Koeajot

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Täyssähköinen Opel Astra tarjoaa rajallisesta akkuka­pa­si­tee­tista huolimatta kohtuullisen pitkän toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Täyssähköinen Opel Astra tarjoaa rajallisesta akkuka­pa­si­tee­tista huolimatta kohtuullisen pitkän toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Mukavan liike­mies­hen­kinen täyssähköinen farmari tarjoaa parhaimmillaan yli 400 kilometrin toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Mukavan liike­mies­hen­kinen täyssähköinen farmari tarjoaa parhaimmillaan yli 400 kilometrin toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo EX30 Twin Motor Performance Ultra: Pieneksi zoomattu

EX30, Volvon uutuus sähkö­au­to­mark­ki­noille, on pieni totuttuun Volvon kokoskaalaan verrattuna. Lähtöhinnaltaan edullisessa EX30:ssa on paljon uusia ratkaisuja.
Auto Bild.Koeajot
Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo EX30 Twin Motor Performance Ultra: Pieneksi zoomattu

EX30, Volvon uutuus sähkö­au­to­mark­ki­noille, on pieni totuttuun Volvon kokoskaalaan verrattuna. Lähtöhinnaltaan edullisessa EX30:ssa on paljon uusia ratkaisuja.
Auto Bild.Koeajot
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i GR Sport Premiere Edition: Onnistunut kokonaisuus

Nelivetoisen täyshybridin alusta on täsmälleen niin jämpti kuin GR Sportissa kuuluukin olla. Kyseessä on erinomainen ajajan auto.
Auto Bild.Koeajot
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i GR Sport Premiere Edition: Onnistunut kokonaisuus

Nelivetoisen täyshybridin alusta on täsmälleen niin jämpti kuin GR Sportissa kuuluukin olla. Kyseessä on erinomainen ajajan auto.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 20 »
Etupuskurin muodon lisäksi Vignalen erottaa Fiestan muista varusteversioista keulan ylemmän maskin kuvioinnista sekä maskia ja etusumuvalojen kehyksiä kiertävästä kromilistasta.

Etupuskurin muodon lisäksi Vignalen erottaa Fiestan muista varusteversioista keulan ylemmän maskin kuvioinnista sekä maskia ja etusumuvalojen kehyksiä kiertävästä kromilistasta.

Koeajossa Ford Fiesta Vignale: Ylellisyyttä pikku­au­to­luokkaan

Auto Bild.Koeajot
Etupuskurin muodon lisäksi Vignalen erottaa Fiestan muista varusteversioista keulan ylemmän maskin kuvioinnista sekä maskia ja etusumuvalojen kehyksiä kiertävästä kromilistasta.

Etupuskurin muodon lisäksi Vignalen erottaa Fiestan muista varusteversioista keulan ylemmän maskin kuvioinnista sekä maskia ja etusumuvalojen kehyksiä kiertävästä kromilistasta.

Koeajossa Ford Fiesta Vignale: Ylellisyyttä pikku­au­to­luokkaan

Auto Bild.Koeajot
Peugeot 308 SW:n GT-versiossa on tehokkaan tuntuiset LED- lähi- ja kaukovalot. Kaukovaloautomatiikka toimii esimerkillisesti.

Peugeot 308 SW:n GT-versiossa on tehokkaan tuntuiset LED- lähi- ja kaukovalot. Kaukovaloautomatiikka toimii esimerkillisesti.

Koeajossa Peugeot 308 SW GT: Vääntävä herkkupala

Auto Bild.Koeajot
Peugeot 308 SW:n GT-versiossa on tehokkaan tuntuiset LED- lähi- ja kaukovalot. Kaukovaloautomatiikka toimii esimerkillisesti.

Peugeot 308 SW:n GT-versiossa on tehokkaan tuntuiset LED- lähi- ja kaukovalot. Kaukovaloautomatiikka toimii esimerkillisesti.

Koeajossa Peugeot 308 SW GT: Vääntävä herkkupala

Auto Bild.Koeajot
Toyota Land Cruiserin ilme on muuttunut melkoisesti: konepelti on aiempaa matalampi, ja siinä on näkemistä parantava pokkaus.

Toyota Land Cruiserin ilme on muuttunut melkoisesti: konepelti on aiempaa matalampi, ja siinä on näkemistä parantava pokkaus.

Koeajossa Toyota Land Cruiser: Mahtava peli maastossakin

Auto Bild.Koeajot
Toyota Land Cruiserin ilme on muuttunut melkoisesti: konepelti on aiempaa matalampi, ja siinä on näkemistä parantava pokkaus.

Toyota Land Cruiserin ilme on muuttunut melkoisesti: konepelti on aiempaa matalampi, ja siinä on näkemistä parantava pokkaus.

Koeajossa Toyota Land Cruiser: Mahtava peli maastossakin

Auto Bild.Koeajot
Citroën C4 Cactuksessa on selkeää sukunäköä muihin Citroën-malleihin. Konservatiivisemman ulkonäön saanut C4 Cactus on tarjolla 31 väriyhdistelmällä.

Citroën C4 Cactuksessa on selkeää sukunäköä muihin Citroën-malleihin. Konservatiivisemman ulkonäön saanut C4 Cactus on tarjolla 31 väriyhdistelmällä.

Koeajossa Citroën C4 Cactus: Uusi taikamatto

Auto Bild.Koeajot
Citroën C4 Cactuksessa on selkeää sukunäköä muihin Citroën-malleihin. Konservatiivisemman ulkonäön saanut C4 Cactus on tarjolla 31 väriyhdistelmällä.

Citroën C4 Cactuksessa on selkeää sukunäköä muihin Citroën-malleihin. Konservatiivisemman ulkonäön saanut C4 Cactus on tarjolla 31 väriyhdistelmällä.

Koeajossa Citroën C4 Cactus: Uusi taikamatto

Auto Bild.Koeajot
Pitkä keula ja pelkistetyn pyöreät linjat tekevät uudesta CLS:stä tyylikkään näköisen.

Pitkä keula ja pelkistetyn pyöreät linjat tekevät uudesta CLS:stä tyylikkään näköisen.

Koeajossa Mercedes-Benz CLS: Pelkistetysti tyylikäs

Auto Bild.Koeajot
Pitkä keula ja pelkistetyn pyöreät linjat tekevät uudesta CLS:stä tyylikkään näköisen.

Pitkä keula ja pelkistetyn pyöreät linjat tekevät uudesta CLS:stä tyylikkään näköisen.

Koeajossa Mercedes-Benz CLS: Pelkistetysti tyylikäs

Auto Bild.Koeajot
Erityisen mielenkiintoista on 2,5 litran iskutilavuuteen nähden kohtuullinen 7,6 litran keskikulutus (ajotietokoneen mukaan). Mazdalla on taito valmistaa iskutilavuudeltaan perinteisiä, mutta silti maltillisesti kuluttavia moottoreita.

Erityisen mielenkiintoista on 2,5 litran iskutilavuuteen nähden kohtuullinen 7,6 litran keskikulutus (ajotietokoneen mukaan). Mazdalla on taito valmistaa iskutilavuudeltaan perinteisiä, mutta silti maltillisesti kuluttavia moottoreita.

Koeajossa Mazda CX-5: Hienostunutta tyyliä

Auto Bild.Koeajot
Erityisen mielenkiintoista on 2,5 litran iskutilavuuteen nähden kohtuullinen 7,6 litran keskikulutus (ajotietokoneen mukaan). Mazdalla on taito valmistaa iskutilavuudeltaan perinteisiä, mutta silti maltillisesti kuluttavia moottoreita.

Erityisen mielenkiintoista on 2,5 litran iskutilavuuteen nähden kohtuullinen 7,6 litran keskikulutus (ajotietokoneen mukaan). Mazdalla on taito valmistaa iskutilavuudeltaan perinteisiä, mutta silti maltillisesti kuluttavia moottoreita.

Koeajossa Mazda CX-5: Hienostunutta tyyliä

Auto Bild.Koeajot
GT-versiossa on tehokkaan tuntuiset led-tyyppiset lähi- ja kaukovalot. Kaukovaloautomatiikka toimii esimerkillisesti.

GT-versiossa on tehokkaan tuntuiset led-tyyppiset lähi- ja kaukovalot. Kaukovaloautomatiikka toimii esimerkillisesti.

Koeajossa Peugeot 308 SW GT: Vääntävä herkkupala

Auto Bild.Koeajot
GT-versiossa on tehokkaan tuntuiset led-tyyppiset lähi- ja kaukovalot. Kaukovaloautomatiikka toimii esimerkillisesti.

GT-versiossa on tehokkaan tuntuiset led-tyyppiset lähi- ja kaukovalot. Kaukovaloautomatiikka toimii esimerkillisesti.

Koeajossa Peugeot 308 SW GT: Vääntävä herkkupala

Auto Bild.Koeajot
Keulan aggressiivinen ilme kertoo sievoisista menorahkeista.

Keulan aggressiivinen ilme kertoo sievoisista menorahkeista.

Koeajossa Ford Focus RS: Manttelinperijää odoteltaessa

Auto Bild.Koeajot
Keulan aggressiivinen ilme kertoo sievoisista menorahkeista.

Keulan aggressiivinen ilme kertoo sievoisista menorahkeista.

Koeajossa Ford Focus RS: Manttelinperijää odoteltaessa

Auto Bild.Koeajot
BMW X2 näyttää muuten pieneltä perheautolta, mutta sen keula on aavistuksen jyhkeämpi kuin perusautoissa. BMW X2:n korkeus (153 cm) on suunnilleen 1-sarjalaisen ja X1:n puolivälistä.

BMW X2 näyttää muuten pieneltä perheautolta, mutta sen keula on aavistuksen jyhkeämpi kuin perusautoissa. BMW X2:n korkeus (153 cm) on suunnilleen 1-sarjalaisen ja X1:n puolivälistä.

Koeajossa BMW X2: Etuvetoinen crossover

Auto Bild.Koeajot
BMW X2 näyttää muuten pieneltä perheautolta, mutta sen keula on aavistuksen jyhkeämpi kuin perusautoissa. BMW X2:n korkeus (153 cm) on suunnilleen 1-sarjalaisen ja X1:n puolivälistä.

BMW X2 näyttää muuten pieneltä perheautolta, mutta sen keula on aavistuksen jyhkeämpi kuin perusautoissa. BMW X2:n korkeus (153 cm) on suunnilleen 1-sarjalaisen ja X1:n puolivälistä.

Koeajossa BMW X2: Etuvetoinen crossover

Auto Bild.Koeajot
Hyundai Kona on saanut nimensä Havaijin pääsaaren Konan alueelta, joka tunnetaan urheilullisesta elämäntyylistä – siellä järjestetään muun muassa maailmankuulu Ironman-triathlonkilpailu.

Hyundai Kona on saanut nimensä Havaijin pääsaaren Konan alueelta, joka tunnetaan urheilullisesta elämäntyylistä – siellä järjestetään muun muassa maailmankuulu Ironman-triathlonkilpailu.

Koeajossa Hyundai Kona: Muodokas nelistäjä

Auto Bild.Koeajot
Hyundai Kona on saanut nimensä Havaijin pääsaaren Konan alueelta, joka tunnetaan urheilullisesta elämäntyylistä – siellä järjestetään muun muassa maailmankuulu Ironman-triathlonkilpailu.

Hyundai Kona on saanut nimensä Havaijin pääsaaren Konan alueelta, joka tunnetaan urheilullisesta elämäntyylistä – siellä järjestetään muun muassa maailmankuulu Ironman-triathlonkilpailu.

Koeajossa Hyundai Kona: Muodokas nelistäjä

Auto Bild.Koeajot
Koeajoautossa oli näyttävät 18-tuumaiset Grange Hill -kevytmetallivanteet, kun peruskoko on 17 tuumaa.

Koeajoautossa oli näyttävät 18-tuumaiset Grange Hill -kevytmetallivanteet, kun peruskoko on 17 tuumaa.

Koeajossa Volkswagen T-Roc: Golfinsukuinen SUV

Auto Bild.Koeajot
Koeajoautossa oli näyttävät 18-tuumaiset Grange Hill -kevytmetallivanteet, kun peruskoko on 17 tuumaa.

Koeajoautossa oli näyttävät 18-tuumaiset Grange Hill -kevytmetallivanteet, kun peruskoko on 17 tuumaa.

Koeajossa Volkswagen T-Roc: Golfinsukuinen SUV

Auto Bild.Koeajot
Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Koeajossa Mitsubishi Eclipse Cross: Räväkkä neliveto

Auto Bild.Koeajot
Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Koeajossa Mitsubishi Eclipse Cross: Räväkkä neliveto

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 20 »

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU