Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Keulan ja peräosan pohjapanssarit antavat jytyä ilmettä. Vaikka nelivetoa ei olekaan, maavaraa saadaan esimerkiksi talvikarkeloihin asialliset 160 mm. Kaukovaloavustin on käytännöllinen.

Keulan ja peräosan pohjapanssarit antavat jytyä ilmettä. Vaikka nelivetoa ei olekaan, maavaraa saadaan esimerkiksi talvikarkeloihin asialliset 160 mm. Kaukovaloavustin on käytännöllinen.

Juha Peltonen

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Koeajoimme i20-sarjan kompaktin Active Cross -katumaasturin, johon ei aiemmin ole ollut saatavilla 7-nopeuksista kaksois­kyt­kin­vaih­teistoa. Voisi puhua odotetusta täydennyksestä.

Auto Bild.Testit
29.11.2018

Niin ikään täy­sin uu­siin omi­nai­suuk­siin täs­sä mal­lis­sa kuu­luu ajan­mu­kais­tet­tu tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mä va­rus­tet­tu­na Sty­len ta­pauk­ses­sa 7-tuu­mai­sel­la kos­ke­tus­näy­töl­lä. Vii­mei­sim­pään Hy­un­dai Smart­Sen­se-tur­val­li­suus­tek­no­lo­gi­aan liit­ty­vät kais­ta­vah­ti (LDW), tör­mäys­va­roit­ti­mel­la va­rus­tet­tu au­to­maat­ti­nen hä­tä­jar­ru­tus­jär­jes­tel­mä (FCA) sekä kais­ta-avus­tin ja tien­reu­nan tun­nis­tus­jär­jes­tel­mä (LKA-L/R).

Ai niin, ja ove­la­na kus­to­moin­tiyk­si­tyis­koh­ta­na Ac­ti­ve Cros­siin voi va­li­ta li­sä­va­rus­tei­sen Phan­tom Black -sä­vyi­sen ul­ko­ka­ton. Sel­lai­sen pää­see ti­laa­maan al­ku­vuo­des­ta 2019. Vä­hän sa­maa ide­aa kuin vaik­ka­pa Mi­nis­sä.

Ovelana kustomointiyksityiskohtana Active Crossiin voi valita lisävarusteisen Phantom Black -sävyisen ulkokaton, jollaisen pystyy tilaamaan alkuvuodesta 2019. Stylessä ovat vakiona LED-takavalot.

Ovelana kustomointiyksityiskohtana Active Crossiin voi valita lisävarusteisen Phantom Black -sävyisen ulkokaton, jollaisen pystyy tilaamaan alkuvuodesta 2019. Stylessä ovat vakiona LED-takavalot.

Juha Peltonen

Perusselkeän kojelaudan päänäytöt ovat analogiset. Ohjauspyörän lämmitys toimii tehokkaasti. Sitä vastoin ohjauspyörän nahkainen kehä on tarpeettoman liukaspintainen. Ajotietokoneesta löytyy high-tech -erikoisuutena kaksoiskytkentävaihteiston lämpötilanäyttö.

Perusselkeän kojelaudan päänäytöt ovat analogiset. Ohjauspyörän lämmitys toimii tehokkaasti. Sitä vastoin ohjauspyörän nahkainen kehä on tarpeettoman liukaspintainen. Ajotietokoneesta löytyy high-tech -erikoisuutena kaksoiskytkentävaihteiston lämpötilanäyttö.

Juha Peltonen

Mal­til­lis­ta SUV-il­met­tä

Hy­un­dai i20 Ac­ti­ve Cross on kom­pak­ti ka­tu­maas­tu­ri ta­hol­le, joka tar­vit­see tai ha­lu­aa nor­maa­lia i20-mal­lia hie­man rei­lum­man 160 mm maa­va­ran, mut­ta toi­saal­ta au­to­mal­lin, jon­ka SUV-omi­nai­suu­det ei­vät ko­ros­tu eri­tyi­sen sil­miin­pis­tä­väs­ti, pois lu­kien tie­ten­kin pyö­rä­ko­te­loi­den suo­ja­lis­tat yn­nä hel­ma­lis­tat. i20 Ac­ti­ve Cross on ole­muk­sel­taan jo­ten­sa­kin lä­hem­pä­nä nor­maa­lia i20-mal­lia.

i20 Active Crossiin ei aiemmin ole ollut saatavana 7-nopeuksista kaksoiskytkinvaihteistoa.

i20 Active Crossiin ei aiemmin ole ollut saatavana 7-nopeuksista kaksoiskytkinvaihteistoa.

Juha Peltonen

Testiauton moottorina oli kahdesta tehokkaampi 120-hevosvoimainen. Kolmisylinterinen turbo istuu erinomaisesti kaksoiskytkin-automaatin yhteyteen.

Testiauton moottorina oli kahdesta tehokkaampi 120-hevosvoimainen. Kolmisylinterinen turbo istuu erinomaisesti kaksoiskytkin-automaatin yhteyteen.

Juha Peltonen

Ac­ti­ve Cros­siin on saa­ta­va­na sa­mas­ta tee­mas­ta myös pie­nem­pi­te­hoi­nen 100-he­vos­voi­mai­nen, mut­ta tes­tiyk­si­lös­sä oli ruu­dik­kaam­pi 120-he­vos­voi­mai­nen, tur­bol­la ja suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la te­räs­tet­ty 1.0 T-GDI High Po­wer -ben­sii­ni­moot­to­ri­ver­sio, joka mak­saa edul­li­sem­pa­na Com­fort-ta­son au­to­maat­ti­na 19 390 eu­roa kont­ra Style-au­to­maa­tin 22 590 eu­roa.

Rei­lul­la kol­mel­la tu­han­nel­la saa si­ten ai­ka pal­jon li­sää va­rus­tei­ta ja suo­ri­tus­ky­kyä, jos­kin kum­man­kin ko­neen mak­si­mi­vään­tö on yh­te­ne­vä 171,6 Nm. High Po­wer kiih­tyy 7-no­peuk­si­se­na au­to­maat­ti­na nol­las­ta sa­taan 10,5 se­kun­nis­sa, mikä on tun­tu­vas­ti ri­pe­äm­min ver­rat­tu­na 100-he­vos­voi­mai­sen 7DCT:n 11,4 se­kun­tiin. T-GDI:n kes­ki­ku­lu­tus on lin­jas­sa, sil­lä ai­na­kin au­ton omal­la ajo­tie­to­ko­neel­la mi­tat­tu 5,8 l/100 km kes­ki­ku­lu­tus kuu­los­taa var­sin koh­tuul­li­sel­ta.

7-no­peuk­si­nen DCT-au­to­maat­ti­vaih­teis­to ja 3-sy­lin­te­ri­nen tur­bo­moot­to­ri toi­mi­vat mu­ka­vas­ti yh­teen ai­na­kin isom­min te­ho­lu­ke­min. Au­to­maat­ti­vaih­teis­toa ope­roi­daan lat­ti­a­va­lit­si­mes­ta ja sii­hen liit­ty­vät ur­hei­lul­li­set Sport-vä­li­tyk­set. Ma­nu­aa­li­vaih­to­ja ei sen­tään suo­ri­te­ta oh­jaus­pyö­rän sii­vek­keis­tä. Start/Stop re­a­goi sen ver­ran verk­kai­ses­ti, et­tä sen kyt­kee mie­lel­lään pois toi­min­nas­ta.

Kan­ta­va alus­ta

Alus­ta on si­nän­sä kun­nos­sa, eli jou­si­tus on kom­pak­tin cros­so­ve­rin luon­tee­seen so­pien kan­ta­va, mut­ta ni­mis­mie­hen ki­ha­rat tuo­vat esiin mää­rä­tyn pin­ta­ko­vuu­den. Ren­gas­me­lu nou­see kar­ke­al­la as­val­til­la mel­koi­sen kor­ke­ak­si ja li­säk­si so­ra­teil­lä ro­pi­na kan­tau­tuu kuu­lu­vas­ti pyö­rä­ko­te­lois­ta, eli ää­nie­ris­tyk­seen pi­täi­si Sty­les­sä pa­nos­taa li­sää. Säh­köi­ses­ti te­hos­te­tun oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on tark­kuu­del­taan ihan asi­al­li­nen, mut­ta sil­ti tie­tyl­lä ta­val­la ais­tii kei­no­te­koi­suu­den ver­rat­tu­na hy­viin hyd­rau­li­siin oh­jaus­te­hos­ti­miin.

Lähi- ja kau­ko­ha­lo­gee­nien teho osoit­tau­tui pe­rin vaa­ti­mat­to­mak­si. Par­haa­seen va­rus­te­ta­soon kai­pai­si il­man muu­ta LED-ajo­va­lo­ja. Staat­ti­set kul­ma­va­lot suun­taa­vat enem­män va­loa edes­sä ole­vaan koh­tee­seen kaar­teis­sa ja jär­jes­tel­mä osoit­ti heti al­ku­syk­syn pi­meil­lä kä­te­vyy­ten­sä. Sty­leen kuu­lu­vat va­ki­o­na LED-ta­ka­va­lot. Tar­kat py­sä­köin­ti­tut­kat keu­las­sa ja pe­räs­sä kuu­lu­vat ku­vaan.

