Takaosan sähköisesti lepoasentoon laskeutuvat istuimet on verhoiltu Designo-nahalla. Mercedes-Maybach S 600 -mallissa on Maybach-perinteitä vaalivaan tapaan erityisen runsaat jalkatilat erillisillä takaistuimilla.

Takaosan sähköisesti lepoasentoon laskeutuvat istuimet on verhoiltu Designo-nahalla. Mercedes-Maybach S 600 -mallissa on Maybach-perinteitä vaalivaan tapaan erityisen runsaat jalkatilat erillisillä takaistuimilla.

Huippumerkki Maybach suorittaa kolmannen tulemisen: Nyt oma alamerkkinsä

Vuonna 2011 Mercedes-Benzin pääjohtaja Dieter Zetsche määräsi Maybach-loistoautomerkin loppuvaksi, ja näin tapahtuikin 2012. Nyt on paluun vuoro.

Auto Bild.Uutiset

Ma­y­bach suo­rit­taa nyt toi­sen pa­luun – al­ku­jaan­han merk­ki oli it­se­näi­se­nä lois­to­au­to­merk­ki­nä mark­ki­noil­la vuo­si­na 1921–40.

Seu­raa­vak­si merk­ki tuli uu­del­leen mark­ki­noil­le vuon­na 2002 ja jat­koi vuo­teen 2012, jäl­leen oma­na merk­ki­nään,

Nyt ky­sees­sä on Mer­ce­des-Ben­zin S-sar­jan huip­pu­mal­lik­si ase­moi­tu tuo­te, Mer­ce­des-Ma­y­bach S 600, va­rus­tet­tu­na eri­tyi­sen pit­käl­lä ak­se­li­vä­lil­lä.

Sen an­si­os­ta mal­lis­sa on to­del­la laa­kea ta­kais­tui­men jal­ka­ti­la, joka eri­tyi­ses­ti erot­taa sen ta­val­li­sis­ta S-sar­ja­lai­sis­ta.

Täs­sä voi ihail­la Mer­ce­des-Ben­zin jul­kis­ta­maa en­sim­mäis­tä va­lo­ku­vaa uu­den Ma­y­bach-mal­lin ta­ka­jal­ka­ti­lois­ta.

Mer­ce­des-Ben­zil­tä pai­no­te­taan, et­tei Ma­y­bach ole yk­si­no­maan Mer­ce­des-Ben­zin S-sar­jan ala­ver­sio, vaan et­tä Ma­y­bach on ni­me­no­mai­ses­ti oma ala­merk­kin­sä.

Pelk­kä ala­ver­si­ok­si jät­tä­mi­nen ei teh­taan mu­kaan oli­si teh­nyt oi­keut­ta mai­neik­kaal­le Ma­y­bach-ni­mel­le.

Se ha­lu­taan säi­lyt­tää asi­ak­kail­le, jot­ka ha­lu­a­vat erot­tua huip­pu­ta­son au­tois­sa "mas­sa­tuot­teis­ta".

Kos­ka Ma­y­bach on jat­kos­sa ala­merk­ki, Ma­y­bac­hin logo ka­to­aa siis ko­ne­pel­lis­tä, mut­ta sik­si on­kin mer­kit­tä­vää, et­tä Ma­y­bach-nimi esiin­tyy ta­ka­luu­kus­sa.

Va­rus­tuk­seen kuu­luu myös jä­reä Bur­mes­ter-hi­fi­jär­jes­tel­mä S-sar­jaa isom­min kai­ut­ti­min, ja au­ton kes­ki­o­san li­sä­kai­ut­ti­men avul­la ha­lu­taan muo­dos­taa asi­ak­kail­le ai­van eri­tyi­nen ää­ni­maa­il­ma.

Ta­ka­o­san säh­köi­ses­ti le­po­a­sen­toon las­keu­tu­vat is­tui­met on ver­hoil­tu De­sig­no-na­hal­la.

Uut­ta ovat myös C-pi­la­rien pik­kuik­ku­nat sekä Iso­fix-kiin­nik­keet las­te­nis­tui­mia var­ten.
 

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset
Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset

Hyundai

Hyundai Inster – 25 000 euron sähköauto

Auto Bild.Uutiset

Hyundai

Hyundai Inster – 25 000 euron sähköauto

Auto Bild.Uutiset

Nostalginen Renault 5 Turbo 3E varattavissa - jos pinkka on kunnossa

Auto Bild.Uutiset

Nostalginen Renault 5 Turbo 3E varattavissa - jos pinkka on kunnossa

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN