Koeajot
Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.
Toni Lindström
Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.
Juha Peltonen
Keulan munuaiset kertovat kaikille, että kyseessä on BMW:n katumaasturi.
Toni Lindström
Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.
Juha Peltonen
Kaikkien aikojen ensimmäinen täyssähköinen Jeep perustuu samalle EMP2-pohjalevylle kuin Citroën ë-C4. Se ei ole enää amerikkalainen oikeastaan kuin keulailmeeltään, sillä teknisesti se perustuu 22 senttiä pidempään Peugeot E-2008:aan.
Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.
Toni Lindström
Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.
Juha Peltonen
Keulan munuaiset kertovat kaikille, että kyseessä on BMW:n katumaasturi.
Toni Lindström
Polestar 2 BST edition 230:n säväyttävän herneenvihreän Nebula-värin yhteyteen sopii tuhannen euron hintainen musta vauhtiraita. Musta SmartZone-keskilevy sisältää yhden neljästä 360 asteen kamerasta.
Juha Peltonen
Polestar 2 BST edition 230:n säväyttävän herneenvihreän Nebula-värin yhteyteen sopii tuhannen euron hintainen musta vauhtiraita. Musta SmartZone-keskilevy sisältää yhden neljästä 360 asteen kamerasta.
Juha Peltonen
Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.
Juha Peltonen
Konstikkaan mallinimen saanut Honda e:NY1 rakentuu uudelle, sähköiselle e:N-pohjalevylle. HR-V:hen nähden sen akseliväli on kolme senttiä lyhyempi, mutta etu- ja takaylitykset ovat 30 senttiä sitä pidemmät. Pituutta on puolestaan 57 cm enemmän kuin Honda HR-V:ssä.
Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.
Juha Peltonen
Konstikkaan mallinimen saanut Honda e:NY1 rakentuu uudelle, sähköiselle e:N-pohjalevylle. HR-V:hen nähden sen akseliväli on kolme senttiä lyhyempi, mutta etu- ja takaylitykset ovat 30 senttiä sitä pidemmät. Pituutta on puolestaan 57 cm enemmän kuin Honda HR-V:ssä.
Faceliftin ulkoisesti erottuvin uudistus on keula, jossa aiempaa terävämmät muodot saaneet valot antavat autolla hyökkäävää ilmettä.
Toni Lindström
Faceliftin ulkoisesti erottuvin uudistus on keula, jossa aiempaa terävämmät muodot saaneet valot antavat autolla hyökkäävää ilmettä.
Toni Lindström
Renault Cliossa on sopivasti erinäköinen keula kuin Mitsubishi Coltissa. Lähi- ja kaukovaloilla näkee hyvin.
Juha Peltonen
Renault Cliossa on sopivasti erinäköinen keula kuin Mitsubishi Coltissa. Lähi- ja kaukovaloilla näkee hyvin.
Juha Peltonen
BBS:n taotut kevytmetallivanteet ovat näyttävät.
Juha Peltonen
Alkuun muutama sana Mazda MX-5:n nykyisistä varustetasoista, koska asetelma on muuttunut tuntuvasti. Uusi perusmalli Prime-line on siitä jännittävä, että se edustaa MX-5-kokemusta alle 35 000 eurolla.
BBS:n taotut kevytmetallivanteet ovat näyttävät.
Juha Peltonen
Alkuun muutama sana Mazda MX-5:n nykyisistä varustetasoista, koska asetelma on muuttunut tuntuvasti. Uusi perusmalli Prime-line on siitä jännittävä, että se edustaa MX-5-kokemusta alle 35 000 eurolla.
Peugeot 508:n uudistunut etuilme on tyylikäs. Kolmesta raapaisusta muodostuvat huomiovalot ovat Peugeotin uusi bränditunnus.
Juha Peltonen
Peugeot 508:n uudistunut etuilme on tyylikäs. Kolmesta raapaisusta muodostuvat huomiovalot ovat Peugeotin uusi bränditunnus.
Juha Peltonen
BYD Tang on komea ilmestys Silver Sand Black -metallivärisenä.
Toni Lindström
BYD Tang on komea ilmestys Silver Sand Black -metallivärisenä.
Toni Lindström
Pyöristynyt keula on ilmeeltään varsin massiivinen.
Toni Lindström
Pyöristynyt keula on ilmeeltään varsin massiivinen.
Toni Lindström
Aikaisempia koeajoja
Pistokeladattavassa Peugeot 3008 GT:ssä on uusmuotoiset täyslediajovalot sekä uusi, kehyksetön jäähdyttimen säleikkö.
