisella Kia Sorento -täyshybridillä saa vetää 150 kiloa painavampaa vaunua kuin vastaavalla pistokeladattavalla viisipaikkaisella. Jäähdyttimen säleikkö on maalattu korkeakiiltoisella mustalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI Hybrid FWD Business 5P: Etuvedollakin pärjää

Auto Bild.Koeajot
Viisipaikkaisella Kia Sorento -täyshybridillä saa vetää 150 kiloa painavampaa vaunua kuin vastaavalla pistokeladattavalla viisipaikkaisella. Jäähdyttimen säleikkö on maalattu korkeakiiltoisella mustalla.

Viisipaikkaisella Kia Sorento -täyshybridillä saa vetää 150 kiloa painavampaa vaunua kuin vastaavalla pistokeladattavalla viisipaikkaisella. Jäähdyttimen säleikkö on maalattu korkeakiiltoisella mustalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI Hybrid FWD Business 5P: Etuvedollakin pärjää

Auto Bild.Koeajot
Keulaa hallitsevat BMW:lle tunnusomaiset suuret munuaiset.

Keulaa hallitsevat BMW:lle tunnusomaiset suuret munuaiset.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i4 M50 Supercharged: Ulkoisesti hillitty tehopakkaus

Auto Bild.Koeajot
Keulaa hallitsevat BMW:lle tunnusomaiset suuret munuaiset.

Keulaa hallitsevat BMW:lle tunnusomaiset suuret munuaiset.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i4 M50 Supercharged: Ulkoisesti hillitty tehopakkaus

Auto Bild.Koeajot
Uuden GLC:n päälinjat ovat pyöreähköt ja kaarevat.

Uuden GLC:n päälinjat ovat pyöreähköt ja kaarevat.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz GLC 400e 4Matic: Sähköauton jalanjäljillä

Auto Bild.Koeajot
Uuden GLC:n päälinjat ovat pyöreähköt ja kaarevat.

Uuden GLC:n päälinjat ovat pyöreähköt ja kaarevat.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz GLC 400e 4Matic: Sähköauton jalanjäljillä

Auto Bild.Koeajot
Lediajovalojen teho on hyvätasoinen. Style-pakettiin sisältyvissä etusumuvaloissa on kääntymistoiminto.

Lediajovalojen teho on hyvätasoinen. Style-pakettiin sisältyvissä etusumuvaloissa on kääntymistoiminto.

Juha Peltonen

Koeajossa Škoda Fabia 1.5 TSI 110 kW Style A: Työsuhdetärppi

Auto Bild.Koeajot
Lediajovalojen teho on hyvätasoinen. Style-pakettiin sisältyvissä etusumuvaloissa on kääntymistoiminto.

Lediajovalojen teho on hyvätasoinen. Style-pakettiin sisältyvissä etusumuvaloissa on kääntymistoiminto.

Juha Peltonen

Koeajossa Škoda Fabia 1.5 TSI 110 kW Style A: Työsuhdetärppi

Auto Bild.Koeajot
Etumaskin kookas tähtimerkki kertoo, että kyseessä on Mercedes-Benz.

Etumaskin kookas tähtimerkki kertoo, että kyseessä on Mercedes-Benz.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz T 180 d normaali L1 A: Paranneltu laina-auto

Auto Bild.Koeajot
Etumaskin kookas tähtimerkki kertoo, että kyseessä on Mercedes-Benz.

Etumaskin kookas tähtimerkki kertoo, että kyseessä on Mercedes-Benz.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz T 180 d normaali L1 A: Paranneltu laina-auto

Auto Bild.Koeajot
Leveä keulavirnistys on kuin isommastakin mallista. Lediajovalot eivät jätä toivomisen varaa.

Leveä keulavirnistys on kuin isommastakin mallista. Lediajovalot eivät jätä toivomisen varaa.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW 330e xDrive Touring M Sport: Urheiluhumua

Auto Bild.Koeajot
Leveä keulavirnistys on kuin isommastakin mallista. Lediajovalot eivät jätä toivomisen varaa.

Leveä keulavirnistys on kuin isommastakin mallista. Lediajovalot eivät jätä toivomisen varaa.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW 330e xDrive Touring M Sport: Urheiluhumua

Auto Bild.Koeajot
Škoda Enyaq Coupé RS 80x iV:ssä on tehokkaiden matriisilediajovalojen siivellä nopeatoiminen kaukovaloautomatiikka.

Škoda Enyaq Coupé RS 80x iV:ssä on tehokkaiden matriisilediajovalojen siivellä nopeatoiminen kaukovaloautomatiikka.

Juha Peltonen

Koeajossa Škoda Enyaq Coupé RS 80 iV: Ensimmäinen laatuaan

Auto Bild.Koeajot
Škoda Enyaq Coupé RS 80x iV:ssä on tehokkaiden matriisilediajovalojen siivellä nopeatoiminen kaukovaloautomatiikka.

Škoda Enyaq Coupé RS 80x iV:ssä on tehokkaiden matriisilediajovalojen siivellä nopeatoiminen kaukovaloautomatiikka.

Juha Peltonen

Koeajossa Škoda Enyaq Coupé RS 80 iV: Ensimmäinen laatuaan

Auto Bild.Koeajot
Tämän painoksen vakioväri on helmiäisvalkoinen. Valinnaisen Valencian oranssin värin saa yksinomaan E-Tech Engineered -painokseen.

Tämän painoksen vakioväri on helmiäisvalkoinen. Valinnaisen Valencian oranssin värin saa yksinomaan E-Tech Engineered -painokseen.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Arkana E-Tech Full Hybrid 145 E-Tech Engineered: Terävä täyshybridi

Auto Bild.Koeajot
Tämän painoksen vakioväri on helmiäisvalkoinen. Valinnaisen Valencian oranssin värin saa yksinomaan E-Tech Engineered -painokseen.

Tämän painoksen vakioväri on helmiäisvalkoinen. Valinnaisen Valencian oranssin värin saa yksinomaan E-Tech Engineered -painokseen.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Arkana E-Tech Full Hybrid 145 E-Tech Engineered: Terävä täyshybridi

Auto Bild.Koeajot
« 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 »