Koeajot

Led-mallisten lähi- ja -kaukovalojen tehon havaitsin erittäin ”ruudikkaiksi”. 20-tuumaiset M Sport -vanteet ovat näyttävät.

Led-mallisten lähi- ja -kaukovalojen tehon havaitsin erittäin ”ruudikkaiksi”. 20-tuumaiset M Sport -vanteet ovat näyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW 520d A xDrive Touring MHEV: Talousjohtaja

Auto Bild.Koeajot
Alhaisen painopisteen omaava Mazda MX-5 on loistava luotsattava.

Alhaisen painopisteen omaava Mazda MX-5 on loistava luotsattava.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-5 RF 2.0 (184) Skyactiv-G Homura MT: Peltikatollinen

Auto Bild.Koeajot
Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna

Auto Bild.Koeajot
Facelift toi Pumaan uusien ajovalojen myötä uutta ilmettä.

Facelift toi Pumaan uusien ajovalojen myötä uutta ilmettä.

Toni Lindström

Koeajossa Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid Powershift 155 hv ST-Line X: Suurilla näytöillä

Fordin kompakti Puma-katumaasturi uudistui ja sai sisäänsä kaksi 12 tuuman näyttöä, jotka hallitsevat kojelautanäkymää.
Auto Bild.Koeajot
Led-mallisten lähi- ja -kaukovalojen tehon havaitsin erittäin ”ruudikkaiksi”. 20-tuumaiset M Sport -vanteet ovat näyttävät.

Led-mallisten lähi- ja -kaukovalojen tehon havaitsin erittäin ”ruudikkaiksi”. 20-tuumaiset M Sport -vanteet ovat näyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW 520d A xDrive Touring MHEV: Talousjohtaja

Kun tämän kevythybridin polttoainesäiliö on tankattu täyteen, toimintamatkaa luvataan yli 1 400 kilometriä!
Auto Bild.Koeajot
Alhaisen painopisteen omaava Mazda MX-5 on loistava luotsattava.

Alhaisen painopisteen omaava Mazda MX-5 on loistava luotsattava.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-5 RF 2.0 (184) Skyactiv-G Homura MT: Peltikatollinen

Ta­ka­ve­toi­ses­sa MX-5:ssä on säi­ly­tet­ty koko mal­lin ke­hi­tys­kaa­ren ajan hy­vin pe­rin­tei­nen pe­ru­so­te – mu­kaan lu­kien lä­hes 50:50-pai­no­ja­ko – ja tie­tyl­lä ta­val­la mal­li on­kin tun­tu­mal­taan ”brit­ti­läi­nen” ur­hei­lu­au­to.
Auto Bild.Koeajot
Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna

Turbodieselillä evästetty Berlingo Van XL kulkee maantieajossa vakaasti kuin kiskoilla, ja ison pakettiauton tuntu on aina läsnä.
Auto Bild.Koeajot
Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna

Yhdeksännen sukupolven Volkswagen Passatin saa vain farmarikorisena. Uusin mittoihin kasvanut Passat Variant tarjoaa ennen kaikkea tilaa.
Auto Bild.Koeajot
Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna

Yhdeksännen sukupolven Volkswagen Passatin saa vain farmarikorisena. Uusin mittoihin kasvanut Passat Variant tarjoaa ennen kaikkea tilaa.
Auto Bild.Koeajot
Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen

Kahdella sähkömoottorilla varustettu nelivetoinen BMW iX2 xDrive30 osoittautui mitoistaan huolimatta odottamattoman vähän sähköä kuluttavaksi katumaasturiksi.
Auto Bild.Koeajot
Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen

Kahdella sähkömoottorilla varustettu nelivetoinen BMW iX2 xDrive30 osoittautui mitoistaan huolimatta odottamattoman vähän sähköä kuluttavaksi katumaasturiksi.
Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Toyota Yarisin uusi 130-hevosvoimainen hybri­di­voi­man­siirto tarjoaa selkeästi enemmän voimaa verrattuna 116-hevosvoimaiseen versioon – ja kiihtyvyys tuntuu suorastaan ärhäkältä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Toyota Yarisin uusi 130-hevosvoimainen hybri­di­voi­man­siirto tarjoaa selkeästi enemmän voimaa verrattuna 116-hevosvoimaiseen versioon – ja kiihtyvyys tuntuu suorastaan ärhäkältä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Oli mielenkiintoista selvittää, kuinka pitkälle C-HR:n pisto­ke­hyb­ri­di­ver­siolla voi edetä kesäolosuhteissa pelkällä sähköllä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Oli mielenkiintoista selvittää, kuinka pitkälle C-HR:n pisto­ke­hyb­ri­di­ver­siolla voi edetä kesäolosuhteissa pelkällä sähköllä.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 21 »
Jäähdytinsäleikön muotoilu ja ilmanottoaukot korostavat keulan urheilullista ilmettä. Samaa linjaa ovat etusäleikön hiilikuitukuvio ja LED-valot.

Jäähdytinsäleikön muotoilu ja ilmanottoaukot korostavat keulan urheilullista ilmettä. Samaa linjaa ovat etusäleikön hiilikuitukuvio ja LED-valot.

Toni Lindström

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Auto Bild.Koeajot
Jäähdytinsäleikön muotoilu ja ilmanottoaukot korostavat keulan urheilullista ilmettä. Samaa linjaa ovat etusäleikön hiilikuitukuvio ja LED-valot.

Jäähdytinsäleikön muotoilu ja ilmanottoaukot korostavat keulan urheilullista ilmettä. Samaa linjaa ovat etusäleikön hiilikuitukuvio ja LED-valot.

Toni Lindström

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz GLA:n katumaasturimainen leima näkyy selvästi edestä pyöristyneiden muotojen myötä.

Mercedes-Benz GLA:n katumaasturimainen leima näkyy selvästi edestä pyöristyneiden muotojen myötä.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz GLA:n katumaasturimainen leima näkyy selvästi edestä pyöristyneiden muotojen myötä.

Mercedes-Benz GLA:n katumaasturimainen leima näkyy selvästi edestä pyöristyneiden muotojen myötä.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Auto Bild.Koeajot
LED- lähi- ja -kaukovalojen ohella tässä malliversiossa on staattiset kulmavalot.

LED- lähi- ja -kaukovalojen ohella tässä malliversiossa on staattiset kulmavalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

Auto Bild.Koeajot
LED- lähi- ja -kaukovalojen ohella tässä malliversiossa on staattiset kulmavalot.

LED- lähi- ja -kaukovalojen ohella tässä malliversiossa on staattiset kulmavalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

Auto Bild.Koeajot
Euroopan myydyin sähköauto sai uutta ilmettä. Led-valot ovat vakiona perusvarustelusta alkaen.

Euroopan myydyin sähköauto sai uutta ilmettä. Led-valot ovat vakiona perusvarustelusta alkaen.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Zoe: Yllätysten sähköauto

Auto Bild.Koeajot
Euroopan myydyin sähköauto sai uutta ilmettä. Led-valot ovat vakiona perusvarustelusta alkaen.

Euroopan myydyin sähköauto sai uutta ilmettä. Led-valot ovat vakiona perusvarustelusta alkaen.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Zoe: Yllätysten sähköauto

Auto Bild.Koeajot
Keulan osalta Suzuki Swift 4x4 Hybrid on urheilullisen näköinen. Lähi- ja kaukovalot valaisevat tehokkaasti.

Keulan osalta Suzuki Swift 4x4 Hybrid on urheilullisen näköinen. Lähi- ja kaukovalot valaisevat tehokkaasti.

Juha Peltonen

Koeajossa Suzuki Swift 1.2 Dualjet 4WD GLX 5MT Hybrid: Konstailematon neliveto

Auto Bild.Koeajot
Keulan osalta Suzuki Swift 4x4 Hybrid on urheilullisen näköinen. Lähi- ja kaukovalot valaisevat tehokkaasti.

Keulan osalta Suzuki Swift 4x4 Hybrid on urheilullisen näköinen. Lähi- ja kaukovalot valaisevat tehokkaasti.

Juha Peltonen

Koeajossa Suzuki Swift 1.2 Dualjet 4WD GLX 5MT Hybrid: Konstailematon neliveto

Auto Bild.Koeajot
Keulan ilme on massiivisen maasturimainen, jota korostaa hopeanvärinen alustasuoja.

Keulan ilme on massiivisen maasturimainen, jota korostaa hopeanvärinen alustasuoja.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz GLB 200 d Business Progressive Line: Jyhkeä B-sarjalainen

Auto Bild.Koeajot
Keulan ilme on massiivisen maasturimainen, jota korostaa hopeanvärinen alustasuoja.

Keulan ilme on massiivisen maasturimainen, jota korostaa hopeanvärinen alustasuoja.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz GLB 200 d Business Progressive Line: Jyhkeä B-sarjalainen

Auto Bild.Koeajot
Honda Jazz Crosstarin keula on hyvin eri näköinen kuin tavallisessa Jazzissa. Honda esittelee Euroopassa vuoteen 2020 mennessä kuusi hybridimallia, joista Honda Jazz/Honda Jazz Crosstar on ensimmäinen.

Honda Jazz Crosstarin keula on hyvin eri näköinen kuin tavallisessa Jazzissa. Honda esittelee Euroopassa vuoteen 2020 mennessä kuusi hybridimallia, joista Honda Jazz/Honda Jazz Crosstar on ensimmäinen.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda Jazz Crosstar Plus: Korkeammat arvot

Auto Bild.Koeajot
Honda Jazz Crosstarin keula on hyvin eri näköinen kuin tavallisessa Jazzissa. Honda esittelee Euroopassa vuoteen 2020 mennessä kuusi hybridimallia, joista Honda Jazz/Honda Jazz Crosstar on ensimmäinen.

Honda Jazz Crosstarin keula on hyvin eri näköinen kuin tavallisessa Jazzissa. Honda esittelee Euroopassa vuoteen 2020 mennessä kuusi hybridimallia, joista Honda Jazz/Honda Jazz Crosstar on ensimmäinen.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda Jazz Crosstar Plus: Korkeammat arvot

Auto Bild.Koeajot
Bensiinimoottorinen lataushybridi-Transit on mielenkiintoinen uutuus. Etuvedon renkaiden pyörittämiseen käytetään vain sähkömoottoria, joka saa virtansa tavaratilan lattian alla olevasta ajoakusta.

Bensiinimoottorinen lataushybridi-Transit on mielenkiintoinen uutuus. Etuvedon renkaiden pyörittämiseen käytetään vain sähkömoottoria, joka saa virtansa tavaratilan lattian alla olevasta ajoakusta.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Transit Custom PHEV L1H1: Kaksineuvoinen

Auto Bild.Koeajot
Bensiinimoottorinen lataushybridi-Transit on mielenkiintoinen uutuus. Etuvedon renkaiden pyörittämiseen käytetään vain sähkömoottoria, joka saa virtansa tavaratilan lattian alla olevasta ajoakusta.

Bensiinimoottorinen lataushybridi-Transit on mielenkiintoinen uutuus. Etuvedon renkaiden pyörittämiseen käytetään vain sähkömoottoria, joka saa virtansa tavaratilan lattian alla olevasta ajoakusta.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Transit Custom PHEV L1H1: Kaksineuvoinen

Auto Bild.Koeajot
Näyttävyyttä: äreään keulailmeeseen kuuluvat täys-led-ajovalot ja niin sanotulla F1-helmalla varustettu R.S.-etupuskuri.

Näyttävyyttä: äreään keulailmeeseen kuuluvat täys-led-ajovalot ja niin sanotulla F1-helmalla varustettu R.S.-etupuskuri.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Clio TCe 130 EDC7 R.S. Line: Värikäs pippurisuihke

Auto Bild.Koeajot
Näyttävyyttä: äreään keulailmeeseen kuuluvat täys-led-ajovalot ja niin sanotulla F1-helmalla varustettu R.S.-etupuskuri.

Näyttävyyttä: äreään keulailmeeseen kuuluvat täys-led-ajovalot ja niin sanotulla F1-helmalla varustettu R.S.-etupuskuri.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Clio TCe 130 EDC7 R.S. Line: Värikäs pippurisuihke

Auto Bild.Koeajot
Kia e-Niron paljastaa sähköautoksi oikeastaan vain etumaskin latausluukku. Ajovalot ovat tupla-ledit.

Kia e-Niron paljastaa sähköautoksi oikeastaan vain etumaskin latausluukku. Ajovalot ovat tupla-ledit.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia e-Niro Business Luxury: Ei näytä sähköautolta

Auto Bild.Koeajot
Kia e-Niron paljastaa sähköautoksi oikeastaan vain etumaskin latausluukku. Ajovalot ovat tupla-ledit.

Kia e-Niron paljastaa sähköautoksi oikeastaan vain etumaskin latausluukku. Ajovalot ovat tupla-ledit.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia e-Niro Business Luxury: Ei näytä sähköautolta

Auto Bild.Koeajot
Koeajoautossa oli lisävarusteiset täys-LED -ajovalot. Samaan pakettiin sisältyy myös mm. Holá-tervetulovalo, joka heijastuu etuovista maahan.

Koeajoautossa oli lisävarusteiset täys-LED -ajovalot. Samaan pakettiin sisältyy myös mm. Holá-tervetulovalo, joka heijastuu etuovista maahan.

Juha Peltonen

Koeajossa Seat Leon 1.5 eTSI 150 Hybrid FR DSG: Kevythybridien heimoa

Auto Bild.Koeajot
Koeajoautossa oli lisävarusteiset täys-LED -ajovalot. Samaan pakettiin sisältyy myös mm. Holá-tervetulovalo, joka heijastuu etuovista maahan.

Koeajoautossa oli lisävarusteiset täys-LED -ajovalot. Samaan pakettiin sisältyy myös mm. Holá-tervetulovalo, joka heijastuu etuovista maahan.

Juha Peltonen

Koeajossa Seat Leon 1.5 eTSI 150 Hybrid FR DSG: Kevythybridien heimoa

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz GLC 300 e istuu jämäkästi kiinni tiessä, vaikka tien pinta olisi hiukan normaalia rosoisempikin.

Mercedes-Benz GLC 300 e istuu jämäkästi kiinni tiessä, vaikka tien pinta olisi hiukan normaalia rosoisempikin.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz GLC: Tehokas laatuhybridi

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz GLC 300 e istuu jämäkästi kiinni tiessä, vaikka tien pinta olisi hiukan normaalia rosoisempikin.

Mercedes-Benz GLC 300 e istuu jämäkästi kiinni tiessä, vaikka tien pinta olisi hiukan normaalia rosoisempikin.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz GLC: Tehokas laatuhybridi

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 21 »