Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Pistokeladattavassa Peugeot 3008 GT:ssä on uusmuotoiset täyslediajovalot sekä uusi, kehyksetön jäähdyttimen säleikkö.

Pistokeladattavassa Peugeot 3008 GT:ssä on uusmuotoiset täyslediajovalot sekä uusi, kehyksetön jäähdyttimen säleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Auto Bildin koeajossa oli 520 Nm väännön omaava 3008:n pistokeladattava GT-versio.

Auto Bild.Koeajot
16.1.2023

Pis­to­ke­la­dat­ta­va ne­li­ve­toi­nen 3008 HYb­rid4 on par­haa­na GT-ver­si­o­na näyt­tä­vä. Ko­me­aa ul­ko­nä­köä ja fu­tu­ris­ti­sia si­sä­ti­lo­ja olen­nai­sem­pi on kui­ten­kin se, mi­ten pit­käl­le la­taus­hyb­ri­dil­lä pys­tyy aja­maan säh­kön voi­mal­la.

Nor­mi­mit­taus­ten mu­kaan säh­köi­nen toi­min­ta­mat­ka on 59 ki­lo­met­riä. Ko­ea­jon ai­ka­na pääs­tiin hy­vis­sä ke­sä­o­lo­suh­teis­sa to­del­la asi­al­li­seen 56 ki­lo­met­riin.

Kah­des­ta 3008:n pis­to­ke­hyb­ri­dis­tä te­hok­kaam­mas­sa, jär­jes­tel­mä­te­hol­taan 299-he­vos­voi­mai­ses­sa HYb­rid4:ssä on 200-he­vos­voi­mai­sen ben­sii­ni­moot­to­rin apu­na kak­si säh­kö­moot­to­ria. Te­ho­lu­ke­ma on yk­si brän­din kaik­kien ai­ko­jen kor­keim­pia, el­lei pe­rä­ti kor­kein.

GT:ssä hyödytään myös Peugeotin leijonankynnen raapaisua imitoivista leditakavaloista. Koeajoautossa oli lisävarusteina Black Pack -ulkonäköpaketti. ja helmiäispunainen väri.

GT:ssä hyödytään myös Peugeotin leijonankynnen raapaisua imitoivista leditakavaloista. Koeajoautossa oli lisävarusteina Black Pack -ulkonäköpaketti. ja helmiäispunainen väri.

Juha Peltonen

Peugeot 3008 GT HYbrid4 on Peugeotin kaikkien aikojen tehokkaimpia katuautoja.

Peugeot 3008 GT HYbrid4 on Peugeotin kaikkien aikojen tehokkaimpia katuautoja.

Juha Peltonen

Peugeotin i-Cockpit-kojelaudassa on aiempaa nykyaikaisempi mittarien ulkoasu.

Peugeotin i-Cockpit-kojelaudassa on aiempaa nykyaikaisempi mittarien ulkoasu.

Juha Peltonen

Automaattivaihteistona on momentinmuuntimella toteutettu e-EAT8.

Automaattivaihteistona on momentinmuuntimella toteutettu e-EAT8.

Juha Peltonen

Kosketusnäyttö on nyt aiempaa kookkaampi 10-tuumainen. Puhelimen langaton lataus on lisävaruste.

Kosketusnäyttö on nyt aiempaa kookkaampi 10-tuumainen. Puhelimen langaton lataus on lisävaruste.

Juha Peltonen

Säh­kö­moot­to­reis­ta etum­mai­nen ke­hit­tää 110 ja taka-ak­se­lis­ton yh­tey­des­sä ole­va 113 he­vos­voi­maa.

Hyb­ri­di­jär­jes­tel­män ko­ko­nais­te­ho on 220 kW (299 hv), mut­ta so­ke­ri­na poh­jal­la on eh­dot­to­mas­ti mu­he­va 520 Nm jär­jes­tel­mä­vään­tö!

Kun la­da­tut säh­köt on hyö­dyn­net­ty, ei ole syy­tä huo­leen: 3008 GT:n ku­lu­tus­lu­ke­mat ei­vät pon­nah­da polt­to­moot­to­riin siir­ryt­tä­es­sä pil­viin, vaan au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan kes­ki­ku­lu­tus oli sil­loin 4,7 l/100 km.

Polt­to­moot­to­ri myös la­taa ajo­ak­kua ajon ai­ka­na, jo­ten ajo­ak­kua ei pys­ty aja­maan ty­pö­tyh­jäk­si.

Sak­sa­lais­tyy­li­nen jou­si­tus

Peu­ge­ot 3008 GT HYb­rid 4:n jou­si­tus on jä­me­ryy­del­tään muo­kat­tu sel­ke­äs­ti miel­lyt­tä­mään sak­sa­lais­ta os­ta­ja­kun­taa – ja se miel­lyt­tää var­mas­ti myös mo­nia suo­ma­lai­sia. Oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on maan­tie­a­jos­sa hie­man lii­an tun­no­ton.

Jämerät GT-etuistuimet ovat sähkösäätöiset.

Jämerät GT-etuistuimet ovat sähkösäätöiset.

Juha Peltonen

Takana on reunapaikoilla hyvin polvitilaa, mutta keskellä tilaa on riittämättömästi.

Takana on reunapaikoilla hyvin polvitilaa, mutta keskellä tilaa on riittämättömästi.

Juha Peltonen

Takimmainen sähkömoottori pienentää tavaratilaa. Sähkötoiminen takaluukku maksaa ekstraa.

Takimmainen sähkömoottori pienentää tavaratilaa. Sähkötoiminen takaluukku maksaa ekstraa.

Juha Peltonen

Alus­ta toi­mii hie­nos­ti si­le­äl­lä as­val­til­la, mut­ta se ei ka­vah­da myös­kään epä­ta­sai­sia tien­pin­to­ja. Ajo­ti­lak­si on va­lit­ta­vis­sa täys­säh­köi­nen Elect­ric (au­to on sil­loin ta­ka­ve­toi­nen), Hyb­rid (ne­li­ve­to), no­pe­aan ajoon ur­hei­lu (ne­li­ve­to) sekä eri­tyi­nen 4WD-moo­di, jol­la voi­daan noin 22 sen­tin maa­va­ran tur­vin ede­tä jo hie­man maas­tos­sa­kin jopa pel­kil­lä säh­kö­moot­to­reil­la.

Si­sä­me­lu muo­dos­tuu maan­tie­a­jos­sa pää­a­si­as­sa miel­lyt­tä­vän vai­meis­ta ren­ga­sää­nis­tä. Pel­käl­lä säh­kö­moot­to­ril­la ajet­ta­es­sa kuu­luu hil­jais­ta ujel­lus­ta, jos muu­ta ul­ko­puo­lis­ta me­te­liä ei kan­tau­du mat­kus­ta­moon.

Ta­sok­kaat etuis­tui­met

Pis­to­ke­hyb­ri­din ko­je­lau­das­sa on siis­ti al­can­ta­ra-pääl­lys­te. Kes­ki­kon­so­lin ”pi­a­no­kyt­ki­met” ovat tu­tut ja käyt­tö­kel­poi­set. Li­sä­va­rus­teis­ta pi­me­ä­nä­kö­ka­me­raa ei ol­lut vuo­de­na­jas­ta joh­tu­en mah­dol­lis­ta tes­ta­ta.

Peu­ge­ot 3008 GT HYb­rid4:n osa­nah­ka­ver­hoil­lut etuis­tui­met ovat upe­an ryh­dik­käät ja an­ta­vat asi­al­li­sen si­vut­tais­tu­en. Ta­kais­tui­mel­le on var­sin help­po siir­tyä koh­tuul­li­sen rei­lus­ti avau­tu­vis­ta ovis­ta, ja ta­ka­na on asi­al­li­ses­ti pol­vi­ti­laa – to­sin sitä on kes­kim­mäi­sel­lä pai­kal­la to­del­la niu­kas­ti.

Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV

Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV

Juha Peltonen

Myös pään­ti­laa riit­tää SUV:ssa lois­ta­vas­ti – ai­na­kin ko­ea­jo­au­tos­sa, jos­sa ei ol­lut kat­to­luuk­kua.

HYb­rid4:n ta­va­ra­ti­laan mah­tuu vä­hem­män ta­va­raa kuin ta­val­li­siin mal­lei­hin. Ta­va­ra­ti­la ve­tää pe­rus­muo­dos­saan 395 lit­raa ja enim­mil­lään 1 357 lit­raa, kun ta­val­lis­ten 3008-mal­lien lu­ke­mat ovat 591–1 670 lit­raa. Pis­to­ke­hyb­ri­din suu­rin sal­lit­tu ve­to­mas­sa on 1 250 ki­loa.

Juha Pel­to­nen

Peu­ge­ot 3008 GT HYb­rid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1598 cm3, 147 kW (200 hv)/6000 r/min, 300 Nm/3000 r/min + 2 säh­kö­moot­to­ria 81,0 kW (110 hv)/2500 r/min, 320 Nm / 83 kW (113 hv)/14 000 r/min, 166 Nm (etu/taka); hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä 220 kW (299 hv), 520 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 5,9 s, huip­pu­no­peus 235 km/h

Ku­lu­tus

1,3 l/100 km, ben­sii­ni; 15,2 kWh/100 km, säh­kö

CO2-pääs­töt

29 g/km

Ajo­ak­ku

li­tiu­mi­o­ni 13,2 kWh

Si­säi­nen la­tu­ri

7,4 kW

Toi­min­ta­mat­ka säh­köl­lä

59 km

La­tau­sai­ka

7 h (8 A); 1 h 45 min (ko­ti­la­tau­sa­se­ma)

Voi­man­siir­to

A8, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4447, l. 1841, k. 1624 mm, ak­se­li­vä­li 2675 mm, maa­va­ra 219 mm, oma­mas­sa 1915 kg, kan­ta­vuus 490 kg, ve­to­mas­sa 1250/750 kg, ta­va­ra­ti­la 395–1357 l, tank­ki 43 l

Hin­ta

48 356 eu­roa, ko­eau­to 52 533 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Polestar

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Auto Bild.Uutiset
12.1.2023
Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Snow Spacen rakentamiseen on käytetty noin 3 000 m3 lunta. Lumi on lainattu viereisestä Ounasvaaran hiihtokeskuksesta, jonne se palautetaan Snow Spacen sulkiessa ovensa helmikuun lopulla.

Polestar

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Auto Bild.Uutiset
12.1.2023
VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

Automobili Pininfarina

Automobili Pininfarinan Battista-superauto: Rikkoi sarjan nopeusennätyksiä – mutta myös maailman nopeimmin pysähtyvä täyssähköauto!

Auto Bild.Superautot
23.2.2023
VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

VBOX-tietojärjestelmien varmistaessa Battistan uskomattoman suorituskyvyn, varttimailin kiihdytysaika 8,55 sekuntia ja ½ mailin tulos 13,38 sekuntia olivat kohokohtia Automobili Pininfarinan ensimmäisen luksussähköauton tuloksissa.

Automobili Pininfarina

Automobili Pininfarinan Battista-superauto: Rikkoi sarjan nopeusennätyksiä – mutta myös maailman nopeimmin pysähtyvä täyssähköauto!

Auto Bild.Superautot
23.2.2023
Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Motor Cars

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow: Brändin viimeinen V12 Coupe

Auto Bild.Uutiset
3.4.2023
Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow’n designkonsepti lainattiin 1930-luvun hurjasta Thunderbolt-maanopeusennätysautosta.

Rolls-Royce Motor Cars

Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow: Brändin viimeinen V12 Coupe

Auto Bild.Uutiset
3.4.2023

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Auto-Bon Oy: Vahvistaa Citroënin, Opelin ja Peugeotin jakelua vahvojen yhteis­työ­kump­pa­nei­densa kanssa

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Auto Bild 7/2023 on kaupoissa

1974 Hyundai Pony Concept: Huikean nykyaikaisen näköinen konsep­tiur­hei­luauto entisöitiin

Skotlannin nelivetonyrkki iskee: Munro Mk.1 Pick-Up on kovaa luokkaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Koeajossa Dacia Sandero TCe 90 A Comfort: Pirteä perusauto

Koeajossa Fiat 500 La Prima HB 118 hv 42 kWh: Ilman käyntimurinaa

Koeajossa Hyundai Santa Fe Plug-In 1.6 T-GDI 265 hv 4WD 6AT Premium: Amerikan malliin

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Yamahalta kaksi uutta verkko­vas­taa­no­tinta

Hifimaailma

iFi:ltä uusi referenssitason kuulokevahvistin 

Hifimaailma

Todellisen legendan paluu 

Hifimaailma

Chordin ultimaattinen vahvistin

Koti ja keittiö

Kirjailija Laura Pollarin kodissa Kööpenhaminassa näkyy kupliva rakkaus väreihin

Hifimaailma

Torvikaiutin jalustalla

Hifimaailma

Denonilta uusi verkkosoitin/dac

Hifimaailma

PMC:ltä kaksi edullisempaa kaiutinta  

Hifimaailma

Vahvistin joka myös näyttää hyvältä 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Koeajossa Dacia Sandero TCe 90 A Comfort: Pirteä perusauto

