Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Konepellissä ”kulmakarvoina” olevat huomiovalot kruunaavat täyssähköisen Fiat 500e:n hauskan ulkonäön.

Konepellissä ”kulmakarvoina” olevat huomiovalot kruunaavat täyssähköisen Fiat 500e:n hauskan ulkonäön.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 500 La Prima HB 118 hv 42 kWh: Ilman käyntimurinaa

Fiat tarjoaa massasta erottuvaa sähköautoa etsivälle vahvan vaihtoehdon pienen 500-mallin muodossa.

Auto Bild.Koeajot
9.4.2023

Fi­a­tin mal­li­ni­mi­po­li­tiik­ka häm­mäs­tyt­tää, sil­lä tar­jol­la on sekä 500-mal­le­ja et­tä ”Uu­si 500” -mal­le­ja.

Kyse on kyl­lä eri mal­leis­ta, mut­ta kos­ka ”Uu­si 500” on täys­säh­kö­au­to, is­ke­väm­pi mal­li­ni­mi oli­si ol­lut joil­la­kin mark­ki­noil­la – ja myös täs­sä ju­tus­sa – käy­tet­tä­vä 500e.

Fi­a­tin lo­goa on tur­ha et­siä säh­kö-500:n keu­las­ta, mut­ta au­ton käyt­tö­voi­ma nä­kyy ta­ka­luu­kun lo­gos­sa tyy­li­tel­ty­nä e-kir­jai­me­na.

Täysin uuden 500:n saa kovalla katolla 3- ja 3+1-ovisena sekä kangaskattoisena Cabriona. Tarjolla on myös yksi mattaväri.

Täysin uuden 500:n saa kovalla katolla 3- ja 3+1-ovisena sekä kangaskattoisena Cabriona. Tarjolla on myös yksi mattaväri.

Juha Peltonen

Hyväntuulisen näköinen Fiat 500e on tilavampi kuin mitä auton pituus antaa olettaa.

Hyväntuulisen näköinen Fiat 500e on tilavampi kuin mitä auton pituus antaa olettaa.

Juha Peltonen

Van­hem­paan Fiat 500:een näh­den 500e:ssä on hiu­kan pi­dem­pi ak­se­li­vä­li, ja säh­kö­au­to on myös muu­ta­man sen­tin polt­to­moot­to­ri­mal­lia pi­dem­pi. Pyö­re­ät ajo­va­lot ovat toki edel­leen ku­vi­ois­sa.

Säh­kö­mal­lin kak­si­puo­lai­sen oh­jaus­pyö­rän myö­tä kun­ni­oi­te­taan 1957-mal­lis­ta en­sim­mäis­tä, kaap­pa­ri­o­vis­ta 500-mal­lia.

Yh­del­lä pol­ki­mel­la

Ai­van en­sim­mäi­se­nä 500-säh­kö­au­tos­sa kiin­nit­tyy huo­mio säh­kö­moot­to­ri­käy­tön tuot­ta­maan al­hai­seen me­lu­ta­soon – var­sin­kin, kun aja­tuk­sis­sa ovat sekä 1960-lu­vun 500-mal­lien 2-sy­lin­te­ris­ten pö­ri­nät et­tä 2010-lu­vun ki­re­ä­sä­vyi­set 2-sy­lin­te­ri­set ben­sii­ni­tur­bot.

Ero säh­köi­seen on hät­käh­dyt­tä­vä – mut­ta on kak­si­piip­pui­nen jut­tu, nau­tin­ko hil­jai­suu­des­ta vai on­ko käyn­ti­ää­nien luo­mas­ta 500-omi­nais­tun­nel­mas­ta ”ka­don­nut” jo­ta­kin.

Fiat 500e La Primassa on harvinaisen näyttävät vanteet.

Fiat 500e La Primassa on harvinaisen näyttävät vanteet.

Juha Peltonen

Pieni erikoisuus: sähkö-500:n sähköiset ovilukot avataan sähköpainikkeista...

Pieni erikoisuus: sähkö-500:n sähköiset ovilukot avataan sähköpainikkeista...

Juha Peltonen

...mutta ovessa on varuiksi myös perinteinen aukaisukahva.

...mutta ovessa on varuiksi myös perinteinen aukaisukahva.

Juha Peltonen

Aikoinaan ei olisi ikinä arvannut löytävänsä Mopar-logoa pikku-Fiatin sivulasista!

Aikoinaan ei olisi ikinä arvannut löytävänsä Mopar-logoa pikku-Fiatin sivulasista!

Juha Peltonen

Kojelauta on onnistunut yhdistelmä nostalgista 500-henkeä ja digiaikaa.

Kojelauta on onnistunut yhdistelmä nostalgista 500-henkeä ja digiaikaa.

Juha Peltonen

Selkeästi luettava digitaalisen mittariston muoto sopii auton tyyliin. Latauksen aikahaarukka kerrotaan selvästi, samoin lataustilan tarjoama ajomatka.

Selkeästi luettava digitaalisen mittariston muoto sopii auton tyyliin. Latauksen aikahaarukka kerrotaan selvästi, samoin lataustilan tarjoama ajomatka.

Juha Peltonen

Kiih­ty­vyy­del­tään säh­kö-500 tun­tuu käy­tän­nös­sä no­pe­am­mal­ta, kuin mitä jo si­nän­sä hy­vät suo­ri­tu­sar­vot an­ta­vat olet­taa, sil­lä lii­ken­ne­va­lois­sa täys­kiih­dy­tyk­ses­sä useim­mat jää­vät pö­ly­pil­veen. Ajo­suun­ta sekä N- ja P-asen­not kyt­ke­tään ko­je­lau­das­sa ole­vis­ta na­peis­ta.

Kes­ki­kon­so­lin rul­la­kyt­ki­men al­ta löy­ty­vät Nor­maa­li-ajo­ti­lan li­säk­si ajo­ti­lat Ran­ge ja Sher­pa. Ne mo­lem­mat mah­dol­lis­ta­vat aja­mi­sen pel­käs­tään kaa­su­pol­ki­mel­la, sil­lä te­hos­tet­tu jar­ru­tu­se­ner­gi­an tal­tee­not­to jar­rut­taa au­ton py­säh­dyk­siin as­ti, ja mä­ki­läh­tö­a­vus­tin kyt­key­tyy au­to­maat­ti­ses­ti pääl­le au­ton py­säh­dyt­tyä.

Sher­pa on eco-ajo­ti­la, joka muun mu­as­sa kyt­kee il­mas­toin­nin pois pääl­tä ja ra­joit­taa ajo­no­peu­den 80 km/h:iin.

Ko­va­sä­vyi­nen jou­si­tus te­kee Fiat 500e:stä ajol­taan py­kä­lää isom­man tun­tui­sen. Alus­ta tun­tuu va­kaal­ta maan­tie­a­jos­sa, mitä 1 395 ki­lon oma­mas­sa on omi­aan te­hos­ta­maan.

Nu­pu­ki­vel­lä ja kuop­pai­sel­la tiel­lä ly­hyt ak­se­li­vä­li ja alus­tan ko­vuus tu­le­vat kui­ten­kin sel­väs­ti esiin. La Prima -va­rus­te­ver­si­on täys­le­di­a­jo­va­lot vai­kut­ta­vat te­hok­kail­ta.

Laa­duk­kaat pin­ta­ma­te­ri­aa­lit

La Pri­man oh­jaa­mon il­ma­pii­ri on näin pie­nek­si au­tok­si pik­ku­y­lel­li­nen. Mat­kus­ta­mos­sa käy­te­tään run­saas­ti kier­rä­tys­ma­te­ri­aa­le­ja. Ovis­sa on var­sin ai­nut­laa­tui­ses­ti sekä kä­te­vät si­sä­puo­li­set säh­köi­set avaus­pai­nik­keet et­tä nii­den li­säk­si – ikään kuin li­sä­tur­va­na – me­kaa­ni­set avaus­kah­vat niil­le, jot­ka ovat tot­tu­neet pa­rem­min­kin pe­rin­tei­siin avaus­kah­voi­hin.

Help­po­lu­kui­nen di­gi­mit­ta­ris­to vai­kut­taa saa­neen teks­ti­tyk­sen si­säl­töön eväi­tä Yh­dys­val­lois­ta ei­kä Ita­li­as­ta. Sen näy­töl­tä on miel­lyt­tä­vä seu­rail­la va­raus­ti­laa pro­sent­tei­na.

10,25-tuumainen näyttö yllättää mitoillaan, koska sellaiseen ei keskimäärin ole totuttu näin kompaktissa autossa: näyttö on kuin ison luokan sedaneista!

10,25-tuumainen näyttö yllättää mitoillaan, koska sellaiseen ei keskimäärin ole totuttu näin kompaktissa autossa: näyttö on kuin ison luokan sedaneista!

Juha Peltonen

Ajosuunnan valinta tehdään nappipainikkeilla. Kaappariovinen 2-sylinterinen Fiat 500 lanseerattiin vuonna 1957 manuaalivaihteisena. Ajosuunnan vaihtopainikkeet tuovat mieleen 1950-luvun lopun monet amerikkalaiset momentinmuuntimella varustettujen siipijenkkien nappiautomaatit...

Ajosuunnan valinta tehdään nappipainikkeilla. Kaappariovinen 2-sylinterinen Fiat 500 lanseerattiin vuonna 1957 manuaalivaihteisena. Ajosuunnan vaihtopainikkeet tuovat mieleen 1950-luvun lopun monet amerikkalaiset momentinmuuntimella varustettujen siipijenkkien nappiautomaatit...

Juha Peltonen

Juha Peltonen

Auton kokoon nähden mojovan mittaiset etuistuimet antavat riittävän sivuttaistuen. La Primassa on nahkaverhoilu.

Auton kokoon nähden mojovan mittaiset etuistuimet antavat riittävän sivuttaistuen. La Primassa on nahkaverhoilu.

JUha Peltonen

Takaistuin näyttää ahtaalta, mutta takana on uskomattomasti tilaa, jos edessä oleva istuin ei ole aivan takana.

Takaistuin näyttää ahtaalta, mutta takana on uskomattomasti tilaa, jos edessä oleva istuin ei ole aivan takana.

Juha Peltonen

Tavaratila on auton koon mukainen, eivätkä takanojat kaadu aivan ala-asentoon.

Tavaratila on auton koon mukainen, eivätkä takanojat kaadu aivan ala-asentoon.

Juha Peltonen

Ko­ti­la­taus su­juu juo­he­as­ti, ja täys­la­tauk­sel­la saa­tiin 263 ki­lo­met­rin toi­min­ta­mat­kan. Mit­ta­ris­to ker­too sel­väs­ti la­tauk­sen ai­ka­haa­ru­kan, ja la­tauk­sen alet­tua ai­ka tar­ken­tuu.

10,25-tuu­mai­nen näyt­tö yl­lät­tää mi­toil­laan, kos­ka sel­lai­seen ei kes­ki­mää­rin ole to­tut­tu näin kom­pak­tis­sa au­tos­sa: näyt­tö on kuin ison luo­kan se­da­neis­ta!

Kai­kis­sa 500-mal­leis­sa ei ole ra­di­o­ta, mut­ta La Pri­mas­sa on help­po­käyt­töi­nen ja ää­nen­tois­tol­taan miel­lyt­tä­vä ra­dio.

UCon­nect-mul­ti­me­dia on täy­sin uu­si. Tom­Tom-na­vi­goin­ti­lait­teen oh­jel­moin­ti su­juu hel­pos­ti, ja opas­tus on eng­lan­nin­kie­li­se­nä luon­te­van sel­ke­ää. Lii­ken­ne­merk­kien tun­nis­tus­jär­jes­tel­mä ky­syy ra­joi­tuk­sen vaih­tu­es­sa, pu­do­te­taan­ko no­peut­ta au­to­maat­ti­ses­ti.

Mu­ka­vas­ti ti­laa

Etuis­tui­met ovat näin kom­pak­tiin au­toon odot­ta­mat­to­man kook­kaat. Ne tar­jo­a­vat koh­tuul­li­sen hy­vän si­vut­tais­tu­en, ja nii­den ko­vuu­sas­te so­pii ryh­dik­kää­nä erit­täin hy­vin myös pi­dem­mäl­le ajo­mat­kal­le. Tur­va­vöi­tä jou­du­taan kui­ten­kin hie­man ku­rot­te­le­maan.

Ta­kais­tuin ei ole lain­kaan niin ah­das kuin voi­si ou­nas­tel­la. Siir­ty­mi­nen taak­se vaa­tii pit­kä­jal­kai­sel­ta mat­kus­ta­jal­ta hie­man kär­si­väl­li­syyt­tä, mut­ta kun taak­se on pääs­syt köm­pi­mään, siel­lä on tar­kal­la etuis­tuin­ten sää­te­lyl­lä ai­kui­sel­le­kin riit­tä­väs­ti ti­laa.

Fiat 500:ssä on isom­pi ta­va­ra­ti­la, kuin mitä näin kom­pak­til­ta au­tol­ta odot­tai­si. Vaik­ka kon­tin ti­la­vuus on vain 185 lit­raa, niin ti­laa jär­jes­tyy ihan käyt­tö­kel­poi­ses­ti. Ta­ka­sel­kä­no­jat ei­vät kui­ten­kaan tai­tu ai­van ala-asen­toon.

Etuvetoisen Fiat 500:n sähkömoottori sijaitsee keulassa. Sisäinen laturin teho on 11 kilowattia.

Etuvetoisen Fiat 500:n sähkömoottori sijaitsee keulassa. Sisäinen laturin teho on 11 kilowattia.

Juha Peltonen

Juha Pel­to­nen

Fiat 500 La Prima HB 118 hv 42 kWh

Säh­kö­moot­to­ri

87 kW (118 hv), 220 Nm

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 9,0 s, huip­pu­no­peus 150 km/h

Ku­lu­tus

14,8 kWh/100 km, säh­kö

CO2-pääs­töt

0 g/km

Ajo­ak­ku

li­tiu­mi­o­ni 42/37,3 kWh (brut­to/net­to)

Toi­min­ta­mat­ka

303 km

La­tau­sai­ka

6 h (suko-la­taus)

Voi­man­siir­to

A1, etu­ve­to

Mi­tat

p. 3632, l. 1683, k. 1527 mm, ak­se­li­vä­li 2322 mm, oma­mas­sa 1395 kg, ve­to­mas­sa 0 kg, ta­va­ra­ti­la 185 l

Hin­ta

37 990 eu­roa, ko­eau­to 38 880 eu­roa (2021)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Aznom

Dramaattinen yllätyskäänne poltto­moot­to­ri­kiis­tassa: Lex Perkins kumosi lopullisesti EU:n vuodesta 2035 ajaman poltto­moot­to­ri­au­tojen myyntikiellon

Auto Bild.Uutiset
1.4.2023
Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Lex Perkinsin katsotaan poistavan tehokkaasti pitkän matkan autonkäyttäjien tankkaus-/latausongelmat, sekä esimerkiksi taksarien käyttöhuolet, näiden tyhjäkäyttäessä autoa kovilla pakkasilla. (Kuvituskuva)

Aznom

Dramaattinen yllätyskäänne poltto­moot­to­ri­kiis­tassa: Lex Perkins kumosi lopullisesti EU:n vuodesta 2035 ajaman poltto­moot­to­ri­au­tojen myyntikiellon

Auto Bild.Uutiset
1.4.2023
Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Auto Bild.Uutiset
19.2.2023
Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Auto Bild.Uutiset
19.2.2023
Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford

Ford: Julkisti Transit Custom ja Tourneo Custom -mallien hinnat Suomessa

Auto Bild.Uutiset
31.1.2023
Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford Transit Custom on saatavana etu- ja takavetoisena joko manuaali- tai automaattivaihteistolla. Mallistoon kuuluu nyt myös odotettu AWD-neliveto, joka on aina automaattivaihteinen.

Ford

Ford: Julkisti Transit Custom ja Tourneo Custom -mallien hinnat Suomessa

Auto Bild.Uutiset
31.1.2023

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Opel Kadett C: Uskoisitko, että se täytti jo 50 vuotta...?

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild 12/2023 on kaupoissa

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

Koeajossa Fiat 500 3+1: Lisäovellinen

Koeajossa Renault Clio TCe 90 X-Tronic A Intens: Pikkuylellisesti variaattorilla

Koeajossa BMW iX3 Charged Plus: Sähköinen välimalli

Koeajossa Mercedes-Benz C 200 4Matic A Business AMG: Moderni mittapuu

Koeajossa Dacia Sandero TCe 90 A Comfort: Pirteä perusauto

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Brystonilta moderni esivahvistin 

Hifimaailma

Denonilta uusi suoravetosoitin

Hifimaailma

Pro-Jectilta levysoitin wifillä 

Hifimaailma

Paranneltu klassikko

Hifimaailma

Klassik­ko­le­vy­soitin Musical Fidelityltä

Hifimaailma

Yamahalta uusia laitteita 

Koti ja keittiö

Uuteen taloon haettiin ja onnistuttiin luomaan perinteisen rintamiestalon kodikkuutta

Hifimaailma

Bowers & Wilkins Px7 S2e  

Hifimaailma

NEO iDSD:n toinen sukupolvi  

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Opel Kadett C: Uskoisitko, että se täytti jo 50 vuotta...?

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild 12/2023 on kaupoissa

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Koeajossa Volvo V90 Cross Country: Pitkille taipaleille

Koeajossa Dacia Jogger TCe 110 Extreme 7P: Iso perheen perusauto

Ensikoeajossa Ford Mustang Mach I: Äänivallia kiusaamassa

Koeajossa Jaguar E-Pace P300e Plug-in Hybrid R-Dynamic S: Kissaperheen moniosaaja

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Brystonilta moderni esivahvistin 

Hifimaailma

Denonilta uusi suoravetosoitin

Hifimaailma

Pro-Jectilta levysoitin wifillä 

Hifimaailma

Paranneltu klassikko

Hifimaailma

Klassik­ko­le­vy­soitin Musical Fidelityltä

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina – vinkkejä auton rahoitukseen

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Viidennen sukupolven Renault Clio: Tarkempi ohjaustuntuma ja paremmat pintamateriaalit

astaralle Nissanin maahantuonti Puolassa

Renault Scenic E-Tech electric: Luotiin täysin uusiksi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Volkswagen ID.7: Täyssähköautolle luvataan jopa 617 km toimintamatkaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Volkswagen Touareg uudistui: Suomessa myyntiin kaksi ladattavaa hybridiversiota

Volkswagen Passat Variant: Uudessa sukupolvessa kaksi ladattavaa hybridiä

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Tekoäly: Onko automyyjän ammatti kuoleva ala?

Korealainen SsangYong muutti nimekseen KGM: Mallistossa on jatkossa ainoastaan sähköautoja

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Premium-metalliväri on testiyksilössä hätkähdyttävän syväefektinen Fantastic Red.

Juha Peltonen

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina – vinkkejä auton rahoitukseen

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bentley Batur: Kehitysohjelma on valmis

Tällainen oli sähköisen liikenteen alkutaival Suomessa – astara Finlandin tekninen kouluttaja Rami Vähävirta on nähnyt autoilun sähköistymisen

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Citroën ë-C4: Uudistettu mallisto saa uuden voimalinjan sekä enemmän toimintamatkaa – samalla hinnat pysyvät ennallaan

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Viidennen sukupolven Renault Clio: Tarkempi ohjaustuntuma ja paremmat pintamateriaalit

astaralle Nissanin maahantuonti Puolassa

Renault Scenic E-Tech electric: Luotiin täysin uusiksi

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Ford Focus ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid 155 hv A7: ”Kadunmiehen RS”

Auto Bild Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten huomioiminen on haastavaa

Volkswagen ID.7: Täyssähköautolle luvataan jopa 617 km toimintamatkaa

Waulis: Mullistava suomalainen moottorikeksintö

Toyotan akkuteknologia: Tulossa kolme uutta nestemäiseen elektrolyyttiin perustuvaa akkua

Volkswagen Touareg uudistui: Suomessa myyntiin kaksi ladattavaa hybridiversiota

Volkswagen Passat Variant: Uudessa sukupolvessa kaksi ladattavaa hybridiä

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Black Edition: Pistokeladattava erikoisversio saapui Suomeen

Tekoäly: Onko automyyjän ammatti kuoleva ala?

Korealainen SsangYong muutti nimekseen KGM: Mallistossa on jatkossa ainoastaan sähköautoja

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2