Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Koeajoautossa oli lisävarusteinen helmiäisväri Snow White Pearl.

Koeajoautossa oli lisävarusteinen helmiäisväri Snow White Pearl.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Kia Stinger GT:n tuplaturbo-V6 edustaa perinteistä tehoa parhaimmillaan!

Auto Bild.Koeajot
23.1.2023

Ne­li­ve­toi­nen Kia Stin­ger V6 Twin Tur­bo on mu­ka­va poik­keus ny­kyi­ses­sä säh­kö­au­to­jen maa­il­mas­sa. Ky­sees­sä on sama moot­to­ri kuin esi­mer­kik­si Ge­ne­sis G80 Spor­tis­sa. Nel­jä pa­ko­put­ken­pää­tä pu­he­le­vat mel­ko hil­li­tys­ti, ja vaik­ka ää­ni­maa­il­ma ei ole par­haim­mil­laan ihan sitä, mitä odot­tai­si, ovat käyn­ti­ää­net kui­ten­kin ai­dot, ei­vät­kä kei­no­te­koi­ses­ti ge­ne­roi­dut.

Rius­kat 370 he­vos­voi­maa pus­ke­va V6 asus­taa ko­ne­ti­las­sa va­kuut­ta­van nä­köi­se­nä: kak­si ko­ne­huo­neen jäy­kis­te­tu­kea pu­hu­vat omaa kiel­tään. Mie­len­kiin­toi­sin­ta on to­del­la laa­jal­le käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­le 1 300–4 500 r/min ja­kau­tu­va 510 Nm huip­pu­vään­tö.

Kia Stinger GT on vihaisen näköinen tästäkin vinkkelistä.

Kia Stinger GT on vihaisen näköinen tästäkin vinkkelistä.

Juha Peltonen

Ohjauksen keskialuetuntuma on sopivan tarkka nopeaan GT:hen.

Ohjauksen keskialuetuntuma on sopivan tarkka nopeaan GT:hen.

Juha Peltonen

Selkeät Supervision-mittarit. Kojelauta on päällystetty alcantaralla.

Selkeät Supervision-mittarit. Kojelauta on päällystetty alcantaralla.

Juha Peltonen

Selkeä Supervision-mittaristo.

Selkeä Supervision-mittaristo.

Juha Peltonen

Tuplaturbo-V6:n jatkeena on sähäkkä 8-nopeuksinen automaatti.

Tuplaturbo-V6:n jatkeena on sähäkkä 8-nopeuksinen automaatti.

Juha Peltonen

10,25-tuumainen näyttöruutu lukeutuu erityisen toimiviin. 360 asteen peruutuskamera on mainio.

10,25-tuumainen näyttöruutu lukeutuu erityisen toimiviin. 360 asteen peruutuskamera on mainio.

Juha Peltonen

Etuistuimissa on sähkösäädöt. Koeajoautossa oli lisävarusteina mokkanahkaverhoilu ja panoraamakattoluukku.

Etuistuimissa on sähkösäädöt. Koeajoautossa oli lisävarusteina mokkanahkaverhoilu ja panoraamakattoluukku.

Juha Peltonen

Isoista takaovista on helppo siirtyä coupe-sedanin takaistuimelle.

Isoista takaovista on helppo siirtyä coupe-sedanin takaistuimelle.

Juha Peltonen

No­peus­mit­ta­rin mak­si­mi­näyt­tä­mä 300 km/h ei vai­ku­ta ko­vin­kaan tar­peet­to­mal­ta sem­min­kin, kun Kia Stin­ger GT AWD kiih­tyy nol­las­ta sa­taan 5,4 se­kun­nis­sa.

Ta­ka­pai­not­tei­nen jat­ku­va ne­li­ve­to voi oh­ja­ta 50 pro­sent­tia ve­dos­ta etu­pyö­ril­le tai jopa 80 pro­sent­tia ta­ka­pyö­ril­le. 8-no­peuk­si­nen au­to­maat­ti­laa­tik­ko vaih­taa py­kä­liä tar­vit­ta­es­sa erit­täin sä­hä­käs­ti, ja ma­nu­aa­li­vaih­dot voi teh­dä oh­jaus­pyö­rän vaih­to­sii­vek­keis­tä.

Ko­ea­jon kes­ki­ku­lu­tus 10,5 l/100 km on hy­vin lä­hel­lä nor­mi­lu­ke­maa. Ajo­ti­lan­va­lit­sin si­jait­see kes­ki­kon­so­lis­sa.

Is­kun­vai­men­nus­sää­döis­tä Com­fort on yl­lät­tä­en par­haim­mil­laan epä­ta­sai­sel­la tiel­lä tai kau­pun­gin nu­pu­ki­vel­lä, kun taas Sport on eh­dot­to­mas­ti pa­ras va­lin­ta pit­käs­sä maan­tie­a­jos­sa sekä mut­kai­sil­la pik­ku­teil­lä. Oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on so­pi­van tark­ka no­pe­aan GT:hen.

Par­hai­ten ti­laa ta­ka­na

Pyö­rei­tä ana­lo­gi­sia näyt­tö­jä on miel­lyt­tä­vän sel­keä lu­kea. Sel­ke­ää mit­ta­ris­to­nä­ky­mää pys­tyy kus­to­moi­maan. Yh­del­lä näy­töl­lä kes­kel­lä nä­ky­vät öl­jyn läm­pö­ti­lan ohel­la vään­tö­mo­ment­ti sekä ah­to­pai­ne, joka to­teu­tuk­se­na näyt­tää vei­ke­äl­tä, mut­ta mit­ta­rien koko on mi­ni­maa­li­nen ajon ai­ka­na tul­kit­ta­vak­si.

Tuu­li­la­sin hei­jas­tus­näyt­tö on so­pi­van kir­kas. Isoon 10,25 tuu­man kos­ke­tus­näyt­töön sekä il­mas­toin­tiin ja läm­mi­tyk­seen liit­ty­vät pää­sään­töi­set kat­kai­si­met ovat me­kaa­ni­si­na no­pe­a­käyt­töi­siä, ja ne ovat kun­nol­li­ses­ti esil­lä.

Mo­nen ne­li­o­vi­sen coupé-se­da­nin omi­nai­suus il­me­nee myös Kia Stin­ger GT:n etuis­tui­mel­le men­tä­es­sä – ja eten­kin siel­tä pois­tut­ta­es­sa. Etuo­vi­au­kot ovat kal­lis­tet­tu­jen B-pi­la­rien ta­kia pit­käl­le ih­mi­sel­le ah­taat, jol­loin var­sin­kin ulos­käyn­ti on al­haal­la le­pää­vien is­tuin­ten, jyrk­kien A-pi­la­rien sekä ma­ta­lan ka­ton vuok­si (au­ton kor­keus on 140 cm) mel­kois­ta ak­ro­ba­ti­aa.

Ajo­a­sen­non op­ti­maa­li­sen sää­töön vai­kut­ta­vat säh­kö­sää­töi­sen oh­jaus­pyö­rän ohel­la mo­ni­puo­li­set is­tuin­sää­döt. Säh­kö­sää­töi­set etuis­tui­met an­ta­vat san­gen hy­vän si­vut­tais­tu­en, mut­ta pit­kä­jal­kai­nen jää kyl­lä kai­paa­maan rei­si­tu­en sää­töä.

Ta­kais­tuin on vas­taa­vas­ti erit­täin help­po­kul­kui­nen val­ta­kun­ta: rei­lus­ti avau­tu­vis­ta isois­ta ta­ka­o­vis­ta on suh­tees­sa kä­te­vä kul­kea. Ta­ka­na on kun­nol­la pol­vi­ti­laa ja koh­tuul­li­ses­ti pään­ti­laa. Al­can­ta­ra-ver­hoi­lu yl­tää jopa ko­je­lau­dan pääl­lys­tyk­seen. Iso la­si­kat­to an­taa rei­lus­ti va­loa tum­ma­sä­vyi­seen mat­kus­ta­moon.

Ta­va­ra­ti­la on säh­köi­si­ne luuk­kui­neen koh­tuul­li­sen ko­koi­nen. Mi­kä­li ta­va­raa on vä­hän­kin lii­kaa, luu­kun au­to­ma­tiik­ka kiel­täy­tyy vii­saas­ti sul­ke­mas­ta kant­ta.

370-hevosvoimaisen V6:n 510 Nm huippuvääntö on käytössä erittäin laajalla käyntinopeusalueella 1 300–4 500 r/min.

370-hevosvoimaisen V6:n 510 Nm huippuvääntö on käytössä erittäin laajalla käyntinopeusalueella 1 300–4 500 r/min.

Juha Peltonen

Juha Pel­to­nen

Kia Stin­ger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT

Moot­to­ri

V6, tup­la­tur­bo, 3342 cm3, 269 kW (366 hv)/6000 r/min, 510 Nm/1300–4500 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 5,4 s, huip­pu­no­peus 270 km/h

Ku­lu­tus

10,9 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

247 g/km

Voi­man­siir­to

A8, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4830, l. 1870, k. 1400 mm, ak­se­li­vä­li 2905 mm, oma­mas­sa 1834–1905 kg, kan­ta­vuus 495–566 kg, ve­to­mas­sa 1000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 406 l, tank­ki 60 l

Hin­ta

74 984 eu­roa, ko­eau­to 78 652 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022
Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota Corolla Touring. Uudistuvan Toyota Corollan ennakkomyynti alkaa alkusyksyn 2022 aikana. Ensimmäiset autot saapuvat Suomeen alkuvuodesta 2023.

Toyota

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Auto Bild.Uutiset
4.6.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022

Toyota ja Volkswagen kärjessä – suomalaiset suosivat autoissa käytän­nöl­li­syyttä myös vuonna 2022

Auto Bild.Kaupallinen yhteistyö
5.7.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022
Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Auto Bild.Uutiset
5.6.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Nelivetoinen, keskimoottorinen Corvette E-Ray: 0-100 km/h vain 2,5 sekunnissa!

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Koeajossa Audi Q8 Electrified Edition 60 TFSI e quattro Tiptronic: Jättiläiseksi kasvatettu

Koeajossa Seat Tarraco 1.4 PHEV 245 e-Hybrid FR Launch Edition DSG: Kulkeva pistokemalli

Koeajossa Hyundai i20 N: Pieni paukkurauta

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Astell & Kerniltä kannettava pöytäsoitin 

Koti ja keittiö

Näin sisustat näyttävillä amppelikasveilla

Hifimaailma

Vinyyliääntä c-duuriasteikolla

Hifimaailma

Sonylta uusi Walkman

Hifimaailma

Canton Ergo - uudelleen syntynyt

Hifimaailma

Uusvanha Mission 700 

Hifimaailma

Digitaalista huippuluokkaa 

Hifimaailma

LEAKin tehokkaampi retrovahvistin

Hifimaailma

Fiio R7  

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Hennessey Supercharged H650 Escalade: Isojen poikien möreä puheenvuoro

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Astell & Kerniltä kannettava pöytäsoitin 

Koti ja keittiö

Näin sisustat näyttävillä amppelikasveilla

Hifimaailma

Vinyyliääntä c-duuriasteikolla

Hifimaailma

Sonylta uusi Walkman

Hifimaailma

Canton Ergo - uudelleen syntynyt

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA:n akseliväli on peräti 3 metriä.

AEHRA

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Peugeot: Julkisti viisi uutta sähköautoa ja uuden E-Lion-projektin

Lightyear 0 -malli: Valmistus Uudes­sa­kau­pun­gissa on lopetettu

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Renault Espace: Täysin uudet 5- ja 7-paikkaiset mallit esitellään keväällä

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

Polestar: Avasi Rovaniemelle maailman ensimmäisen lumesta rakennetun autopaviljongin - sisällä on Polestar 2 ja jäästä veistettyjä varaosia

Sähköinen Peugeot Inception -konseptiauto: 800 km toimintamatkaa

Polestarin autoihin uusinta Googlen teknologiaa

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uudistunut Renault Arkana: Keskittyy Suomessa täyshybridiin

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

No nyt on todella erikoista... tästä katumaasturista tuskin olet kuullut…!

Uusi Opel Astra Electric: Ensi kertaa myös täyssähköisenä

Uusi Mitsubishi ASX: Kehitetty Euroopan markkinoille

Uusi Volkswagen Amarok: Nyt myynnissä – toimitukset Suomeen alkavat kesällä 2023

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Seres: Uusi kiinalainen automerkki rantautumassa Suomeen maaliskuussa!

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Vuoden Auto Suomessa 2023 on Kia Niro

Dacia Jogger Hybrid: Markkinoiden edullisin 7-paikkainen hybridi

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.