Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Pian uuden Peugeot 3008 SUV:n julkistamisen jälkeen Peugeot esittelee uudistuneen Peugeot 5008 SUV:n.

Auto Bild.Uutiset

Roh­ke­al­la uu­del­la tyy­lil­lä uu­si Peu­ge­ot 5008 edus­taa mer­kin uut­ta tu­le­vai­suu­den il­met­tä sa­mal­la, kun mal­li tar­jo­aa käyt­tä­jäl­leen tu­tul­la hin­ta­ta­sol­la en­tis­tä enem­män.

Keu­la on saa­nut uu­den il­meen ja ta­ka­va­loi­na ovat uu­det Full LED .tyyp­pi­set va­lot. Va­lit­ta­va­na on uu­sia ko­rin vä­re­jä sekä uu­si näyt­tä­vä Black Pack-va­rus­te­lu.

En­tis­tä kook­kaam­pi 10-tuu­mai­nen näyt­tö­ruu­tu

En­tis­tä näyt­tä­väm­män tyy­lin li­säk­si Peu­ge­ot 5008 SUV on päi­vit­ty­nyt tar­jo­a­maan vii­mei­sim­mät tek­no­lo­gi­at. Peu­ge­o­tin tun­nu­so­mai­nen i-Cock­pit® -oh­jaa­mo ko­ros­taa ajo­e­lä­mys­tä uu­den kor­ke­a­laa­tui­sen mit­ta­ris­ton sekä uu­den, ai­em­paa kook­kaam­man 10” te­rä­vä­piir­to­näy­tön avul­la. Li­säk­si mal­li tar­jo­aa en­tis­tä laa­jem­man va­li­koi­man tur­va­va­rus­tei­ta.

Mo­neen ky­ke­ne­väk­si suun­ni­tel­tu Peu­ge­ot 5008 SUV on nyt ai­na va­ki­o­na 7-paik­kai­nen* ja mal­lin ti­la­vuus sekä muun­nel­ta­vuus aut­ta­vat niin jo­ka­päi­väi­sis­sä teh­tä­vis­sä kuin va­paa-ajan har­ras­teis­sa ajo­nau­tin­nos­ta tai mat­kus­ta­mi­sen mu­ka­vuu­des­ta tin­ki­mät­tä.

Uu­dis­tu­nut Peu­ge­ot 5008 SUV näh­dään Suo­mes­sa en­sim­mäi­sen ker­ran vuo­den 2020 lo­pul­la.

Uu­dis­tu­neen Peu­ge­ot 5008:n en­nak­ko­hin­nat al­ka­vat 32 217 eu­ros­ta (Ac­ti­ve Pu­re­Tech 130).

*Kol­mos­ri­vin is­tui­met ovat alas tai­tet­ta­vat ja ir­ro­tet­ta­vat

Peu­ge­ot-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Auto Bild.Koeajot
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Auto Bild.Koeajot
Vetokoukku on ollut hitti Volkswagenin mallistossa.

Vetokoukku on ollut hitti Volkswagenin mallistossa.

K-Auto

Volkswagen juhlii sähköisellä juhlamallistolla uusin hinnoin

Auto Bild.Uutiset
Vetokoukku on ollut hitti Volkswagenin mallistossa.

Vetokoukku on ollut hitti Volkswagenin mallistossa.

K-Auto

Volkswagen juhlii sähköisellä juhlamallistolla uusin hinnoin

Auto Bild.Uutiset
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Auto Bild.Koeajot

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN