Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Pistokeladattavassa Peugeot 3008 GT:ssä on uusmuotoiset täyslediajovalot sekä uusi, kehyksetön jäähdyttimen säleikkö.

Pistokeladattavassa Peugeot 3008 GT:ssä on uusmuotoiset täyslediajovalot sekä uusi, kehyksetön jäähdyttimen säleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Auto Bildin koeajossa oli 520 Nm väännön omaava 3008:n pistokeladattava GT-versio.

Auto Bild.Koeajot
16.1.2023

Pis­to­ke­la­dat­ta­va ne­li­ve­toi­nen 3008 HYb­rid4 on par­haa­na GT-ver­si­o­na näyt­tä­vä. Ko­me­aa ul­ko­nä­köä ja fu­tu­ris­ti­sia si­sä­ti­lo­ja olen­nai­sem­pi on kui­ten­kin se, mi­ten pit­käl­le la­taus­hyb­ri­dil­lä pys­tyy aja­maan säh­kön voi­mal­la.

Nor­mi­mit­taus­ten mu­kaan säh­köi­nen toi­min­ta­mat­ka on 59 ki­lo­met­riä. Ko­ea­jon ai­ka­na pääs­tiin hy­vis­sä ke­sä­o­lo­suh­teis­sa to­del­la asi­al­li­seen 56 ki­lo­met­riin.

Kah­des­ta 3008:n pis­to­ke­hyb­ri­dis­tä te­hok­kaam­mas­sa, jär­jes­tel­mä­te­hol­taan 299-he­vos­voi­mai­ses­sa HYb­rid4:ssä on 200-he­vos­voi­mai­sen ben­sii­ni­moot­to­rin apu­na kak­si säh­kö­moot­to­ria. Te­ho­lu­ke­ma on yk­si brän­din kaik­kien ai­ko­jen kor­keim­pia, el­lei pe­rä­ti kor­kein.

GT:ssä hyödytään myös Peugeotin leijonankynnen raapaisua imitoivista leditakavaloista. Koeajoautossa oli lisävarusteina Black Pack -ulkonäköpaketti. ja helmiäispunainen väri.

GT:ssä hyödytään myös Peugeotin leijonankynnen raapaisua imitoivista leditakavaloista. Koeajoautossa oli lisävarusteina Black Pack -ulkonäköpaketti. ja helmiäispunainen väri.

Juha Peltonen

Peugeot 3008 GT HYbrid4 on Peugeotin kaikkien aikojen tehokkaimpia katuautoja.

Peugeot 3008 GT HYbrid4 on Peugeotin kaikkien aikojen tehokkaimpia katuautoja.

Juha Peltonen

Peugeotin i-Cockpit-kojelaudassa on aiempaa nykyaikaisempi mittarien ulkoasu.

Peugeotin i-Cockpit-kojelaudassa on aiempaa nykyaikaisempi mittarien ulkoasu.

Juha Peltonen

Automaattivaihteistona on momentinmuuntimella toteutettu e-EAT8.

Automaattivaihteistona on momentinmuuntimella toteutettu e-EAT8.

Juha Peltonen

Kosketusnäyttö on nyt aiempaa kookkaampi 10-tuumainen. Puhelimen langaton lataus on lisävaruste.

Kosketusnäyttö on nyt aiempaa kookkaampi 10-tuumainen. Puhelimen langaton lataus on lisävaruste.

Juha Peltonen

Säh­kö­moot­to­reis­ta etum­mai­nen ke­hit­tää 110 ja taka-ak­se­lis­ton yh­tey­des­sä ole­va 113 he­vos­voi­maa.

Hyb­ri­di­jär­jes­tel­män ko­ko­nais­te­ho on 220 kW (299 hv), mut­ta so­ke­ri­na poh­jal­la on eh­dot­to­mas­ti mu­he­va 520 Nm jär­jes­tel­mä­vään­tö!

Kun la­da­tut säh­köt on hyö­dyn­net­ty, ei ole syy­tä huo­leen: 3008 GT:n ku­lu­tus­lu­ke­mat ei­vät pon­nah­da polt­to­moot­to­riin siir­ryt­tä­es­sä pil­viin, vaan au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan kes­ki­ku­lu­tus oli sil­loin 4,7 l/100 km.

Polt­to­moot­to­ri myös la­taa ajo­ak­kua ajon ai­ka­na, jo­ten ajo­ak­kua ei pys­ty aja­maan ty­pö­tyh­jäk­si.

Sak­sa­lais­tyy­li­nen jou­si­tus

Peu­ge­ot 3008 GT HYb­rid 4:n jou­si­tus on jä­me­ryy­del­tään muo­kat­tu sel­ke­äs­ti miel­lyt­tä­mään sak­sa­lais­ta os­ta­ja­kun­taa – ja se miel­lyt­tää var­mas­ti myös mo­nia suo­ma­lai­sia. Oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on maan­tie­a­jos­sa hie­man lii­an tun­no­ton.

Jämerät GT-etuistuimet ovat sähkösäätöiset.

Jämerät GT-etuistuimet ovat sähkösäätöiset.

Juha Peltonen

Takana on reunapaikoilla hyvin polvitilaa, mutta keskellä tilaa on riittämättömästi.

Takana on reunapaikoilla hyvin polvitilaa, mutta keskellä tilaa on riittämättömästi.

Juha Peltonen

Takimmainen sähkömoottori pienentää tavaratilaa. Sähkötoiminen takaluukku maksaa ekstraa.

Takimmainen sähkömoottori pienentää tavaratilaa. Sähkötoiminen takaluukku maksaa ekstraa.

Juha Peltonen

Alus­ta toi­mii hie­nos­ti si­le­äl­lä as­val­til­la, mut­ta se ei ka­vah­da myös­kään epä­ta­sai­sia tien­pin­to­ja. Ajo­ti­lak­si on va­lit­ta­vis­sa täys­säh­köi­nen Elect­ric (au­to on sil­loin ta­ka­ve­toi­nen), Hyb­rid (ne­li­ve­to), no­pe­aan ajoon ur­hei­lu (ne­li­ve­to) sekä eri­tyi­nen 4WD-moo­di, jol­la voi­daan noin 22 sen­tin maa­va­ran tur­vin ede­tä jo hie­man maas­tos­sa­kin jopa pel­kil­lä säh­kö­moot­to­reil­la.

Si­sä­me­lu muo­dos­tuu maan­tie­a­jos­sa pää­a­si­as­sa miel­lyt­tä­vän vai­meis­ta ren­ga­sää­nis­tä. Pel­käl­lä säh­kö­moot­to­ril­la ajet­ta­es­sa kuu­luu hil­jais­ta ujel­lus­ta, jos muu­ta ul­ko­puo­lis­ta me­te­liä ei kan­tau­du mat­kus­ta­moon.

Ta­sok­kaat etuis­tui­met

Pis­to­ke­hyb­ri­din ko­je­lau­das­sa on siis­ti al­can­ta­ra-pääl­lys­te. Kes­ki­kon­so­lin ”pi­a­no­kyt­ki­met” ovat tu­tut ja käyt­tö­kel­poi­set. Li­sä­va­rus­teis­ta pi­me­ä­nä­kö­ka­me­raa ei ol­lut vuo­de­na­jas­ta joh­tu­en mah­dol­lis­ta tes­ta­ta.

Peu­ge­ot 3008 GT HYb­rid4:n osa­nah­ka­ver­hoil­lut etuis­tui­met ovat upe­an ryh­dik­käät ja an­ta­vat asi­al­li­sen si­vut­tais­tu­en. Ta­kais­tui­mel­le on var­sin help­po siir­tyä koh­tuul­li­sen rei­lus­ti avau­tu­vis­ta ovis­ta, ja ta­ka­na on asi­al­li­ses­ti pol­vi­ti­laa – to­sin sitä on kes­kim­mäi­sel­lä pai­kal­la to­del­la niu­kas­ti.

Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV

Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV

Juha Peltonen

Myös pään­ti­laa riit­tää SUV:ssa lois­ta­vas­ti – ai­na­kin ko­ea­jo­au­tos­sa, jos­sa ei ol­lut kat­to­luuk­kua.

HYb­rid4:n ta­va­ra­ti­laan mah­tuu vä­hem­män ta­va­raa kuin ta­val­li­siin mal­lei­hin. Ta­va­ra­ti­la ve­tää pe­rus­muo­dos­saan 395 lit­raa ja enim­mil­lään 1 357 lit­raa, kun ta­val­lis­ten 3008-mal­lien lu­ke­mat ovat 591–1 670 lit­raa. Pis­to­ke­hyb­ri­din suu­rin sal­lit­tu ve­to­mas­sa on 1 250 ki­loa.

Juha Pel­to­nen

Peu­ge­ot 3008 GT HYb­rid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1598 cm3, 147 kW (200 hv)/6000 r/min, 300 Nm/3000 r/min + 2 säh­kö­moot­to­ria 81,0 kW (110 hv)/2500 r/min, 320 Nm / 83 kW (113 hv)/14 000 r/min, 166 Nm (etu/taka); hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä 220 kW (299 hv), 520 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 5,9 s, huip­pu­no­peus 235 km/h

Ku­lu­tus

1,3 l/100 km, ben­sii­ni; 15,2 kWh/100 km, säh­kö

CO2-pääs­töt

29 g/km

Ajo­ak­ku

li­tiu­mi­o­ni 13,2 kWh

Si­säi­nen la­tu­ri

7,4 kW

Toi­min­ta­mat­ka säh­köl­lä

59 km

La­tau­sai­ka

7 h (8 A); 1 h 45 min (ko­ti­la­tau­sa­se­ma)

Voi­man­siir­to

A8, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4447, l. 1841, k. 1624 mm, ak­se­li­vä­li 2675 mm, maa­va­ra 219 mm, oma­mas­sa 1915 kg, kan­ta­vuus 490 kg, ve­to­mas­sa 1250/750 kg, ta­va­ra­ti­la 395–1357 l, tank­ki 43 l

Hin­ta

48 356 eu­roa, ko­eau­to 52 533 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022
Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Nelivetoinen, keskimoottorinen Corvette E-Ray: 0-100 km/h vain 2,5 sekunnissa!

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajossa Hyundai i20 N: Pieni paukkurauta

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Näin saat villatekstiilit raikkaiksi!

Koti ja keittiö

Tinet ja Vahit Wafin sisustivat kotinsa perin­tö­ka­lus­teilla, silkkimatoilla ja samettisilla sävyillä.

Hifimaailma

6 600 wattia piikkinä 

Hifimaailma

Kleio Kentistä 

Hifimaailma

Clearaudio Balance Reference Phono

Koti ja keittiö

Remonttinälkä kasvoi tehdessä - 1950-luvun koti inspiroi lautta­saa­re­lais­per­hettä

Hifimaailma

Moderni vanhan koulukunnan vahvistin 

Hifimaailma

Mini-cd-soitin

Hifimaailma

B&W:n uudet True Wireless -nappikuulokkeet

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Näin saat villatekstiilit raikkaiksi!

Koti ja keittiö

Tinet ja Vahit Wafin sisustivat kotinsa perin­tö­ka­lus­teilla, silkkimatoilla ja samettisilla sävyillä.

Hifimaailma

6 600 wattia piikkinä 

Hifimaailma

Kleio Kentistä 

Hifimaailma

Clearaudio Balance Reference Phono

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.