Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Tyylikkään ja virtaviivaisen näköisessä Stingerissä on pitkä akseliväli. GT:ssä on vakiona kääntyvät led-ajovalot.

Tyylikkään ja virtaviivaisen näköisessä Stingerissä on pitkä akseliväli. GT:ssä on vakiona kääntyvät led-ajovalot.

Koeajossa Kia Stinger GT: Se kovin versio

Kian takavetoinen Stinger on saanut osakseen paljon positiivista huomiota. Gran Turismon saa myös nelivetoisena, ja koko malliston huipulla on V6-moottorinen GT, jonka teholukema on 370 hevosvoimaa.

Auto Bild.Koeajot
25.1.2019

V6-moot­to­ri­sen se­da­nin luot­saa­mi­nen tun­tuu to­del­la me­huk­kaal­ta, on­han 3.3 T-GDI AWD GT uu­den Kia Stin­ge­rin ko­vin pai­nos. Kah­del­la tur­bo­ah­ti­mel­la va­rus­te­tun ne­li­ve­toi­sen huip­pu­mal­lin teho on 370 he­vos­voi­maa, ja kau­nis­lin­jai­sen 4-ovi­sen lu­va­taan kiih­ty­vän sa­ta­sen no­peu­teen var­sin hä­täi­ses­ti eli 4,9 se­kun­nis­sa.

Yli 1 900 ki­loa pai­na­van Kia Stin­ger GT:n V6 tar­jo­aa 510 Nm:n mak­si­mi­vään­nön erit­täin laa­ke­al­la käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­la 1 300–4 500 r/min. Kia Stin­ger on ai­to ur­hei­lu­au­to, mut­ta ne­li­ve­don an­si­os­ta se kiih­tyy var­sin eleet­tö­mäs­ti.

Kahdet tuplaputkenpäät viestivät GT:n voimavaroista. Takaluukku on sähkötoiminen.

Kahdet tuplaputkenpäät viestivät GT:n voimavaroista. Takaluukku on sähkötoiminen.

Kes­ki­ku­lu­tus kii­pe­ää hel­pos­ti toi­sel­le kym­me­nel­le. Se ei ole mil­lään ta­val­la omi­tuis­ta, on­han ky­sees­sä kah­del­la ah­ti­mel­la to­teu­tet­tu V6, joka vas­taa omi­nai­suuk­sil­taan te­ho­kas­ta va­paas­ti­hen­git­tä­vää V8-moot­to­ria. GT:n va­rus­tuk­seen kuu­luu no­pei­ta läh­tö­jä var­ten Launch Cont­rol -läh­tö­jär­jes­tel­mä.

Mal­li­kas ajet­ta­va

Mo­men­tin­muun­ti­mel­la to­teu­tet­tu 8-no­peuk­si­nen au­to­maat­ti­vaih­teis­to hoi­taa teh­tä­vän­sä sie­kai­le­mat­ta, ja se so­pii hy­vin GT:n ta­pai­seen no­pe­aan au­toon.

Kojelauta on urheilullinen sovellus Kian sedanien kojelaudasta. Nopeusnäyttö yltää 300 km/h:iin.

Kojelauta on urheilullinen sovellus Kian sedanien kojelaudasta. Nopeusnäyttö yltää 300 km/h:iin.

Nopeasti vaihtava automaattilaatikko on 8-nopeuksinen.

Nopeasti vaihtava automaattilaatikko on 8-nopeuksinen.

Kia Stin­ger GT myös py­säh­tyy sä­hä­käs­ti. Täs­tä kuu­luu kii­tos Brem­bon te­hok­kaas­ti pu­re­vil­le ne­li­pyö­rä­le­vy­jar­ruil­le, jot­ka ovat edes­sä hal­kai­si­jal­taan 340-mil­li­set – siis tun­tu­vas­ti suu­rem­mat kuin muis­sa Stin­ger-mal­leis­sa. Jar­ru­sa­tu­lat on maa­lat­tu pu­nai­sik­si.

Sport-ajo­ti­las­sa tup­la­tur­bo-V6:n käyn­ti­ää­net ko­ros­tu­vat asi­an­mu­kai­sen voi­mak­kaik­si – nii­tä to­sin osit­tain ko­ros­te­taan kei­no­te­koi­ses­ti kai­ut­ti­mien vä­li­tyk­sel­lä. Ajo­no­peu­den mu­kaan te­hos­tus­ta muut­ta­va ham­mas­tan­ko-oh­jaus on no­pe­a­vä­lit­tei­nen ja kes­ki­a­lu­e­tun­tu­mal­taan tark­ka.

Jat­ku­vaan ne­li­ve­to­jär­jes­tel­mään kuu­lu­va säh­köi­ses­ti oh­jat­tu ja­ko­vaih­teis­to ja­kaa ihan­teel­li­ses­sa mää­rin voi­maa mo­lem­mil­le ak­se­leil­le. 370-he­vos­voi­mai­sen Stin­ge­rin alus­ta on vii­lat­tu asi­an­mu­kai­sen jäy­käk­si, mut­ta se ei ole kui­ten­kaan yli­ko­va. Kaa­suis­kun­vai­men­ti­miin liit­tyy elekt­ro­ni­nen sää­tö.

Ajo­ti­lan voi va­li­ta toi­min­nois­ta smart, eco, com­fort, sport ja sport+. Sport-ajo­ti­las­sa ne­li­ve­to on mu­ka­van ta­ka­pai­not­tei­nen. Eco-toi­min­to kuu­los­taa V6-tup­la­tur­bon yh­tey­des­sä lä­hin­nä hy­myi­lyt­tä­väl­tä. Ajo­hal­lin­ta­jär­jes­tel­män ohit­ta­va sport+ on täh­dät­ty moot­to­ri­ra­doil­le. Va­ki­o­no­peu­den­sää­din on mu­kau­tu­vaa mal­lia.

Mu­ka­vas­ti sää­tö­jä

Nah­ka­ver­hoil­luis­sa etuis­tui­mis­sa on to­del­la asi­al­li­set si­vut­tais­tu­et sekä te­hok­kaas­ti toi­mi­va läm­mi­tys ja vii­len­nys. Pai­neil­ma­toi­mi­set si­vut­tais­tu­et sai­si­vat sää­tyä ny­kyis­tä hoi­kem­mal­le. Myös ris­ti­se­län­tu­kea sää­de­tään pai­neil­mal­la. Myös etu­mat­kus­ta­jal­la on 8-suun­tai­set säh­kö­sää­döt. Oh­jaus­pyö­rän säh­köi­nen kor­keus- ja sy­vyys­sää­tö no­peut­taa so­pi­van ajo­a­sen­non löy­ty­mis­tä.

Etuistuimet antavat hyvän sivuttaistuen, mutta hoikat kuljettajat kaipaavat reilumpaa sivutukien säätövaraa.

Etuistuimet antavat hyvän sivuttaistuen, mutta hoikat kuljettajat kaipaavat reilumpaa sivutukien säätövaraa.

Takana on riittävästi polvitilaa myös pitkäjalkaisille. Lasisesta kattoluukusta huolimatta pääntilaakin on kiitettävästi.

Takana on riittävästi polvitilaa myös pitkäjalkaisille. Lasisesta kattoluukusta huolimatta pääntilaakin on kiitettävästi.

Ta­ka­na on jopa yl­lät­tä­vän hy­vin pol­vi­ti­laa, ja la­si­ses­ta kat­to­luu­kus­ta huo­li­mat­ta myös pään­ti­la riit­tää. Ta­ka­na on läm­mi­tet­tä­vät is­tu­ma­pai­kat.

Ko­ea­jo­au­tos­sa oli va­lin­nai­nen GT Line -si­sä­ver­hoi­lu. Har­man Kar­don Pre­mium -au­dio soi puh­taas­ti, ja pu­he­li­men in­duk­ti­o­la­taus kuu­luu au­ton hyö­ty­va­rus­tei­siin. Pa­no­raa­ma­kat­to­luuk­ku on li­sä­va­rus­te.

Ta­va­raa mah­tuu

Ko­je­lau­ta on kook­kai­ne mit­ta­rei­neen sport­ti­nen. GT:n rah­keis­ta ker­too jo­ta­kin se, et­tä no­peus­mit­ta­rin näyt­tö ulot­tuu lu­ke­maan 300 km/h – to­sin huip­pu­mal­lin huip­pu­no­peus on ”vain” 270 km/h.

Pää­näyt­tö­jen vä­lis­sä ole­val­le ruu­dul­le saa vään­tö­mo­men­tin ja ah­to­pai­neen näyt­tö­käy­rät, joi­ta on haus­ka seu­rail­la si­vu­sil­mäl­lä. Tuu­li­la­si­näyt­tö on au­rin­koi­sel­la­kin sääl­lä sel­ko­lu­kui­nen.

Urheilusedan sopii myös ”perheautoksi”, sillä tavaratila on ihan mukavan kokoinen.

Urheilusedan sopii myös ”perheautoksi”, sillä tavaratila on ihan mukavan kokoinen.

370-hevosvoimaisen tuplaturbon imu- ja pakojärjestelmiin kiinnitettiin erityistä huomiota.

370-hevosvoimaisen tuplaturbon imu- ja pakojärjestelmiin kiinnitettiin erityistä huomiota.

Kian 8-tuu­mais­ta kos­ke­tus­näyt­töä hyö­dyn­tää pe­ruu­tus­ka­me­ran li­säk­si myös hel­pos­ti oh­jel­moi­ta­va na­vi­gaat­to­ri.

Kat­ta­vis­ta tur­va­va­rus­teis­ta mai­nit­ta­koon ris­te­ä­vän lii­ken­teen pe­ruu­tus­va­roi­tin ja 360 as­teen ka­me­ra­jär­jes­tel­mä.

Kia Stin­ge­rin no­peim­mas­ta muun­nok­ses­ta on vai­kea löy­tää är­syt­tä­viä omi­nai­suuk­sia. Täy­del­li­ses­tä Gran Tu­ris­mo -luon­tees­ta huo­li­mat­ta Stin­ger GT so­vel­tuu jopa pie­ni­muo­toi­seen ta­va­ran­kul­je­tuk­seen.

Säh­kö­toi­mi­sen ta­ka­luu­kun ta­ka­na ole­van ti­lan kook­si il­moi­te­taan 406 lit­raa, ja kun ta­ka­sel­kä­no­jat tai­te­taan alas, niin käy­tös­sä on ta­sai­nen las­taus­pin­ta.

Kia Stin­ger 3.3 T-GDI AWD GT A/T

Moot­to­ri R4, ben­sii­ni, 3342 cm³,

272 kW (370 hv)/6000 r/min,

510 Nm/1300–4500 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky 0–100 km/h 4,9 s,

huip­pu­no­peus 270 km/h

Ku­lu­tus 10,6 l/100, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt 244 g/km

Voi­man­siir­to A8, ne­li­ve­to

Mi­tat p. 4830, l. 1870, k. 1400 mm,

ak­se­li­vä­li 2905 mm, oma­mas­sa 1934 kg, ve­to­mas­sa 1500/750 kg, ta­va­ra­ti­la 406 l, tank­ki 60 l

Hin­ta (2018) 74 990 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 79 075 eu­roa

Miel­lyt­tää

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h -kiih­ty­vyy­sar­vo 4,9 se­kun­tia pu­huu puo­les­taan.

Är­syt­tää

Ve­ro­koh­te­lu

Kia Stin­ger GT:n hin­nas­sa on au­to­ve­roa yli 30 000 eu­roa!

Yl­lät­tää

Kon­sep­ti

Näyt­tä­vän nä­köi­nen Gran Tu­ris­mo, joka on pe­rus­muo­dos­sa ta­ka­ve­toi­nen, oli Ki­al­ta mel­koi­nen yl­lä­tys­ve­to.

Yh­teen­ve­to

Kia Stin­ge­rin ty­kein ver­sio on ete­lä­ko­re­a­lais­teh­taan herk­ku­pa­la, joka yl­tää suo­ri­tus­ky­vys­sään ja ajo-omi­nai­suuk­sis­saan tun­net­tu­jen kil­pai­li­joi­den ta­sol­le. Mal­li on hyvä osoi­tus teh­taan ky­vys­tä vas­ta­ta eu­roop­pa­lai­seen ur­hei­lu­au­to­ma­kuun.

(4,5 täh­teä)

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Mökkiläisen fiksummat kalusteet ja varusteet

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Monitasoinen vintagekoti 1950-luvun rivarissa

Koti ja keittiö

Sisusta olohuone ulos!

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

Hifimaailma

Hegelin uusi esi- & pääte­vah­vis­tin­kombo 

Hifimaailma

Goldmundin massakaiutin  

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Mökkiläisen fiksummat kalusteet ja varusteet

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Monitasoinen vintagekoti 1950-luvun rivarissa

Koti ja keittiö

Sisusta olohuone ulos!

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.