Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Keulalle antavat ilmettä lediajovalot yhdessä C-kirjaimen muotoisten huomiovalojen kanssa.

Keulalle antavat ilmettä lediajovalot yhdessä C-kirjaimen muotoisten huomiovalojen kanssa.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Renault Clion X-Tronic-automaat­ti­vaih­teisto on melkoinen mukavuuslisä varsinkin kaupun­ki­lii­ken­teessä.

Auto Bild.Koeajot
3.6.2023

Re­nault Clion 3-sy­lin­te­ri­nen ben­sii­ni­tur­bo kier­tää ha­na­kas­ti, mut­ta se käy ta­sa­kier­rok­sil­la peh­me­äs­ti, jo­ten mat­ka-ajos­sa käyn­ti­mu­ri­nat jää­vät hy­vin etäi­sik­si. Mat­kus­ta­mon si­sä­me­lu­ta­so jää myös sen ver­ran ma­ta­la­sä­vyi­sek­si, et­tä se ei häi­rit­se kor­via ei­kä ra­di­on kuun­te­lua. Sen puo­les­ta X-Tro­ni­cil­la voi­si ih­met­te­le­mät­tä luot­sa­ta Hel­sin­gis­tä Ou­luun.

Vaik­ka lit­rai­sen tur­bo­moot­to­rin par­haak­si vään­tö­lu­ke­mak­si il­moi­te­taan niu­kan kuu­loi­set 142 new­ton­met­riä, niin ko­neen ala­kier­ros­vään­tö on kun­nos­sa, kos­ka vään­tö ja­kau­tuu laa­jal­le ja kes­kei­sel­le kier­ro­sa­lu­eel­le 2 000–3 750 r/min. Teh­das il­moit­taa kes­ki­ku­lu­tuk­sek­si va­rus­te­lus­ta ja ren­gas­tuk­ses­ta riip­pu­en 5,7–6,4 l/100 km. Ko­ea­jon ai­ka­na pääs­tiin 6,8 lit­raan.

Vauhdikkaan muotoisen Renault Clion takaovien ulkokahvat on piilotettu.

Vauhdikkaan muotoisen Renault Clion takaovien ulkokahvat on piilotettu.

Juha Peltonen

Renault Clioon kuljetaan älyavainkortti taskussa kätevästi ilman painikkeiden käyttöä.

Renault Clioon kuljetaan älyavainkortti taskussa kätevästi ilman painikkeiden käyttöä.

Juha Peltonen

Renault Clio Intensissä on 7-tuumainen digitaalimittaristo. Kojelaudan ja keskikonsolin osittainen pehmeiden pintamateriaalien käyttö nostaa laadukkuutta.

Renault Clio Intensissä on 7-tuumainen digitaalimittaristo. Kojelaudan ja keskikonsolin osittainen pehmeiden pintamateriaalien käyttö nostaa laadukkuutta.

Juha Peltonen

Portaattomassa CVT-vaihteistossa on myös D-Step-tila, jossa imitoidaan manuaalilaatikon vaihtokohtia.

Portaattomassa CVT-vaihteistossa on myös D-Step-tila, jossa imitoidaan manuaalilaatikon vaihtokohtia.

Juha Peltonen

Uusi 9,3-tuumainen kosketusnäyttö ja Easy Link -multimedia ovat edeltäjäänsä helppokäyttöisemmät.

Uusi 9,3-tuumainen kosketusnäyttö ja Easy Link -multimedia ovat edeltäjäänsä helppokäyttöisemmät.

Juha Peltonen

Mukavuuspainotteisten etuistuimien sivuttaistuki on tyydyttävä.

Mukavuuspainotteisten etuistuimien sivuttaistuki on tyydyttävä.

Juha Peltonen

Takaistuimella alkaa tulla pitkäjalkaisilla ahdasta, jos etuistuimet säädetään liian taakse.

Takaistuimella alkaa tulla pitkäjalkaisilla ahdasta, jos etuistuimet säädetään liian taakse.

Juha Peltonen

Ter­mi­nä X-Tro­ni­cin tun­nis­te­taan myös kon­ser­ni­kump­pa­ni Nis­sa­nin puo­lel­ta. Se­hän ei tar­koi­ta ne­li­ve­toa, vaan por­taa­ton­ta au­to­maat­ti­vaih­teis­toa, joka on Re­nault Cli­os­sa omim­mil­laan edet­tä­es­sä lii­ken­ne­va­lois­ta toi­seen kau­pun­ki­a­jos­sa.

X-Tro­ni­cia ei saa pie­nim­män, va­paas­ti hen­git­tä­vään moot­to­rin yh­tey­teen, mut­ta TCe 90 -tur­bo­ko­neen kyl­keen kyl­lä. Vaik­ka Re­nault Clio on suo­ri­tu­sar­voil­taan hy­vin pe­rus­ta­soi­nen, por­taa­ton CVT-laa­tik­ko saa au­ton tun­tu­maan no­pe­am­mal­ta.

Kun kaa­su­pol­jin­ta pai­ne­taan nor­mi­a­jos­sa ke­vy­es­ti, CVT toi­mii täy­sin por­taat­to­mas­ti. Vas­taa­vas­ti voi­mak­kaal­la kaa­sun käy­töl­lä ak­ti­voi­tuu D-Step-toi­min­to, joka mat­kii ta­val­laan pe­rin­teis­tä ma­nu­aa­li­vaih­teis­ton py­kä­lien vaih­to­tun­tu­maa, mil­lä py­ri­tään miel­lyt­tä­mään myös nii­tä, jot­ka ei­vät ole tot­tu­neet por­taat­to­maan CVT-laa­tik­koon.

Bo­nuk­se­na on pe­rin­tei­sis­tä au­to­maat­ti­laa­ti­kois­ta tut­tu L- eli Low-asen­to, joka on tar­koi­tet­tu te­hos­ta­maan moot­to­ri­jar­ru­tus­ta jyr­kis­sä ala­mäis­sä tai sit­ten käy­tet­tä­väk­si pa­hois­sa ylä­mäis­sä.

Näyt­tö li­sä­va­rus­tee­na

Cli­os­sa kan­nat­taa äk­ki­sel­tään pää­tyä edul­li­sem­man Zen-va­rus­te­ta­son si­jaan pa­rem­paan In­tens-ta­soon, kos­ka ero­tuk­sel­le saa­daan ka­tet­ta: ul­koi­ses­ti hyö­dy­tään 16-tuu­mai­sis­ta ke­vyt­me­tal­li­van­teis­ta ja vä­häi­sem­pä­nä seik­ka­na si­vuik­ku­noi­den kro­mi­ke­hyk­sis­tä, mut­ta mat­kus­ta­mos­sa eroa on si­tä­kin run­saam­min.

7-tuu­mai­nen di­gi­taa­li­nen mit­ta­ris­to, läm­mi­tet­tä­vä nah­ka­ke­häi­nen oh­jaus­pyö­rä, tun­nel­ma­va­lais­tus ja au­to­maat­ti-il­mas­toin­ti täy­den­tä­vät ku­vi­on yh­des­sä säh­köi­ses­ti tait­tu­vien ul­ko­pei­lien ja au­to­maat­tis­ten la­sin­pyyh­ki­mien kans­sa.

Kor­ke­a­tek­ni­sen 7-tuu­mai­sen di­gi­mit­ta­ris­ton yh­tey­des­sä ovat myös mi­ni­mit­tai­set he­vos­voi­ma- ja vään­tö­mo­ment­ti­lu­ke­mat. Ne saa­daan palk­ki­näy­töl­le kul­jet­ta­jan eteen no­peus­mit­ta­rin yh­tey­teen, mut­ta ne on eh­kä enem­män­kin tar­koi­tet­tu viih­dyt­tä­väk­si yk­si­tyis­koh­dak­si kuin ai­dos­ti käy­tän­nöl­li­sik­si.

Suurimmasta tavaratilasta ei valitettavasti saa tasapohjaista.

Suurimmasta tavaratilasta ei valitettavasti saa tasapohjaista.

Juha Peltonen

Tes­tiyk­si­lön li­sä­va­rus­tei­nen Ea­sy Link -jär­jes­tel­mä on ke­hit­ty­neem­pi ja näyt­tö­kool­taan isom­pi ver­rat­tu­na R-Link 2 -jär­jes­tel­mään. Ea­sy Lin­kin suu­reh­ko 9,3-tuu­mai­nen kos­ke­tus­näyt­tö miel­lyt­tää vä­ri­maa­il­mal­taan, ja ruu­tu on sekä isom­pi et­tä ny­ky­ai­kai­sem­pi kuin R-Link 2:n 7-tuu­mai­nen.

Käyt­tö­o­mi­nai­suuk­sil­taan Ea­sy Link on var­sin loo­gi­nen. Na­vi­goin­ti­lait­teen oh­jel­moin­ti su­juu suo­ra­vii­vai­ses­ti, ja sen reit­ti­o­pas­tus on sel­ke­ää. Isom­mis­sa ris­teyk­sis­sä na­vi­gaat­to­ri ja­kaa ruu­dul­le pois­tu­mis­ram­pin ku­vak­keen var­si­nai­sen reit­ti­näy­tön ylä­puo­lel­le sil­loin, kun ruu­dul­la on ko­ko­näyt­tö­ti­la.

Asi­al­li­set ti­lat

Si­sään kul­ke­mis­ta hel­pot­taa olen­nai­ses­ti tas­kus­sa pi­det­tä­vä äly­a­vain­kort­ti. Clion osa­nah­ka­ver­hoil­lut etuis­tui­met ovat mat­ka­mu­ka­vat, mut­ta ei­vät mil­lään muo­toa yli­peh­me­ät. Penk­kien tyy­dyt­tä­vä si­vut­tais­tu­ki so­pii pa­rem­min kau­pun­kiin kuin maan­tie­a­joon.

Ta­kais­tui­mel­la pit­kä­jal­kai­sil­la mat­kus­ta­jil­la al­kaa jo muo­dos­tua hiu­kan ah­das­ta, mut­ta on­nek­si etu­sel­kä­no­jien ko­ver­ruk­set hel­pot­ta­vat ti­lan­net­ta.

Re­nault Clio X-Tro­ni­cis­sa ei ole jä­rin mon­ta mii­nus­ta, mut­ta ta­ka­sel­kä­no­jat alas tai­tet­tui­na ei va­li­tet­ta­vas­ti muo­dos­tu ta­sa­pin­taa. Mo­ni­käyt­tö­au­tos­sa jää­vä por­ras har­mit­taa, mut­ta 317-lit­rai­nen pe­rus­ta­va­ra­ti­la on joka ta­pauk­ses­sa syvä. Kaik­ki­aan ta­va­ra­ti­laa saa­daan 1 069 lit­raa.

Mo­ni­puo­li­sis­ta tur­va­jär­jes­tel­mis­tä mai­nit­ta­koon au­to­maat­ti­nen hä­tä­jar­ru­tus, kais­ta-avus­tin, lii­ken­ne­merk­kien tun­nis­tus sekä kat­ve­a­lu­e­va­roi­tin eli kuol­leen kul­man tun­nis­tus.

Kierrosherkkä 1,0-litrainen turbomoottori sopii parahiksi CVT-laatikon yhteyteen.

Kierrosherkkä 1,0-litrainen turbomoottori sopii parahiksi CVT-laatikon yhteyteen.

Juha Peltonen

Juha Pel­to­nen

Re­nault Clio TCe 90 X-Tro­nic A. In­tens

Moot­to­ri

R3, tur­bo, 999 cm3, 67 kW (91 hv)/5000 r/min, 142 Nm/2000–3750 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 12,4 s, huip­pu­no­peus 175 km/h

Ku­lu­tus

5,7 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

130 g/km

Voi­man­siir­to

A (CVT), etu­ve­to

Mi­tat

p. 4050, l. 1798, k. 1440 mm, ak­se­li­vä­li 2583 mm, maa­va­ra 135 mm, oma­mas­sa 1201 kg, kan­ta­vuus 499 kg, ve­to­mas­sa 900/600 kg, ta­va­ra­ti­la 317–1069 l, tank­ki 42 l

Hin­ta

21 390 eu­roa, ko­eau­to 21 449 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Aznom

Dramaattinen yllätyskäänne poltto­moot­to­ri­kiis­tassa: Lex Perkins kumosi lopullisesti EU:n vuodesta 2035 ajaman poltto­moot­to­ri­au­tojen myyntikiellon

Auto Bild.Uutiset
1.4.2023
Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Aznom

Dramaattinen yllätyskäänne poltto­moot­to­ri­kiis­tassa: Lex Perkins kumosi lopullisesti EU:n vuodesta 2035 ajaman poltto­moot­to­ri­au­tojen myyntikiellon

Auto Bild.Uutiset
1.4.2023
Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Auto Bild.Uutiset
19.2.2023
Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Auto Bild.Uutiset
19.2.2023
Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford

Ford: Julkisti Transit Custom ja Tourneo Custom -mallien hinnat Suomessa

Auto Bild.Uutiset
31.1.2023
Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford

Ford: Julkisti Transit Custom ja Tourneo Custom -mallien hinnat Suomessa

Auto Bild.Uutiset
31.1.2023

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Opel Kadett C: Uskoisitko, että se täytti jo 50 vuotta...?

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild 12/2023 on kaupoissa

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

Koeajossa Fiat 500 3+1: Lisäovellinen

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Koeajossa Dacia Sandero TCe 90 A Comfort: Pirteä perusauto

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Trianglelta uusi kaiutinjalka 

Hifimaailma

Pro-Ject EVO- ja EVO Premium -äänivarret 

Hifimaailma

Vintagehenkinen Yamaha 

Hifimaailma

Klassik­ko­le­vy­soitin Musical Fidelityltä

Koti ja keittiö

ByPiasin Pia Erlundilla on pala Mallorcaa Suomen Rivieralla – Hangossa

Koti ja keittiö

Upea syksy ­– satoa & tunnelmaa -lehti on ilmestynyt!

Hifimaailma

Luxman PD-191A 

Hifimaailma

Lumin D3 Network Music Player

Hifimaailma


Wharfedalin uusi premium-tason lattiakaiutin

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Opel Kadett C: Uskoisitko, että se täytti jo 50 vuotta...?

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild 12/2023 on kaupoissa

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Trianglelta uusi kaiutinjalka 

Hifimaailma

Pro-Ject EVO- ja EVO Premium -äänivarret 

Hifimaailma

Vintagehenkinen Yamaha 

Hifimaailma

Klassik­ko­le­vy­soitin Musical Fidelityltä

Koti ja keittiö

ByPiasin Pia Erlundilla on pala Mallorcaa Suomen Rivieralla – Hangossa

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina – vinkkejä auton rahoitukseen

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Viidennen sukupolven Renault Clio: Tarkempi ohjaustuntuma ja paremmat pintamateriaalit

astaralle Nissanin maahantuonti Puolassa

Renault Scenic E-Tech electric: Luotiin täysin uusiksi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Volkswagen ID.7: Täyssähköautolle luvataan jopa 617 km toimintamatkaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Volkswagen Touareg uudistui: Suomessa myyntiin kaksi ladattavaa hybridiversiota

Volkswagen Passat Variant: Uudessa sukupolvessa kaksi ladattavaa hybridiä

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Tekoäly: Onko automyyjän ammatti kuoleva ala?

Korealainen SsangYong muutti nimekseen KGM: Mallistossa on jatkossa ainoastaan sähköautoja

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina – vinkkejä auton rahoitukseen

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Viidennen sukupolven Renault Clio: Tarkempi ohjaustuntuma ja paremmat pintamateriaalit

astaralle Nissanin maahantuonti Puolassa

Renault Scenic E-Tech electric: Luotiin täysin uusiksi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Volkswagen ID.7: Täyssähköautolle luvataan jopa 617 km toimintamatkaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Volkswagen Touareg uudistui: Suomessa myyntiin kaksi ladattavaa hybridiversiota

Volkswagen Passat Variant: Uudessa sukupolvessa kaksi ladattavaa hybridiä

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Tekoäly: Onko automyyjän ammatti kuoleva ala?

Korealainen SsangYong muutti nimekseen KGM: Mallistossa on jatkossa ainoastaan sähköautoja

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2