Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Ohjeen mukaan elektroninen parkkikiekko ei edellytä monimutkaisia asetuksia ennen käyttöönottoa.

Ohjeen mukaan elektroninen parkkikiekko ei edellytä monimutkaisia asetuksia ennen käyttöönottoa.

Oskari Pentti

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Elektroninen parkkikiekko takaa, ettei saapumisajan asettaminen ole pelkästään muistin varassa. 

Auto Bild.Testit
18.9.2018

Sain al­ku­vuo­des­ta py­sä­köin­ti­vir­he­mak­sun, sil­lä olin unoh­ta­nut lait­taa py­sä­köin­ti­kie­kon ko­je­lau­dal­le kau­pan park­ki­pai­kal­le saa­vut­tu­a­ni.

Nyt ko­kei­lus­sa ol­lut elekt­ro­ni­nen park­kii­kiek­ko oli­si pe­las­ta­nut täl­tä, sii­hen kun oli­si rap­sah­ta­nut oi­kea py­sä­köin­ti­ai­ka ai­ka it­sek­seen.

Help­po käyt­tää

Oh­jeis­sa sa­no­taan, et­tä Ven­tus-py­sä­köin­ti­kiek­ko ei edel­ly­tä mo­ni­mut­kai­sia asen­nuk­sia ei­kä joh­to­ja. Suo­ma­lai­sen pe­rus­luon­teen mu­kai­ses­ti täl­lai­nen lu­paus lait­taa epäi­le­mään lait­teen toi­mi­vuut­ta, lu­paus­han tun­tuu lii­an hy­väl­tä.

Ven­tus toi­mii kah­del­la AA-ko­koi­sel­la pa­ris­tol­la, jot­ka ovat lait­teen mu­ka­na. Eli pa­ris­to­ko­te­lon kan­si on avat­ta­va ja pois­tet­ta­va pa­ris­toa suo­jaa­va kal­vo. Pa­ris­to­käyt­töi­sen lait­teen koh­dal­la he­rää heti muu­ta­ma ky­sy­mys: mi­ten pa­ris­tot kes­tä­vät? Mis­tä huo­maa, et­tä nii­den va­raus on lop­pu­mas­sa? Toi­mii­ko lai­te pak­kas­ke­leis­sä?

Seu­raa­vak­si lait­tee­seen asen­ne­taan kel­lo­nai­ka, päi­vä­mää­rä ja vuo­si­lu­ku. Pelk­kä kel­lo­nai­ka ei rii­tä, kos­ka käy­tös­sä on kesä- ja tal­vi­ai­ka. Lai­te siir­tyy au­to­maat­ti­ses­ti tal­vi­a­jas­ta ke­sä­ai­kaan maa­lis­kuun vii­mei­se­nä sun­nun­tai­na kel­lo 2:00 ja ke­sä­a­jas­ta tal­vi­ai­kaan lo­ka­kuun vii­mei­se­nä päi­vä­nä kel­lo 3:00. Kel­lo­nai­ka kan­nat­taa aset­taa tar­kas­ti oi­ke­ak­si, sil­lä sin­ne­päin ase­tet­tu ai­ka voi ai­heut­taa kiis­taa py­sä­köin­nin al­ka­mi­sa­jas­ta. Näi­den toi­mien jäl­keen lai­te on käyt­tö­val­mis.

Hie­no­sää­töä

Au­to­maat­ti­ses­ti aset­tu­vaan saa­pu­mi­sai­kaan voi vie­lä teh­dä hie­no­sää­dön. Ole­tu­sa­se­tuk­sen on, et­tä lai­te va­lit­see py­sä­köin­ti­a­jak­si Tans­kan ase­tuk­sen mu­kai­ses­ti py­sä­köin­nin al­ka­mi­ses­ta seu­raa­van nel­jän­nes­tun­nin. Suo­mes­sa­han py­sä­köin­nin al­ka­mi­sai­ka mer­ki­tään puo­len tun­nin tark­kuu­del­la. Tai sit­ten kiek­koon voi mer­ki­tä tar­kan py­sä­köin­nin al­ka­mi­sa­jan.

Täl­löin py­sä­köin­nin kat­so­taan al­ka­neen seu­ran puo­li- tai ta­sa­tun­nin ai­kaan. Ase­tuk­sis­ta on va­lit­ta­vis­sa nämä kol­me eri­lais­ta saa­pu­mi­sa­jan mer­kin­tää. It­se sää­din ajan aset­tu­maan puo­len tun­nin tark­kuu­del­la, kos­ka niin olen tot­tu­nut te­ke­mään sen myös ma­nu­aa­li­ses­ti. Näi­den ase­tus­ten jäl­keen lai­te pi­täi­si toi­mia au­to­maat­ti­ses­ti oi­kein mei­kä­läi­sil­lä sään­nöil­lä.

Valittu kiinnityspaikka elektroniselle parkkikiekolle tulee puhdistaa huolellisesti, jotta laitteen saa kiinnitettyä kunnolla.

Valittu kiinnityspaikka elektroniselle parkkikiekolle tulee puhdistaa huolellisesti, jotta laitteen saa kiinnitettyä kunnolla.

Oskari Pentti

Kiin­ni py­syy

Haas­ta­viin osuus Ven­tuk­sen elekt­ro­ni­sen park­ki­kie­kon käyt­töö­no­tos­sa oli lait­teen kiin­nit­tä­mi­nen tuu­li­la­siin. Tai ei var­si­nai­nen kiin­nit­tä­mi­nen, vaan al­ku­val­mis­te­lut.

Va­lit­tu kiin­ni­tys­paik­ka tu­lee puh­dis­taa huo­lel­li­ses­ti, jot­ta lait­teen saa kiin­ni­tet­tyä kun­nol­la. Haas­ta­vin osuus on kiin­nit­tä­mi­seen käy­tet­tä­vän kak­si­puo­li­sen tei­pin suo­jan ir­rot­ta­mi­nen. Suo­ja­tei­pit ovat ni­mit­täin var­sin tiu­kas­ti kiin­ni, ja nii­den ir­rot­ta­mi­nen tun­tui ly­hyt­kyn­ti­ses­tä mel­ko tus­kal­li­sel­ta. Pi­dem­pi­kyn­ti­nen apu­ri sai suo­ja­tei­pit ir­ti koh­tuul­li­sel­la vai­val­la.

Tiu­kas­ti kiin­ni ole­vat suo­ja­tei­pit viit­taa­vat sii­hen, et­tä lai­te py­syy hy­vin puh­dis­te­tus­sa la­sis­sa kun­nol­la kiin­ni. Lii­mauk­sen jäl­keen lai­te on käyt­tö­val­mis.

Hy­vät tu­lok­set

Au­ton käyn­nis­tä­mi­nen, pie­ni kaa­sut­te­lu pai­kal­laan ja sam­mut­ta­mi­nen ei saa­nut lai­tet­ta vie­lä aset­ta­maan py­sä­köin­ti­ai­kaa. Ei­kä kel­lo­nai­ka vaih­tu­nut myös­kään tal­lis­sa teh­dyn rei­lun 20 met­rin pe­ruut­ta­mi­sen jäl­keen. Mah­taa­ko lai­te toi­mia mis­sään vai­hees­sa?

Hu­rau­tin va­jaan ki­lo­met­rin siir­ty­män huol­to­a­se­mal­le tank­kaa­maan ja kier­sin kat­so­maan, oli­ko kel­lo­tau­lus­sa nyt oi­kea ai­ka. Kyl­lä! Näyt­töön oli vaih­tu­nut lu­ke­ma 18:30, kun au­to oli sam­mu­tet­tu 18:05. Olen nyt seu­rail­lut kie­kon toi­min­taa lä­hes kuu­kau­den ja to­den­nut, et­tä elekt­ro­ni­nen park­ki­kiek­ko toi­mii lu­va­tul­la ta­val­la – sen näy­tös­sä on ai­na ol­lut au­ton sam­mut­ta­mi­sen jäl­keen oi­kea py­sä­köin­ti­ai­ka.

Lais­sa ei tai­de­ta tar­kas­ti mää­ri­tel­lä sitä, mikä las­ke­taan py­sä­köin­nin al­ka­mi­sek­si. On­ko se se het­ki, kun au­ton ajaa py­sä­köin­ti­ruu­tuun? Vai al­kaa­ko py­sä­köin­ti sii­nä vai­hees­sa, kun au­tos­ta pois­tu­taan? Olen toi­si­naan lait­ta­nut kiek­koon sen ajan, kun pois­tun au­tol­ta, ja kel­lo on eh­ti­nyt pois­tu­mis­val­mis­te­lu­jen ai­ka­na siir­tyä ohi seu­raa­van tasa- tai puo­li­tun­ti­sen.

Laitetta ei kannata asentaa liian alas tuulilasin nurkkaan, jotta nappeihin pääsee paremmin käsiksi ja takapuolen näytön näkee asetuksia muuttaessa.

Laitetta ei kannata asentaa liian alas tuulilasin nurkkaan, jotta nappeihin pääsee paremmin käsiksi ja takapuolen näytön näkee asetuksia muuttaessa.

Oskari Pentti

Pa­ris­tot lo­pus­sa?

Muun kuin au­to­maat­ti­ses­ti tu­le­van ajan aset­ta­mi­nen py­sä­köin­nin al­ka­mi­sen mer­kik­si on tar­peel­lis­ta myös sil­loin, kun py­sä­köin­ti­pai­kal­le saa­puu ai­ka­na, jol­loin kie­kon käyt­tä­mi­nen ei ole pa­kol­lis­ta. Mo­nil­la py­sä­köin­ti­pai­koil­la ei tar­vit­se käyt­tää py­sä­köin­ti­kiek­koa il­ta- ja yö­ai­kaan.

Jos kie­kon käyt­tö­pak­ko al­kaa esi­mer­kik­si vas­ta aa­mu kah­dek­sal­ta ja kes­tää il­ta­kuu­teen – li­sä­kil­peen on mer­kit­ty kel­lo 8–18 – niin ai­ka­vä­lil­lä 18–8 park­kiin tu­le­va aset­taa py­sä­köin­ti­kiek­koon ajan 8:00. Py­sä­köin­nin aloit­ta­mi­sa­jan ma­nu­aa­li­nen asen­nus on­nis­tuu vai­vat­ta muu­ta­mal­la na­pin­pai­nal­luk­sel­la.

Pa­ris­to­jen lop­pu­mi­ses­ta va­roit­ta­vaa piip­paus­ta ei ole vie­lä kuu­lu­nut. Myös­kään al­hai­ses­ta va­raus­ta­sos­ta va­roit­ta­vaa merk­ki­va­loa ei ole nä­ky­nyt. Al­hai­sen la­tauk­sen sym­bo­lin lu­va­taan tu­le­van lait­teen näy­töl­le noin kuu­kaut­ta en­nen pa­ris­to­jen tyh­je­ne­mis­tä.

Lai­te on toi­mi­nut moit­teet­to­mas­ti kai­kis­sa py­sä­köin­neis­sä, ei­kä pa­rin­kym­me­nen as­teen pak­ka­nen häi­rin­nyt sen toi­min­taa. Au­to­maat­ti­sen park­ki­kiek­ko on­kin var­sin var­tee­no­tet­ta­va in­ves­toin­ti, jos py­sä­köi usein py­sä­köin­ti­kie­kon käyt­tö­pak­ko­a­lu­eil­la ja on hiu­kan­kin heik­ko­muis­ti­nen.

Aloi­tu­sai­ko­ja

Py­sä­köin­nin aloi­tu­sai­ka ase­te­taan seu­raa­vis­sa mais­sa näin.

Suo­mi, saa­pu­mi­sai­ka: to­del­li­nen ai­ka tai 30 min

Ruot­si, saa­pu­mi­sai­ka: 30 min

Nor­ja, saa­pu­mi­sai­ka: to­del­li­nen ai­ka

Tans­ka, saa­pu­mi­sai­ka: 15 min

Sak­sa, saa­pu­mi­sai­ka: 30 min

Sveit­si, saa­pu­mi­sai­ka: 30 min

Testasimme Ventuksen elektronisen parkkikiekon.

Testasimme Ventuksen elektronisen parkkikiekon.

Oskari Pentti

Ven­tus WNGE23 elekt­ro­ni­nen park­ki­kiek­ko

Os­to­paik­ka: Voi­ma­pank­ki.fi

Hin­ta: 59,90 eu­roa

Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020
Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Jaguar F-Type R-Dynamic Black: Vielä ylellisempiä muunnoksia

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Schiitin minitaa­juus­korjain

Hifimaailma

Meitner Audion uusi dac

Hifimaailma

Regalta uusi kaiutin 

Hifimaailma

Sonos vaeltaa

Hifimaailma

Tiglonin kaapeleita nyt Suomesta

Hifimaailma

Astell&Kerniltä uusi hires-taskusoitin 

Koti ja keittiö

Ihastu kevään värikkäisiin tekstiileihin

Hifimaailma

Western Electric 300B - jälleen kerran

Hifimaailma

Linnin orgaaninen da-muunnin 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

Audi esittelee quattro ultra -nelive­to­jär­jes­telmän

Volvo Cars: Suunnittelee käynnistävänsä autonomisen ajamisen kokeen Kiinassa

Seat Ateca -katumaasturi: Suomeen syksyllä 2016

Ohoh: Nyt löytyi sympaattinen super­har­vi­naisuus – näitä autoja ei muuten ihan heti tule vastaan!

Suomi-elokuvan myyttinen avoau­to­har­vi­naisuus: Katosi jäljettömiin 1939 – muurattiin mystiseen salakäytävään?

UUTTA

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Schiitin minitaa­juus­korjain

Hifimaailma

Meitner Audion uusi dac

Hifimaailma

Regalta uusi kaiutin 

Hifimaailma

Sonos vaeltaa

Hifimaailma

Tiglonin kaapeleita nyt Suomesta

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.