Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Testasimme erilaiset pyörätelineet. Muista kiinnittää teline aina autoon asianmukaisesti ja turvallisesti!

Testasimme erilaiset pyörätelineet. Muista kiinnittää teline aina autoon asianmukaisesti ja turvallisesti!

Markus Markkanen

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Tarvitsetko pyörätelineen fillarille? Kokeilemme neljää erilaista telinettä.

Auto Bild.Testit
18.9.2018

Pyö­rä­te­li­neis­sä on ero­ja hin­nan ja laa­dun suh­teen. Täs­sä nel­jä eri­lais­ta vaih­to­eh­toa.

Thule Ra­ce­Way 991 -pyö­rä­te­li­ne

Kuvan pyörämalli ei sovi Thulen RaceWay 991 -pyörätelineeseen ilman lisäsovitteita, sillä se ylittää auton mitat sivusuunnassa, peittää valot ja kilven sekä haittaa näkyvyyttä taustapeilistä.

Kuvan pyörämalli ei sovi Thulen RaceWay 991 -pyörätelineeseen ilman lisäsovitteita, sillä se ylittää auton mitat sivusuunnassa, peittää valot ja kilven sekä haittaa näkyvyyttä taustapeilistä.

Markus Markkanen

Suo­si­tus­hin­ta: 439 eu­roa

Hin­ta: 309 eu­roa

Ko­kei­lim­me Thu­len ta­ka­luuk­kuun kiin­ni­tet­tä­vää kah­den pyö­rän Ra­ce­Way 991 -te­li­net­tä. Se so­pii useim­piin por­ras­pe­räi­siin au­toi­hin ja myös joi­hin­kin viis­to­pe­riin ja far­ma­rei­hin. Thu­len verk­ko­si­vuil­ta on saa­ta­vis­sa au­to­koh­tai­nen yh­teen­so­pi­vuus­tau­luk­ko.

En­sim­mäi­se­nä huo­mio kiin­nit­tyi jy­ke­vä­no­loi­seen ja laa­duk­kaa­seen ra­ken­tee­seen. Tä­män huo­maa myös te­li­net­tä nos­ta­es­sa, sil­lä se pai­naa noin kym­me­nen ki­loa. Täs­tä syys­tä asen­nus­ta oli­si hyvä ol­la te­ke­mäs­sä kak­si hen­ki­löä – var­sin­kin, jos tah­too va­roa au­ton­sa maa­li­pin­taa. Te­li­neen sal­li­ma mak­si­mi­kuor­ma on 2 x 15 kg. Se on tar­koi­tet­tu ta­val­li­sil­le pyö­ril­le, mut­ta li­sä­so­vit­teel­la Ra­ce­Way 991 so­pii myös ala­mä­ki-, BMX- ja nais­ten­pyö­ril­le.

Kiin­ni­tys au­toon ta­pah­tuu ta­ka­luu­kun ra­koi­hin tu­le­vil­la kou­kuil­la, jot­ka ovat ki­ris­tet­tä­vien vai­je­rei­den pääs­sä. Li­säk­si te­li­neen le­ve­ät ku­mi­pin­noi­te­tut osat tu­keu­tui­vat por­ras­pe­räi­sen tes­ti­au­tom­me ta­ka­luuk­kuun. Jat­ku­van kiin­nit­tä­mi­sen ja ir­rot­ta­mi­sen voi­si ku­vi­tel­la naar­mut­ta­van luu­kun maa­li­pin­taa, mut­ta sa­tun­nai­nen käyt­tö ai­heut­taa tus­kin huo­mat­ta­vaa va­hin­koa. Te­li­neen ol­les­sa pai­kal­laan kou­kut ei­vät saa pääs­tä liik­ku­maan, jo­ten käy­tön ai­ka­na maa­li­pin­nan pi­täi­si ol­la tur­vas­sa.

NOS­TO­KOR­KEUS LII­KAA?

Pyö­rää te­li­nee­seen nos­ta­es­sa huo­ma­si var­sin rei­lun nos­to­kor­keu­den. Tämä riip­puu toki osin myös au­tos­ta, jo­hon te­li­ne asen­ne­taan. Tun­tui lä­hes mah­dot­to­mal­ta saa­da pyö­rä te­li­nee­seen niin, et­tä kaik­ki lain py­kä­lät täyt­tyi­vät. Pyö­rän toi­nen ren­gas pyr­ki tu­le­maan ko­rin ul­ko­puo­lel­le, ei­vät­kä re­kis­te­ri­kil­pi ja ta­ka­va­lot nä­ky­neet es­teet­tö­mäs­ti. Pyö­rän mal­li vai­kut­taa to­sin asen­nuk­seen huo­mat­ta­vas­ti.

Pyö­rän sai kiin­ni te­li­nee­seen, vaik­ka kiin­ni­tys­rem­mit ovat­kin hie­man epä­käy­tän­nöl­li­set. Rem­meis­sä on rei­kiä sen ver­ran har­vas­sa, et­tä pyö­rän ki­ris­tä­mi­nen tu­ke­vas­ti te­li­nee­seen il­man li­sä­kiin­ni­tyk­siä on han­ka­laa. Etu­pyö­rä jäi ko­kei­lus­sa hei­lu­maan va­paas­ti, ja se oli­si voi­nut ot­taa kiin­ni pus­ku­riin, jo­ten se kan­nat­ti vie­lä erik­seen lu­ki­ta suo­raan asen­toon.

Jos pyö­räs­sä on voi­mak­kaas­ti las­ke­va vaa­ka­put­ki, pyö­rä aset­tuu te­li­nees­sä var­sin jyrk­kään kul­maan. Kul­jet­ta­jan pai­kal­ta huo­maa, et­tä kor­ke­al­le jää­vän pyö­rän ta­kia nä­ky­vyys taus­ta­pei­lis­tä on var­sin ra­jal­li­nen. Ta­ka­luuk­kua sul­kies­sa tu­lee li­säk­si var­mis­taa, et­tei mi­kään kiin­ni­ke ota kiin­ni.

Käyt­tä­mäm­me pyö­rä ylit­ti täs­sä te­li­nees­sä au­ton mi­tat si­vu­suun­nas­sa, peit­ti va­lot ja re­kis­te­ri­kil­ven ja hait­ta­si nä­ky­vyyt­tä taus­ta­pei­lis­tä. Kuor­maus oli­si ol­lut lai­ton.

Mo­to­net pol­ku­pyö­rän kul­je­tus­te­li­ne Ø50 mm:n ve­to­kuu­laan

Motonetin saksitelineen kiinnitettynä tämä pyörä peittää toisen takavalon lisäksi myös rekisterikilven. Lisäksi kuvassa näkyy laiton sivuylitys auton vasemmalla puolella. Näin ei tulisi lähteä tien päälle.

Motonetin saksitelineen kiinnitettynä tämä pyörä peittää toisen takavalon lisäksi myös rekisterikilven. Lisäksi kuvassa näkyy laiton sivuylitys auton vasemmalla puolella. Näin ei tulisi lähteä tien päälle.

Markus Markkanen

Suo­si­tus­hin­ta: 19,90 eu­roa

Hin­ta: 15,90 eu­roa

Pyö­rä­te­li­nei­den edul­li­sim­mas­ta pääs­tä ko­kei­lim­me ve­to­kouk­kuun kiin­ni­tet­tä­vää Mo­to­ne­tin sak­si­te­li­net­tä. Edul­li­sen hin­nan huo­maa vä­lit­tö­mäs­ti te­li­neen hei­kos­ta laa­dus­ta. Toi­saal­ta edul­li­nen te­li­ne on erit­täin ke­vyt, se me­nee var­sin pie­neen ti­laan, ja sitä on help­po lii­ku­tel­la.

Te­li­neen toi­ses­sa pääs­sä on kak­si puo­li­pal­loa, jot­ka pu­ris­te­taan sak­si­me­ka­nis­mil­la ve­to­kou­kun kuu­lan ym­pä­ril­le. Me­ka­nis­mi lu­ki­taan so­kal­la te­li­neen läpi. Mi­tään muu­ta kiin­ni­tys­tä au­toon ei ole. Kiin­ni­tys ei tun­tu­nut ko­vin luo­tet­ta­val­ta, ja te­li­ne jous­ti kä­sil­lä ko­keil­tu­na tun­tu­vas­ti. Eh­kä te­li­neen voi­si li­säk­si si­toa kiin­ni au­toon. Toi­saal­ta ei oli­si mu­ka­vaa, jos pyö­rät kaa­tui­si­vat au­toa vas­ten.

Te­li­nees­sä ole­vat pol­ku­pyö­rän kan­nak­keet ovat täy­sin vail­la sää­tö­jä, jo­ten ne so­pi­vat vain joil­le­kin pyö­rä­mal­leil­le. Yk­si ko­kei­le­mam­me maan­tie­pyö­rä ei so­pi­nut te­li­nee­seen lain­kaan. Kan­nak­keet ovat niin pit­kät, et­tä pyö­rä ei ota mis­tään kiin­ni au­toon.

Pyö­rä on kui­ten­kin han­ka­la kiin­nit­tää te­li­nee­seen niin, et­tei se pää­si­si hei­lu­maan. Jär­ke­vim­mäs­sä kiin­ni­ty­sa­sen­nos­sa syn­tyy pyö­rän osal­ta si­vu­suun­nas­sa lai­ton yli­tys. Myös­kään au­ton ta­ka­va­lot tai re­kis­te­ri­kil­pi ei­vät näy es­teet­tö­mäs­ti. Kul­je­tus oli­si ol­lut lai­ton.

Thule Ea­sy­Fold -pyö­rä­te­li­ne

Thulen EasyFold-teline laillisesti kuormattuna – vain lisäkilpi puuttuu.

Thulen EasyFold-teline laillisesti kuormattuna – vain lisäkilpi puuttuu.

Markus Markkanen

Suo­si­tus­hin­ta: 839 eu­roa

Hin­ta: 650 eu­roa

Thu­len Ea­sy­Fold on poik­keuk­sel­li­sen pie­neen ti­laan ka­saan­tait­tu­va kah­den pyö­rän ve­to­kouk­ku­kiin­nit­tei­nen pyö­rä­te­li­ne. Jo pah­vi­pak­kaus­ta pur­ka­es­sa huo­ma­si, mi­ten laa­duk­kaas­ti te­li­ne on val­mis­tet­tu. Oh­jeet ei­vät ol­leet ai­van jou­kon par­haim­mat, mut­ta asen­ta­es­sa huo­ma­si, et­tä nii­tä ei edes tar­vit­tu. Ea­sy­Fold on kä­sit­tä­mät­tö­män help­po, loo­gi­nen ja no­pea käyt­tää, kun sen lo­gii­kan ker­ran kek­sii.

Ea­sy­Fold-te­li­neen asen­nus ja pur­ku on­nis­tu­vat hel­pos­ti myös yk­sin huo­li­mat­ta te­li­neen lä­hes 17 kg:n mas­sas­ta. Hie­man yk­sin­ker­tais­tet­tu­na Ea­sy­Fol­din asen­nus ta­pah­tuu sa­mal­la ta­val­la kuin kär­ryn kiin­nit­tä­mi­nen: ote­taan kah­vas­ta kiin­ni, las­ke­taan se ve­to­kou­kun pääl­le ja pai­ne­taan kah­va alas. Tä­män jäl­keen va­pau­te­taan pyö­räl­le tar­koi­tet­tu taso kah­des­ta vi­vus­ta. Sit­ten pyö­rä­te­li­ne on säh­kö­jen kiin­nit­tä­mis­tä vail­le käyt­tö­val­mis.

Pyö­rä nos­te­taan pääl­le ja ki­ris­te­tään van­teis­ta rem­meil­lä te­li­nee­seen. Li­säk­si run­koon tu­lee yk­si hau­en­leu­ka­kiin­ni­ke, jos­sa on var­kau­de­nes­toa var­ten lu­ki­tus­mah­dol­li­suus. Säh­köt kyt­ke­tään pis­tok­keel­la, ja li­sä­kil­pi kiin­ni­te­tään sil­le kuu­lu­val­le pai­kal­le. Myös täs­sä te­li­nees­sä kan­nat­taa har­ki­ta li­sä­kiin­ni­tys­tä kuor­ma­lii­nal­la. Te­li­nees­sä on pi­ka­kip­pi pyö­rien saa­mi­sek­si pois ta­va­ra­säi­li­ön tiel­tä, jo­ten ta­va­ra­ti­laa voi käyt­tää nor­maa­lis­ti.

Pur­ku su­juu päin­vas­tai­ses­sa jär­jes­tyk­ses­sä. Ea­sy­Fol­din pys­tyy nos­ta­maan yk­sin kou­kun pääl­tä vaik­ka suo­raan au­ton ta­va­ra­ti­laan, ja ko­koon­tait­tu­vuu­den an­si­os­ta ti­laa jää hy­vin muil­le­kin mat­ka­ta­va­roil­le. Ra­hal­le saa vas­ti­net­ta lop­puun as­ti mie­ti­tyn käy­tet­tä­vyy­den muo­dos­sa.

Wit­ter ZX502 -pyö­rä­te­li­ne

Kuvan aiheuttamasta harhasta huolimatta pyörä mahtuu todellisuudessa auton ulkomittojen sisäpuolelle ja kuormaus on laillinen. Witterin asennus-ohjeet ovat hienosti esillä lisäkilven paikalla.

Kuvan aiheuttamasta harhasta huolimatta pyörä mahtuu todellisuudessa auton ulkomittojen sisäpuolelle ja kuormaus on laillinen. Witterin asennus-ohjeet ovat hienosti esillä lisäkilven paikalla.

Markus Markkanen

Suo­si­tus­hin­ta: 495 eu­roa

Hin­ta: 495 eu­roa

Wit­te­rin ZX502 on pe­rä­kouk­kuun kiin­ni­tet­tä­vä kah­den pyö­rän te­li­ne, jos­sa on li­sä­va­lot ja paik­ka li­sä­re­kis­te­ri­kil­vel­le. Tuot­teen laa­dun huo­ma­si vä­lit­tö­mäs­ti pa­ket­tia pu­ret­ta­es­sa. Laa­dus­ta kie­lii myös te­li­neen kor­kea pai­no, jon­ka ta­kia asen­nuk­ses­sa oli­si syy­tä ol­la kak­si hen­ki­löä – näin pää­see hel­pom­mal­la ja vält­tyy au­ton kol­hi­mi­sel­ta.

Oh­jeet ovat ää­rim­mäi­sen sel­ke­ät ja esi­mer­kil­li­ses­ti esil­lä li­sä­kil­ven pai­kal­la. Wit­te­rin pyö­rä­te­li­ne on kiel­tä­mät­tä erit­täin ras­kas­te­koi­nen. Kiin­ni­tys vaa­tii use­am­man vä­li­vai­heen, mut­ta on­nis­tuu oh­jei­ta seu­raa­mal­la. Te­li­ne tun­tuu laa­duk­kaal­ta ja luo­tet­ta­val­ta. Sen kyy­tiin us­kal­tai­si las­ta­ta hel­pos­ti lu­va­tut kak­si pyö­rää.

Suun­nit­te­lun tark­kuu­des­ta kie­lii myös kak­si­päi­nen pis­to­ke te­li­neen va­lo­jen säh­köil­le, jol­loin te­li­ne kat­taa mo­lem­mat käy­tös­sä ole­vat stan­dar­dit.

Te­li­nees­sä on hy­vät kiin­nik­keet pyö­rän kiin­nit­tä­mi­sek­si, ja nii­den käyt­tö on var­sin help­poa. Mo­lem­mat tes­ti­pyö­rät saa­tiin kiin­ni­tet­tyä tu­ke­vas­ti te­li­nee­seen. Van­teet ki­ris­te­tään rem­meil­lä, ja run­koon tu­lee yk­si ki­ris­tin. Jäl­kim­mäi­nen näis­tä on lu­kit­ta­vis­sa var­kau­den es­tä­mi­sek­si. Li­sä­kiin­ni­tyk­se­nä kan­nat­taa sil­ti ai­na käyt­tää yh­tä tai kah­ta kuor­ma­lii­naa. Pol­ku­pyö­rä ei nou­se eri­tyi­sen kor­ke­al­le, jo­ten nor­maa­li­mit­tai­nen las­taa­ja saa nos­tet­tua pyö­rät te­li­nee­seen il­man on­gel­mia.

Ilah­dut­ta­vas­ti kul­je­tus oli­si ol­lut täy­sin lail­li­nen, pyö­rä ei ylit­tä­nyt au­ton mit­to­ja edes si­vu­suun­nas­sa. Li­säk­si te­li­neen va­lot ja li­sä­re­kis­te­ri­kil­pi nä­kyi­vät hie­nos­ti. Myös au­ton ta­va­ra­ti­la jäi käyt­töön, sil­lä Wit­ter-pyö­rä­te­li­neen saa ki­pat­tua pois tiel­tä. Ra­haa vas­taan saa siis sel­ke­äs­ti pa­rem­man tuot­teen.

Pol­ku­pyö­rä­te­li­nei­den val­mis­ta­jia

- Bil­te­ma: kat­to­te­li­ne ja kouk­kuun kiin­ni­tet­tä­viä mal­le­ja

- Eck­la: kouk­kuun ja ta­ka­luuk­kuun kiin­ni­tet­tä­viä mal­le­ja

- MontB­lanc: Kat­to­te­li­nei­tä sekä kouk­kuun ja ta­ka­luuk­kuun kiin­ni­tet­tä­viä mal­le­ja

- Sa­ris: kouk­kuun ja ta­ka­luuk­kuun kiin­ni­tet­tä­viä mal­le­ja

- Thule: kat­to­te­li­nei­tä sekä kouk­kuun ja ta­ka­luuk­kuun kiin­ni­tet­tä­viä mal­le­ja

- Wit­ter: kouk­kuun kiin­ni­tet­tä­viä mal­le­ja

Hen­ri Posa ja Mar­kus Mark­ka­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

BMW iX: Merkin teknologinen lippulaiva markkinoille 2021 lopulla

Auto Bild.Uutiset
11.11.2020
Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

Merkin uuden teknologisen lippulaivan, BMW iX:n myynti käynnistyy loppuvuodesta 2021.

BMW iX: Merkin teknologinen lippulaiva markkinoille 2021 lopulla

Auto Bild.Uutiset
11.11.2020
Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Suzuki Across -katumaasturi: Lippulaiva rantautuu Suomeen syksyllä

Auto Bild.Uutiset
1.7.2020
Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Uudessa Suzuki Acrossissa käytetään hyväksi Toyotan yli kahden vuosikymmenen kokemusta hybriditekniikasta.

Suzuki Across -katumaasturi: Lippulaiva rantautuu Suomeen syksyllä

Auto Bild.Uutiset
1.7.2020
Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Uusi Ford Kuga -täyshybridi: Ensimmäiset autot Suomeen alkuvuodesta 2021

Auto Bild.Uutiset
19.11.2020
Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Ford Kuga Hybrid -täyshybridi (HEV) saapuu Suomeen alkuvuodesta.

Uusi Ford Kuga -täyshybridi: Ensimmäiset autot Suomeen alkuvuodesta 2021

Auto Bild.Uutiset
19.11.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

Eurorepar Car Service: Suomeen uusi monimerk­ki­huol­to­ketju

Bentley Flying Spur: Tuplaturbo V8 tuottaa yli 135 hevosvoimaa per litra!

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Torvella tyylikkäästi

Koti ja keittiö

Lisää kodikkuutta kuoseilla

Hifimaailma

Paljasjalkainen monitori 

Hifimaailma

Hybri­di­kuu­lo­ke­vah­vistin Sloveniasta

Hifimaailma

Psvane vai Linlai 

Hifimaailma

Tidalin Bugatti Royale 

Koti ja keittiö

Hyvä hankinta: Kaunis kaadin

Hifimaailma

USAn herkkuja

Hifimaailma

JBL-klassikko juhlii 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

Kaista-avustimien ja hätäjar­ru­tus­jär­jes­telmien käyttö kasvussa

Classic Motor Show Lahdessa: Suurten merkkien vuosijuhlia

Nainen yritti 1930-mallisella autolla maailman ympäri – ihosyöpä pakotti keskeyttämään

Lexus LC 500: Maailmanensi-ilta Detroitin autonäyttelyssä

Auto haudattiin maan alle piiloon neuvos­to­jou­koilta: Lähti käyntiin lähes 70 vuoden jälkeen!

Koeajossa BMW 116d: Urheilullisempaa ilmettä

Autoliitto julkaisee automatkailijan oppaan Baltiaan ja Koillis-Puolaan

Muista: Varo aura-autoa!

UUTTA

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Myös uusi auto ostetaan entistä useammin verkosta

Kaista-avustimien ja hätäjar­ru­tus­jär­jes­telmien käyttö kasvussa

Classic Motor Show Lahdessa: Suurten merkkien vuosijuhlia

Nainen yritti 1930-mallisella autolla maailman ympäri – ihosyöpä pakotti keskeyttämään

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Torvella tyylikkäästi

Koti ja keittiö

Lisää kodikkuutta kuoseilla

Hifimaailma

Paljasjalkainen monitori 

Hifimaailma

Hybri­di­kuu­lo­ke­vah­vistin Sloveniasta

Hifimaailma

Psvane vai Linlai 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Aptera Motors

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Kaupallinen yhteistyö

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

Eurorepar Car Service: Suomeen uusi monimerk­ki­huol­to­ketju

Silentium: Aloittaa aktiivisen vasta­me­lu­tek­niikan kehitystyön

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016
Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Yhdysvaltalainen start-up -yhtiö Aptera tuo markkinoille hilpeän näköisen sähköauton, jonka akuston pitäisi riittää kaksinkertaiseen toimintamatkaan Tesla Model S:ään verrattuna. Auto Bild kertoo asiasta tarkemmin!

Aptera Motors

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Kaupallinen yhteistyö

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Miten olisi Tesla Model S Convertible? Italiassa sellaisia valmistetaan muunnostyönä!

Citroën C4 ja täyssähköinen ë-C4: Uuden sukupolven Hatchbackeja

Etrusco: Uusi matkai­lu­au­to­merkki saapui Suomeen

No nyt alkaa kuulostaa villiltä: Miltä kuulostaisi Corvetten keulalla toteutettu katumaasturi…?

Hyundai Bayon: Ensimmäiset teaser-kuvat julkaistiin

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Groupe Renaultin viisi­vuo­tis­suun­ni­telma: Renaultin uusi aalto

Dacia Bigster Concept: Viisi­vuo­tis­suun­ni­tel­massa Dusteria isompi katumaasturi

Eurorepar Car Service: Suomeen uusi monimerk­ki­huol­to­ketju

Silentium: Aloittaa aktiivisen vasta­me­lu­tek­niikan kehitystyön

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mitä? Mitä? Mitä? Eihän tällaista autoa voi olla olemassakaan! Hyvästit kaape­li­la­taa­mi­selle – ja toimintamatka jopa 1600 km!

Täysin uusi Nissan Qashqai: Tarjoaa sähköistetyt voimalinjat

Suomeen on luvattu jopa -30 asteen pakkasia: Tiedätkö, miten suojella autosi akkua?

Stellantis-fuusio: Tiedätkö, mitä se merkitsee konsernin yksittäisille merkeille?

Miltä kuulostaisi leveä korisarja Dacia Dusteriin? Saksassa on ainakin yksi tuning-firma, jolla on asiaan vastaus!

Nokian Hakkapeliitta 10: Alan moderneinta nastateknologiaa

Ford Mustang Mach I: Suomen hinnat julkistettiin ja myynti käynnistyi

Audin täyssäh­kö­au­to­mal­listo laajenee: Audi Q4 e-tronin ja Audi e-tron GT:n ennakkovaraus alkoi Suomessa

Volvon jälleen­myy­jä­ver­kosto: Vahvistuu uudella toimijalla

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016
Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

Tästä ei kilpa-auto juuri kauniimmaksi muutu: 1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti.

1957 Ferrari 335 S Spider Scaglietti: Onko tämä maailman kallein Ferrari?

Auto Bild.Uutiset
25.1.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.