Koeajot

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen

Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 »
Lexus UX 300e on helppo tunnistaa keulan perusteella Lexus-brändin edustajaksi. Nelipyörälevyjarrut ovat joka kulmassa jäähdytetyt.

Lexus UX 300e on helppo tunnistaa keulan perusteella Lexus-brändin edustajaksi. Nelipyörälevyjarrut ovat joka kulmassa jäähdytetyt.

Juha Peltonen

Koeajossa Lexus UX 300e: Sileää kyytiä

Auto Bild.Koeajot
Lexus UX 300e on helppo tunnistaa keulan perusteella Lexus-brändin edustajaksi. Nelipyörälevyjarrut ovat joka kulmassa jäähdytetyt.

Lexus UX 300e on helppo tunnistaa keulan perusteella Lexus-brändin edustajaksi. Nelipyörälevyjarrut ovat joka kulmassa jäähdytetyt.

Juha Peltonen

Koeajossa Lexus UX 300e: Sileää kyytiä

Auto Bild.Koeajot
Kugan tunnistaa hyvin Fordin nykymallistoon kuuluvaksi. Vanteet kertovat Vignale-varustelusta.

Kugan tunnistaa hyvin Fordin nykymallistoon kuuluvaksi. Vanteet kertovat Vignale-varustelusta.

Toni Lindström

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Auto Bild.Koeajot
Kugan tunnistaa hyvin Fordin nykymallistoon kuuluvaksi. Vanteet kertovat Vignale-varustelusta.

Kugan tunnistaa hyvin Fordin nykymallistoon kuuluvaksi. Vanteet kertovat Vignale-varustelusta.

Toni Lindström

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Auto Bild.Koeajot
Keulan entistä ärjympi ilme sisältää myös krominhohtoa. LS-versiossa on lediajovalojen seurana sumuvalot.

Keulan entistä ärjympi ilme sisältää myös krominhohtoa. LS-versiossa on lediajovalojen seurana sumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Auto Bild.Koeajot
Keulan entistä ärjympi ilme sisältää myös krominhohtoa. LS-versiossa on lediajovalojen seurana sumuvalot.

Keulan entistä ärjympi ilme sisältää myös krominhohtoa. LS-versiossa on lediajovalojen seurana sumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Auto Bild.Koeajot
Nopeassa sähköautossa on tehokkaat lediajovalot, automaattiset kaukovalot ja keulassa Brembon nelimäntäiset levyjarrut.

Nopeassa sähköautossa on tehokkaat lediajovalot, automaattiset kaukovalot ja keulassa Brembon nelimäntäiset levyjarrut.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Auto Bild.Koeajot
Nopeassa sähköautossa on tehokkaat lediajovalot, automaattiset kaukovalot ja keulassa Brembon nelimäntäiset levyjarrut.

Nopeassa sähköautossa on tehokkaat lediajovalot, automaattiset kaukovalot ja keulassa Brembon nelimäntäiset levyjarrut.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Auto Bild.Koeajot
Ajovaloteho on korkeatasoinen sekä lähi- että kaukovaloin. Ajoakun saa Mode 3 -latauksella täyteen 3,5 tunnissa. Lisälämmittimen käyttö luonnistuu Škoda Connect -puhelinsovelluksen avulla.

Ajovaloteho on korkeatasoinen sekä lähi- että kaukovaloin. Ajoakun saa Mode 3 -latauksella täyteen 3,5 tunnissa. Lisälämmittimen käyttö luonnistuu Škoda Connect -puhelinsovelluksen avulla.

Juha Peltonen

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Auto Bild.Koeajot
Ajovaloteho on korkeatasoinen sekä lähi- että kaukovaloin. Ajoakun saa Mode 3 -latauksella täyteen 3,5 tunnissa. Lisälämmittimen käyttö luonnistuu Škoda Connect -puhelinsovelluksen avulla.

Ajovaloteho on korkeatasoinen sekä lähi- että kaukovaloin. Ajoakun saa Mode 3 -latauksella täyteen 3,5 tunnissa. Lisälämmittimen käyttö luonnistuu Škoda Connect -puhelinsovelluksen avulla.

Juha Peltonen

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Auto Bild.Koeajot
Toyota Hilux on kuin luotu maastokäyttöön – jos omistaja raaskii sen sinne viedä…

Toyota Hilux on kuin luotu maastokäyttöön – jos omistaja raaskii sen sinne viedä…

Juha Peltonen

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Auto Bild.Koeajot
Toyota Hilux on kuin luotu maastokäyttöön – jos omistaja raaskii sen sinne viedä…

Toyota Hilux on kuin luotu maastokäyttöön – jos omistaja raaskii sen sinne viedä…

Juha Peltonen

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Auto Bild.Koeajot
Ford Explorer tarjoaa maukasta kyytiä näyttävästi amerikkalaiseen tapaan.

Ford Explorer tarjoaa maukasta kyytiä näyttävästi amerikkalaiseen tapaan.

Toni Lindström

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Auto Bild.Koeajot
Ford Explorer tarjoaa maukasta kyytiä näyttävästi amerikkalaiseen tapaan.

Ford Explorer tarjoaa maukasta kyytiä näyttävästi amerikkalaiseen tapaan.

Toni Lindström

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Auto Bild.Koeajot
LED-ajovalot ovat tehokkaat. Lasinpyyhkimiin integroidut pesunestesuuttimet ovat fiksu ratkaisu.

LED-ajovalot ovat tehokkaat. Lasinpyyhkimiin integroidut pesunestesuuttimet ovat fiksu ratkaisu.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Auto Bild.Koeajot
LED-ajovalot ovat tehokkaat. Lasinpyyhkimiin integroidut pesunestesuuttimet ovat fiksu ratkaisu.

LED-ajovalot ovat tehokkaat. Lasinpyyhkimiin integroidut pesunestesuuttimet ovat fiksu ratkaisu.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Auto Bild.Koeajot
Jäähdytinsäleikön muotoilu ja ilmanottoaukot korostavat keulan urheilullista ilmettä. Samaa linjaa ovat etusäleikön hiilikuitukuvio ja LED-valot.

Jäähdytinsäleikön muotoilu ja ilmanottoaukot korostavat keulan urheilullista ilmettä. Samaa linjaa ovat etusäleikön hiilikuitukuvio ja LED-valot.

Toni Lindström

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Auto Bild.Koeajot
Jäähdytinsäleikön muotoilu ja ilmanottoaukot korostavat keulan urheilullista ilmettä. Samaa linjaa ovat etusäleikön hiilikuitukuvio ja LED-valot.

Jäähdytinsäleikön muotoilu ja ilmanottoaukot korostavat keulan urheilullista ilmettä. Samaa linjaa ovat etusäleikön hiilikuitukuvio ja LED-valot.

Toni Lindström

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz GLA:n katumaasturimainen leima näkyy selvästi edestä pyöristyneiden muotojen myötä.

Mercedes-Benz GLA:n katumaasturimainen leima näkyy selvästi edestä pyöristyneiden muotojen myötä.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz GLA:n katumaasturimainen leima näkyy selvästi edestä pyöristyneiden muotojen myötä.

Mercedes-Benz GLA:n katumaasturimainen leima näkyy selvästi edestä pyöristyneiden muotojen myötä.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Auto Bild.Koeajot
LED- lähi- ja -kaukovalojen ohella tässä malliversiossa on staattiset kulmavalot.

LED- lähi- ja -kaukovalojen ohella tässä malliversiossa on staattiset kulmavalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

Auto Bild.Koeajot
LED- lähi- ja -kaukovalojen ohella tässä malliversiossa on staattiset kulmavalot.

LED- lähi- ja -kaukovalojen ohella tässä malliversiossa on staattiset kulmavalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

Auto Bild.Koeajot
Euroopan myydyin sähköauto sai uutta ilmettä. Led-valot ovat vakiona perusvarustelusta alkaen.

Euroopan myydyin sähköauto sai uutta ilmettä. Led-valot ovat vakiona perusvarustelusta alkaen.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Zoe: Yllätysten sähköauto

Auto Bild.Koeajot
Euroopan myydyin sähköauto sai uutta ilmettä. Led-valot ovat vakiona perusvarustelusta alkaen.

Euroopan myydyin sähköauto sai uutta ilmettä. Led-valot ovat vakiona perusvarustelusta alkaen.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Zoe: Yllätysten sähköauto

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 »