Juha Peltonen
Pistokeladattavassa Peugeot 3008 GT:ssä on uusmuotoiset täyslediajovalot sekä uusi, kehyksetön jäähdyttimen säleikkö.
Juha Peltonen
Ulkonäkö ei paljasta, onko kyseessä polttomoottori- vai täyssähköauto. Miehistöohjaamon yhteydessä on tummennetut takasivuikkunat.
Juha Peltonen
Ulkonäkö ei paljasta, onko kyseessä polttomoottori- vai täyssähköauto. Miehistöohjaamon yhteydessä on tummennetut takasivuikkunat.
Juha Peltonen
Subaru Outback Field kertoo jo olemuksellaan, että huonotkin tiet maistuvat tälle nelivedolle. Mustat korireunukset korostavat mallin maastokelpoisuutta.
Toni Lindström
Subaru Outback Field kertoo jo olemuksellaan, että huonotkin tiet maistuvat tälle nelivedolle. Mustat korireunukset korostavat mallin maastokelpoisuutta.
Toni Lindström
Konepelti, kapeat lediajovalot ja jäähdyttimen säleikkö ovat uudenlaiset. Kori on pääosin alumiinia.
Juha Peltonen
Konepelti, kapeat lediajovalot ja jäähdyttimen säleikkö ovat uudenlaiset. Kori on pääosin alumiinia.
Juha Peltonen
Alfa Romeo Stelvion Launch Plus -versio on varustettu kaksois-ksenonajovaloilla.
Juha Peltonen
Alfa Romeo Stelvion Launch Plus -versio on varustettu kaksois-ksenonajovaloilla.
Juha Peltonen
VW ID.3:n tunnistaa keulan merkistä helposti Volkswageniksi. Tuulilasi on vedetty pitkälle eteen, ja keula on suhteellisen lyhyt.
Toni Lindström
VW ID.3:n tunnistaa keulan merkistä helposti Volkswageniksi. Tuulilasi on vedetty pitkälle eteen, ja keula on suhteellisen lyhyt.
Toni Lindström
Ison SUV:n muhkeus alkaa jo keulan ilmeestä.
Toni Lindström
Ison SUV:n muhkeus alkaa jo keulan ilmeestä.
Toni Lindström
Seat Tarraco FR:ssä on vakiona LED-ajovalot.
Juha Peltonen
Seat Tarraco FR:ssä on vakiona LED-ajovalot.
Juha Peltonen
Hyundain urheiluväreihin maalattu i20 N herättää huomiota.
Juha Peltonen
Hyundain urheiluväreihin maalattu i20 N herättää huomiota.
Juha Peltonen
VW Golf R:n ulkoasu on rauhallisuudessaan suhteellisen hämäävä. Matriisilediajovalot seuraavat R:ssä vakiona. Ulkopeilien kotelot ovat ovelasti mattakromatut.
Juha Peltonen
VW Golf R:n ulkoasu on rauhallisuudessaan suhteellisen hämäävä. Matriisilediajovalot seuraavat R:ssä vakiona. Ulkopeilien kotelot ovat ovelasti mattakromatut.
Juha Peltonen
Kahluusyvyyttä on mojovat 60 senttiä. S-versiossa on täyslediajovalot. Kaukovaloautomatiikka on kohtuuhintainen lisävaruste.
Juha Peltonen
Kahluusyvyyttä on mojovat 60 senttiä. S-versiossa on täyslediajovalot. Kaukovaloautomatiikka on kohtuuhintainen lisävaruste.
Juha Peltonen
Pyörät on viety korin ääripäihin. Kylkilinjassa on muotoa ja kattolinja painuu alas. Spoileri on maltillinen, toisin kuin Yaris WRC:ssä.
Toni Lindström
Pyörät on viety korin ääripäihin. Kylkilinjassa on muotoa ja kattolinja painuu alas. Spoileri on maltillinen, toisin kuin Yaris WRC:ssä.
Toni Lindström
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
Kaupallinen yhteistyö
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
LUETUIMMAT
YHTEISTYÖSSÄ
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: RAHALAITOS.FI
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: PUHELINLIITTYMÄ.COM
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: Rengastukkurit.fi
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: Nopealaina.fi
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
Kaupallinen yhteistyö
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
LUETUIMMAT
YHTEISTYÖSSÄ
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: RAHALAITOS.FI
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: PUHELINLIITTYMÄ.COM
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: Rengastukkurit.fi
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: Nopealaina.fi
Fokus Media Finland Oy
Hämeentie 135, 00560 Helsinki
Y-tunnus 3157774-2
Fokus Media Finland Oy
Hämeentie 135, 00560 Helsinki
Y-tunnus 3157774-2