Koeajossa Fiat 500 La Prima HB 118 hv 42 kWh: Ilman käyntimurinaa

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Yamahalta kaksi uutta verkko­vas­taa­no­tinta

Hifimaailma

iFi:ltä uusi referenssitason kuulokevahvistin 

Hifimaailma

Todellisen legendan paluu 

Hifimaailma

Chordin ultimaattinen vahvistin

Koti ja keittiö

Kirjailija Laura Pollarin kodissa Kööpenhaminassa näkyy kupliva rakkaus väreihin

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Auto-Bon Oy: Vahvistaa Citroënin, Opelin ja Peugeotin jakelua vahvojen yhteis­työ­kump­pa­nei­densa kanssa

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Skotlannin nelivetonyrkki iskee: Munro Mk.1 Pick-Up on kovaa luokkaa

Mitsubishin suomalainen työntekijä valittiin uskomattomaan Dakar-seikkailuun!

Renault: Ensiesittelee tulevan Coupe-SUV -luokan lippulaivansa Pariisin ilmai­lu­näy­tök­sessä kesäkuussa

Uuden sukupolven Škoda Kodiaq ja Škoda Superb: Napapiirillä äärikylmien olosuhteiden testeissä

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Škoda: Julkaisi ensimmäiset kuvat uusista Superb Liftback- ja Combi-malleista, sekä uudesta Kodiaqista

Volvo XC60 Black Edition: Erikoisversio saapui

Mercedes-Benz E-sarja: Pisto­ke­la­dat­ta­villa hybrideillä jopa 115 kilometriä sähköllä

Täyssähköinen Cupra Tavascan: Takavetoisena ja nelivetoisena yli 500 km toimintamatka – näyttävä tuotantomalli tulossa myyntiin Suomessa 2024

Opel Grandland GSe 300 PHEV AWD A8: Urheilullinen nelivetoinen katumaasturi myynnissä yhtenä varustetasona

Renault Austral: Kadjarin ja Koleosin seuraaja

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota Yarisin uusi voimalinja tehokkaamman sähkömoottorin ja tehonhallintayksikön (PCU) kanssa nostavat järjestelmän kokonaistehoa 12 % ja vääntöä 30 % verrattuna edelleen rinnalla jatkavaan versioon nähden. Uudet lukemat kirjataan nyt muotoon 130 hv (97 kW) sekä 185 Nm.

Toyota

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Land Rover Defender: Legenda täytti 75 vuotta!

Volkswagenin Dresdenin tehtaan 150 000. valmistunut auto: Luovutettiin Tampereella!

Astara Auto Finland: Lahjoitti kuusi Kia-autoa koulutuskäyttöön Suomessa

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Auto-Bon Oy: Vahvistaa Citroënin, Opelin ja Peugeotin jakelua vahvojen yhteis­työ­kump­pa­nei­densa kanssa

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Skotlannin nelivetonyrkki iskee: Munro Mk.1 Pick-Up on kovaa luokkaa

Mitsubishin suomalainen työntekijä valittiin uskomattomaan Dakar-seikkailuun!

Renault: Ensiesittelee tulevan Coupe-SUV -luokan lippulaivansa Pariisin ilmai­lu­näy­tök­sessä kesäkuussa

Uuden sukupolven Škoda Kodiaq ja Škoda Superb: Napapiirillä äärikylmien olosuhteiden testeissä

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Toyota Yaris: Huipulle uusi 130 hv hybri­di­voi­ma­linja vuosimalliin 2024

Škoda: Julkaisi ensimmäiset kuvat uusista Superb Liftback- ja Combi-malleista, sekä uudesta Kodiaqista

Volvo XC60 Black Edition: Erikoisversio saapui

Mercedes-Benz E-sarja: Pisto­ke­la­dat­ta­villa hybrideillä jopa 115 kilometriä sähköllä

Täyssähköinen Cupra Tavascan: Takavetoisena ja nelivetoisena yli 500 km toimintamatka – näyttävä tuotantomalli tulossa myyntiin Suomessa 2024

Opel Grandland GSe 300 PHEV AWD A8: Urheilullinen nelivetoinen katumaasturi myynnissä yhtenä varustetasona

Renault Austral: Kadjarin ja Koleosin seuraaja

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Škoda Enyaq Laurin & Klement: Lisää toimintamatkaa ja päivitetty tekniikka

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2