Sport­tis­ta si­vu­tu­kea etuis­tui­mis­sa

Etuis­tui­met vä­lit­tä­vät mai­ni­on, lä­hes sport­ti­sen si­vu­tu­en ja ryh­di­käs sel­kä­no­ja var­mis­taa hy­vän is­tu­ma-asen­non. Is­tuin­tyy­ny jää pit­kä­jal­kai­sel­la kui­ten­kin hel­pos­ti ly­hy­ek­si. Sty­les­sä on hel­pos­ti puh­taa­na pi­det­tä­vä ja käy­tös­sä kes­tä­vä ko­ko­nah­kai­nen ver­hoi­lu. Nah­ka­ke­häi­ses­tä oh­jaus­pyö­räs­tä ja alu­mii­ni­sis­ta pol­ki­mis­ta huo­li­mat­ta Style näyt­tää si­sä­ti­loil­taan hil­li­tyl­tä - ko­je­lau­dan sel­ke­äs­sä il­mees­sä ei ole mi­tään poik­ke­a­vaa i20:n va­ki­o­mal­liin näh­den. Toi­mi­vuus on kor­ke­a­ta­sois­ta, mut­ta jot­kut mat­kus­ta­jat odot­ti­vat par­haan Style-ta­son ko­je­lau­dan il­mee­seen ai­na­kin muo­vik­ro­mi­sia lis­to­ja erot­ta­maan sen ta­val­li­sem­mis­ta pai­nok­sis­ta.

Etuistuimet tarjoavat lähes urheilullisen sivutuen.

Etuistuimet tarjoavat lähes urheilullisen sivutuen.

Juha Peltonen

Takaistuimella on asialliset tilat pitkillekin matkustajille.

Takaistuimella on asialliset tilat pitkillekin matkustajille.

Juha Peltonen

Ta­kais­tui­mel­le siir­ry­tään vai­vat­to­mas­ti ja cros­so­ve­ris­sa jää so­pi­vas­ti pol­vi­ti­laa myös pi­tem­pi­koi­pi­sil­le ih­mi­sil­le. Myös­kään pää­ti­las­ta ei Ac­ti­ve Cros­sis­sa jää pu­laa.

Au­to­maat­ti­vaih­tei­sis­sa va­ki­o­na ole­va Su­per­vi­si­on Clus­ter -mit­ta­ris­to on su­per­sel­keä. Var­sin koo­kas 8-tuu­mai­nen kos­ke­tus­näyt­tö on help­po­toi­mi­nen, mut­ta Sty­les­sä ei ole teh­taan na­vi­goin­ti­lai­tet­ta. Oman äly­pu­he­li­men kyt­kien pu­he­lut tois­tu­vat au­ton jär­jes­tel­män vä­li­tyk­sel­lä var­sin ta­sok­kaas­ti. Kii­tos taa­juus­kor­jai­men, ra­di­on ää­nen­laa­tu on us­ko­mat­to­man hyvä luo­kas­saan - mu­kaan lu­kien ma­ta­lien ää­nien tois­to.

Va­lais­tu USB-port­ti si­jait­see sel­ke­äs­ti esil­lä kes­ki­kon­so­lis­sa, jo­ten sen käyt­tö su­juu pi­me­äl­lä­kin luon­te­van ha­ke­mat­ta.

Stylen lisävarusteinen värikosketusnäyttö on 7-tuumainen. Siihen liittyvät Apple CarPlay- ja Android Auto -valmiudet, Bluetooth ääniohjauksella sekä peruutuskamera.

Stylen lisävarusteinen värikosketusnäyttö on 7-tuumainen. Siihen liittyvät Apple CarPlay- ja Android Auto -valmiudet, Bluetooth ääniohjauksella sekä peruutuskamera.

Juha Peltonen

Tasapohjaista tavaratilaa järjestyy isompiin kuljetustarpeisiin enimmillään 1042 litraa.

Tasapohjaista tavaratilaa järjestyy isompiin kuljetustarpeisiin enimmillään 1042 litraa.

Juha Peltonen

Mo­nen­lais­ta ti­laa

Kes­ki­kon­so­lis­sa on säi­ly­tys­ti­laa avo­ta­son, kan­nel­li­sen pie­neh­kön lo­ke­ron sekä kah­den mu­ki­te­li­neen muo­dos­sa. Ovi­ko­te­lot osoit­tau­tu­vat tar­peet­to­man ah­taik­si. Ta­sa­poh­jais­ta ta­va­ra­ti­laa jär­jes­tyy suu­rim­mil­laan 1 042 lit­raa. Ac­ti­ve Cross so­pii va­paa-ajan käy­tös­sä myös pie­nen vau­nun ve­tä­jäk­si. Ver­si­ol­la saa kis­koa 1110-ki­lois­ta jar­rul­lis­ta ja 450-ki­lois­ta jar­ru­ton­ta pe­rä­vau­nua.

Hy­un­dai i20 1.0 T-GDI 120 hv Ac­ti­ve Cross

Moot­to­ri R3, ben­sii­ni­tur­bo, 998 cm³, 88,3 kW (120 hv)/r/min, 171,6 Nm/1500-4000 r/min, Suo­ri­tus­ky­ky 0–100 km/h 10,5 s, huip­pu­no­peus 183 km/h Ku­lu­tus 6,0 l/100 km 95E CO2-pääs­töt 136 g/km Voi­man­siir­to A7, etu­ve­to Mi­tat p 4065, l 1760, k 1529, ak­se­li­vä­li 2570 mm, oma­mas­sa 1165 kg, kan­ta­vuus 550 kg, ta­va­ra­ti­la 326–1042 l, tank­ki 50 l, pe­rä­vau­nu­pai­no jar­ruin 1110 kg, jar­ruit­ta 450 kg, maa­va­ra 160 mm

Hin­ta alk. 22 590 eu­roa

Tes­ti­au­ton hin­ta 22 590 eu­roa

(4,0 täh­teä)

Miel­lyt­tää

Au­to­maat­ti 3-sy­lin­te­ri­nen so­pii 7DCT:n yh­tey­teen

Är­syt­tää

Va­lo­te­ho Led-ajo­va­lo­ja pe­rään­kuu­lu­te­taan.

Yl­lät­tää

Kat­to­vä­ri Mus­ta Phan­tom Black -kat­to on en­nen pit­kää saa­ta­vil­la.

Yh­teen­ve­to

Hy­un­dai i20 Ac­ti­ve Cross on ky­vy­käs, so­pi­val­la ta­val­la hil­lit­ty kom­pak­ti ka­tu­maas­tu­ri, jota voi suo­si­tel­la isom­mal­la moot­to­ril­la ja uu­den au­to­maa­tin kera. Ajo-omi­nai­suu­det ovat jou­si­tuk­sen hie­noi­ses­ta pin­ta­ko­vuu­des­ta huo­li­mat­ta hy­vät, ja ti­lan­käyt­tö sekä ta­va­ran­kul­je­tus­ky­ky ovat lin­jas­sa. Li­sä­ke­hu­ja mu­ka­va­soin­ti­ses­ta ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­mäs­tä.

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020
Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Jaguar F-Type R-Dynamic Black: Vielä ylellisempiä muunnoksia

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Mian ja Björnin kodissa vanhat rakkaat mööpelit pysyvät, mutta ideat ja seinien värit vaihtuvat

Hifimaailma

Uusia JBL-kaiuttimia kotiteatterin seiniin 

Koti ja keittiö

Pääsiäisen kivat koristeet

Hifimaailma

Universaalia kanavasäätöä striimaajille 

Hifimaailma

Melody PRO88 MKII

Hifimaailma

Meitner Audion uusi dac

Hifimaailma

Regalta uusi kaiutin 

Hifimaailma

Sonos vaeltaa

Hifimaailma

Tiglonin kaapeleita nyt Suomesta

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

Audi esittelee quattro ultra -nelive­to­jär­jes­telmän

Volvo Cars: Suunnittelee käynnistävänsä autonomisen ajamisen kokeen Kiinassa

Seat Ateca -katumaasturi: Suomeen syksyllä 2016

Ohoh: Nyt löytyi sympaattinen super­har­vi­naisuus – näitä autoja ei muuten ihan heti tule vastaan!

Suomi-elokuvan myyttinen avoau­to­har­vi­naisuus: Katosi jäljettömiin 1939 – muurattiin mystiseen salakäytävään?

UUTTA

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Mian ja Björnin kodissa vanhat rakkaat mööpelit pysyvät, mutta ideat ja seinien värit vaihtuvat

Hifimaailma

Uusia JBL-kaiuttimia kotiteatterin seiniin 

Koti ja keittiö

Pääsiäisen kivat koristeet

Hifimaailma

Universaalia kanavasäätöä striimaajille 

Hifimaailma

Melody PRO88 MKII

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.