Koeajot

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Toyota Yarisin uusi 130-hevosvoimainen hybri­di­voi­man­siirto tarjoaa selkeästi enemmän voimaa verrattuna 116-hevosvoimaiseen versioon – ja kiihtyvyys tuntuu suorastaan ärhäkältä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Oli mielenkiintoista selvittää, kuinka pitkälle C-HR:n pisto­ke­hyb­ri­di­ver­siolla voi edetä kesäolosuhteissa pelkällä sähköllä.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Täyssähköinen Opel Astra tarjoaa rajallisesta akkuka­pa­si­tee­tista huolimatta kohtuullisen pitkän toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Täyssähköinen Opel Astra tarjoaa rajallisesta akkuka­pa­si­tee­tista huolimatta kohtuullisen pitkän toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Mukavan liike­mies­hen­kinen täyssähköinen farmari tarjoaa parhaimmillaan yli 400 kilometrin toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Mukavan liike­mies­hen­kinen täyssähköinen farmari tarjoaa parhaimmillaan yli 400 kilometrin toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 21 »
Koeajoautolle antoi entistä näyttävämmän ulkonäön M Sport -varustelu, Manhattan-erikoisväri ja mustat 22-tuumaiset kevytmetallivanteet.

Koeajoautolle antoi entistä näyttävämmän ulkonäön M Sport -varustelu, Manhattan-erikoisväri ja mustat 22-tuumaiset kevytmetallivanteet.

Toni Lindström

Koeajossa BMW X5 xDrive45e iPerformance M Sport: Väliinputoaja

Auto Bild.Koeajot
Koeajoautolle antoi entistä näyttävämmän ulkonäön M Sport -varustelu, Manhattan-erikoisväri ja mustat 22-tuumaiset kevytmetallivanteet.

Koeajoautolle antoi entistä näyttävämmän ulkonäön M Sport -varustelu, Manhattan-erikoisväri ja mustat 22-tuumaiset kevytmetallivanteet.

Toni Lindström

Koeajossa BMW X5 xDrive45e iPerformance M Sport: Väliinputoaja

Auto Bild.Koeajot
Jousituksen radalle tähdätty kovuus on epämiellyttävää yksinomaan terävissä kuopissa, routineella asfaltilla ja nopeushidasteissa, joissa 136 millin maavara kannattaa pitää korvan takana.

Jousituksen radalle tähdätty kovuus on epämiellyttävää yksinomaan terävissä kuopissa, routineella asfaltilla ja nopeushidasteissa, joissa 136 millin maavara kannattaa pitää korvan takana.

Juha Peltonen

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Auto Bild.Koeajot
Jousituksen radalle tähdätty kovuus on epämiellyttävää yksinomaan terävissä kuopissa, routineella asfaltilla ja nopeushidasteissa, joissa 136 millin maavara kannattaa pitää korvan takana.

Jousituksen radalle tähdätty kovuus on epämiellyttävää yksinomaan terävissä kuopissa, routineella asfaltilla ja nopeushidasteissa, joissa 136 millin maavara kannattaa pitää korvan takana.

Juha Peltonen

Koeajossa Hyundai i30 N 2.0 T-GDI 8DCT 280 hv Hatchback: Arjen torjuntaan

Auto Bild.Koeajot
Kia Sorento PHEV:n jousitustuntuma jättää itsestään mainion kuvan.

Kia Sorento PHEV:n jousitustuntuma jättää itsestään mainion kuvan.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV AWD Business Luxury 5P: Varusteltu pistokeladattava

Auto Bild.Koeajot
Kia Sorento PHEV:n jousitustuntuma jättää itsestään mainion kuvan.

Kia Sorento PHEV:n jousitustuntuma jättää itsestään mainion kuvan.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia Sorento 1.6 T-GDI PHEV AWD Business Luxury 5P: Varusteltu pistokeladattava

Auto Bild.Koeajot
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglion SUV-luonteen ansiosta auto soveltuu täysin myös arkisempaan ajoon.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglion SUV-luonteen ansiosta auto soveltuu täysin myös arkisempaan ajoon.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo: Valtteri Bottaksen siviiliauto

Auto Bild.Koeajot
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglion SUV-luonteen ansiosta auto soveltuu täysin myös arkisempaan ajoon.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglion SUV-luonteen ansiosta auto soveltuu täysin myös arkisempaan ajoon.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2.9 V6 Biturbo: Valtteri Bottaksen siviiliauto

Auto Bild.Koeajot
Cupra Bornin keulassa on sähäkkää ilmettä. Kupariset somisteet kiinnittävät helposti huomion.

Cupra Bornin keulassa on sähäkkää ilmettä. Kupariset somisteet kiinnittävät helposti huomion.

Toni LIndström

Koeajossa Cupra Born e-Boost 170 kW 77 kWh: Kuparilla koristeltu sähköinen katseen­van­gitsija

Auto Bild.Koeajot
Cupra Bornin keulassa on sähäkkää ilmettä. Kupariset somisteet kiinnittävät helposti huomion.

Cupra Bornin keulassa on sähäkkää ilmettä. Kupariset somisteet kiinnittävät helposti huomion.

Toni LIndström

Koeajossa Cupra Born e-Boost 170 kW 77 kWh: Kuparilla koristeltu sähköinen katseen­van­gitsija

Auto Bild.Koeajot
Kia Niron täyshybridillä yltää helposti nelosella alkavaan keskikulutukseen. Vanteet ovat 18-tuumaiset.

Kia Niron täyshybridillä yltää helposti nelosella alkavaan keskikulutukseen. Vanteet ovat 18-tuumaiset.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia Niro 1.6 GDI Hybrid Business Luxury DCT 18”: Vähällä menee

Auto Bild.Koeajot
Kia Niron täyshybridillä yltää helposti nelosella alkavaan keskikulutukseen. Vanteet ovat 18-tuumaiset.

Kia Niron täyshybridillä yltää helposti nelosella alkavaan keskikulutukseen. Vanteet ovat 18-tuumaiset.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia Niro 1.6 GDI Hybrid Business Luxury DCT 18”: Vähällä menee

Auto Bild.Koeajot
Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild.Koeajot
Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild.Koeajot
Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Auto Bild.Koeajot
Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Volvo V90 Cross Country on jykevän tyylikäs ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Auto Bild.Koeajot
Onko Dacia Jogger tila-auto? Vai crossover? Miten vain halutaan! Lähivalot ovat ledit, mutta kaukovalot vain halogeenit.

Onko Dacia Jogger tila-auto? Vai crossover? Miten vain halutaan! Lähivalot ovat ledit, mutta kaukovalot vain halogeenit.

Juha Peltonen

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Auto Bild.Koeajot
Onko Dacia Jogger tila-auto? Vai crossover? Miten vain halutaan! Lähivalot ovat ledit, mutta kaukovalot vain halogeenit.

Onko Dacia Jogger tila-auto? Vai crossover? Miten vain halutaan! Lähivalot ovat ledit, mutta kaukovalot vain halogeenit.

Juha Peltonen

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Auto Bild.Koeajot
Käsittämättömän hieno ulkoväri: Fighter Jet Grey säestettynä oranssein raidoin on tarjolla vain Ford Mustang Mach I:een. Kaukovaloihin liittyy valoautomatiikka. Etusäleikön lisävalopaikat ovat näön vuoksi.

Käsittämättömän hieno ulkoväri: Fighter Jet Grey säestettynä oranssein raidoin on tarjolla vain Ford Mustang Mach I:een. Kaukovaloihin liittyy valoautomatiikka. Etusäleikön lisävalopaikat ovat näön vuoksi.

Juha Peltonen

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Auto Bild.Koeajot
Käsittämättömän hieno ulkoväri: Fighter Jet Grey säestettynä oranssein raidoin on tarjolla vain Ford Mustang Mach I:een. Kaukovaloihin liittyy valoautomatiikka. Etusäleikön lisävalopaikat ovat näön vuoksi.

Käsittämättömän hieno ulkoväri: Fighter Jet Grey säestettynä oranssein raidoin on tarjolla vain Ford Mustang Mach I:een. Kaukovaloihin liittyy valoautomatiikka. Etusäleikön lisävalopaikat ovat näön vuoksi.

Juha Peltonen

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat premium-lediajovalot ja dynaamiset vilkut lukeutuvat lisävarusteisiin.

Tehokkaat premium-lediajovalot ja dynaamiset vilkut lukeutuvat lisävarusteisiin.

Juha Peltonen

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat premium-lediajovalot ja dynaamiset vilkut lukeutuvat lisävarusteisiin.

Tehokkaat premium-lediajovalot ja dynaamiset vilkut lukeutuvat lisävarusteisiin.

Juha Peltonen

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

Auto Bild.Koeajot
Hangon keksi: 500 La Priman sympaattinen ilme vetää väistämättä suupielet korviin.

Hangon keksi: 500 La Priman sympaattinen ilme vetää väistämättä suupielet korviin.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 500 3+1: Lisäovellinen

Auto Bild.Koeajot
Hangon keksi: 500 La Priman sympaattinen ilme vetää väistämättä suupielet korviin.

Hangon keksi: 500 La Priman sympaattinen ilme vetää väistämättä suupielet korviin.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 500 3+1: Lisäovellinen

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 21 »

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU