Koeajot

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna

Auto Bild.Koeajot
Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen

Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Auto Bild.Koeajot
Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna

Turbodieselillä evästetty Berlingo Van XL kulkee maantieajossa vakaasti kuin kiskoilla, ja ison pakettiauton tuntu on aina läsnä.
Auto Bild.Koeajot
Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna

Yhdeksännen sukupolven Volkswagen Passatin saa vain farmarikorisena. Uusin mittoihin kasvanut Passat Variant tarjoaa ennen kaikkea tilaa.
Auto Bild.Koeajot
Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen

Kahdella sähkömoottorilla varustettu nelivetoinen BMW iX2 xDrive30 osoittautui mitoistaan huolimatta odottamattoman vähän sähköä kuluttavaksi katumaasturiksi.
Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Toyota Yarisin uusi 130-hevosvoimainen hybri­di­voi­man­siirto tarjoaa selkeästi enemmän voimaa verrattuna 116-hevosvoimaiseen versioon – ja kiihtyvyys tuntuu suorastaan ärhäkältä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Oli mielenkiintoista selvittää, kuinka pitkälle C-HR:n pisto­ke­hyb­ri­di­ver­siolla voi edetä kesäolosuhteissa pelkällä sähköllä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Oli mielenkiintoista selvittää, kuinka pitkälle C-HR:n pisto­ke­hyb­ri­di­ver­siolla voi edetä kesäolosuhteissa pelkällä sähköllä.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 21 »
Keulan aggressiivinen ilme kertoo sievoisista menorahkeista.

Keulan aggressiivinen ilme kertoo sievoisista menorahkeista.

Koeajossa Ford Focus RS: Manttelinperijää odoteltaessa

Auto Bild.Koeajot
Keulan aggressiivinen ilme kertoo sievoisista menorahkeista.

Keulan aggressiivinen ilme kertoo sievoisista menorahkeista.

Koeajossa Ford Focus RS: Manttelinperijää odoteltaessa

Auto Bild.Koeajot
BMW X2 näyttää muuten pieneltä perheautolta, mutta sen keula on aavistuksen jyhkeämpi kuin perusautoissa. BMW X2:n korkeus (153 cm) on suunnilleen 1-sarjalaisen ja X1:n puolivälistä.

BMW X2 näyttää muuten pieneltä perheautolta, mutta sen keula on aavistuksen jyhkeämpi kuin perusautoissa. BMW X2:n korkeus (153 cm) on suunnilleen 1-sarjalaisen ja X1:n puolivälistä.

Koeajossa BMW X2: Etuvetoinen crossover

Auto Bild.Koeajot
BMW X2 näyttää muuten pieneltä perheautolta, mutta sen keula on aavistuksen jyhkeämpi kuin perusautoissa. BMW X2:n korkeus (153 cm) on suunnilleen 1-sarjalaisen ja X1:n puolivälistä.

BMW X2 näyttää muuten pieneltä perheautolta, mutta sen keula on aavistuksen jyhkeämpi kuin perusautoissa. BMW X2:n korkeus (153 cm) on suunnilleen 1-sarjalaisen ja X1:n puolivälistä.

Koeajossa BMW X2: Etuvetoinen crossover

Auto Bild.Koeajot
Hyundai Kona on saanut nimensä Havaijin pääsaaren Konan alueelta, joka tunnetaan urheilullisesta elämäntyylistä – siellä järjestetään muun muassa maailmankuulu Ironman-triathlonkilpailu.

Hyundai Kona on saanut nimensä Havaijin pääsaaren Konan alueelta, joka tunnetaan urheilullisesta elämäntyylistä – siellä järjestetään muun muassa maailmankuulu Ironman-triathlonkilpailu.

Koeajossa Hyundai Kona: Muodokas nelistäjä

Auto Bild.Koeajot
Hyundai Kona on saanut nimensä Havaijin pääsaaren Konan alueelta, joka tunnetaan urheilullisesta elämäntyylistä – siellä järjestetään muun muassa maailmankuulu Ironman-triathlonkilpailu.

Hyundai Kona on saanut nimensä Havaijin pääsaaren Konan alueelta, joka tunnetaan urheilullisesta elämäntyylistä – siellä järjestetään muun muassa maailmankuulu Ironman-triathlonkilpailu.

Koeajossa Hyundai Kona: Muodokas nelistäjä

Auto Bild.Koeajot
Koeajoautossa oli näyttävät 18-tuumaiset Grange Hill -kevytmetallivanteet, kun peruskoko on 17 tuumaa.

Koeajoautossa oli näyttävät 18-tuumaiset Grange Hill -kevytmetallivanteet, kun peruskoko on 17 tuumaa.

Koeajossa Volkswagen T-Roc: Golfinsukuinen SUV

Auto Bild.Koeajot
Koeajoautossa oli näyttävät 18-tuumaiset Grange Hill -kevytmetallivanteet, kun peruskoko on 17 tuumaa.

Koeajoautossa oli näyttävät 18-tuumaiset Grange Hill -kevytmetallivanteet, kun peruskoko on 17 tuumaa.

Koeajossa Volkswagen T-Roc: Golfinsukuinen SUV

Auto Bild.Koeajot
Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Koeajossa Mitsubishi Eclipse Cross: Räväkkä neliveto

Auto Bild.Koeajot
Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Mitsubishin nykyinen keulailme on nimeltään Dynamic Shield – vapaasti käännettynä dynaaminen kilpi tai suoja.

Koeajossa Mitsubishi Eclipse Cross: Räväkkä neliveto

Auto Bild.Koeajot
Toiseen mallisukupolveen siirtynyt Nissan Leaf on edeltäjäänsä näyttävämpi ja suorituskykyisempi.

Toiseen mallisukupolveen siirtynyt Nissan Leaf on edeltäjäänsä näyttävämpi ja suorituskykyisempi.

Koeajossa Nissan Leaf: Edelläkävijän roolissa

Auto Bild.Koeajot
Toiseen mallisukupolveen siirtynyt Nissan Leaf on edeltäjäänsä näyttävämpi ja suorituskykyisempi.

Toiseen mallisukupolveen siirtynyt Nissan Leaf on edeltäjäänsä näyttävämpi ja suorituskykyisempi.

Koeajossa Nissan Leaf: Edelläkävijän roolissa

Auto Bild.Koeajot
Linjakkaan tyylikkäässä Renault Talisman -farkussa on sopivasti kromin loistetta.

Linjakkaan tyylikkäässä Renault Talisman -farkussa on sopivasti kromin loistetta.

Koeajossa Renault Talisman Sport Tourer: Paremmin varusteltua farkkutyyliä

Auto Bild.Koeajot
Linjakkaan tyylikkäässä Renault Talisman -farkussa on sopivasti kromin loistetta.

Linjakkaan tyylikkäässä Renault Talisman -farkussa on sopivasti kromin loistetta.

Koeajossa Renault Talisman Sport Tourer: Paremmin varusteltua farkkutyyliä

Auto Bild.Koeajot
LED-ajovalot ovat lisävaruste, mutta led-huomiovalot ja sumuvalot ovat FR:ssä vakiona. Myös taka-akselistolla olevat levyjarrut kuuluvat FR-varusteluun.

LED-ajovalot ovat lisävaruste, mutta led-huomiovalot ja sumuvalot ovat FR:ssä vakiona. Myös taka-akselistolla olevat levyjarrut kuuluvat FR-varusteluun.

Koeajossa Seat Arona FR: Sähäkkä kompakti katumaasturi

Auto Bild.Koeajot
LED-ajovalot ovat lisävaruste, mutta led-huomiovalot ja sumuvalot ovat FR:ssä vakiona. Myös taka-akselistolla olevat levyjarrut kuuluvat FR-varusteluun.

LED-ajovalot ovat lisävaruste, mutta led-huomiovalot ja sumuvalot ovat FR:ssä vakiona. Myös taka-akselistolla olevat levyjarrut kuuluvat FR-varusteluun.

Koeajossa Seat Arona FR: Sähäkkä kompakti katumaasturi

Auto Bild.Koeajot
Pienimmässä Lexus-mallissa on selkeää sukunäköä merkin suurempiin malleihin. X:n muotoinen etumaski tuo ilmeeseen menevyyttä.

Pienimmässä Lexus-mallissa on selkeää sukunäköä merkin suurempiin malleihin. X:n muotoinen etumaski tuo ilmeeseen menevyyttä.

Koeajossa Lexus CT 200h: Pientä loistokkuutta

Auto Bild.Koeajot
Pienimmässä Lexus-mallissa on selkeää sukunäköä merkin suurempiin malleihin. X:n muotoinen etumaski tuo ilmeeseen menevyyttä.

Pienimmässä Lexus-mallissa on selkeää sukunäköä merkin suurempiin malleihin. X:n muotoinen etumaski tuo ilmeeseen menevyyttä.

Koeajossa Lexus CT 200h: Pientä loistokkuutta

Auto Bild.Koeajot
Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Koeajossa Škoda Kodiaq Scout: Maastohenkinen ja maskuliininen

Auto Bild.Koeajot
Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Škoda Kodiaq Scout on aina nelivetoinen, ja siinä on kaksoiskytkinautomaattivaihteisto.

Koeajossa Škoda Kodiaq Scout: Maastohenkinen ja maskuliininen

Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat kaksoisksenonit ovat kääntyvät. Led-huomiovalot ja ajovalonpesimet kuuluvat GT-Linen hyveisiin. Lisäksi GT-Line-varustelun tunnistaa jäähdyttimen korkeakiiltoisesta säleiköstä.

Tehokkaat kaksoisksenonit ovat kääntyvät. Led-huomiovalot ja ajovalonpesimet kuuluvat GT-Linen hyveisiin. Lisäksi GT-Line-varustelun tunnistaa jäähdyttimen korkeakiiltoisesta säleiköstä.

Koeajossa Kia Sportage 1.6 T-GDI AWD GT-Line DCT A/T: Leuhkat eväät

Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat kaksoisksenonit ovat kääntyvät. Led-huomiovalot ja ajovalonpesimet kuuluvat GT-Linen hyveisiin. Lisäksi GT-Line-varustelun tunnistaa jäähdyttimen korkeakiiltoisesta säleiköstä.

Tehokkaat kaksoisksenonit ovat kääntyvät. Led-huomiovalot ja ajovalonpesimet kuuluvat GT-Linen hyveisiin. Lisäksi GT-Line-varustelun tunnistaa jäähdyttimen korkeakiiltoisesta säleiköstä.

Koeajossa Kia Sportage 1.6 T-GDI AWD GT-Line DCT A/T: Leuhkat eväät

Auto Bild.Koeajot
Sekä Sports Tourerissa että Country Tourerissa käytetään Epsilon II -alustaratkaisua. Country Tourerissa on ajomukavampi alusta kuin Insignian perusfarkussa.

Sekä Sports Tourerissa että Country Tourerissa käytetään Epsilon II -alustaratkaisua. Country Tourerissa on ajomukavampi alusta kuin Insignian perusfarkussa.

Koeajossa Opel Insignia Country Tourer: Maastohenkisempi

Auto Bild.Koeajot
Sekä Sports Tourerissa että Country Tourerissa käytetään Epsilon II -alustaratkaisua. Country Tourerissa on ajomukavampi alusta kuin Insignian perusfarkussa.

Sekä Sports Tourerissa että Country Tourerissa käytetään Epsilon II -alustaratkaisua. Country Tourerissa on ajomukavampi alusta kuin Insignian perusfarkussa.

Koeajossa Opel Insignia Country Tourer: Maastohenkisempi

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 21 »