Koeajot

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!

Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Auto Bild.Koeajot
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i GR Sport Premiere Edition: Onnistunut kokonaisuus

Nelivetoisen täyshybridin alusta on täsmälleen niin jämpti kuin GR Sportissa kuuluukin olla. Kyseessä on erinomainen ajajan auto.
Auto Bild.Koeajot
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi Colt 1.6 HEV Instyle AT: Ajotalous edellä

Mit­su­bis­hi Col­tin 1.6 HEV -täys­hyb­ri­dil­lä sel­vit­tiin ko­ea­jon ai­ka­na vai­vat­to­mas­ti jopa kes­ki­ku­lu­tuk­sel­la 4,4 l/100 km, kun mal­lin nor­mi­mi­tat­tu kes­ki­ku­lu­tus on 4,2 lit­ran luok­kaa.
Auto Bild.Koeajot
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön

Mercedes-Benzin uuden E-sarjan farmariversio tarjoaa ominaisuuksia monenlaisiin tarkoituksiin. Auto on ollut tuttu näky niin taksitolpilla kuin myös muissa ammat­ti­teh­tä­vissä.
Auto Bild.Koeajot
Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!

Uutta Astra-farmaria on odotettu Suomessa kuin konsanaan suuren kurpitsan nousua kukkapenkistä. Aluksi farkun saa pisto­ke­la­dat­tavana hybridinä.
Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Mitä enem­män Wrang­ler Sa­ha­raa tut­kii, sitä enem­män sii­tä löy­tää haus­ko­ja ja käy­tän­nöl­li­siä yk­si­tyis­koh­tia, ku­ten ovien ul­ko­puo­li­set sa­ra­nat sekä ko­ko­naan ir­ro­tet­ta­van hard­top-ka­ton, joka to­sin vaa­ti­si torx-avai­men, räi­kän ja nel­jä rius­kaa me­ri­jal­ka­vä­en so­ti­las­ta nos­to­a­vuk­si.
Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Mitä enem­män Wrang­ler Sa­ha­raa tut­kii, sitä enem­män sii­tä löy­tää haus­ko­ja ja käy­tän­nöl­li­siä yk­si­tyis­koh­tia, ku­ten ovien ul­ko­puo­li­set sa­ra­nat sekä ko­ko­naan ir­ro­tet­ta­van hard­top-ka­ton, joka to­sin vaa­ti­si torx-avai­men, räi­kän ja nel­jä rius­kaa me­ri­jal­ka­vä­en so­ti­las­ta nos­to­a­vuk­si.
Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Täyssähköinen BMW i7 on baije­ri­lais­val­mis­tajan tarjokas korkean tason edustukseen, ja tässä BMW on onnistunut tyylikkäästi. Suuri ja näyttävä auto pitää sisällään uusia teknologisia ominaisuuksia.
Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Täyssähköinen BMW i7 on baije­ri­lais­val­mis­tajan tarjokas korkean tason edustukseen, ja tässä BMW on onnistunut tyylikkäästi. Suuri ja näyttävä auto pitää sisällään uusia teknologisia ominaisuuksia.
Auto Bild.Koeajot
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Kuu­den­nen su­ku­pol­ven Es­pa­ce ra­ken­tuu sa­mal­le alus­ta-ark­ki­teh­tuu­ril­le kuin Re­nault Aust­ral, joka on Re­naul­tin luo­kit­te­lus­sa C-seg­men­tin SUV.
Auto Bild.Koeajot
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Kuu­den­nen su­ku­pol­ven Es­pa­ce ra­ken­tuu sa­mal­le alus­ta-ark­ki­teh­tuu­ril­le kuin Re­nault Aust­ral, joka on Re­naul­tin luo­kit­te­lus­sa C-seg­men­tin SUV.
Auto Bild.Koeajot
Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.7 Pro Business Max: Tyylikäs sedan

VW ID.7 vastaa Volkswagenin sähkö­au­to­mal­liston nykyisenä lippulaivana hyvin huutoonsa. Tyylikäs ja laadukas takavetoinen sedan yltää parhaimmillaan liki 600 kilometrin toimintamatkaan.
Auto Bild.Koeajot
Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.7 Pro Business Max: Tyylikäs sedan

VW ID.7 vastaa Volkswagenin sähkö­au­to­mal­liston nykyisenä lippulaivana hyvin huutoonsa. Tyylikäs ja laadukas takavetoinen sedan yltää parhaimmillaan liki 600 kilometrin toimintamatkaan.
Auto Bild.Koeajot
Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-C4 Full Electric 156 Shine 54 kWh A: Matkamukava

Cit­roën ë-C4:ssä käy­te­tään sa­maa poh­ja­le­vyä kuin Jeep Aven­ge­ris­sa, mut­ta sii­nä on Jee­piä isom­pi – ja sa­mal­la en­tis­tä ener­gi­a­ti­he­äm­pi – 54 ki­lo­wat­ti­tun­nin ajo­ak­ku. En­sim­mäi­sen su­ku­pol­ven Cit­roën ë-C4:ään ver­rat­tu­na toi­min­ta­mat­kan lu­va­taan kas­va­neen noin 17 pro­sent­tia.
Auto Bild.Koeajot
Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-C4 Full Electric 156 Shine 54 kWh A: Matkamukava

Cit­roën ë-C4:ssä käy­te­tään sa­maa poh­ja­le­vyä kuin Jeep Aven­ge­ris­sa, mut­ta sii­nä on Jee­piä isom­pi – ja sa­mal­la en­tis­tä ener­gi­a­ti­he­äm­pi – 54 ki­lo­wat­ti­tun­nin ajo­ak­ku. En­sim­mäi­sen su­ku­pol­ven Cit­roën ë-C4:ään ver­rat­tu­na toi­min­ta­mat­kan lu­va­taan kas­va­neen noin 17 pro­sent­tia.
Auto Bild.Koeajot
Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Avenger Summit 54 kWh 156 hv: Ensimmäinen täyssähköinen Jeep

Kaik­kien ai­ko­jen en­sim­mäi­nen täys­säh­köi­nen Jeep pe­rus­tuu sa­mal­le EMP2-poh­ja­le­vyl­le kuin Cit­roën ë-C4. Se ei ole enää ame­rik­ka­lai­nen oi­ke­as­taan kuin keu­lail­meel­tään, sil­lä tek­ni­ses­ti se pe­rus­tuu 22 sent­tiä pi­dem­pään Peu­ge­ot E-2008:aan.
Auto Bild.Koeajot
Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Avenger Summit 54 kWh 156 hv: Ensimmäinen täyssähköinen Jeep

Kaik­kien ai­ko­jen en­sim­mäi­nen täys­säh­köi­nen Jeep pe­rus­tuu sa­mal­le EMP2-poh­ja­le­vyl­le kuin Cit­roën ë-C4. Se ei ole enää ame­rik­ka­lai­nen oi­ke­as­taan kuin keu­lail­meel­tään, sil­lä tek­ni­ses­ti se pe­rus­tuu 22 sent­tiä pi­dem­pään Peu­ge­ot E-2008:aan.
Auto Bild.Koeajot
Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i5 M60 xDrive Sedan: Edustavaan ajoon

BMW i5 edustaa baije­ri­lais­merkin täyssähköistyvää mallistoa. BMW perustaa mallistonsa yhtäläiselle raken­ne­rat­kai­sulle – on sitten kyseessä poltto­moot­to­ri­malli tai sähköistetty voimalinja.
Auto Bild.Koeajot
Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i5 M60 xDrive Sedan: Edustavaan ajoon

BMW i5 edustaa baije­ri­lais­merkin täyssähköistyvää mallistoa. BMW perustaa mallistonsa yhtäläiselle raken­ne­rat­kai­sulle – on sitten kyseessä poltto­moot­to­ri­malli tai sähköistetty voimalinja.
Auto Bild.Koeajot
Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda ZR-V Hybrid Advance: Nuorekas täydennys

Honda ZR-V -testiyksilö oli varustelluin Advance-versio. Helmi­äis­val­koisen crossoverin Maseratia muistuttava etusäleikkö herätti runsaasti huomiota.
Auto Bild.Koeajot
Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda ZR-V Hybrid Advance: Nuorekas täydennys

Honda ZR-V -testiyksilö oli varustelluin Advance-versio. Helmi­äis­val­koisen crossoverin Maseratia muistuttava etusäleikkö herätti runsaasti huomiota.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 19 »
Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Koeajossa Mitsubishi Eclipse Cross: Räväkkä neliveto

Auto Bild.Koeajot
Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Koeajossa Mitsubishi Eclipse Cross: Räväkkä neliveto

Auto Bild.Koeajot
Toiseen mallisukupolveen siirtynyt Nissan Leaf on edeltäjäänsä näyttävämpi ja suorituskykyisempi.

Toiseen mallisukupolveen siirtynyt Nissan Leaf on edeltäjäänsä näyttävämpi ja suorituskykyisempi.

Koeajossa Nissan Leaf: Edelläkävijän roolissa

Auto Bild.Koeajot
Toiseen mallisukupolveen siirtynyt Nissan Leaf on edeltäjäänsä näyttävämpi ja suorituskykyisempi.

Toiseen mallisukupolveen siirtynyt Nissan Leaf on edeltäjäänsä näyttävämpi ja suorituskykyisempi.

Koeajossa Nissan Leaf: Edelläkävijän roolissa

Auto Bild.Koeajot
Linjakkaan tyylikkäässä Renault Talisman -farkussa on sopivasti kromin loistetta.

Linjakkaan tyylikkäässä Renault Talisman -farkussa on sopivasti kromin loistetta.

Koeajossa Renault Talisman Sport Tourer: Paremmin varusteltua farkkutyyliä

Auto Bild.Koeajot
Linjakkaan tyylikkäässä Renault Talisman -farkussa on sopivasti kromin loistetta.

Linjakkaan tyylikkäässä Renault Talisman -farkussa on sopivasti kromin loistetta.

Koeajossa Renault Talisman Sport Tourer: Paremmin varusteltua farkkutyyliä

Auto Bild.Koeajot
LED-ajovalot ovat lisävaruste, mutta led-huomiovalot ja sumuvalot ovat FR:ssä vakiona. Myös taka-akselistolla olevat levyjarrut kuuluvat FR-varusteluun.

LED-ajovalot ovat lisävaruste, mutta led-huomiovalot ja sumuvalot ovat FR:ssä vakiona. Myös taka-akselistolla olevat levyjarrut kuuluvat FR-varusteluun.

Koeajossa Seat Arona FR: Sähäkkä kompakti katumaasturi

Auto Bild.Koeajot
LED-ajovalot ovat lisävaruste, mutta led-huomiovalot ja sumuvalot ovat FR:ssä vakiona. Myös taka-akselistolla olevat levyjarrut kuuluvat FR-varusteluun.

LED-ajovalot ovat lisävaruste, mutta led-huomiovalot ja sumuvalot ovat FR:ssä vakiona. Myös taka-akselistolla olevat levyjarrut kuuluvat FR-varusteluun.

Koeajossa Seat Arona FR: Sähäkkä kompakti katumaasturi

Auto Bild.Koeajot
Pienimmässä Lexus-mallissa on selkeää sukunäköä merkin suurempiin malleihin. X:n muotoinen etumaski tuo ilmeeseen menevyyttä.

Pienimmässä Lexus-mallissa on selkeää sukunäköä merkin suurempiin malleihin. X:n muotoinen etumaski tuo ilmeeseen menevyyttä.

Koeajossa Lexus CT 200h: Pientä loistokkuutta

Auto Bild.Koeajot
Pienimmässä Lexus-mallissa on selkeää sukunäköä merkin suurempiin malleihin. X:n muotoinen etumaski tuo ilmeeseen menevyyttä.

Pienimmässä Lexus-mallissa on selkeää sukunäköä merkin suurempiin malleihin. X:n muotoinen etumaski tuo ilmeeseen menevyyttä.

Koeajossa Lexus CT 200h: Pientä loistokkuutta

Auto Bild.Koeajot
Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Koeajossa Škoda Kodiaq Scout: Maastohenkinen ja maskuliininen

Auto Bild.Koeajot
Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Koeajossa Škoda Kodiaq Scout: Maastohenkinen ja maskuliininen

Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat kaksoisksenonit ovat kääntyvät. Led-huomiovalot ja ajovalonpesimet kuuluvat GT-Linen hyveisiin. Lisäksi GT-Line-varustelun tunnistaa jäähdyttimen korkeakiiltoisesta säleiköstä.

Tehokkaat kaksoisksenonit ovat kääntyvät. Led-huomiovalot ja ajovalonpesimet kuuluvat GT-Linen hyveisiin. Lisäksi GT-Line-varustelun tunnistaa jäähdyttimen korkeakiiltoisesta säleiköstä.

Koeajossa Kia Sportage 1.6 T-GDI AWD GT-Line DCT A/T: Leuhkat eväät

Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat kaksoisksenonit ovat kääntyvät. Led-huomiovalot ja ajovalonpesimet kuuluvat GT-Linen hyveisiin. Lisäksi GT-Line-varustelun tunnistaa jäähdyttimen korkeakiiltoisesta säleiköstä.

Tehokkaat kaksoisksenonit ovat kääntyvät. Led-huomiovalot ja ajovalonpesimet kuuluvat GT-Linen hyveisiin. Lisäksi GT-Line-varustelun tunnistaa jäähdyttimen korkeakiiltoisesta säleiköstä.

Koeajossa Kia Sportage 1.6 T-GDI AWD GT-Line DCT A/T: Leuhkat eväät

Auto Bild.Koeajot
Sekä Sports Tourerissa että Country Tourerissa käytetään Epsilon II -alustaratkaisua. Country Tourerissa on ajomukavampi alusta kuin Insignian perusfarkussa.

Sekä Sports Tourerissa että Country Tourerissa käytetään Epsilon II -alustaratkaisua. Country Tourerissa on ajomukavampi alusta kuin Insignian perusfarkussa.

Koeajossa Opel Insignia Country Tourer: Maastohenkisempi

Auto Bild.Koeajot
Sekä Sports Tourerissa että Country Tourerissa käytetään Epsilon II -alustaratkaisua. Country Tourerissa on ajomukavampi alusta kuin Insignian perusfarkussa.

Sekä Sports Tourerissa että Country Tourerissa käytetään Epsilon II -alustaratkaisua. Country Tourerissa on ajomukavampi alusta kuin Insignian perusfarkussa.

Koeajossa Opel Insignia Country Tourer: Maastohenkisempi

Auto Bild.Koeajot
Prestige-varusteluun kuuluu 17-tuumaiset kevytmetallivanteet, hopeanharmaat peilinkuoret ja kattokaiteet, etu- ja takapuskurin harmaat alaosat sekä tummennetut takalasit.

Prestige-varusteluun kuuluu 17-tuumaiset kevytmetallivanteet, hopeanharmaat peilinkuoret ja kattokaiteet, etu- ja takapuskurin harmaat alaosat sekä tummennetut takalasit.

Koeajossa Dacia Duster: Selkeä tasonkorotus

Auto Bild.Koeajot
Prestige-varusteluun kuuluu 17-tuumaiset kevytmetallivanteet, hopeanharmaat peilinkuoret ja kattokaiteet, etu- ja takapuskurin harmaat alaosat sekä tummennetut takalasit.

Prestige-varusteluun kuuluu 17-tuumaiset kevytmetallivanteet, hopeanharmaat peilinkuoret ja kattokaiteet, etu- ja takapuskurin harmaat alaosat sekä tummennetut takalasit.

Koeajossa Dacia Duster: Selkeä tasonkorotus

Auto Bild.Koeajot
Asiallista perusnykyaikaista crossover-tyyliä edustava Stonic pomppaa massasta lähinnä tällä koeajoautossa olleella keltaisella värillä. On ovela idea lanseerata auto tällä samalla näyttävällä värillä sekä mainoksissa että lehdistön koeajoautoissa.

Asiallista perusnykyaikaista crossover-tyyliä edustava Stonic pomppaa massasta lähinnä tällä koeajoautossa olleella keltaisella värillä. On ovela idea lanseerata auto tällä samalla näyttävällä värillä sekä mainoksissa että lehdistön koeajoautoissa.

Koeajossa Kia Stonic 1.0 T-GDI ISG EX EcoDynamics: Hyvä vastaus huutoon

Auto Bild.Koeajot
Asiallista perusnykyaikaista crossover-tyyliä edustava Stonic pomppaa massasta lähinnä tällä koeajoautossa olleella keltaisella värillä. On ovela idea lanseerata auto tällä samalla näyttävällä värillä sekä mainoksissa että lehdistön koeajoautoissa.

Asiallista perusnykyaikaista crossover-tyyliä edustava Stonic pomppaa massasta lähinnä tällä koeajoautossa olleella keltaisella värillä. On ovela idea lanseerata auto tällä samalla näyttävällä värillä sekä mainoksissa että lehdistön koeajoautoissa.

Koeajossa Kia Stonic 1.0 T-GDI ISG EX EcoDynamics: Hyvä vastaus huutoon

Auto Bild.Koeajot
BusinessLine-mallit erottaa ulkoa vain ovien alalaitojen kromilistoista.

BusinessLine-mallit erottaa ulkoa vain ovien alalaitojen kromilistoista.

Koeajossa Škoda Superb Combi 4X4: Reilusti sisätilaa

Auto Bild.Koeajot
BusinessLine-mallit erottaa ulkoa vain ovien alalaitojen kromilistoista.

BusinessLine-mallit erottaa ulkoa vain ovien alalaitojen kromilistoista.

Koeajossa Škoda Superb Combi 4X4: Reilusti sisätilaa

Auto Bild.Koeajot
Maavaraa on aitojen maasturien tasoiset 22 senttiä. Edessä lähestymiskulma on hyvä, ja takana jättökulma on loistava. Näin henkilöautomaiseksi kulkupeliksi XV:n maasto-ominaisuudet ovat poikkeuksellisen hyvät.

Maavaraa on aitojen maasturien tasoiset 22 senttiä. Edessä lähestymiskulma on hyvä, ja takana jättökulma on loistava. Näin henkilöautomaiseksi kulkupeliksi XV:n maasto-ominaisuudet ovat poikkeuksellisen hyvät.

Koeajossa Subaru XV: Omien sivuteidensä kulkija

Auto Bild.Koeajot
Maavaraa on aitojen maasturien tasoiset 22 senttiä. Edessä lähestymiskulma on hyvä, ja takana jättökulma on loistava. Näin henkilöautomaiseksi kulkupeliksi XV:n maasto-ominaisuudet ovat poikkeuksellisen hyvät.

Maavaraa on aitojen maasturien tasoiset 22 senttiä. Edessä lähestymiskulma on hyvä, ja takana jättökulma on loistava. Näin henkilöautomaiseksi kulkupeliksi XV:n maasto-ominaisuudet ovat poikkeuksellisen hyvät.

Koeajossa Subaru XV: Omien sivuteidensä kulkija

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 19 »

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU