Koeajot

Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna

Auto Bild.Koeajot
Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna

Auto Bild.Koeajot
Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen

Auto Bild.Koeajot
Alhaisen painopisteen omaava Mazda MX-5 on loistava luotsattava.

Alhaisen painopisteen omaava Mazda MX-5 on loistava luotsattava.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-5 RF 2.0 (184) Skyactiv-G Homura MT: Peltikatollinen

Ta­ka­ve­toi­ses­sa MX-5:ssä on säi­ly­tet­ty koko mal­lin ke­hi­tys­kaa­ren ajan hy­vin pe­rin­tei­nen pe­ru­so­te – mu­kaan lu­kien lä­hes 50:50-pai­no­ja­ko – ja tie­tyl­lä ta­val­la mal­li on­kin tun­tu­mal­taan ”brit­ti­läi­nen” ur­hei­lu­au­to.
Auto Bild.Koeajot
Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna

Turbodieselillä evästetty Berlingo Van XL kulkee maantieajossa vakaasti kuin kiskoilla, ja ison pakettiauton tuntu on aina läsnä.
Auto Bild.Koeajot
Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna

Yhdeksännen sukupolven Volkswagen Passatin saa vain farmarikorisena. Uusin mittoihin kasvanut Passat Variant tarjoaa ennen kaikkea tilaa.
Auto Bild.Koeajot
Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen

Kahdella sähkömoottorilla varustettu nelivetoinen BMW iX2 xDrive30 osoittautui mitoistaan huolimatta odottamattoman vähän sähköä kuluttavaksi katumaasturiksi.
Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Toyota Yarisin uusi 130-hevosvoimainen hybri­di­voi­man­siirto tarjoaa selkeästi enemmän voimaa verrattuna 116-hevosvoimaiseen versioon – ja kiihtyvyys tuntuu suorastaan ärhäkältä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Toyota Yarisin uusi 130-hevosvoimainen hybri­di­voi­man­siirto tarjoaa selkeästi enemmän voimaa verrattuna 116-hevosvoimaiseen versioon – ja kiihtyvyys tuntuu suorastaan ärhäkältä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Oli mielenkiintoista selvittää, kuinka pitkälle C-HR:n pisto­ke­hyb­ri­di­ver­siolla voi edetä kesäolosuhteissa pelkällä sähköllä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Oli mielenkiintoista selvittää, kuinka pitkälle C-HR:n pisto­ke­hyb­ri­di­ver­siolla voi edetä kesäolosuhteissa pelkällä sähköllä.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 17 18 19 20 21 »
Mini Countryman pidentyi uudistuessaan 20 senttiä.

Mini Countryman pidentyi uudistuessaan 20 senttiä.

Juha Peltonen

Koeajossa Mini Countryman - kaksoisagentti kahteen rooliin

Auto Bild.Koeajot
Mini Countryman pidentyi uudistuessaan 20 senttiä.

Mini Countryman pidentyi uudistuessaan 20 senttiä.

Juha Peltonen

Koeajossa Mini Countryman - kaksoisagentti kahteen rooliin

Auto Bild.Koeajot
Hyundai i20 Active on muhkea ilmestys.

Hyundai i20 Active on muhkea ilmestys.

Juha Peltonen

Menopeli leuhkoilla eväillä? Koeajossa Hyundai i20 Active

Auto Bild.Koeajot
Hyundai i20 Active on muhkea ilmestys.

Hyundai i20 Active on muhkea ilmestys.

Juha Peltonen

Menopeli leuhkoilla eväillä? Koeajossa Hyundai i20 Active

Auto Bild.Koeajot
Mazda 6 Sedanin tärkeimmät uudistukset koskevat matkustamoa.

Mazda 6 Sedanin tärkeimmät uudistukset koskevat matkustamoa.

Juha Peltonen

Koeajossa sisäisesti terästetty Mazda 6 Sedan

Auto Bild.Koeajot
Mazda 6 Sedanin tärkeimmät uudistukset koskevat matkustamoa.

Mazda 6 Sedanin tärkeimmät uudistukset koskevat matkustamoa.

Juha Peltonen

Koeajossa sisäisesti terästetty Mazda 6 Sedan

Auto Bild.Koeajot
Pyöräkoteloiden reunalistat antavat maastohenkisyyttä Škoda Fabia Combiin ”hiekkapeltien” lisäksi.

Pyöräkoteloiden reunalistat antavat maastohenkisyyttä Škoda Fabia Combiin ”hiekkapeltien” lisäksi.

Juha Peltonen

Koeajossa Škoda Fabia Combi  - Maastohenkinen pikkufarkku

Auto Bild.Koeajot
Pyöräkoteloiden reunalistat antavat maastohenkisyyttä Škoda Fabia Combiin ”hiekkapeltien” lisäksi.

Pyöräkoteloiden reunalistat antavat maastohenkisyyttä Škoda Fabia Combiin ”hiekkapeltien” lisäksi.

Juha Peltonen

Koeajossa Škoda Fabia Combi  - Maastohenkinen pikkufarkku

Auto Bild.Koeajot
Onko Nissan GT-R:sta vain kesäautoksi?

Onko Nissan GT-R:sta vain kesäautoksi?

Oskari Pentti

Koeajossa superauto Nissan GT-R - kelpaako menopeliksi vaihtuviin vuodenaikoihin?

Auto Bild.Koeajot
Onko Nissan GT-R:sta vain kesäautoksi?

Onko Nissan GT-R:sta vain kesäautoksi?

Oskari Pentti

Koeajossa superauto Nissan GT-R - kelpaako menopeliksi vaihtuviin vuodenaikoihin?

Auto Bild.Koeajot
Peugeot 3008 yllättää tilantunnullaan.

Peugeot 3008 yllättää tilantunnullaan.

Toni Lindström

Koeajossa särmikäs Peugeot 3008 - yllättävää tilantuntua ja ajettavuutta

Auto Bild.Koeajot
Peugeot 3008 yllättää tilantunnullaan.

Peugeot 3008 yllättää tilantunnullaan.

Toni Lindström

Koeajossa särmikäs Peugeot 3008 - yllättävää tilantuntua ja ajettavuutta

Auto Bild.Koeajot
Täysin uudistunut kolmannen sukupolven Toyota RAV4 tuli myyntiin vuonna 2006.

Täysin uudistunut kolmannen sukupolven Toyota RAV4 tuli myyntiin vuonna 2006.

Harry Kuurio

Koeajossa käytetty Toyota RAV4 - miten luotettava ostos se on?

Auto Bild.Koeajot
Täysin uudistunut kolmannen sukupolven Toyota RAV4 tuli myyntiin vuonna 2006.

Täysin uudistunut kolmannen sukupolven Toyota RAV4 tuli myyntiin vuonna 2006.

Harry Kuurio

Koeajossa käytetty Toyota RAV4 - miten luotettava ostos se on?

Auto Bild.Koeajot
Molempien Toyotien ajotuntuma on melko samanlainen.

Molempien Toyotien ajotuntuma on melko samanlainen.

Oskari Pentti

Kumpi Toyota voittaa? Vertailussa C-HR AWD ja C-HR Hybrid

Auto Bild.Koeajot
Molempien Toyotien ajotuntuma on melko samanlainen.

Molempien Toyotien ajotuntuma on melko samanlainen.

Oskari Pentti

Kumpi Toyota voittaa? Vertailussa C-HR AWD ja C-HR Hybrid

Auto Bild.Koeajot
Mikäs se siinä? Kia Niro on hieman korkeampi kuin perushenkilöauto, mutta se on matalampi kuin maasturia imitoivat crossoverit. Näky tulee yleistymään teillämme, sillä näitä on myyty Suomeen jo satoja.

Mikäs se siinä? Kia Niro on hieman korkeampi kuin perushenkilöauto, mutta se on matalampi kuin maasturia imitoivat crossoverit. Näky tulee yleistymään teillämme, sillä näitä on myyty Suomeen jo satoja.

Petri Blomqvist

Koeajossa asiallisen erikoinen Kia Niro

Auto Bild.Koeajot
Mikäs se siinä? Kia Niro on hieman korkeampi kuin perushenkilöauto, mutta se on matalampi kuin maasturia imitoivat crossoverit. Näky tulee yleistymään teillämme, sillä näitä on myyty Suomeen jo satoja.

Mikäs se siinä? Kia Niro on hieman korkeampi kuin perushenkilöauto, mutta se on matalampi kuin maasturia imitoivat crossoverit. Näky tulee yleistymään teillämme, sillä näitä on myyty Suomeen jo satoja.

Petri Blomqvist

Koeajossa asiallisen erikoinen Kia Niro

Auto Bild.Koeajot
Audi A6 Avantissa on urheilullisuudenkin tuntua.

Audi A6 Avantissa on urheilullisuudenkin tuntua.

Oskari Pentti

Koeajossa Audi A6 Avant - Vakaalla tyylillä

Auto Bild.Koeajot
Audi A6 Avantissa on urheilullisuudenkin tuntua.

Audi A6 Avantissa on urheilullisuudenkin tuntua.

Oskari Pentti

Koeajossa Audi A6 Avant - Vakaalla tyylillä

Auto Bild.Koeajot
Kia Sportagen ulkonäkö – varsinkin sammakkomainen keula – jakaa ehkä mielipiteitä.

Kia Sportagen ulkonäkö – varsinkin sammakkomainen keula – jakaa ehkä mielipiteitä.

Raimo Tengvall

Ylpeästi hyvät kaupat - koeajossa Kia Sportage

Auto Bild.Koeajot
Kia Sportagen ulkonäkö – varsinkin sammakkomainen keula – jakaa ehkä mielipiteitä.

Kia Sportagen ulkonäkö – varsinkin sammakkomainen keula – jakaa ehkä mielipiteitä.

Raimo Tengvall

Ylpeästi hyvät kaupat - koeajossa Kia Sportage

Auto Bild.Koeajot
Seatin suosikkimallin ulkonäkö uudistui lievästi, mutta päivitetty Leon on teknisesti edeltäjäänsä selvästi fiksumpi. Farkkumalli on nimeltään Leon ST.

Seatin suosikkimallin ulkonäkö uudistui lievästi, mutta päivitetty Leon on teknisesti edeltäjäänsä selvästi fiksumpi. Farkkumalli on nimeltään Leon ST.

Pekka Virtanen

Koeajossa Seat Leon - yllättää uudistetulla tekniikalla

Auto Bild.Koeajot
Seatin suosikkimallin ulkonäkö uudistui lievästi, mutta päivitetty Leon on teknisesti edeltäjäänsä selvästi fiksumpi. Farkkumalli on nimeltään Leon ST.

Seatin suosikkimallin ulkonäkö uudistui lievästi, mutta päivitetty Leon on teknisesti edeltäjäänsä selvästi fiksumpi. Farkkumalli on nimeltään Leon ST.

Pekka Virtanen

Koeajossa Seat Leon - yllättää uudistetulla tekniikalla

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 17 18 19 20 21 »