Brittiläinen Alfaholics-yhtiö on valmistanut jo useita GTA-hiilikuitukoreja. Sellaisella varustettu Alfa Romeo Giulia GTA painaa 70 kiloa vähemmän verrattuna vastaavaan teräskoriseen.

Brittiläinen Alfaholics-yhtiö on valmistanut jo useita GTA-hiilikuitukoreja. Sellaisella varustettu Alfa Romeo Giulia GTA painaa 70 kiloa vähemmän verrattuna vastaavaan teräskoriseen.

Houkuttelisiko hankkia hiili­kui­tu­ko­rinen Alfa Romeo Giulia GTA? Nyt sellaisia koreja valmistetaan!

Alfaholics on nimeltään yritys, joka muokkaa klassikko-Alfoja. Yrityksen uusimpana projektina on Alfa Romeo Giulia GTA-R 300 varustettuna hiili­kui­tu­ko­rilla!

Auto Bild.Klassikot

Mo­nen mie­les­tä hii­li­kui­tu­ko­ri­nen Al­fa Ro­meo kuu­los­taa var­si­nai­sel­ta unel­mien täyt­ty­myk­sel­tä.

Brit­tiyh­tiö Al­fa­ho­lics on eri­kois­tu­nut ita­li­a­lais­ten klas­sik­ko-Al­fo­jen lä­pi­ko­tai­seen uu­del­leen ra­ken­ta­mi­seen.

Ke­vyt hii­li­kui­tu­ko­ri

Hii­li­kui­tu­ko­rin an­si­os­ta GTA-R 300:n oma­mas­sa on al­le 800 ki­loa.

Al­fa­ho­lics on val­mis­ta­nut jo usei­ta GTA-hii­li­kui­tu­ko­re­ja, ja sel­lai­sel­la va­rus­tet­tu Al­fa Ro­meo pai­naa 70 ki­loa vä­hem­män ver­rat­tu­na vas­taa­vaan te­räs­ko­ri­seen.

Hiilikuitukorisen Alfa Romeo Giulia GTA:n hintatietoja ei toistaiseksi ole käytettävissä.

Hiilikuitukorisen Alfa Romeo Giulia GTA:n hintatietoja ei toistaiseksi ole käytettävissä.

Oma­mas­san vä­he­ne­mi­seen ede­saut­ta­vat myös esi­mer­kik­si ti­taa­nis­ta val­mis­te­tut jou­set.

Oma­mas­sa al­le 800 ki­loa

Al­le 800 ki­lon oma­mas­saa lii­kut­taa 2,3-lit­rai­nen ne­li­sy­lin­te­ri­nen, luon­nol­li­ses­ti­kin va­paas­ti hen­git­tä­vä moot­to­ri, joka tuot­taa 243 he­vos­voi­maa kor­ke­al­la kier­ros­lu­vul­la 7000 r/min.

Hii­li­kui­tu­ko­ri­sen Al­fa Ro­meo Giu­lia GTA:n hin­ta­tie­to­ja ei tois­tai­sek­si ole käy­tet­tä­vis­sä.

Os­viit­taa an­ta­nee se, et­tä edel­tä­jä­mal­li Giu­lia GTA-R 290 mak­soi Sak­sas­sa noin 280 000 eu­roa, kun puo­les­taan vie­lä no­pe­am­man Giu­lia GTA-R 300:n hin­ta­la­pus­sa luki 300 000 eu­ron luok­kaa!

Mic­ha­el Geb­hardt/Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Kaksi uutta voimalinjaa Renault Symbioz -malliin: enemmän tehoa, vähemmän kulutusta

Auto Bild.Uutiset

Kaksi uutta voimalinjaa Renault Symbioz -malliin: enemmän tehoa, vähemmän kulutusta

Auto Bild.Uutiset

Yhdeksällä paikkakunnalla ilmaisia tuuli­la­si­tar­kas­tuksia

Auto Bild.Uutiset

Yhdeksällä paikkakunnalla ilmaisia tuuli­la­si­tar­kas­tuksia

Auto Bild.Uutiset
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Auto Bild.Koeajot

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU