Uuden Renault Capturin sisätilat ovat huomattavasti aiempaa suuremmat.

Uuden Renault Capturin sisätilat ovat huomattavasti aiempaa suuremmat.

Renault Captur: Täysin uusi malli kasvoi mitoiltaan

Toisen sukupolven Capturin lähtökohtana on sama CMF-B -perusrakenne kuin uudessa Cliossa.

Auto Bild.Uutiset

Täy­sin uu­den Cap­tu­rin ak­se­li­vä­li on 2 639 mm eli 33 mm ai­em­paa enem­män. Kori on 11 cm pi­tem­pi ja kak­si sent­tiä ai­em­paa le­ve­äm­pi. Näin ol­len si­sä­ti­lat ovat rei­lus­ti en­tis­tä suu­rem­mat.

Esi­mer­kik­si ta­kais­tui­mel­la on 17 mm rei­lum­min pol­vi­ti­laa van­haan ver­rat­tu­na.

Si­sä­ti­lois­sa on van­haan näh­den pre­mium-hen­ki­sem­mät pin­ta­ma­te­ri­aa­lit. Is­tui­met suun­ni­tel­tiin ko­ko­naan uu­del­leen. Is­tui­no­sa on 15 mm en­tis­tä pi­tem­pi ja sel­kä­no­jan lu­va­taan an­ta­van pa­rem­man si­vut­tais­tu­en.

Sisätiloissa on vanhaan nähden premium-henkisemmät pintamateriaalit. Istuimet suunniteltiin kokonaan uudelleen.

Sisätiloissa on vanhaan nähden premium-henkisemmät pintamateriaalit. Istuimet suunniteltiin kokonaan uudelleen.

Ko­je­lau­dan kes­kel­lä on 7,0- tai 9,3-tuu­mai­nen kos­ke­tus­näyt­tö, jon­ka tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mä on help­po­käyt­töi­sem­pi kuin en­nen. In­tens-va­rus­te­ta­sos­sa kes­ki­kon­so­li on ikään kuin ”il­mas­sa”.

Säh­köi­nen vaih­de­va­lit­sin

Kak­sois­kyt­kin-au­to­maat­ti­vaih­teis­tos­sa on vas­te­des säh­köi­nen vaih­de­va­lit­sin.

Täy­sin uu­det voi­ma­lin­jat vas­taa­vat pit­käl­ti Clion vas­taa­via. 3-sy­lin­te­ri­nen 1,0-lit­rai­nen TCe 100 (100 hv) vään­tää 160 Nm. Vas­taa­vas­ti TCe 130:n (130 hv) vään­tö­lu­ke­ma 240 Nm.

Te­hok­kain moot­to­ri on TCe 155 (154 hv), joka vään­tää 270 Nm. TCE 100:ssa on 5-por­tai­nen ma­nu­aa­li­vaih­teis­to. Isom­mis­sa on 7-no­peuk­si­nen EDC7-kak­sois­kyt­kin­vaih­teis­to.

Li­säk­si on tu­lol­laan pis­to­ke­la­dat­ta­va Cap­tur E-Tech va­rus­tet­tu­na 1,6-lit­rai­sel­la ben­sii­ni­moot­to­ril­la. Ky­sees­sä on tä­män au­to­luo­kan en­sim­mäi­nen la­dat­ta­va hyb­ri­di, joka saa­puu ke­säl­lä 2020. Hin­nat al­ka­vat 19 390 eu­ros­ta.

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Ensipuraisu uudesta Audi Q3:sta

Auto Bild.Uutiset

Ensipuraisu uudesta Audi Q3:sta

Auto Bild.Uutiset

Autoliitto

Helsingin kaavailema poltto­moot­to­ri­kielto aiheuttaisi ongelmia

Auto Bild.Uutiset

Autoliitto

Helsingin kaavailema poltto­moot­to­ri­kielto aiheuttaisi ongelmia

Auto Bild.Uutiset

J. Rinta-Jouppi OY

Tällaisia autoja yli 65-vuotiaat ostavat

Auto Bild.Uutiset

J. Rinta-Jouppi OY

Tällaisia autoja yli 65-vuotiaat ostavat

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU