Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Keulassa on sukunäköä isompien Kia-mallien kanssa. GT-Linen tunnistaa erilaisista etu- ja takapuskureista sekä kylkilistoista. Kevytmetallivanteet ovat 16-tuumaiset, ja metallivärin saa lisähintaan.

Keulassa on sukunäköä isompien Kia-mallien kanssa. GT-Linen tunnistaa erilaisista etu- ja takapuskureista sekä kylkilistoista. Kevytmetallivanteet ovat 16-tuumaiset, ja metallivärin saa lisähintaan.

Koeajossa Kia Picanto 1.0 T-GDI ISG GT-Line: Pippurimyllyjen sukua

Picanto GT-Line kiihtyy sen verran tuntuvasti, että kyseessä on todellinen ruutiase. Ei se paperille piirretty kiihtyvyysarvo, vaan ne tiheät välitykset ja ajotuntuma…

Auto Bild.Koeajot
8.1.2019

Kia Pi­can­to GT-Line on haus­ka pik­ku­au­to, sil­lä tur­bo­ah­de­tun 3-sy­lin­te­ri­sen lit­rai­sen moot­to­rin kans­sa on ilo työs­ken­nel­lä niin maan­tiel­lä kuin kau­pun­gis­sa. Kom­pak­tis­ta koos­taan huo­li­mat­ta GT-Line ei ole pelk­kä kau­pun­ki­au­to, vaan kier­ros­herk­kä moot­to­ri mah­dol­lis­taa tar­vit­ta­es­sa sut­ja­kat ohi­tuk­set sel­lai­sel­la ta­val­la, jo­hon kans­sa-au­toi­li­jat ei­vät eh­kä ole va­rau­tu­neet.

Nopealiikkeinen Picanto GT-Line ei ole yksinomaan kaupunkiauto, se on kotonaan kaikenlaisissa liikennevirroissa. Takavalot ovat led-tyyppiset.

Nopealiikkeinen Picanto GT-Line ei ole yksinomaan kaupunkiauto, se on kotonaan kaikenlaisissa liikennevirroissa. Takavalot ovat led-tyyppiset.

Vii­si­por­tai­nen ma­nu­aa­li­vaih­teis­to on lii­ke­ra­doil­taan so­pi­van ly­hyt ja riit­tä­vän ti­he­ä­vä­lit­tei­nen. Kyt­ki­men lii­ke­ra­ta on pa­ra­hul­tai­nen. GT-Li­nel­le lu­va­taan kiih­ty­vyy­dek­si nol­las­ta sa­taan 10,1 se­kun­tia, mut­ta kier­ros­herk­kä kone saa suo­ri­tus­ky­vyn tun­tu­maan huo­mat­ta­vas­ti ko­vem­mal­ta – ja juu­ri ajo­tun­tu­ma­han on käyt­tä­jän kan­nal­ta lop­pu­pe­lis­sä se olen­nai­nen asia.

Suu­rin vään­tö on is­ku­ti­la­vuu­teen näh­den suh­teel­li­ses­ti iso 171 new­ton­met­riä, ja se saa­vu­te­taan laa­ke­al­la käyn­ti­no­peu­del­la 1 500–4 000 r/min.

Näil­lä pu­heil­la Pi­can­to GT-Line tun­tuu siis ajet­ta­vuu­del­taan suu­rem­mal­ta, kuin mitä se au­to­na on. Toi­saal­ta taas kom­pak­tit ul­ko­mi­tat mer­kit­se­vät käy­tän­nöl­li­syyt­tä kau­pun­ki­a­jos­sa: te­rä­vä­näyt­töi­sen, oh­jaus­vii­voin va­rus­te­tun pe­ruu­tus­ka­me­ran avul­la on nau­ret­ta­van help­po pai­koit­taa Pi­can­to lä­hes ruu­tuun kuin ruu­tuun.

Me­lui­sat ma­ta­lap­ro­fii­li­set

Ku­lu­tuk­set ovat koh­dil­laan. Teh­taan lu­ke­maa 4,8 l/100 km em­me ta­voit­ta­neet. Au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan kes­ki­ku­lu­tus oli 5,8 l/100 km – iloi­ses­ti kier­tä­vä moot­to­ri toki in­nos­taa ajoit­tain an­ta­maan vä­hän rei­lum­min kier­rok­sia.

Säh­köi­sen oh­jaus­te­hos­ti­men vuok­si oh­jaus on kau­pun­ki­a­jos­sa mel­ko tun­no­ton, mut­ta maan­tie­a­jos­sa oh­jaus kes­kit­tää hy­vin.

Tiheävälitteinen 5-portainen manuaalilaatikko toimii sutjakkaasti.

Tiheävälitteinen 5-portainen manuaalilaatikko toimii sutjakkaasti.

Maan­tie­a­jos­sa me­lu­ta­so ko­ho­aa mat­kus­ta­mos­sa voi­mak­kaak­si, ja so­ra­tiel­lä ki­vien ro­pi­na ta­ka­ko­te­lois­sa ko­ros­tuu. Ma­ta­lap­ro­fii­lis­ten ren­kai­den syn­nyt­tä­mä huo­mat­ta­va ren­gas­me­lu al­kaa vä­syt­tää pi­dem­mäl­lä mat­kal­la, mut­ta vas­ta­pai­nok­si alus­tan omi­nai­suu­det ovat kaa­suis­kun­vai­men­ti­mien sä­es­tyk­sel­lä ajet­ta­vuus­pai­not­tei­set, ja 3-sy­lin­te­ri­sen tur­bo­moot­to­rin sata he­vos­voi­maa tie­tä­vät ma­koi­saa lit­ra­te­hoa.

Tur­va­va­rus­teis­ta kan­nat­taa ot­taa esiin ver­si­oon lu­keu­tu­vat au­to­maat­ti­nen hä­tä­jar­ru­tus­te­hos­tin ja kul­jet­ta­jan pol­vi­tur­va­tyy­ny.

Yl­lät­tä­väs­ti ti­laa

Ko­je­lau­ta on hel­pos­ti hah­mo­tet­ta­va ja mit­ta­ris­to pe­rus­sel­keä. Ko­je­lau­dan puh­das­lin­jai­nen yleis­nä­ky­mä tuo on­nis­tu­nees­ti mie­leen isom­mat Kia-mal­lit. Mii­nus­ta tu­lee sii­tä, et­tä ko­je­lau­dan pääl­lys hei­jas­te­lee au­rin­koi­sel­la il­mal­la mel­koi­ses­ti tuu­li­la­siin.

Helposti hahmotettava kojelauta ja perusselkeät mittarit ovat tyypillistä Kiaa. Polkimet ovat alumiinisomisteiset.

Helposti hahmotettava kojelauta ja perusselkeät mittarit ovat tyypillistä Kiaa. Polkimet ovat alumiinisomisteiset.

Etuistuimet antavat varsin tehokkaan sivuttaistuen, ja istuintyyny on pikkuautoksi kohtuullisen pituinen.

Etuistuimet antavat varsin tehokkaan sivuttaistuen, ja istuintyyny on pikkuautoksi kohtuullisen pituinen.

Kook­kaat kos­ke­tus­näy­töt ovat tul­leet myös ai­na­kin kom­pak­tin ko­ko­luo­kan par­hai­ten va­rus­tel­tui­hin mal­lei­hin. GT-Li­nes­sä on 7-tuu­mai­nen näyt­tö. Au­to­maat­ti-il­mas­toin­ti jak­soi pu­hal­taa te­hok­kaas­ti vie­lä 25 läm­pö­as­tees­sa.

Jos etu­mat­kus­ta­jan is­tui­men voi sää­tää rei­lus­ti taak­se, niin mat­kus­ta­jan eteen jää run­saas­ti ti­laa vaik­ka kaup­pa­kas­sil­le. Pie­nen GT:n etuis­tui­met an­ta­vat var­sin hy­vän si­vut­tais­tu­en, ja is­tuin­tyy­nyn pi­tuus riit­tää pit­kä­jal­kai­sel­le­kin koh­tuul­li­ses­ti – to­sin is­tuin­tyy­ny puu­dut­taa pit­käl­lä ajo­ru­pe­a­mal­la kank­ku­ja. Etu­tur­va­vöi­den kor­keus­sää­döis­tä huo­li­mat­ta vyöt saat­ta­vat kul­kea olan yli epä­mu­ka­vas­ti.

Kak­si­vä­ri­nen li­sä­va­rus­tei­nen nah­ka­ver­hoi­lu an­taa eri­koi­suut­ta, joka oli täs­sä ko­ko­luo­kas­sa ai­em­min mel­ko tun­te­ma­ton­ta. Mah­dol­li­suus hy­vin­kin eri­koi­siin li­sä­va­rus­tei­siin kas­vaa myös pik­ku­au­to­luo­kas­sa jat­ku­vas­ti. Etuo­vien si­sä­pa­nee­leis­sa on pu­nai­nen GT-rai­doi­tus.

Reilusti avautuvista takaovista on helppo kulkea. Taakse mahtuu etuistuinsäätöjä sovittamalla myös pidempi matkustaja.

Reilusti avautuvista takaovista on helppo kulkea. Taakse mahtuu etuistuinsäätöjä sovittamalla myös pidempi matkustaja.

Suurimmillaan tasapohjaista tavaratilaa on kuution verran.

Suurimmillaan tasapohjaista tavaratilaa on kuution verran.

Rei­luun kul­maan avau­tu­vis­ta ta­ka­o­vis­ta on help­po kul­kea. Ta­ka­pään­ti­la riit­tää ai­na­kin 186-sent­ti­sel­le. Ja kun etuis­tuin on sää­det­ty ”so­pi­vas­ti”, pol­vi­ti­laa­kin on sie­det­tä­väs­ti.

Ta­va­ra­ti­laa on teh­das­mit­taus­ten mu­kaan vain 255 lit­raa, mut­ta tila riit­tää yl­lät­tä­vän hy­vin kaup­pa­kas­seil­le. Siir­ret­tä­vä vä­li­poh­ja mah­dol­lis­taa kon­tin sy­ven­tä­mi­sen. Kun poh­ja­le­vy on ylä­ta­sol­la, niin laa­jen­ne­tun ta­va­ra­ti­lan poh­ja on ta­sai­nen. Ve­to­mas­san puut­teen vuok­si Pi­can­tol­la ei voi ve­tää kla­pi­kär­ryä.

Kolmisylinterisen turbokoneen maksimivääntö 171 Nm saavutetaan erittäin laajalla käyntinopeusalueella 1 500–4 000 r/min.

Kolmisylinterisen turbokoneen maksimivääntö 171 Nm saavutetaan erittäin laajalla käyntinopeusalueella 1 500–4 000 r/min.

Kia Pi­can­to 1.0 T-GDI ISG GT-Line

Moot­tori R3, tur­bo, 998 cm³, 73,6 kW (100 hv)/4500 r/min, 171 Nm/1500–4000 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky 0–100 km/h 10,1 s, huip­pu­no­peus 180 km/h

Ku­lu­tus 4,5 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt 104 g/km

Voi­man­siir­to M5, etu­ve­to

Mi­tat p. 3595, l. 1595, k. 1485 mm, ak­se­li­vä­li 2400 mm, maa­va­ra 141 mm, oma­mas­sa 933–993 kg, ta­va­ra­ti­la 255–1010 l, tank­ki 35 l

Hin­ta 18 190 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 19 688 eu­roa

Miel­lyt­tää

Moot­to­ri

Kier­ros­herk­kä ja är­häk­kä tur­bo­moot­to­ri var­mis­te­lee mu­ka­van suo­ri­tus­ky­vyn.

Är­syt­tää

Tur­va­vyöt

Kor­keus­sää­tö­mah­dol­li­suu­des­ta huo­li­mat­ta etu­tur­va­vyöt kul­ke­vat joil­la­kin ta­val­la han­ka­las­ti.

Yl­lät­tää

Hä­tä­jar­ru­tus­jär­jes­tel­mä

Au­to­maat­ti­nen hä­tä­jar­ru­tus­jär­jes­tel­mä kuu­luu GT-Line-va­rus­tuk­seen.

Yh­teen­ve­to

Pi­can­ton GT-Line-lip­pu­lai­va­mal­lis­sa suo­ri­tus­ky­ky ja ajet­ta­vuus ovat to­del­la koh­dil­laan, mut­ta ei mal­lin ajo­ta­lous­kaan ole has­sum­pi. Täl­lä au­tol­la pär­jää jopa pit­kää työ­mat­ka-ajoa te­ke­vä.

(4,0 täh­teä)

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Rotelilta uusi cd-soitin/dac ja integroitu vahvistin

Hifimaailma

Tehot virtalähteen mukaan

Hifimaailma

200 wattia a-luokassa

Hifimaailma

Dac taskuun 

Hifimaailma

Atlaksen uudet kaapelit 

Hifimaailma

Piegan nauhakoksut

Hifimaailma

McIntoshin uusi viritin

Hifimaailma

AudioNec EVO 2

Hifimaailma

KLH-kaiuttimet 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Rotelilta uusi cd-soitin/dac ja integroitu vahvistin

Hifimaailma

Tehot virtalähteen mukaan

Hifimaailma

200 wattia a-luokassa

Hifimaailma

Dac taskuun 

Hifimaailma

Atlaksen uudet kaapelit 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.