Koeajot

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!

Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Auto Bild.Koeajot
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i GR Sport Premiere Edition: Onnistunut kokonaisuus

Nelivetoisen täyshybridin alusta on täsmälleen niin jämpti kuin GR Sportissa kuuluukin olla. Kyseessä on erinomainen ajajan auto.
Auto Bild.Koeajot
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi Colt 1.6 HEV Instyle AT: Ajotalous edellä

Mit­su­bis­hi Col­tin 1.6 HEV -täys­hyb­ri­dil­lä sel­vit­tiin ko­ea­jon ai­ka­na vai­vat­to­mas­ti jopa kes­ki­ku­lu­tuk­sel­la 4,4 l/100 km, kun mal­lin nor­mi­mi­tat­tu kes­ki­ku­lu­tus on 4,2 lit­ran luok­kaa.
Auto Bild.Koeajot
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön

Mercedes-Benzin uuden E-sarjan farmariversio tarjoaa ominaisuuksia monenlaisiin tarkoituksiin. Auto on ollut tuttu näky niin taksitolpilla kuin myös muissa ammat­ti­teh­tä­vissä.
Auto Bild.Koeajot
Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!

Uutta Astra-farmaria on odotettu Suomessa kuin konsanaan suuren kurpitsan nousua kukkapenkistä. Aluksi farkun saa pisto­ke­la­dat­tavana hybridinä.
Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Mitä enem­män Wrang­ler Sa­ha­raa tut­kii, sitä enem­män sii­tä löy­tää haus­ko­ja ja käy­tän­nöl­li­siä yk­si­tyis­koh­tia, ku­ten ovien ul­ko­puo­li­set sa­ra­nat sekä ko­ko­naan ir­ro­tet­ta­van hard­top-ka­ton, joka to­sin vaa­ti­si torx-avai­men, räi­kän ja nel­jä rius­kaa me­ri­jal­ka­vä­en so­ti­las­ta nos­to­a­vuk­si.
Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Mitä enem­män Wrang­ler Sa­ha­raa tut­kii, sitä enem­män sii­tä löy­tää haus­ko­ja ja käy­tän­nöl­li­siä yk­si­tyis­koh­tia, ku­ten ovien ul­ko­puo­li­set sa­ra­nat sekä ko­ko­naan ir­ro­tet­ta­van hard­top-ka­ton, joka to­sin vaa­ti­si torx-avai­men, räi­kän ja nel­jä rius­kaa me­ri­jal­ka­vä­en so­ti­las­ta nos­to­a­vuk­si.
Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Täyssähköinen BMW i7 on baije­ri­lais­val­mis­tajan tarjokas korkean tason edustukseen, ja tässä BMW on onnistunut tyylikkäästi. Suuri ja näyttävä auto pitää sisällään uusia teknologisia ominaisuuksia.
Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Täyssähköinen BMW i7 on baije­ri­lais­val­mis­tajan tarjokas korkean tason edustukseen, ja tässä BMW on onnistunut tyylikkäästi. Suuri ja näyttävä auto pitää sisällään uusia teknologisia ominaisuuksia.
Auto Bild.Koeajot
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Kuu­den­nen su­ku­pol­ven Es­pa­ce ra­ken­tuu sa­mal­le alus­ta-ark­ki­teh­tuu­ril­le kuin Re­nault Aust­ral, joka on Re­naul­tin luo­kit­te­lus­sa C-seg­men­tin SUV.
Auto Bild.Koeajot
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Kuu­den­nen su­ku­pol­ven Es­pa­ce ra­ken­tuu sa­mal­le alus­ta-ark­ki­teh­tuu­ril­le kuin Re­nault Aust­ral, joka on Re­naul­tin luo­kit­te­lus­sa C-seg­men­tin SUV.
Auto Bild.Koeajot
Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.7 Pro Business Max: Tyylikäs sedan

VW ID.7 vastaa Volkswagenin sähkö­au­to­mal­liston nykyisenä lippulaivana hyvin huutoonsa. Tyylikäs ja laadukas takavetoinen sedan yltää parhaimmillaan liki 600 kilometrin toimintamatkaan.
Auto Bild.Koeajot
Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.7 Pro Business Max: Tyylikäs sedan

VW ID.7 vastaa Volkswagenin sähkö­au­to­mal­liston nykyisenä lippulaivana hyvin huutoonsa. Tyylikäs ja laadukas takavetoinen sedan yltää parhaimmillaan liki 600 kilometrin toimintamatkaan.
Auto Bild.Koeajot
Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-C4 Full Electric 156 Shine 54 kWh A: Matkamukava

Cit­roën ë-C4:ssä käy­te­tään sa­maa poh­ja­le­vyä kuin Jeep Aven­ge­ris­sa, mut­ta sii­nä on Jee­piä isom­pi – ja sa­mal­la en­tis­tä ener­gi­a­ti­he­äm­pi – 54 ki­lo­wat­ti­tun­nin ajo­ak­ku. En­sim­mäi­sen su­ku­pol­ven Cit­roën ë-C4:ään ver­rat­tu­na toi­min­ta­mat­kan lu­va­taan kas­va­neen noin 17 pro­sent­tia.
Auto Bild.Koeajot
Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-C4 Full Electric 156 Shine 54 kWh A: Matkamukava

Cit­roën ë-C4:ssä käy­te­tään sa­maa poh­ja­le­vyä kuin Jeep Aven­ge­ris­sa, mut­ta sii­nä on Jee­piä isom­pi – ja sa­mal­la en­tis­tä ener­gi­a­ti­he­äm­pi – 54 ki­lo­wat­ti­tun­nin ajo­ak­ku. En­sim­mäi­sen su­ku­pol­ven Cit­roën ë-C4:ään ver­rat­tu­na toi­min­ta­mat­kan lu­va­taan kas­va­neen noin 17 pro­sent­tia.
Auto Bild.Koeajot
Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Avenger Summit 54 kWh 156 hv: Ensimmäinen täyssähköinen Jeep

Kaik­kien ai­ko­jen en­sim­mäi­nen täys­säh­köi­nen Jeep pe­rus­tuu sa­mal­le EMP2-poh­ja­le­vyl­le kuin Cit­roën ë-C4. Se ei ole enää ame­rik­ka­lai­nen oi­ke­as­taan kuin keu­lail­meel­tään, sil­lä tek­ni­ses­ti se pe­rus­tuu 22 sent­tiä pi­dem­pään Peu­ge­ot E-2008:aan.
Auto Bild.Koeajot
Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Avenger Summit 54 kWh 156 hv: Ensimmäinen täyssähköinen Jeep

Kaik­kien ai­ko­jen en­sim­mäi­nen täys­säh­köi­nen Jeep pe­rus­tuu sa­mal­le EMP2-poh­ja­le­vyl­le kuin Cit­roën ë-C4. Se ei ole enää ame­rik­ka­lai­nen oi­ke­as­taan kuin keu­lail­meel­tään, sil­lä tek­ni­ses­ti se pe­rus­tuu 22 sent­tiä pi­dem­pään Peu­ge­ot E-2008:aan.
Auto Bild.Koeajot
Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i5 M60 xDrive Sedan: Edustavaan ajoon

BMW i5 edustaa baije­ri­lais­merkin täyssähköistyvää mallistoa. BMW perustaa mallistonsa yhtäläiselle raken­ne­rat­kai­sulle – on sitten kyseessä poltto­moot­to­ri­malli tai sähköistetty voimalinja.
Auto Bild.Koeajot
Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i5 M60 xDrive Sedan: Edustavaan ajoon

BMW i5 edustaa baije­ri­lais­merkin täyssähköistyvää mallistoa. BMW perustaa mallistonsa yhtäläiselle raken­ne­rat­kai­sulle – on sitten kyseessä poltto­moot­to­ri­malli tai sähköistetty voimalinja.
Auto Bild.Koeajot
Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda ZR-V Hybrid Advance: Nuorekas täydennys

Honda ZR-V -testiyksilö oli varustelluin Advance-versio. Helmi­äis­val­koisen crossoverin Maseratia muistuttava etusäleikkö herätti runsaasti huomiota.
Auto Bild.Koeajot
Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda ZR-V Hybrid Advance: Nuorekas täydennys

Honda ZR-V -testiyksilö oli varustelluin Advance-versio. Helmi­äis­val­koisen crossoverin Maseratia muistuttava etusäleikkö herätti runsaasti huomiota.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 19 »
Scalan etuilme on jyhkeä.  Painepesurein varustetut led-lähi-  ja kaukovalot sekä kaukovaloavustin  seuraavat Stylessä vakiona.

Scalan etuilme on jyhkeä. Painepesurein varustetut led-lähi- ja kaukovalot sekä kaukovaloavustin seuraavat Stylessä vakiona.

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Auto Bild.Koeajot
Scalan etuilme on jyhkeä.  Painepesurein varustetut led-lähi-  ja kaukovalot sekä kaukovaloavustin  seuraavat Stylessä vakiona.

Scalan etuilme on jyhkeä. Painepesurein varustetut led-lähi- ja kaukovalot sekä kaukovaloavustin seuraavat Stylessä vakiona.

Koeajossa Škoda Scala 1.0 TSI Style DSG: Litrainen täydennys

Auto Bild.Koeajot
Urheilullista näköä huokuva  crossover vierii 17-tuumaisin  kevytmetallivantein. Näyttävä  Metropolis White -metalliväri  on lisähintainen, samoin Family  Pack -varustepakettiin sisältyvät  led-ajovalot ja -takavalot.

Urheilullista näköä huokuva crossover vierii 17-tuumaisin kevytmetallivantein. Näyttävä Metropolis White -metalliväri on lisähintainen, samoin Family Pack -varustepakettiin sisältyvät led-ajovalot ja -takavalot.

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Auto Bild.Koeajot
Urheilullista näköä huokuva  crossover vierii 17-tuumaisin  kevytmetallivantein. Näyttävä  Metropolis White -metalliväri  on lisähintainen, samoin Family  Pack -varustepakettiin sisältyvät  led-ajovalot ja -takavalot.

Urheilullista näköä huokuva crossover vierii 17-tuumaisin kevytmetallivantein. Näyttävä Metropolis White -metalliväri on lisähintainen, samoin Family Pack -varustepakettiin sisältyvät led-ajovalot ja -takavalot.

Koeajossa Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 182 hv A: Lisäarvoa perhekäyttöön

Auto Bild.Koeajot
Musta jäähdyttimen säleikkö ja mustat ulkopeilien kotelot viestivät, että kyseessä on Karoq Sportline. 18-tuumaiset Mytikas-kevytmetallivanteet antavat mallille ilmettä.

Musta jäähdyttimen säleikkö ja mustat ulkopeilien kotelot viestivät, että kyseessä on Karoq Sportline. 18-tuumaiset Mytikas-kevytmetallivanteet antavat mallille ilmettä.

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Auto Bild.Koeajot
Musta jäähdyttimen säleikkö ja mustat ulkopeilien kotelot viestivät, että kyseessä on Karoq Sportline. 18-tuumaiset Mytikas-kevytmetallivanteet antavat mallille ilmettä.

Musta jäähdyttimen säleikkö ja mustat ulkopeilien kotelot viestivät, että kyseessä on Karoq Sportline. 18-tuumaiset Mytikas-kevytmetallivanteet antavat mallille ilmettä.

Koeajossa Škoda Karoq 2.0 TSI 4x4 Sportline DSG: GT-tason katumaasturi

Auto Bild.Koeajot
Takaviistosta Micra  on perinteisemmän  Nissanin näköinen.

Takaviistosta Micra on perinteisemmän Nissanin näköinen.

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Auto Bild.Koeajot
Takaviistosta Micra  on perinteisemmän  Nissanin näköinen.

Takaviistosta Micra on perinteisemmän Nissanin näköinen.

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Auto Bild.Koeajot
Hyundai i30 N Fastback kiihtyy 275-hevosvoimaisena sataan reilussa kuudessa sekunnissa.

Hyundai i30 N Fastback kiihtyy 275-hevosvoimaisena sataan reilussa kuudessa sekunnissa.

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Auto Bild.Koeajot
Hyundai i30 N Fastback kiihtyy 275-hevosvoimaisena sataan reilussa kuudessa sekunnissa.

Hyundai i30 N Fastback kiihtyy 275-hevosvoimaisena sataan reilussa kuudessa sekunnissa.

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Auto Bild.Koeajot
Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Auto Bild.Koeajot
Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Auto Bild.Koeajot
Optima Sportswagonin jousitus antaa vakaa kyydin myös  epätasaisella ajoalustalla.

Optima Sportswagonin jousitus antaa vakaa kyydin myös epätasaisella ajoalustalla.

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Auto Bild.Koeajot
Optima Sportswagonin jousitus antaa vakaa kyydin myös  epätasaisella ajoalustalla.

Optima Sportswagonin jousitus antaa vakaa kyydin myös epätasaisella ajoalustalla.

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Auto Bild.Koeajot
Lisävarusteiset Laserlight-ajovalot vaikuttavat tehokkailta, ja kaukovaloavustin on pimeään vuodenaikaan tärkeä ominaisuus. Testiyksilössä oli myös  lisävarusteiset led-sumuvalot. Jäähdyttimen säleikkö on suljettu  ajotalouden nimissä ja jäähdytysilma otetaan alempaa.

Lisävarusteiset Laserlight-ajovalot vaikuttavat tehokkailta, ja kaukovaloavustin on pimeään vuodenaikaan tärkeä ominaisuus. Testiyksilössä oli myös lisävarusteiset led-sumuvalot. Jäähdyttimen säleikkö on suljettu ajotalouden nimissä ja jäähdytysilma otetaan alempaa.

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Auto Bild.Koeajot
Lisävarusteiset Laserlight-ajovalot vaikuttavat tehokkailta, ja kaukovaloavustin on pimeään vuodenaikaan tärkeä ominaisuus. Testiyksilössä oli myös  lisävarusteiset led-sumuvalot. Jäähdyttimen säleikkö on suljettu  ajotalouden nimissä ja jäähdytysilma otetaan alempaa.

Lisävarusteiset Laserlight-ajovalot vaikuttavat tehokkailta, ja kaukovaloavustin on pimeään vuodenaikaan tärkeä ominaisuus. Testiyksilössä oli myös lisävarusteiset led-sumuvalot. Jäähdyttimen säleikkö on suljettu ajotalouden nimissä ja jäähdytysilma otetaan alempaa.

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Auto Bild.Koeajot
Jämerän näköistä etuvetoista  Dusteria kuvittelee 21 sentin maavaran  ansiosta helposti nelivetoiseksi…

Jämerän näköistä etuvetoista Dusteria kuvittelee 21 sentin maavaran ansiosta helposti nelivetoiseksi…

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Auto Bild.Koeajot
Jämerän näköistä etuvetoista  Dusteria kuvittelee 21 sentin maavaran  ansiosta helposti nelivetoiseksi…

Jämerän näköistä etuvetoista Dusteria kuvittelee 21 sentin maavaran ansiosta helposti nelivetoiseksi…

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Auto Bild.Koeajot
A Sedan näyttää kiitävän eteenpäin silloinkin, kun se on paikallaan. Etuviistosta A Sedania ja neliovista CLA Coupé -mallia voi olla nopeasti tarkastellen vaikea erottaa toisistaan.

A Sedan näyttää kiitävän eteenpäin silloinkin, kun se on paikallaan. Etuviistosta A Sedania ja neliovista CLA Coupé -mallia voi olla nopeasti tarkastellen vaikea erottaa toisistaan.

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Auto Bild.Koeajot
A Sedan näyttää kiitävän eteenpäin silloinkin, kun se on paikallaan. Etuviistosta A Sedania ja neliovista CLA Coupé -mallia voi olla nopeasti tarkastellen vaikea erottaa toisistaan.

A Sedan näyttää kiitävän eteenpäin silloinkin, kun se on paikallaan. Etuviistosta A Sedania ja neliovista CLA Coupé -mallia voi olla nopeasti tarkastellen vaikea erottaa toisistaan.

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Auto Bild.Koeajot
Perus-500X:n visuaalisia sävyjä – mutta omassa mittakaavassaan.

Perus-500X:n visuaalisia sävyjä – mutta omassa mittakaavassaan.

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

Auto Bild.Koeajot
Perus-500X:n visuaalisia sävyjä – mutta omassa mittakaavassaan.

Perus-500X:n visuaalisia sävyjä – mutta omassa mittakaavassaan.

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

Auto Bild.Koeajot
Klassisen muotoilun ansiosta G-sarjalaisen uudistumista  ei välttämättä huomaa  pikavilkaisulla. G-sarjalaisessa on nyt ensimmäisen kerran kaareva tuulilasi.

Klassisen muotoilun ansiosta G-sarjalaisen uudistumista ei välttämättä huomaa pikavilkaisulla. G-sarjalaisessa on nyt ensimmäisen kerran kaareva tuulilasi.

Koeajossa Mercedes-Benz G-sarja: Perinteitä kunnioittaen

Auto Bild.Koeajot
Klassisen muotoilun ansiosta G-sarjalaisen uudistumista  ei välttämättä huomaa  pikavilkaisulla. G-sarjalaisessa on nyt ensimmäisen kerran kaareva tuulilasi.

Klassisen muotoilun ansiosta G-sarjalaisen uudistumista ei välttämättä huomaa pikavilkaisulla. G-sarjalaisessa on nyt ensimmäisen kerran kaareva tuulilasi.

Koeajossa Mercedes-Benz G-sarja: Perinteitä kunnioittaen

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 19 »

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU