Uuden Renault Capturin sisätilat ovat huomattavasti aiempaa suuremmat.

Uuden Renault Capturin sisätilat ovat huomattavasti aiempaa suuremmat.

Renault Captur: Täysin uusi malli kasvoi mitoiltaan

Toisen sukupolven Capturin lähtökohtana on sama CMF-B -perusrakenne kuin uudessa Cliossa.

Auto Bild.Uutiset

Täy­sin uu­den Cap­tu­rin ak­se­li­vä­li on 2 639 mm eli 33 mm ai­em­paa enem­män. Kori on 11 cm pi­tem­pi ja kak­si sent­tiä ai­em­paa le­ve­äm­pi. Näin ol­len si­sä­ti­lat ovat rei­lus­ti en­tis­tä suu­rem­mat.

Esi­mer­kik­si ta­kais­tui­mel­la on 17 mm rei­lum­min pol­vi­ti­laa van­haan ver­rat­tu­na.

Si­sä­ti­lois­sa on van­haan näh­den pre­mium-hen­ki­sem­mät pin­ta­ma­te­ri­aa­lit. Is­tui­met suun­ni­tel­tiin ko­ko­naan uu­del­leen. Is­tui­no­sa on 15 mm en­tis­tä pi­tem­pi ja sel­kä­no­jan lu­va­taan an­ta­van pa­rem­man si­vut­tais­tu­en.

Sisätiloissa on vanhaan nähden premium-henkisemmät pintamateriaalit. Istuimet suunniteltiin kokonaan uudelleen.

Sisätiloissa on vanhaan nähden premium-henkisemmät pintamateriaalit. Istuimet suunniteltiin kokonaan uudelleen.

Ko­je­lau­dan kes­kel­lä on 7,0- tai 9,3-tuu­mai­nen kos­ke­tus­näyt­tö, jon­ka tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mä on help­po­käyt­töi­sem­pi kuin en­nen. In­tens-va­rus­te­ta­sos­sa kes­ki­kon­so­li on ikään kuin ”il­mas­sa”.

Säh­köi­nen vaih­de­va­lit­sin

Kak­sois­kyt­kin-au­to­maat­ti­vaih­teis­tos­sa on vas­te­des säh­köi­nen vaih­de­va­lit­sin.

Täy­sin uu­det voi­ma­lin­jat vas­taa­vat pit­käl­ti Clion vas­taa­via. 3-sy­lin­te­ri­nen 1,0-lit­rai­nen TCe 100 (100 hv) vään­tää 160 Nm. Vas­taa­vas­ti TCe 130:n (130 hv) vään­tö­lu­ke­ma 240 Nm.

Te­hok­kain moot­to­ri on TCe 155 (154 hv), joka vään­tää 270 Nm. TCE 100:ssa on 5-por­tai­nen ma­nu­aa­li­vaih­teis­to. Isom­mis­sa on 7-no­peuk­si­nen EDC7-kak­sois­kyt­kin­vaih­teis­to.

Li­säk­si on tu­lol­laan pis­to­ke­la­dat­ta­va Cap­tur E-Tech va­rus­tet­tu­na 1,6-lit­rai­sel­la ben­sii­ni­moot­to­ril­la. Ky­sees­sä on tä­män au­to­luo­kan en­sim­mäi­nen la­dat­ta­va hyb­ri­di, joka saa­puu ke­säl­lä 2020. Hin­nat al­ka­vat 19 390 eu­ros­ta.

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Sähköautolla maailman ympäri: ennätysmatka Volkswagen ID. Buzzilla kattaa yli 75 maata

Auto Bild.Uutiset

Sähköautolla maailman ympäri: ennätysmatka Volkswagen ID. Buzzilla kattaa yli 75 maata

Auto Bild.Uutiset

Huoli rahasta jarruttaa suomalaisia autokaupoilla

Auto Bild.Uutiset

Huoli rahasta jarruttaa suomalaisia autokaupoilla

Auto Bild.Uutiset

Uusi kiinalainen sähköautomerkki Suomen markkinoille

Auto Bild.Uutiset

Uusi kiinalainen sähköautomerkki Suomen markkinoille

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN