Koeajot

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Täyssähköinen Opel Astra tarjoaa rajallisesta akkuka­pa­si­tee­tista huolimatta kohtuullisen pitkän toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Täyssähköinen Opel Astra tarjoaa rajallisesta akkuka­pa­si­tee­tista huolimatta kohtuullisen pitkän toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Mukavan liike­mies­hen­kinen täyssähköinen farmari tarjoaa parhaimmillaan yli 400 kilometrin toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Mukavan liike­mies­hen­kinen täyssähköinen farmari tarjoaa parhaimmillaan yli 400 kilometrin toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo EX30 Twin Motor Performance Ultra: Pieneksi zoomattu

EX30, Volvon uutuus sähkö­au­to­mark­ki­noille, on pieni totuttuun Volvon kokoskaalaan verrattuna. Lähtöhinnaltaan edullisessa EX30:ssa on paljon uusia ratkaisuja.
Auto Bild.Koeajot
Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo EX30 Twin Motor Performance Ultra: Pieneksi zoomattu

EX30, Volvon uutuus sähkö­au­to­mark­ki­noille, on pieni totuttuun Volvon kokoskaalaan verrattuna. Lähtöhinnaltaan edullisessa EX30:ssa on paljon uusia ratkaisuja.
Auto Bild.Koeajot
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i GR Sport Premiere Edition: Onnistunut kokonaisuus

Nelivetoisen täyshybridin alusta on täsmälleen niin jämpti kuin GR Sportissa kuuluukin olla. Kyseessä on erinomainen ajajan auto.
Auto Bild.Koeajot
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i GR Sport Premiere Edition: Onnistunut kokonaisuus

Nelivetoisen täyshybridin alusta on täsmälleen niin jämpti kuin GR Sportissa kuuluukin olla. Kyseessä on erinomainen ajajan auto.
Auto Bild.Koeajot
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi Colt 1.6 HEV Instyle AT: Ajotalous edellä

Mit­su­bis­hi Col­tin 1.6 HEV -täys­hyb­ri­dil­lä sel­vit­tiin ko­ea­jon ai­ka­na vai­vat­to­mas­ti jopa kes­ki­ku­lu­tuk­sel­la 4,4 l/100 km, kun mal­lin nor­mi­mi­tat­tu kes­ki­ku­lu­tus on 4,2 lit­ran luok­kaa.
Auto Bild.Koeajot
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi Colt 1.6 HEV Instyle AT: Ajotalous edellä

Mit­su­bis­hi Col­tin 1.6 HEV -täys­hyb­ri­dil­lä sel­vit­tiin ko­ea­jon ai­ka­na vai­vat­to­mas­ti jopa kes­ki­ku­lu­tuk­sel­la 4,4 l/100 km, kun mal­lin nor­mi­mi­tat­tu kes­ki­ku­lu­tus on 4,2 lit­ran luok­kaa.
Auto Bild.Koeajot
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön

Mercedes-Benzin uuden E-sarjan farmariversio tarjoaa ominaisuuksia monenlaisiin tarkoituksiin. Auto on ollut tuttu näky niin taksitolpilla kuin myös muissa ammat­ti­teh­tä­vissä.
Auto Bild.Koeajot
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön

Mercedes-Benzin uuden E-sarjan farmariversio tarjoaa ominaisuuksia monenlaisiin tarkoituksiin. Auto on ollut tuttu näky niin taksitolpilla kuin myös muissa ammat­ti­teh­tä­vissä.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 20 »
Takaviistosta Micra  on perinteisemmän  Nissanin näköinen.

Takaviistosta Micra on perinteisemmän Nissanin näköinen.

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Auto Bild.Koeajot
Takaviistosta Micra  on perinteisemmän  Nissanin näköinen.

Takaviistosta Micra on perinteisemmän Nissanin näköinen.

Koeajossa Nissan Micra IG-T 100 S/S Xtronic N-Connecta A: Persoonallinen lähestymistapa

Auto Bild.Koeajot
Hyundai i30 N Fastback kiihtyy 275-hevosvoimaisena sataan reilussa kuudessa sekunnissa.

Hyundai i30 N Fastback kiihtyy 275-hevosvoimaisena sataan reilussa kuudessa sekunnissa.

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Auto Bild.Koeajot
Hyundai i30 N Fastback kiihtyy 275-hevosvoimaisena sataan reilussa kuudessa sekunnissa.

Hyundai i30 N Fastback kiihtyy 275-hevosvoimaisena sataan reilussa kuudessa sekunnissa.

Koeajossa Hyundai i30 N Fastback Performance Pack: Menovedet silmissä

Auto Bild.Koeajot
Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Auto Bild.Koeajot
Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Tucson etenee normaalisti etuvedolla, mutta tilanteen niin vaatiessa takapyörille suunnataan vedosta enintään 50 prosenttia. Tasauspyörästön lukitus toimii alle 40 km/h:n nopeuksilla.

Koeajossa Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 hv 7DCT 4WD N Line: Urheilujuhlan tuntua

Auto Bild.Koeajot
Optima Sportswagonin jousitus antaa vakaa kyydin myös  epätasaisella ajoalustalla.

Optima Sportswagonin jousitus antaa vakaa kyydin myös epätasaisella ajoalustalla.

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Auto Bild.Koeajot
Optima Sportswagonin jousitus antaa vakaa kyydin myös  epätasaisella ajoalustalla.

Optima Sportswagonin jousitus antaa vakaa kyydin myös epätasaisella ajoalustalla.

Koeajossa Kia Optima Sportswagon PHEV Business Luxury AW A/T: Töpselifarkku

Auto Bild.Koeajot
Lisävarusteiset Laserlight-ajovalot vaikuttavat tehokkailta, ja kaukovaloavustin on pimeään vuodenaikaan tärkeä ominaisuus. Testiyksilössä oli myös  lisävarusteiset led-sumuvalot. Jäähdyttimen säleikkö on suljettu  ajotalouden nimissä ja jäähdytysilma otetaan alempaa.

Lisävarusteiset Laserlight-ajovalot vaikuttavat tehokkailta, ja kaukovaloavustin on pimeään vuodenaikaan tärkeä ominaisuus. Testiyksilössä oli myös lisävarusteiset led-sumuvalot. Jäähdyttimen säleikkö on suljettu ajotalouden nimissä ja jäähdytysilma otetaan alempaa.

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Auto Bild.Koeajot
Lisävarusteiset Laserlight-ajovalot vaikuttavat tehokkailta, ja kaukovaloavustin on pimeään vuodenaikaan tärkeä ominaisuus. Testiyksilössä oli myös  lisävarusteiset led-sumuvalot. Jäähdyttimen säleikkö on suljettu  ajotalouden nimissä ja jäähdytysilma otetaan alempaa.

Lisävarusteiset Laserlight-ajovalot vaikuttavat tehokkailta, ja kaukovaloavustin on pimeään vuodenaikaan tärkeä ominaisuus. Testiyksilössä oli myös lisävarusteiset led-sumuvalot. Jäähdyttimen säleikkö on suljettu ajotalouden nimissä ja jäähdytysilma otetaan alempaa.

Koeajossa BMW 320d xDrive Sedan Business M Sport: Kärppä iskee

Auto Bild.Koeajot
Jämerän näköistä etuvetoista  Dusteria kuvittelee 21 sentin maavaran  ansiosta helposti nelivetoiseksi…

Jämerän näköistä etuvetoista Dusteria kuvittelee 21 sentin maavaran ansiosta helposti nelivetoiseksi…

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Auto Bild.Koeajot
Jämerän näköistä etuvetoista  Dusteria kuvittelee 21 sentin maavaran  ansiosta helposti nelivetoiseksi…

Jämerän näköistä etuvetoista Dusteria kuvittelee 21 sentin maavaran ansiosta helposti nelivetoiseksi…

Koeajossa Dacia Duster: Turbokoneen säveliä

Auto Bild.Koeajot
A Sedan näyttää kiitävän eteenpäin silloinkin, kun se on paikallaan. Etuviistosta A Sedania ja neliovista CLA Coupé -mallia voi olla nopeasti tarkastellen vaikea erottaa toisistaan.

A Sedan näyttää kiitävän eteenpäin silloinkin, kun se on paikallaan. Etuviistosta A Sedania ja neliovista CLA Coupé -mallia voi olla nopeasti tarkastellen vaikea erottaa toisistaan.

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Auto Bild.Koeajot
A Sedan näyttää kiitävän eteenpäin silloinkin, kun se on paikallaan. Etuviistosta A Sedania ja neliovista CLA Coupé -mallia voi olla nopeasti tarkastellen vaikea erottaa toisistaan.

A Sedan näyttää kiitävän eteenpäin silloinkin, kun se on paikallaan. Etuviistosta A Sedania ja neliovista CLA Coupé -mallia voi olla nopeasti tarkastellen vaikea erottaa toisistaan.

Koeajossa Mercedes-Benz A-sarjan Sedan: Virtaviivainen A-sarjalainen

Auto Bild.Koeajot
Perus-500X:n visuaalisia sävyjä – mutta omassa mittakaavassaan.

Perus-500X:n visuaalisia sävyjä – mutta omassa mittakaavassaan.

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

Auto Bild.Koeajot
Perus-500X:n visuaalisia sävyjä – mutta omassa mittakaavassaan.

Perus-500X:n visuaalisia sävyjä – mutta omassa mittakaavassaan.

Koeajossa Fiat 500X: Perheautojen väriläiskä

Auto Bild.Koeajot
Klassisen muotoilun ansiosta G-sarjalaisen uudistumista  ei välttämättä huomaa  pikavilkaisulla. G-sarjalaisessa on nyt ensimmäisen kerran kaareva tuulilasi.

Klassisen muotoilun ansiosta G-sarjalaisen uudistumista ei välttämättä huomaa pikavilkaisulla. G-sarjalaisessa on nyt ensimmäisen kerran kaareva tuulilasi.

Koeajossa Mercedes-Benz G-sarja: Perinteitä kunnioittaen

Auto Bild.Koeajot
Klassisen muotoilun ansiosta G-sarjalaisen uudistumista  ei välttämättä huomaa  pikavilkaisulla. G-sarjalaisessa on nyt ensimmäisen kerran kaareva tuulilasi.

Klassisen muotoilun ansiosta G-sarjalaisen uudistumista ei välttämättä huomaa pikavilkaisulla. G-sarjalaisessa on nyt ensimmäisen kerran kaareva tuulilasi.

Koeajossa Mercedes-Benz G-sarja: Perinteitä kunnioittaen

Auto Bild.Koeajot
Jimny on viihdyttävä paketti, joka ei ole parhaimmillaan moottoritieajossa, mutta kaikkialle muualle se sopii mainiosti.

Jimny on viihdyttävä paketti, joka ei ole parhaimmillaan moottoritieajossa, mutta kaikkialle muualle se sopii mainiosti.

Koeajossa Suzuki Jimny: Sympaattinen silmätikku

Auto Bild.Koeajot
Jimny on viihdyttävä paketti, joka ei ole parhaimmillaan moottoritieajossa, mutta kaikkialle muualle se sopii mainiosti.

Jimny on viihdyttävä paketti, joka ei ole parhaimmillaan moottoritieajossa, mutta kaikkialle muualle se sopii mainiosti.

Koeajossa Suzuki Jimny: Sympaattinen silmätikku

Auto Bild.Koeajot
Hilux 50 Editionin tunnistaa helposti omanlaisista jäähdyttimen säleiköstä ja etupuskurista, mutta ennen kaikkea todella näyttävästä oranssista metallihohtoväristä. Kevytmetallivanteet ovat juhlamallissa 18-tuumaiset.

Hilux 50 Editionin tunnistaa helposti omanlaisista jäähdyttimen säleiköstä ja etupuskurista, mutta ennen kaikkea todella näyttävästä oranssista metallihohtoväristä. Kevytmetallivanteet ovat juhlamallissa 18-tuumaiset.

Koeajossa Toyota Hilux Double Cab Premium 50 Edition: Ikiliikkujan juhlahetki

Auto Bild.Koeajot
Hilux 50 Editionin tunnistaa helposti omanlaisista jäähdyttimen säleiköstä ja etupuskurista, mutta ennen kaikkea todella näyttävästä oranssista metallihohtoväristä. Kevytmetallivanteet ovat juhlamallissa 18-tuumaiset.

Hilux 50 Editionin tunnistaa helposti omanlaisista jäähdyttimen säleiköstä ja etupuskurista, mutta ennen kaikkea todella näyttävästä oranssista metallihohtoväristä. Kevytmetallivanteet ovat juhlamallissa 18-tuumaiset.

Koeajossa Toyota Hilux Double Cab Premium 50 Edition: Ikiliikkujan juhlahetki

Auto Bild.Koeajot
A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

Koeajossa Audi A6 Avant: Raskaan sarjan kevythybridi

Auto Bild.Koeajot
A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

Koeajossa Audi A6 Avant: Raskaan sarjan kevythybridi

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 20 »

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU