Koeajot

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!

Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Auto Bild.Koeajot
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i GR Sport Premiere Edition: Onnistunut kokonaisuus

Nelivetoisen täyshybridin alusta on täsmälleen niin jämpti kuin GR Sportissa kuuluukin olla. Kyseessä on erinomainen ajajan auto.
Auto Bild.Koeajot
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi Colt 1.6 HEV Instyle AT: Ajotalous edellä

Mit­su­bis­hi Col­tin 1.6 HEV -täys­hyb­ri­dil­lä sel­vit­tiin ko­ea­jon ai­ka­na vai­vat­to­mas­ti jopa kes­ki­ku­lu­tuk­sel­la 4,4 l/100 km, kun mal­lin nor­mi­mi­tat­tu kes­ki­ku­lu­tus on 4,2 lit­ran luok­kaa.
Auto Bild.Koeajot
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön

Mercedes-Benzin uuden E-sarjan farmariversio tarjoaa ominaisuuksia monenlaisiin tarkoituksiin. Auto on ollut tuttu näky niin taksitolpilla kuin myös muissa ammat­ti­teh­tä­vissä.
Auto Bild.Koeajot
Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!

Uutta Astra-farmaria on odotettu Suomessa kuin konsanaan suuren kurpitsan nousua kukkapenkistä. Aluksi farkun saa pisto­ke­la­dat­tavana hybridinä.
Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Mitä enem­män Wrang­ler Sa­ha­raa tut­kii, sitä enem­män sii­tä löy­tää haus­ko­ja ja käy­tän­nöl­li­siä yk­si­tyis­koh­tia, ku­ten ovien ul­ko­puo­li­set sa­ra­nat sekä ko­ko­naan ir­ro­tet­ta­van hard­top-ka­ton, joka to­sin vaa­ti­si torx-avai­men, räi­kän ja nel­jä rius­kaa me­ri­jal­ka­vä­en so­ti­las­ta nos­to­a­vuk­si.
Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Mitä enem­män Wrang­ler Sa­ha­raa tut­kii, sitä enem­män sii­tä löy­tää haus­ko­ja ja käy­tän­nöl­li­siä yk­si­tyis­koh­tia, ku­ten ovien ul­ko­puo­li­set sa­ra­nat sekä ko­ko­naan ir­ro­tet­ta­van hard­top-ka­ton, joka to­sin vaa­ti­si torx-avai­men, räi­kän ja nel­jä rius­kaa me­ri­jal­ka­vä­en so­ti­las­ta nos­to­a­vuk­si.
Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Täyssähköinen BMW i7 on baije­ri­lais­val­mis­tajan tarjokas korkean tason edustukseen, ja tässä BMW on onnistunut tyylikkäästi. Suuri ja näyttävä auto pitää sisällään uusia teknologisia ominaisuuksia.
Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Täyssähköinen BMW i7 on baije­ri­lais­val­mis­tajan tarjokas korkean tason edustukseen, ja tässä BMW on onnistunut tyylikkäästi. Suuri ja näyttävä auto pitää sisällään uusia teknologisia ominaisuuksia.
Auto Bild.Koeajot
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Kuu­den­nen su­ku­pol­ven Es­pa­ce ra­ken­tuu sa­mal­le alus­ta-ark­ki­teh­tuu­ril­le kuin Re­nault Aust­ral, joka on Re­naul­tin luo­kit­te­lus­sa C-seg­men­tin SUV.
Auto Bild.Koeajot
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Kuu­den­nen su­ku­pol­ven Es­pa­ce ra­ken­tuu sa­mal­le alus­ta-ark­ki­teh­tuu­ril­le kuin Re­nault Aust­ral, joka on Re­naul­tin luo­kit­te­lus­sa C-seg­men­tin SUV.
Auto Bild.Koeajot
Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.7 Pro Business Max: Tyylikäs sedan

VW ID.7 vastaa Volkswagenin sähkö­au­to­mal­liston nykyisenä lippulaivana hyvin huutoonsa. Tyylikäs ja laadukas takavetoinen sedan yltää parhaimmillaan liki 600 kilometrin toimintamatkaan.
Auto Bild.Koeajot
Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.7 Pro Business Max: Tyylikäs sedan

VW ID.7 vastaa Volkswagenin sähkö­au­to­mal­liston nykyisenä lippulaivana hyvin huutoonsa. Tyylikäs ja laadukas takavetoinen sedan yltää parhaimmillaan liki 600 kilometrin toimintamatkaan.
Auto Bild.Koeajot
Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-C4 Full Electric 156 Shine 54 kWh A: Matkamukava

Cit­roën ë-C4:ssä käy­te­tään sa­maa poh­ja­le­vyä kuin Jeep Aven­ge­ris­sa, mut­ta sii­nä on Jee­piä isom­pi – ja sa­mal­la en­tis­tä ener­gi­a­ti­he­äm­pi – 54 ki­lo­wat­ti­tun­nin ajo­ak­ku. En­sim­mäi­sen su­ku­pol­ven Cit­roën ë-C4:ään ver­rat­tu­na toi­min­ta­mat­kan lu­va­taan kas­va­neen noin 17 pro­sent­tia.
Auto Bild.Koeajot
Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-C4 Full Electric 156 Shine 54 kWh A: Matkamukava

Cit­roën ë-C4:ssä käy­te­tään sa­maa poh­ja­le­vyä kuin Jeep Aven­ge­ris­sa, mut­ta sii­nä on Jee­piä isom­pi – ja sa­mal­la en­tis­tä ener­gi­a­ti­he­äm­pi – 54 ki­lo­wat­ti­tun­nin ajo­ak­ku. En­sim­mäi­sen su­ku­pol­ven Cit­roën ë-C4:ään ver­rat­tu­na toi­min­ta­mat­kan lu­va­taan kas­va­neen noin 17 pro­sent­tia.
Auto Bild.Koeajot
Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Avenger Summit 54 kWh 156 hv: Ensimmäinen täyssähköinen Jeep

Kaik­kien ai­ko­jen en­sim­mäi­nen täys­säh­köi­nen Jeep pe­rus­tuu sa­mal­le EMP2-poh­ja­le­vyl­le kuin Cit­roën ë-C4. Se ei ole enää ame­rik­ka­lai­nen oi­ke­as­taan kuin keu­lail­meel­tään, sil­lä tek­ni­ses­ti se pe­rus­tuu 22 sent­tiä pi­dem­pään Peu­ge­ot E-2008:aan.
Auto Bild.Koeajot
Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Avenger Summit 54 kWh 156 hv: Ensimmäinen täyssähköinen Jeep

Kaik­kien ai­ko­jen en­sim­mäi­nen täys­säh­köi­nen Jeep pe­rus­tuu sa­mal­le EMP2-poh­ja­le­vyl­le kuin Cit­roën ë-C4. Se ei ole enää ame­rik­ka­lai­nen oi­ke­as­taan kuin keu­lail­meel­tään, sil­lä tek­ni­ses­ti se pe­rus­tuu 22 sent­tiä pi­dem­pään Peu­ge­ot E-2008:aan.
Auto Bild.Koeajot
Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i5 M60 xDrive Sedan: Edustavaan ajoon

BMW i5 edustaa baije­ri­lais­merkin täyssähköistyvää mallistoa. BMW perustaa mallistonsa yhtäläiselle raken­ne­rat­kai­sulle – on sitten kyseessä poltto­moot­to­ri­malli tai sähköistetty voimalinja.
Auto Bild.Koeajot
Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i5 M60 xDrive Sedan: Edustavaan ajoon

BMW i5 edustaa baije­ri­lais­merkin täyssähköistyvää mallistoa. BMW perustaa mallistonsa yhtäläiselle raken­ne­rat­kai­sulle – on sitten kyseessä poltto­moot­to­ri­malli tai sähköistetty voimalinja.
Auto Bild.Koeajot
Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda ZR-V Hybrid Advance: Nuorekas täydennys

Honda ZR-V -testiyksilö oli varustelluin Advance-versio. Helmi­äis­val­koisen crossoverin Maseratia muistuttava etusäleikkö herätti runsaasti huomiota.
Auto Bild.Koeajot
Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda ZR-V Hybrid Advance: Nuorekas täydennys

Honda ZR-V -testiyksilö oli varustelluin Advance-versio. Helmi­äis­val­koisen crossoverin Maseratia muistuttava etusäleikkö herätti runsaasti huomiota.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 19 »
Jimny on viihdyttävä paketti, joka ei ole parhaimmillaan moottoritieajossa, mutta kaikkialle muualle se sopii mainiosti.

Jimny on viihdyttävä paketti, joka ei ole parhaimmillaan moottoritieajossa, mutta kaikkialle muualle se sopii mainiosti.

Koeajossa Suzuki Jimny: Sympaattinen silmätikku

Auto Bild.Koeajot
Jimny on viihdyttävä paketti, joka ei ole parhaimmillaan moottoritieajossa, mutta kaikkialle muualle se sopii mainiosti.

Jimny on viihdyttävä paketti, joka ei ole parhaimmillaan moottoritieajossa, mutta kaikkialle muualle se sopii mainiosti.

Koeajossa Suzuki Jimny: Sympaattinen silmätikku

Auto Bild.Koeajot
Hilux 50 Editionin tunnistaa helposti omanlaisista jäähdyttimen säleiköstä ja etupuskurista, mutta ennen kaikkea todella näyttävästä oranssista metallihohtoväristä. Kevytmetallivanteet ovat juhlamallissa 18-tuumaiset.

Hilux 50 Editionin tunnistaa helposti omanlaisista jäähdyttimen säleiköstä ja etupuskurista, mutta ennen kaikkea todella näyttävästä oranssista metallihohtoväristä. Kevytmetallivanteet ovat juhlamallissa 18-tuumaiset.

Koeajossa Toyota Hilux Double Cab Premium 50 Edition: Ikiliikkujan juhlahetki

Auto Bild.Koeajot
Hilux 50 Editionin tunnistaa helposti omanlaisista jäähdyttimen säleiköstä ja etupuskurista, mutta ennen kaikkea todella näyttävästä oranssista metallihohtoväristä. Kevytmetallivanteet ovat juhlamallissa 18-tuumaiset.

Hilux 50 Editionin tunnistaa helposti omanlaisista jäähdyttimen säleiköstä ja etupuskurista, mutta ennen kaikkea todella näyttävästä oranssista metallihohtoväristä. Kevytmetallivanteet ovat juhlamallissa 18-tuumaiset.

Koeajossa Toyota Hilux Double Cab Premium 50 Edition: Ikiliikkujan juhlahetki

Auto Bild.Koeajot
A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

Koeajossa Audi A6 Avant: Raskaan sarjan kevythybridi

Auto Bild.Koeajot
A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

A6 Avantin leveä keulavirnistys näyttää vakuuttavalta. Led-ajovalot ovat ruudikkaat.

Koeajossa Audi A6 Avant: Raskaan sarjan kevythybridi

Auto Bild.Koeajot
Volvo XC40 näyttää myös  lähtötason versiona sekä  vakuuttavalta että  sympaattiselta.

Volvo XC40 näyttää myös lähtötason versiona sekä vakuuttavalta että sympaattiselta.

Koeajossa Volvo XC40: Asiallinen perus-SUV

Auto Bild.Koeajot
Volvo XC40 näyttää myös  lähtötason versiona sekä  vakuuttavalta että  sympaattiselta.

Volvo XC40 näyttää myös lähtötason versiona sekä vakuuttavalta että sympaattiselta.

Koeajossa Volvo XC40: Asiallinen perus-SUV

Auto Bild.Koeajot
Black Editionissa kaikki korin somisteet ovat mustia. Tummanpuhuva kokonaisuus on tyylikäs.

Black Editionissa kaikki korin somisteet ovat mustia. Tummanpuhuva kokonaisuus on tyylikäs.

Koeajossa Ford Ranger Black Edition: Mustanpuhuva maastopaholainen

Auto Bild.Koeajot
Black Editionissa kaikki korin somisteet ovat mustia. Tummanpuhuva kokonaisuus on tyylikäs.

Black Editionissa kaikki korin somisteet ovat mustia. Tummanpuhuva kokonaisuus on tyylikäs.

Koeajossa Ford Ranger Black Edition: Mustanpuhuva maastopaholainen

Auto Bild.Koeajot
Loistavan toimiva, omintakeinen Mini-kojelauta huokuu nostalgiaa terästettynä Maximise-versiossa heijastusnäytöllä.

Loistavan toimiva, omintakeinen Mini-kojelauta huokuu nostalgiaa terästettynä Maximise-versiossa heijastusnäytöllä.

Koeajossa Mini Countryman Cooper: Pistokevirralla

Auto Bild.Koeajot
Loistavan toimiva, omintakeinen Mini-kojelauta huokuu nostalgiaa terästettynä Maximise-versiossa heijastusnäytöllä.

Loistavan toimiva, omintakeinen Mini-kojelauta huokuu nostalgiaa terästettynä Maximise-versiossa heijastusnäytöllä.

Koeajossa Mini Countryman Cooper: Pistokevirralla

Auto Bild.Koeajot
XTR Pack -varustepakettiin sisältyvät 17 tuuman Spin-erikoisvanteet. Jos mukana on Grip Control -vetoluistonesto, kiekot ovat 16-tuumaiset. Vaaleanharmaata korinväriä säestävät oranssit lisäkorostukset.

XTR Pack -varustepakettiin sisältyvät 17 tuuman Spin-erikoisvanteet. Jos mukana on Grip Control -vetoluistonesto, kiekot ovat 16-tuumaiset. Vaaleanharmaata korinväriä säestävät oranssit lisäkorostukset.

Koeajossa Citroën Berlingo: Tilataikuri

Auto Bild.Koeajot
XTR Pack -varustepakettiin sisältyvät 17 tuuman Spin-erikoisvanteet. Jos mukana on Grip Control -vetoluistonesto, kiekot ovat 16-tuumaiset. Vaaleanharmaata korinväriä säestävät oranssit lisäkorostukset.

XTR Pack -varustepakettiin sisältyvät 17 tuuman Spin-erikoisvanteet. Jos mukana on Grip Control -vetoluistonesto, kiekot ovat 16-tuumaiset. Vaaleanharmaata korinväriä säestävät oranssit lisäkorostukset.

Koeajossa Citroën Berlingo: Tilataikuri

Auto Bild.Koeajot
Outbackin ykkössukupolvi lanseerattiin 1996, ja nyt oli viidennen polven faceliftin aika. Jousitus ja korkeaprofiiliset renkaat varmistavat herraskaisen mukavuuden maantieajossa.

Outbackin ykkössukupolvi lanseerattiin 1996, ja nyt oli viidennen polven faceliftin aika. Jousitus ja korkeaprofiiliset renkaat varmistavat herraskaisen mukavuuden maantieajossa.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Active: Kotiläksyt hoidossa

Auto Bild.Koeajot
Outbackin ykkössukupolvi lanseerattiin 1996, ja nyt oli viidennen polven faceliftin aika. Jousitus ja korkeaprofiiliset renkaat varmistavat herraskaisen mukavuuden maantieajossa.

Outbackin ykkössukupolvi lanseerattiin 1996, ja nyt oli viidennen polven faceliftin aika. Jousitus ja korkeaprofiiliset renkaat varmistavat herraskaisen mukavuuden maantieajossa.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Active: Kotiläksyt hoidossa

Auto Bild.Koeajot
Fiesta Activen miedosti korotettu alusta on kotonaan esimerkiksi sorateillä.

Fiesta Activen miedosti korotettu alusta on kotonaan esimerkiksi sorateillä.

Koeajossa Ford Fiesta Active: Omien polkujen kulkijoille

Auto Bild.Koeajot
Fiesta Activen miedosti korotettu alusta on kotonaan esimerkiksi sorateillä.

Fiesta Activen miedosti korotettu alusta on kotonaan esimerkiksi sorateillä.

Koeajossa Ford Fiesta Active: Omien polkujen kulkijoille

Auto Bild.Koeajot
Mazda MX-5 RF:n koripaneeleista konepelti, etulokasuojat ja takaluukku ovat alumiinia. Keulassa on aavistus vuoteen 2012 valmistetun wankelmoottorisen Mazda RX-8:n ilmettä.

Mazda MX-5 RF:n koripaneeleista konepelti, etulokasuojat ja takaluukku ovat alumiinia. Keulassa on aavistus vuoteen 2012 valmistetun wankelmoottorisen Mazda RX-8:n ilmettä.

Koeajossa Mazda MX-5 RF: (Pelti)katottomuuden hurmaa

Auto Bild.Koeajot
Mazda MX-5 RF:n koripaneeleista konepelti, etulokasuojat ja takaluukku ovat alumiinia. Keulassa on aavistus vuoteen 2012 valmistetun wankelmoottorisen Mazda RX-8:n ilmettä.

Mazda MX-5 RF:n koripaneeleista konepelti, etulokasuojat ja takaluukku ovat alumiinia. Keulassa on aavistus vuoteen 2012 valmistetun wankelmoottorisen Mazda RX-8:n ilmettä.

Koeajossa Mazda MX-5 RF: (Pelti)katottomuuden hurmaa

Auto Bild.Koeajot
Subaru Impreza on pidentynyt (+45 mm), leventynyt (+35 mm) ja madaltunut (-10 mm), mutta sen maavara on pienentynyt (-15 mm). Keulalla on LED-ajovalot.

Subaru Impreza on pidentynyt (+45 mm), leventynyt (+35 mm) ja madaltunut (-10 mm), mutta sen maavara on pienentynyt (-15 mm). Keulalla on LED-ajovalot.

Koeajossa Subaru Impreza 2.0i Active: Mukavia yllätyksiä

Auto Bild.Koeajot
Subaru Impreza on pidentynyt (+45 mm), leventynyt (+35 mm) ja madaltunut (-10 mm), mutta sen maavara on pienentynyt (-15 mm). Keulalla on LED-ajovalot.

Subaru Impreza on pidentynyt (+45 mm), leventynyt (+35 mm) ja madaltunut (-10 mm), mutta sen maavara on pienentynyt (-15 mm). Keulalla on LED-ajovalot.

Koeajossa Subaru Impreza 2.0i Active: Mukavia yllätyksiä

Auto Bild.Koeajot
Vuonna 1995 ensiesitelty Sprinter on Mercedes-Benzin eniten myyty pakettiautomalli: autoja on myyty yli 3,3 miljoonaa kappaletta. Suomeen alkukesästä saapunut kolmannen sukupolven Sprinter on entistä suorituskykyisempi, muunneltavampi ja verkottuneempi.

Vuonna 1995 ensiesitelty Sprinter on Mercedes-Benzin eniten myyty pakettiautomalli: autoja on myyty yli 3,3 miljoonaa kappaletta. Suomeen alkukesästä saapunut kolmannen sukupolven Sprinter on entistä suorituskykyisempi, muunneltavampi ja verkottuneempi.

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Nyt myös etuvetoisena

Auto Bild.Koeajot
Vuonna 1995 ensiesitelty Sprinter on Mercedes-Benzin eniten myyty pakettiautomalli: autoja on myyty yli 3,3 miljoonaa kappaletta. Suomeen alkukesästä saapunut kolmannen sukupolven Sprinter on entistä suorituskykyisempi, muunneltavampi ja verkottuneempi.

Vuonna 1995 ensiesitelty Sprinter on Mercedes-Benzin eniten myyty pakettiautomalli: autoja on myyty yli 3,3 miljoonaa kappaletta. Suomeen alkukesästä saapunut kolmannen sukupolven Sprinter on entistä suorituskykyisempi, muunneltavampi ja verkottuneempi.

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Nyt myös etuvetoisena

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 19 »

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU