Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Leveä keulailme tekee X3:sta itseään isomman oloisen. Ulkonäkö on varsin samankaltainen kuin toisen sukupolven mallissa, mutta todellisuudessa valoumpiot ja sumuvalot ovat aivan erinäköiset.

Leveä keulailme tekee X3:sta itseään isomman oloisen. Ulkonäkö on varsin samankaltainen kuin toisen sukupolven mallissa, mutta todellisuudessa valoumpiot ja sumuvalot ovat aivan erinäköiset.

Koeajossa BMW X3 xDrive 20d A: Korkealuokkainen haastaja

Uusin X3 saattaa näyttää edeltäjältään, mutta tarkemmin katsoessa huomaa erehtyneensä. X3 asettuu esimerkiksi Audi Q5:n, Mercedes-Benz GLC:n ja Volvo XC60:n kilpailijaksi, joten se on kovassa seurassa.

Auto Bild.Koeajot
8.1.2019

Vuo­si­mal­lin 2018 BMW X3 tun­teen koo­di­ni­men G01, kun sen edel­tä­jän tun­nus oli F25. Äk­ki­sel­tään nii­den kes­ken ei näyt­täi­si esiin­ty­vän juu­ri­kaan ero­ja, mut­ta to­del­li­suu­des­sa asia ei ole näin.

Vaik­ka van­han ja uu­den mal­lit mit­ta­suh­teet vai­kut­ta­vat säi­ly­neen en­nal­laan, kori pi­den­tyi seit­se­män sent­tiä (nyt 4 716 mm). Uu­tuus on myös 1,5 sent­tiä ai­em­paa le­ve­äm­pi (1 897 mm) ja aa­vis­tuk­sen kor­ke­am­pi (1 676 mm). Olen­nais­ta on myös vii­ti­sen sent­tiä ai­em­paa pi­dem­pi ak­se­li­vä­li (2 864 mm).

Tästäkään vinkkelistä uusinta koria ei välttämättä erota 2017-mallista muusta kuin hiekkapellistä ja pakoputkista. Kolmannen polven X3:ssa on edeltävää mallia pidempi akseliväli.

Tästäkään vinkkelistä uusinta koria ei välttämättä erota 2017-mallista muusta kuin hiekkapellistä ja pakoputkista. Kolmannen polven X3:ssa on edeltävää mallia pidempi akseliväli.

Keu­lan il­ma­not­to­auk­ko­jen suun­nit­te­lun avul­la il­man­vas­tus­ker­roi­nar­vo saa­tiin 0,29:ään. Li­säk­si en­ti­sen pie­nim­män 17 tuu­man van­ne­koon ti­lal­le tuli vä­him­mäis­kook­si 18 tuu­maa. Pa­ko­put­kis­ton ulos­tu­lot näyt­tä­vät sa­man­lai­sil­ta riip­pu­mat­ta sii­tä, mikä mal­li­ver­sio on ky­sees­sä.

Ajet­ta­vuus mal­lis­saan

Ko­ea­jo­au­ton 2-lit­rai­nen tur­bo­die­sel so­vel­tuu ka­tu­maas­tu­rin ko­riin. Teh­taan mu­kaan sen 190 he­vos­voi­maa riit­tä­vät kiih­dyt­tä­mään 1,8-ton­ni­sen X3:n sa­ta­sen no­peu­teen kah­dek­sas­sa se­kun­nis­sa.

Hallintalaitteita on helppo käyttää. Mittariston olomuoto muuttuu ajotilan mukana. Näytön koko on 10,25 tuumaa. Ohjauspyörä ja pienet mittarit ovat erilaiset kuin vanhassa mallissa.

Hallintalaitteita on helppo käyttää. Mittariston olomuoto muuttuu ajotilan mukana. Näytön koko on 10,25 tuumaa. Ohjauspyörä ja pienet mittarit ovat erilaiset kuin vanhassa mallissa.

Kes­ki­ku­lu­tus oli au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan kau­pun­ki­a­jos­sa hie­man yli seit­se­män lit­raa ja se­ka­lai­ses­sa ajos­sa 5,8 l/100 km. Ne­li­ve­toi­sen au­to­maat­ti­vaih­tei­sen ka­tu­maas­tu­rin koh­dal­la saa­vu­te­tut ku­lu­tus­lu­ke­mat ei­vät kuu­los­ta kor­keil­ta, ja ne ovat hy­väs­sä lin­jas­sa au­ton suo­ri­tus­ky­vyn kans­sa.

BMW:n 2-litrainen turbodiesel on osuva valinta, sillä moottorin vääntöhuippu on 400 newtonmetriä.

BMW:n 2-litrainen turbodiesel on osuva valinta, sillä moottorin vääntöhuippu on 400 newtonmetriä.

Eten­kin ka­ra­vaa­na­rei­ta kiin­nos­ta­va yk­si­tyis­koh­ta on 400 Nm:n mak­si­mi­vään­tö­mo­ment­ti, joka on käy­tös­sä kes­kei­sel­lä käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­la 1 750–2 500 r/min. Uu­des­sa X3:ssa käy­te­tään hy­väk­si ha­vait­tua 8-no­peuk­sis­ta Stept­ro­nic-mo­men­tin­muun­ni­nau­to­maat­ti­vaih­teis­toa, joka on op­pi­vaa sort­tia.

Rau­hal­li­ses­ti ede­tes­sä vaih­dot ta­pah­tu­vat peh­me­äs­ti, mut­ta voi­mak­kaas­ti kiih­dy­tel­tä­es­sä laa­tik­ko op­pii vaih­ta­maan ri­pe­äs­ti. Myös ma­nu­aa­li­ses­ti pys­tyy vaih­ta­maan. X3:n ajo­ti­lan­va­lin­nat ovat Spor­tin ohel­la Com­fort, ta­lou­del­li­sin Eco Pro ja omia va­lin­to­ja pai­not­ta­va Adap­ti­ve.

Noin 26 senttiä leveää näyttöä käytetään keskikonsolin säätöpyörästä. Näytön värimaailma lukeutuu tämän hetken parhaisiin.

Noin 26 senttiä leveää näyttöä käytetään keskikonsolin säätöpyörästä. Näytön värimaailma lukeutuu tämän hetken parhaisiin.

Jat­ku­va­toi­mi­ses­sa xDrive-ne­li­ve­to­jär­jes­tel­mäs­sä etu- ja ta­ka­pyö­rien vä­li­nen ve­to­suh­de on nor­maa­lis­ti ta­ka­pai­not­tei­nen 40:60. Tes­ti­nai­kai­set lu­mi­py­ryt suo­si­vat ne­li­ve­toa, ja ke­hit­ty­nyt jär­jes­tel­mä toi­mi esi­mer­kik­si pak­sus­sa au­raa­mat­to­mas­sa lu­mi­soh­jos­sa te­hok­kaas­ti.

Kit­ka­ren­kaal­li­sel­le X3:lle ei tuot­ta­nut on­gel­mia nous­ta jyrk­kää, epä­ta­sais­ta ja au­raa­ma­ton­ta tie­tä. Maa­va­raa on koh­tuul­li­set 20 cm, ja jos ha­lu­aa käy­dä kah­laa­mas­sa, niin kah­luu­sy­vyys on mu­ka­vat 50 cm.

X3:n ajet­ta­vuus on maan­tie­a­jos­sa en­si­luok­kai­sel­la ta­sol­la, ja jou­si­tus toi­mi esi­mer­kil­li­ses­ti myös epä­ta­sai­sel­la pin­nal­la. Vaik­ka uu­sin X3 on ka­tu­maas­tu­ri, sen ajet­ta­vuus on pai­no­pis­teen si­jain­nin an­si­os­ta lä­hem­pä­nä hen­ki­lö­au­toa. Led-tyyp­pi­set mu­kau­tu­vat lähi- ja kau­ko­va­lot vai­kut­ta­vat te­hok­kail­ta.

Mai­ni­ot etuis­tui­met

Rei­lun ko­koi­sis­ta ovis­ta on help­po kul­kea. Vaa­lea nah­ka­ver­hoi­lu näyt­tää tyy­lik­kääl­tä, mut­ta vie­lä tär­ke­äm­pää on se, et­tä ajo­a­sen­non sää­tää hel­pos­ti so­pi­vak­si. Läm­mi­tet­tä­vä oh­jaus­pyö­rä ja is­tuin­läm­mit­ti­met jät­ti­vät it­ses­tään te­hok­kaan ku­van. Akus­tis­ten la­sien an­si­os­ta mat­kus­ta­mon me­lu­ta­so on miel­lyt­tä­vän al­hai­nen.

Etuistuimissa on erittäin hyvä sähkösäätöinen sivuttaistuki ja mekaaninen reisityynyn säätö.

Etuistuimissa on erittäin hyvä sähkösäätöinen sivuttaistuki ja mekaaninen reisityynyn säätö.

Pitkätkin matkustajat mahtuvat taakse, sillä sähkötoimisesta lasikattoluukusta huolimatta polvi- ja pääntila riittävät.

Pitkätkin matkustajat mahtuvat taakse, sillä sähkötoimisesta lasikattoluukusta huolimatta polvi- ja pääntila riittävät.

Kul­jet­ta­jan is­tuin on muo­toil­tu erit­täin on­nis­tu­nees­ti, sil­lä säh­köi­ses­ti sää­det­tä­vä si­vut­tais­tu­ki on moit­tee­ton, ja rei­si­tyy­nyä pys­tyy sää­tä­mään me­kaa­ni­ses­ti. Ko­ea­jo­au­ton kaik­ki muut etuis­tui­mien sää­döt toi­mi­vat me­kaa­ni­ses­ti.

Ta­ka­na on hy­vin pol­vi­ti­laa, sil­lä ak­se­li­vä­li kas­voi edel­tä­jään näh­den 51 mil­li­met­riä. Ta­ka­na on hy­vin myös pään­ti­laa, vaik­ka ko­ea­jo­au­tos­sa oli säh­kö­toi­mi­nen la­si­kat­to­luuk­ku.

Hyvä vii­meis­te­ly

Uu­des­sa BMW X3:ssa on yk­si tä­män het­ken sel­keim­mis­tä di­gi­taa­li­sis­ta mit­ta­ris­tois­ta. Sen luon­ne ja vä­ri­maa­il­ma muut­tu­vat ajo­ti­lan­va­lin­nan mu­kai­ses­ti. Mit­ta­rien ylei­sil­me on nyt sa­man­tyy­li­nen kuin 5- ja 7-sar­jois­sa.

Le­veä 10,25 tuu­man näyt­tö­ruu­tu on vä­ri­maa­il­mal­taan mo­ni­puo­li­nen, ja näy­töl­le saa sa­ma­nai­kai­ses­ti esiin kol­me nä­ky­mää – esi­mer­kik­si pai­kal­li­sen sää­ti­lan, na­vi­goin­ti­lait­teen tie­dot ja ra­di­o­ka­na­van. Yleis­vai­ku­tel­ma on laa­duk­kaan vii­meis­tel­ty.

Säi­ly­tys­ti­laa on mu­ka­vas­ti, mut­ta au­tos­sa on kui­ten­kin yk­si yk­si­tyis­koh­ta, joka ei ole tyy­pil­li­nen BMW:lle: kon­so­li­lo­ke­ron kan­si ei va­li­tet­ta­vas­ti avau­du pe­rin­tei­seen BMW-ta­paan si­vuil­ta sa­ra­noi­tu­na kak­si­o­sai­ses­ti, vaan yk­si­o­sai­se­na taak­se­päin, jol­loin pit­kän kan­nen avaa­mi­nen ei luon­nis­tu hel­pos­ti ajon ai­ka­na.

Mer­kil­lis­tä on myös se, et­tä edes­sä is­tu­vien si­sä­va­lot ei­vät ole led-tyyp­pi­set – pe­rin­tei­set va­lot häi­käi­se­vät kir­kas­lins­sien­sä vuok­si jon­kin ver­ran.

Tasapohjaista tavaratilaa saadaan enimmillään 1 600 litraa, kun lähtötilanne on 550 litraa.

Tasapohjaista tavaratilaa saadaan enimmillään 1 600 litraa, kun lähtötilanne on 550 litraa.

Uu­den BMW X3:n kul­je­tus­ka­pa­si­teet­ti ja ta­va­ra­ti­lan muun­nel­ta­vuus on mie­tit­ty lop­puun as­ti. Säh­kö­toi­mi­sen ta­ka­luu­kun ta­kaa pal­jas­tuu käy­tän­nöl­li­nen 550 lit­ran ta­va­ra­ti­la, joka kas­vaa ta­ka­sel­kä­no­jien kaa­dol­la ta­sa­lat­ti­ai­sek­si 1 600 lit­ran ti­lak­si. Ta­va­ra­ti­lan suo­ja­peit­teen saa pii­loon poh­ja­le­vyn al­le.

BMW X3 xDrive 20d A

Moot­to­ri R4, tur­bo, 1995 cm³,

140 kW (190 hv)/4000 r/min,

400 Nm/1750–2500 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky 0–100 km/h 8,0 s,

huip­pu­no­peus 213 km/h

Ku­lu­tus 5,4–5,0, l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt 142–132 g/km

Voi­man­siir­to A8, ne­li­ve­to

Mi­tat p. 4716, l. 1897, k. 1676 mm, ak­se­li­vä­li 2864 mm, maa­va­ra 204 mm, oma­mas­sa 1825 kg, ve­to­mas­sa 2000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 550–1600 l, tank­ki n. 60 l

Hin­ta 59 297 eu­roa

Miel­lyt­tää

Ajet­ta­vuus

Ke­hit­ty­nyt ne­li­ve­to ei jätä pu­laan, ja alus­ta­tun­tu­ma on hen­ki­lö­au­to­mai­nen.

Är­syt­tää

Kon­so­li­lo­ke­ro

Kan­nen ”pi­täi­si” avau­tua kak­si­o­sai­ses­ti si­vuil­le.

Yl­lät­tää

Me­lut­to­muus

Akus­tis­ten la­sien an­si­os­ta si­sä­me­lu­ta­so on ko­ros­te­tun al­hai­nen.

Yh­teen­ve­to

Ti­loil­taan ja muun­nel­ta­vuu­del­taan ta­sok­kaan X3:n ajet­ta­vuus on ke­hit­ty­neen ne­li­ve­don ja ta­sok­kaan alus­tan an­si­os­ta to­del­la kor­ke­a­luok­kais­ta. 2-lit­rai­nen tur­bo­die­sel on käy­tän­nöl­li­nen rat­kai­su et­sit­tä­es­sä suo­ri­tus­ky­vyn ja ajo­ta­lou­den yh­dis­tel­mää. 10,25 tuu­maa le­veä näyt­tö­ruu­tu on eri­tyi­sen on­nis­tu­nut to­teu­tus.

(4,5 täh­teä)

Teks­ti Juha Pel­to­nen Ku­vat Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Lisämittaukset: iFi Audio Pro iCan Signature

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

Hifimaailma

Hegelin uusi esi- & pääte­vah­vis­tin­kombo 

Hifimaailma

Goldmundin massakaiutin  

Hifimaailma

Voimakkaita tunteita ja puhdasta intohimoa 

Hifimaailma

Marantz CD 60 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Lisämittaukset: iFi Audio Pro iCan Signature

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.