Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Ulkonäkö ei paljasta, onko kyseessä polttomoottori- vai täyssähköauto. Miehistöohjaamon yhteydessä on tummennetut takasivuikkunat.

Ulkonäkö ei paljasta, onko kyseessä polttomoottori- vai täyssähköauto. Miehistöohjaamon yhteydessä on tummennetut takasivuikkunat.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

”Miehis­tö­oh­jaa­moista” pakettiautoa olisi kutsuttu 1940-luvulla Suomessa sekajunaksi. Sähköistämisen myötä merkittävästi pienevä autovero lisää Crew Cab -mallien kiinnostavuutta.

Auto Bild.Koeajot
15.1.2023

Mie­his­tö­oh­jaa­mois­ten pa­ket­ti­au­to­jen myyn­ti on Suo­mes­sa ole­ma­ton­ta, sil­lä toi­nen penk­ki­ri­vi te­kee pa­ket­ti­au­tos­ta ve­rot­ta­jan sil­mis­sä täy­den au­to­ve­ron hen­ki­lö­au­ton. Tänä vuon­na nel­jä­nä val­mis­ta­ja­ver­si­o­na esi­tel­lys­tä ton­ni­luo­kan säh­kö­pa­ket­ti­au­tos­ta on heti tuo­reel­taan tar­jol­la pi­sim­pään ko­ri­ver­si­oon so­vi­tet­tu Crew Cab -oh­jaa­mo. Au­to löy­tyy kah­te­na ak­ku­ver­si­o­na (50 ja 75 kWh) sekä Cit­roë­nin et­tä Peu­ge­o­tin hin­nas­tois­ta mel­ko ident­ti­sil­lä hin­noil­la.

Crew Cab -mal­lien hin­ta­li­sä vas­taa­viin säh­kö­pa­ket­ti­au­toi­hin on noin 3 600 eu­roa. Mer­kit­tä­vää on se, et­tä li­sä­hin­nas­sa on au­to­ve­ro­li­sää vain noin 90 eu­roa enem­män kuin vas­taa­vas­sa pa­ket­ti­au­to­mal­lis­sa – polt­to­moot­to­ri­ses­sa Crew Ca­bis­sa au­to­ve­roa oli­si yli 10 000 eu­roa!

Crew Cab -mallissa on vasemmalla sivuikkuna, mutta liukuovi on lisävaruste. Umpinaiset takapariovet estävät asiattoman kurkkimisen tavaratilaan.

Crew Cab -mallissa on vasemmalla sivuikkuna, mutta liukuovi on lisävaruste. Umpinaiset takapariovet estävät asiattoman kurkkimisen tavaratilaan.

Juha Peltonen

Cit­roën ë-Jum­py Crew Cab 50 kWh mak­saa pe­rus­va­rus­tei­se­na 50 165 eu­roa, ko­ea­jet­tu iso­ak­kui­sem­pi mal­li rei­lut 3 000 eu­roa enem­män.

Eco leik­kaa te­hoa, vään­töä ja läm­pöä

Ko­ea­jo­au­to oli va­rus­tet­tu isom­mal­la 75 ki­lo­wat­ti­tun­nin ajo­a­kul­la. Käy­tön kan­nal­ta on hyvä asia, et­tä au­tos­sa on va­ki­o­na 3-vai­hei­nen 11 kW:n si­säi­nen la­tu­ri.

Ajo­ki­lo­met­rei­hin pys­tyy vai­kut­ta­maan koh­tuul­li­ses­ti ajo­ti­la­va­lin­noin. Täys­la­taus an­toi au­ton il­moi­tuk­sen mu­kaan eco-ajo­ti­las­sa 346 ajo­ki­lo­met­riä, kun nor­maa­li­ti­las­sa lu­ke­ma oli 330 km ja po­wer-ti­las­sa 314 km.

Takaistuimista huolimatta Crew Cabin tavaratilalla on kokoa neljä kuutiometriä.

Takaistuimista huolimatta Crew Cabin tavaratilalla on kokoa neljä kuutiometriä.

Juha Peltonen

Takana on kolme erillistä istuinta, mutta penkeissä ei ole pituussäätöä tai nojan kallistussäätöä.

Takana on kolme erillistä istuinta, mutta penkeissä ei ole pituussäätöä tai nojan kallistussäätöä.

Juha Peltonen

Kojelauta on konstailematon ja mittaristo superselkeä. Yläosan pikkunäytöistä vasen kertoo ajoakun lataustason, oikea ilmastoinnin ja lämmityksen virrankulutuksen. Avaimeton lukitus/käynnistys on lisävaruste.

Kojelauta on konstailematon ja mittaristo superselkeä. Yläosan pikkunäytöistä vasen kertoo ajoakun lataustason, oikea ilmastoinnin ja lämmityksen virrankulutuksen. Avaimeton lukitus/käynnistys on lisävaruste.

Juha Peltonen

Kosketusnäyttö on helppokäyttöinen. Lisävarusteisiin kuuluivat myös 180 asteen kamerajärjestelmä, pysäköintitutkat edessä ja takana, katveavustin sekä automaattisesti koria vasten taittuvat ulkopeilit.

Kosketusnäyttö on helppokäyttöinen. Lisävarusteisiin kuuluivat myös 180 asteen kamerajärjestelmä, pysäköintitutkat edessä ja takana, katveavustin sekä automaattisesti koria vasten taittuvat ulkopeilit.

Juha Peltonen

Täyssähköisen Jumpyn sisäisen latauslaitteen teho on kiitosta ansaitsevat 11 kilowattia.

Täyssähköisen Jumpyn sisäisen latauslaitteen teho on kiitosta ansaitsevat 11 kilowattia.

Juha Peltonen

Juha Peltonen

Pi­sim­män toi­min­ta­mat­ka an­ta­vas­sa eco-ajo­ti­las­sa moot­to­rin teho ra­joi­te­taan 82 he­vos­voi­maan ja vään­tö­mo­men­tin 180 new­ton­met­riin. Nor­maa­lis­sa maan­tie­a­jos­sa tuos­ta ei ole hait­taa, mut­ta sa­mal­la ta­pah­tu­van läm­mi­tys­te­hon las­kua ei voi ol­la huo­maa­mat­ta ai­na­kaan tal­vel­la.

Säh­kön kes­ki­ku­lu­tus oli ke­säi­sen ko­ea­jon ai­ka­na nor­maa­li­a­jo­ti­las­sa 29,6 kWh/100 km. 1-no­peuk­sis­ta alen­nus­vaih­teis­toa käy­te­tään ma­ta­lal­la va­lin­ta­vi­vul­la, ja säh­kö­moot­to­rin an­si­os­ta me­lu­ta­sos­ta muo­dos­tuu miel­lyt­tä­vän al­hais­ta hu­mi­naa.

Pai­kat jopa kuu­del­le

Crew Ca­bis­sa on edes­sä 1+2-penk­ki­jär­jes­tys, mut­ta pa­ket­ti­au­tos­ta poi­ke­ten tar­jol­la on il­man li­sä­hin­taa penk­ki vain yh­del­le apu­kus­kil­le. 1+1-rat­kai­su on si­kä­li fik­su, et­tä kes­ki­pai­kal­la on jal­ka­ti­laa vain ni­mek­si. 1+2-etu­penk­kien myö­tä Crew Cab on kuu­den hen­gen au­to.

Yh­den hen­gen pen­kis­sä on tup­la­pen­kis­tä puut­tu­va no­jan sää­tö ja sa­man­lai­set si­vut­tais­tu­et kuin kus­kin pen­kis­sä. Etuis­tui­met an­ta­vat vain koh­tuul­li­ses­ti si­vut­tais­tu­kea, mut­ta oma etun­sa on kes­ki­kyy­när­no­jis­ta. Ta­ka­sei­nän puut­tu­mi­nen mah­dol­lis­taa no­jan kal­lis­ta­mi­sen.

Ta­kais­tui­mil­le kul­je­taan me­kaa­ni­sis­ta si­vu­liu­kuo­vis­ta, jois­ta va­sem­man­puo­lei­nen on li­sä­va­rus­te. Liu­kuo­vien sul­ke­mi­nen si­sä­puo­lel­ta on aa­vis­tuk­sen han­ka­laa, ja pa­ket­ti­au­to­ver­si­os­ta poi­ke­ten Crew Ca­biin ei saa liu­kuo­vien säh­kö­käyt­töä.

Ta­ka­na on kol­me eril­lis­tä, lie­väs­ti muo­toil­tua is­tuin­ta. Ta­ka­na is­tu­taan kor­ke­al­la pol­vet aa­vis­tuk­sen pys­tys­sä, mut­ta pään­ti­laa on riit­tä­väs­ti. Pol­vi­ti­laa on riit­tä­väs­ti myös kes­ki­pai­kal­la, kos­ka au­tos­sa ei ole ta­ka­o­san pol­vi­ti­laa syö­vää kes­ki­kon­so­lia ja lat­tia on ta­sai­nen. Ta­kais­tui­mis­sa ei ole mui­ta kuin pään­tu­kien sää­tö.

Ly­hen­net­ty ta­va­ra­ti­la

Mie­his­tö­oh­jaa­mo pu­dot­taa ë-Jum­pyn ta­va­ra­ti­lan 6,1:stä nel­jään kuu­ti­oon. Ta­ka­na on um­pi­pa­ri­o­vet. Ta­va­ra­ti­lan lat­ti­an ja sei­nien va­ne­roin­ti on nor­maa­liin pa­ket­ti­au­to­ta­paan li­sä­va­rus­te. Myös kuor­man­si­don­ta­lenk­ke­jä löy­tyy. Ta­va­ra­ti­lan va­lais­tuk­ses­sa on pa­ran­ta­mi­sen va­raa, sil­lä ai­no­as­sa si­sä­va­los­sa ei ole ledi- vaan heh­ku­lamp­pu.

Juha Peltonen

Ta­va­ra­ti­la ulot­tuu ta­ka­penk­kien al­le, mut­ta va­sem­mal­la puo­lel­la on kah­den pen­kin le­vyi­nen pääl­tä las­tat­ta­va laa­tik­ko, jon­ka koko riit­tää la­taus­kaa­pe­lei­den säi­lyt­tä­mi­seen. Ta­va­ra­ti­lan vä­li­sei­näs­sä on ik­ku­na, ja eri­lai­sia säi­ly­tys­ti­lo­ja Crew Ca­bis­sa on pal­jon: ko­je­lau­dan päis­sä on mu­ki­te­li­neet ja pääl­lä lo­ke­ro esi­mer­kik­si rah­ti­kir­joil­le.

Tes­ti­au­toon oli la­dat­tu huo­mat­ta­va mää­rä li­sä­va­rus­tei­ta, ku­ten nah­ka­ke­häi­nen oh­jaus­pyö­rä, au­to­maat­ti­nen kak­si­a­lu­eil­mas­toin­ti ja kse­no­na­jo­va­lot. Li­säk­si Style Pac­kiin si­säl­ty­vät le­di­huo­mi­o­va­lot, su­mu­va­lot ja ko­rin vä­ri­set pus­ku­rit/ul­ko­pei­lien ko­te­lot/oven­kah­vat sekä kyl­ki­lis­tat.

Li­sä­va­rus­tei­siin kuu­lui­vat myös 180 as­teen ka­me­ra­jär­jes­tel­mä, py­sä­köin­ti­tut­kat edes­sä ja ta­ka­na, kat­ve­a­vus­tin sekä au­to­maat­ti­ses­ti ko­ria vas­ten tait­tu­vat ul­ko­pei­lit. Säh­köi­sen sei­son­ta­jar­run käyt­tö­kyt­kin on in­teg­roi­tu­na kul­jet­ta­jan is­tui­men oi­ke­aan reu­naan.

Juha Pel­to­nen

Cit­roën ë-Jum­py Crew Cab 75 kWh XL

Säh­kö­moot­to­ri

100 kW (136 hv), 260 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 13,1 s, huip­pu­no­peus 130 km/h

Ku­lu­tus

26,8 kWh/100 km, säh­kö

CO2-pääs­töt

0 g/km

Ajo­ak­ku

li­tiu­mi­o­ni 75 kWh

Toi­min­ta­mat­ka

330 km

La­taus

7,5 h (11 kW)

Voi­man­siir­to

A1, etu­ve­to

Mi­tat

p. 5309, l. 1920, k. 1940 mm, ak­se­li­vä­li 3275 mm, maa­va­ra 150 mm, oma­mas­sa 2128 kg, kan­ta­vuus 927 kg, ve­to­mas­sa 1000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 4,0 m3

Hin­ta

53 244 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 53 818 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022
Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Nelivetoinen, keskimoottorinen Corvette E-Ray: 0-100 km/h vain 2,5 sekunnissa!

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajossa Hyundai i20 N: Pieni paukkurauta

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Fiio R7  

Hifimaailma

Pro-kaiutin hifi-kaiuttimen vaatteissa 

Hifimaailma

Sonus-ystävällinen levysoitin

Hifimaailma

Muskelia monikanavaan

Hifimaailma

Uudet myyttiset

Hifimaailma

Avantgardelta kaksi uutta DUO-kaiutinta 

Hifimaailma

Magico S3

Koti ja keittiö

Näin sisustat näyttävillä amppelikasveilla

Hifimaailma

Vinyyliääntä c-duuriasteikolla

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Fiio R7  

Hifimaailma

Pro-kaiutin hifi-kaiuttimen vaatteissa 

Hifimaailma

Sonus-ystävällinen levysoitin

Hifimaailma

Muskelia monikanavaan

Hifimaailma

Uudet myyttiset

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.