Takaosan sähköisesti lepoasentoon laskeutuvat istuimet on verhoiltu Designo-nahalla. Mercedes-Maybach S 600 -mallissa on Maybach-perinteitä vaalivaan tapaan erityisen runsaat jalkatilat erillisillä takaistuimilla.

Takaosan sähköisesti lepoasentoon laskeutuvat istuimet on verhoiltu Designo-nahalla. Mercedes-Maybach S 600 -mallissa on Maybach-perinteitä vaalivaan tapaan erityisen runsaat jalkatilat erillisillä takaistuimilla.

Huippumerkki Maybach suorittaa kolmannen tulemisen: Nyt oma alamerkkinsä

Vuonna 2011 Mercedes-Benzin pääjohtaja Dieter Zetsche määräsi Maybach-loistoautomerkin loppuvaksi, ja näin tapahtuikin 2012. Nyt on paluun vuoro.

Auto Bild.Uutiset

Ma­y­bach suo­rit­taa nyt toi­sen pa­luun – al­ku­jaan­han merk­ki oli it­se­näi­se­nä lois­to­au­to­merk­ki­nä mark­ki­noil­la vuo­si­na 1921–40.

Seu­raa­vak­si merk­ki tuli uu­del­leen mark­ki­noil­le vuon­na 2002 ja jat­koi vuo­teen 2012, jäl­leen oma­na merk­ki­nään,

Nyt ky­sees­sä on Mer­ce­des-Ben­zin S-sar­jan huip­pu­mal­lik­si ase­moi­tu tuo­te, Mer­ce­des-Ma­y­bach S 600, va­rus­tet­tu­na eri­tyi­sen pit­käl­lä ak­se­li­vä­lil­lä.

Sen an­si­os­ta mal­lis­sa on to­del­la laa­kea ta­kais­tui­men jal­ka­ti­la, joka eri­tyi­ses­ti erot­taa sen ta­val­li­sis­ta S-sar­ja­lai­sis­ta.

Täs­sä voi ihail­la Mer­ce­des-Ben­zin jul­kis­ta­maa en­sim­mäis­tä va­lo­ku­vaa uu­den Ma­y­bach-mal­lin ta­ka­jal­ka­ti­lois­ta.

Mer­ce­des-Ben­zil­tä pai­no­te­taan, et­tei Ma­y­bach ole yk­si­no­maan Mer­ce­des-Ben­zin S-sar­jan ala­ver­sio, vaan et­tä Ma­y­bach on ni­me­no­mai­ses­ti oma ala­merk­kin­sä.

Pelk­kä ala­ver­si­ok­si jät­tä­mi­nen ei teh­taan mu­kaan oli­si teh­nyt oi­keut­ta mai­neik­kaal­le Ma­y­bach-ni­mel­le.

Se ha­lu­taan säi­lyt­tää asi­ak­kail­le, jot­ka ha­lu­a­vat erot­tua huip­pu­ta­son au­tois­sa "mas­sa­tuot­teis­ta".

Kos­ka Ma­y­bach on jat­kos­sa ala­merk­ki, Ma­y­bac­hin logo ka­to­aa siis ko­ne­pel­lis­tä, mut­ta sik­si on­kin mer­kit­tä­vää, et­tä Ma­y­bach-nimi esiin­tyy ta­ka­luu­kus­sa.

Va­rus­tuk­seen kuu­luu myös jä­reä Bur­mes­ter-hi­fi­jär­jes­tel­mä S-sar­jaa isom­min kai­ut­ti­min, ja au­ton kes­ki­o­san li­sä­kai­ut­ti­men avul­la ha­lu­taan muo­dos­taa asi­ak­kail­le ai­van eri­tyi­nen ää­ni­maa­il­ma.

Ta­ka­o­san säh­köi­ses­ti le­po­a­sen­toon las­keu­tu­vat is­tui­met on ver­hoil­tu De­sig­no-na­hal­la.

Uut­ta ovat myös C-pi­la­rien pik­kuik­ku­nat sekä Iso­fix-kiin­nik­keet las­te­nis­tui­mia var­ten.
 

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Yhdeksällä paikkakunnalla ilmaisia tuuli­la­si­tar­kas­tuksia

Auto Bild.Uutiset

Yhdeksällä paikkakunnalla ilmaisia tuuli­la­si­tar­kas­tuksia

Auto Bild.Uutiset

Autoalan tavoitteet hallituksen puoliväliriiheen

Auto Bild.Uutiset

Autoalan tavoitteet hallituksen puoliväliriiheen

Auto Bild.Uutiset

Yrittääkö auton myyjä vetäytyä vastuusta? Tunne käytetyn auton takuun ja virhevastuun erot

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö

Yrittääkö auton myyjä vetäytyä vastuusta? Tunne käytetyn auton takuun ja virhevastuun erot

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN