Koeajot

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Oli mielenkiintoista selvittää, kuinka pitkälle C-HR:n pisto­ke­hyb­ri­di­ver­siolla voi edetä kesäolosuhteissa pelkällä sähköllä.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Täyssähköinen Opel Astra tarjoaa rajallisesta akkuka­pa­si­tee­tista huolimatta kohtuullisen pitkän toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Täyssähköinen Opel Astra tarjoaa rajallisesta akkuka­pa­si­tee­tista huolimatta kohtuullisen pitkän toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Mukavan liike­mies­hen­kinen täyssähköinen farmari tarjoaa parhaimmillaan yli 400 kilometrin toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Mukavan liike­mies­hen­kinen täyssähköinen farmari tarjoaa parhaimmillaan yli 400 kilometrin toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo EX30 Twin Motor Performance Ultra: Pieneksi zoomattu

EX30, Volvon uutuus sähkö­au­to­mark­ki­noille, on pieni totuttuun Volvon kokoskaalaan verrattuna. Lähtöhinnaltaan edullisessa EX30:ssa on paljon uusia ratkaisuja.
Auto Bild.Koeajot
Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo EX30 Twin Motor Performance Ultra: Pieneksi zoomattu

EX30, Volvon uutuus sähkö­au­to­mark­ki­noille, on pieni totuttuun Volvon kokoskaalaan verrattuna. Lähtöhinnaltaan edullisessa EX30:ssa on paljon uusia ratkaisuja.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 17 18 19 20
Peugeot 3008 yllättää tilantunnullaan.

Peugeot 3008 yllättää tilantunnullaan.

Toni Lindström

Koeajossa särmikäs Peugeot 3008 - yllättävää tilantuntua ja ajettavuutta

Auto Bild.Koeajot
Peugeot 3008 yllättää tilantunnullaan.

Peugeot 3008 yllättää tilantunnullaan.

Toni Lindström

Koeajossa särmikäs Peugeot 3008 - yllättävää tilantuntua ja ajettavuutta

Auto Bild.Koeajot
Täysin uudistunut kolmannen sukupolven Toyota RAV4 tuli myyntiin vuonna 2006.

Täysin uudistunut kolmannen sukupolven Toyota RAV4 tuli myyntiin vuonna 2006.

Harry Kuurio

Koeajossa käytetty Toyota RAV4 - miten luotettava ostos se on?

Auto Bild.Koeajot
Täysin uudistunut kolmannen sukupolven Toyota RAV4 tuli myyntiin vuonna 2006.

Täysin uudistunut kolmannen sukupolven Toyota RAV4 tuli myyntiin vuonna 2006.

Harry Kuurio

Koeajossa käytetty Toyota RAV4 - miten luotettava ostos se on?

Auto Bild.Koeajot
Molempien Toyotien ajotuntuma on melko samanlainen.

Molempien Toyotien ajotuntuma on melko samanlainen.

Oskari Pentti

Kumpi Toyota voittaa? Vertailussa C-HR AWD ja C-HR Hybrid

Auto Bild.Koeajot
Molempien Toyotien ajotuntuma on melko samanlainen.

Molempien Toyotien ajotuntuma on melko samanlainen.

Oskari Pentti

Kumpi Toyota voittaa? Vertailussa C-HR AWD ja C-HR Hybrid

Auto Bild.Koeajot
Mikäs se siinä? Kia Niro on hieman korkeampi kuin perushenkilöauto, mutta se on matalampi kuin maasturia imitoivat crossoverit. Näky tulee yleistymään teillämme, sillä näitä on myyty Suomeen jo satoja.

Mikäs se siinä? Kia Niro on hieman korkeampi kuin perushenkilöauto, mutta se on matalampi kuin maasturia imitoivat crossoverit. Näky tulee yleistymään teillämme, sillä näitä on myyty Suomeen jo satoja.

Petri Blomqvist

Koeajossa asiallisen erikoinen Kia Niro

Auto Bild.Koeajot
Mikäs se siinä? Kia Niro on hieman korkeampi kuin perushenkilöauto, mutta se on matalampi kuin maasturia imitoivat crossoverit. Näky tulee yleistymään teillämme, sillä näitä on myyty Suomeen jo satoja.

Mikäs se siinä? Kia Niro on hieman korkeampi kuin perushenkilöauto, mutta se on matalampi kuin maasturia imitoivat crossoverit. Näky tulee yleistymään teillämme, sillä näitä on myyty Suomeen jo satoja.

Petri Blomqvist

Koeajossa asiallisen erikoinen Kia Niro

Auto Bild.Koeajot
Audi A6 Avantissa on urheilullisuudenkin tuntua.

Audi A6 Avantissa on urheilullisuudenkin tuntua.

Oskari Pentti

Koeajossa Audi A6 Avant - Vakaalla tyylillä

Auto Bild.Koeajot
Audi A6 Avantissa on urheilullisuudenkin tuntua.

Audi A6 Avantissa on urheilullisuudenkin tuntua.

Oskari Pentti

Koeajossa Audi A6 Avant - Vakaalla tyylillä

Auto Bild.Koeajot
Kia Sportagen ulkonäkö – varsinkin sammakkomainen keula – jakaa ehkä mielipiteitä.

Kia Sportagen ulkonäkö – varsinkin sammakkomainen keula – jakaa ehkä mielipiteitä.

Raimo Tengvall

Ylpeästi hyvät kaupat - koeajossa Kia Sportage

Auto Bild.Koeajot
Kia Sportagen ulkonäkö – varsinkin sammakkomainen keula – jakaa ehkä mielipiteitä.

Kia Sportagen ulkonäkö – varsinkin sammakkomainen keula – jakaa ehkä mielipiteitä.

Raimo Tengvall

Ylpeästi hyvät kaupat - koeajossa Kia Sportage

Auto Bild.Koeajot
Seatin suosikkimallin ulkonäkö uudistui lievästi, mutta päivitetty Leon on teknisesti edeltäjäänsä selvästi fiksumpi. Farkkumalli on nimeltään Leon ST.

Seatin suosikkimallin ulkonäkö uudistui lievästi, mutta päivitetty Leon on teknisesti edeltäjäänsä selvästi fiksumpi. Farkkumalli on nimeltään Leon ST.

Pekka Virtanen

Koeajossa Seat Leon - yllättää uudistetulla tekniikalla

Auto Bild.Koeajot
Seatin suosikkimallin ulkonäkö uudistui lievästi, mutta päivitetty Leon on teknisesti edeltäjäänsä selvästi fiksumpi. Farkkumalli on nimeltään Leon ST.

Seatin suosikkimallin ulkonäkö uudistui lievästi, mutta päivitetty Leon on teknisesti edeltäjäänsä selvästi fiksumpi. Farkkumalli on nimeltään Leon ST.

Pekka Virtanen

Koeajossa Seat Leon - yllättää uudistetulla tekniikalla

Auto Bild.Koeajot
Täysin uuden Toyota Hiluxin nokka on suipon oloinen, mutta muu auto on täyttä rautaa.

Täysin uuden Toyota Hiluxin nokka on suipon oloinen, mutta muu auto on täyttä rautaa.

Raimo Tengvall

Koeajossa todellinen työjuhta - Toyota Hilux

Auto Bild.Koeajot
Täysin uuden Toyota Hiluxin nokka on suipon oloinen, mutta muu auto on täyttä rautaa.

Täysin uuden Toyota Hiluxin nokka on suipon oloinen, mutta muu auto on täyttä rautaa.

Raimo Tengvall

Koeajossa todellinen työjuhta - Toyota Hilux

Auto Bild.Koeajot
Opel Zafira tarjoilee entiseen tapaan istumapaikat seitsemälle.

Opel Zafira tarjoilee entiseen tapaan istumapaikat seitsemälle.

Oskari Pentti

Hyvin muunneltava tila-auto - koeajossa Opel Zafira

Auto Bild.Koeajot
Opel Zafira tarjoilee entiseen tapaan istumapaikat seitsemälle.

Opel Zafira tarjoilee entiseen tapaan istumapaikat seitsemälle.

Oskari Pentti

Hyvin muunneltava tila-auto - koeajossa Opel Zafira

Auto Bild.Koeajot
exus RC 300H:n virtaviivainen muotoilu ihastuttaa.

exus RC 300H:n virtaviivainen muotoilu ihastuttaa.

Oskari Pentti

Urheilullista tyyliä ja mukavaa ajoa -  Koeajossa Lexus RC 300H

Auto Bild.Koeajot
exus RC 300H:n virtaviivainen muotoilu ihastuttaa.

exus RC 300H:n virtaviivainen muotoilu ihastuttaa.

Oskari Pentti

Urheilullista tyyliä ja mukavaa ajoa -  Koeajossa Lexus RC 300H

Auto Bild.Koeajot
Erityisesti uusi 3-sylinterinen turbomoottori kiehtoo Suzuki SX4 S-Crossissa.

Erityisesti uusi 3-sylinterinen turbomoottori kiehtoo Suzuki SX4 S-Crossissa.

Juha Peltonen

Moottori ajan hermolla - koeajossa Suzuki SX4 S-Cross

Auto Bild.Koeajot
Erityisesti uusi 3-sylinterinen turbomoottori kiehtoo Suzuki SX4 S-Crossissa.

Erityisesti uusi 3-sylinterinen turbomoottori kiehtoo Suzuki SX4 S-Crossissa.

Juha Peltonen

Moottori ajan hermolla - koeajossa Suzuki SX4 S-Cross

Auto Bild.Koeajot
Juhlavuoden kunniaksi Toyota Corolla sai virtaviivaisemman muotoilun, joka on varsin onnistunut.

Juhlavuoden kunniaksi Toyota Corolla sai virtaviivaisemman muotoilun, joka on varsin onnistunut.

Oskari Pentti

Koeajossa nuoren­nus­leik­kauksen saanut Toyota Corolla

Auto Bild.Koeajot
Juhlavuoden kunniaksi Toyota Corolla sai virtaviivaisemman muotoilun, joka on varsin onnistunut.

Juhlavuoden kunniaksi Toyota Corolla sai virtaviivaisemman muotoilun, joka on varsin onnistunut.

Oskari Pentti

Koeajossa nuoren­nus­leik­kauksen saanut Toyota Corolla

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 17 18 19 20

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU