Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

Passat Variant GTE:n led-matriisiajovaloissa on mukautuva valojakauma.

Passat Variant GTE:n led-matriisiajovaloissa on mukautuva valojakauma.

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Pisto­ke­la­dat­tavat hybridit lukeutuvat tämän hetken kuumimpiin autotyyppeihin, ja Passat Variant GTE kuuluu tämän kategorian kiinnostavimpiin farkku-uutuuksiin.

Auto Bild.Koeajot
7.3.2021

Pas­sat Va­ri­ant GTE Plug-in Hyb­ri­dis­sä käy­te­tään sa­maa hyb­ri­di­jär­jes­tel­mää kuin Volks­wa­gen Golf GTE:ssä ja Au­di A3 Sport­back e-tro­nis­sa. Pas­sat GTE käyt­tää ai­na en­sin kaik­ki la­da­tut säh­kö­va­ran­not ja siir­tyy vas­ta sen jäl­keen polt­to­moot­to­ri­käyt­töön. Oli­kin mie­len­kiin­tois­ta tes­ta­ta, mil­lä ta­voin hyb­ri­di käyt­tää voi­ma­va­ro­jaan ar­ki­ses­sa lii­ken­tees­sä pää­kau­pun­gis­sa ja sen ke­hys­kun­nis­sa.

Läh­tö­a­se­tel­ma: kun GTE:n akus­to oli täy­teen la­dat­tu, kos­ke­tus­näyt­tö il­moit­ti toi­min­ta­mat­kak­si pel­käl­lä säh­köl­lä eli en­si­vai­heen ete­ne­mis­ta­val­la 44 ki­lo­met­riä. Kyl­män yön jäl­keen val­lit­si nol­la­ke­li, ja liik­keel­le­läh­dön jäl­keen toi­min­ta­mat­ka oli en­sim­mäis­ten seit­se­män ki­lo­met­rin jäl­keen pu­don­nut 14 km. Mut­ta ei hä­tää, sil­lä säh­köi­sek­si ajo­mat­kak­si kui­tat­tiin kui­ten­kin 39 ki­lo­met­riä.

Myös GTE:n takavalot ovat led-malliset.

Myös GTE:n takavalot ovat led-malliset.

Pitkä 278 senttimetrin akseliväli tekee Passat Variantista vakaan ajettavan. Kevytmetallivanteet ovat 17-tuumaiset.

Pitkä 278 senttimetrin akseliväli tekee Passat Variantista vakaan ajettavan. Kevytmetallivanteet ovat 17-tuumaiset.

Jos ke­hys­kun­nas­sa asu­va ja pää­kau­pun­ki­seu­dul­la töis­sä käy­vä ha­lu­aa siis ajaa työ­mat­kan­sa pel­käl­lä säh­köl­lä, hä­nen pi­tää la­da­ta akus­toa kaa­pe­lil­la pari ker­taa päi­väs­sä.

Jos GTE:n la­tauk­sen on kui­ten­kin käyt­tä­nyt lä­hes lop­puun ei­kä la­taus­mah­dol­li­suut­ta ole, niin esi­merk­ki­ta­pauk­ses­sa 51 km:n maan­tie-/kau­pun­ki­a­jo­mat­kas­ta ajet­tiin sii­tä huo­li­mat­ta säh­köl­lä 20 ki­lo­met­riä, kii­tos jar­ru­tu­se­ner­gi­an tal­tee­no­ton. Ben­sii­nin kes­ki­ku­lu­tus oli au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan 6,9 l/100 km.

La­taus­luuk­ku pii­los­sa

La­taus­pis­to­ke on etu­sä­lei­kös­sä ole­van ”sa­la­luu­kun” ta­ka­na, kun se on val­ta­o­sas­sa pis­to­ke­la­dat­ta­vis­ta hyb­ri­deis­tä etu­lo­ka­suo­jas­sa. Keu­la­si­jain­nin an­si­os­ta kaa­pe­li ylet­tää ai­na­kin pe­ri­aat­tees­sa hel­pom­min la­tau­sa­se­maan. GTE:ssä on kak­si eri­lais­ta la­taus­kaa­pe­lia: toi­nen nor­maa­liin ko­ti­la­tauk­seen, toi­nen hie­man no­pe­am­paan la­taa­mi­seen.

Kojelauta huokuu onnistuneesti nykyaikaisuuden ja Passatin  perinteiden yhdistelmää.

Kojelauta huokuu onnistuneesti nykyaikaisuuden ja Passatin perinteiden yhdistelmää.

Perinteiset analogiset mittarit miellyttävät varmasti monia.

Perinteiset analogiset mittarit miellyttävät varmasti monia.

Yk­si GTE:n kes­kei­siä omi­nai­suuk­sia on kes­ki­kon­so­lis­sa ole­va tär­keä GTE-pai­ni­ke – sitä ei to­del­la­kaan kan­na­ta si­vuut­taa, kos­ka sen avul­la saa­daan mal­li­ni­men mu­kai­ses­ti li­sä­pot­kua täys­säh­köi­seen ete­ne­mi­seen. Täl­löin täy­tyy toki muis­taa säh­köi­sen toi­min­ta­mat­kan hu­pe­ne­van no­pe­am­min.

Jos akus­tos­sa ei ole säh­köä, eli kun se riit­tää näy­tön mu­kaan al­le ki­lo­met­rin ajo­mat­kaan, niin polt­to­ai­neen­ku­lu­tus nou­see hel­pos­ti yli 8 l/100 km:n. Pis­to­ke­la­dat­ta­van hyb­ri­din etu­na on se, et­tä sil­lä pär­jää polt­to­moot­to­rin voi­min täys­säh­kö­au­toon ver­rat­tu­na myös sil­loin, kun kaik­ki ajo­säh­köt lop­pu­vat, ei­kä au­toa ole mah­dol­lis­ta la­da­ta.

La­tauk­sia ei kui­ten­kaan kan­na­ta jät­tää te­ke­mät­tä, kos­ka akus­to ei pi­dem­män pääl­le tyk­kää moi­ses­ta hy­vää ja kes­ki­ku­lu­tus ko­ho­aa.

Ta­so­kas jou­si­tus

VW Pas­sat Va­ri­ant GTE:n alus­ta an­taa ison far­ma­rin jämp­tin ajo­tun­tu­man, ja sen oh­jaus on tun­no­kas. Ren­gas­me­lu ko­ros­tuu muu­ten hil­jai­ses­sa au­tos­sa eten­kin säh­köl­lä ajet­ta­es­sa. Led-ajo­va­lot ovat ta­sok­kaat eten­kin kau­ko­va­lo­jen osal­ta.

Lähes huomaamaton, mutta tärkeä GTE-painike on asemoitu vaihdevalitsimesta katsoen klo 11:een.

Lähes huomaamaton, mutta tärkeä GTE-painike on asemoitu vaihdevalitsimesta katsoen klo 11:een.

8-tuumaista kosketusnäyttöä on helppo käyttää. Peruutuskamerassa on selkeät ohjausviivat.

8-tuumaista kosketusnäyttöä on helppo käyttää. Peruutuskamerassa on selkeät ohjausviivat.

Etuistuimet ovat kaksijakoiset: sivuttaistuki on hyvä, mutta selkänoja puuduttaa pidemmällä matkalla ainakin pitkää selkää.

Etuistuimet ovat kaksijakoiset: sivuttaistuki on hyvä, mutta selkänoja puuduttaa pidemmällä matkalla ainakin pitkää selkää.

Reiluun kulmaan avautuvat takaovet mahdollistavat vaivattoman kulun tilavalle takaistuimelle.

Reiluun kulmaan avautuvat takaovet mahdollistavat vaivattoman kulun tilavalle takaistuimelle.

1,4-litrainen TSI ja sähkömoottori aikaansaavat 218 hevosvoiman yhteistehon. Järjestelmävääntö on dieselmäinen 400 newtonmetriä.

1,4-litrainen TSI ja sähkömoottori aikaansaavat 218 hevosvoiman yhteistehon. Järjestelmävääntö on dieselmäinen 400 newtonmetriä.

Suurimmillaan tavaratila vetää 1 613 litraa. Kaksi latauskaapelia mahtuu tavaratilan alapuoliseen lokeroon.

Suurimmillaan tavaratila vetää 1 613 litraa. Kaksi latauskaapelia mahtuu tavaratilan alapuoliseen lokeroon.

Polt­to­moot­to­rin ja säh­kö­moot­to­rin 218 he­vos­voi­man jär­jes­tel­mä­te­hoa sekä het­kel­lis­tä 400 new­ton­met­rin suu­rin­ta jär­jes­tel­mä­vään­töä kel­paa tar­vit­ta­es­sa hyö­dyn­tää vaik­ka rei­lum­min­kin, kos­ka hyb­ri­dil­lä ei jää säh­kön lop­pu­mi­sen ta­kia tien pääl­le.

No­pea GTE-fark­ku kiih­tyy teh­taan mu­kaan nol­las­ta sa­taan 7,6 se­kun­nis­sa.

Reip­paas­ti pol­vi­ti­laa

Ko­je­lau­dan suun­nit­te­lu edus­taa mu­ka­val­la ta­val­la tut­tua Pas­sa­tia, ja no­pe­as­ti hah­mo­tet­ta­van 8-tuu­mai­sen kos­ke­tus­näy­tön avul­la pys­tyy seu­raa­maan esi­mer­kik­si hyb­ri­di­jär­jes­tel­män sie­lu­ne­lä­mää. Ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­män vai­ku­tel­ma saa mii­nus­ta, sil­lä soin­ti kuu­los­taa vain koh­ta­lai­sel­ta. GTE-mal­liin kai­paa­kin enem­män vah­vis­tin­te­hoa ja eh­kä myös pa­rem­mat kai­ut­ti­met.

GTE:n jä­mä­kän tun­tui­sis­sa etuis­tui­mis­sa on koh­tuul­li­sen hyvä si­vut­tais­tu­ki. Is­tui­no­sa on suh­teel­li­sen pit­kä, vaik­ka rei­si­tu­en sää­töä ei näis­sä pen­keis­sä ole­kaan, ja kul­jet­ta­jan is­tui­mes­sa on säh­kö­sää­döt. Etuis­tuin puu­dut­taa pi­dem­mäl­lä mat­kal­la ai­na­kin pit­kää sel­kää, ei­kä säh­köi­nen ris­ti­se­län­tu­ki osu pit­kä­sel­käi­sel­lä vält­tä­mät­tä koh­dal­leen. Etu­mat­kus­ta­jan is­tuin­sää­döt oli­vat tes­tiyk­si­lös­sä me­kaa­ni­set.

Ta­ka­o­vet avau­tu­vat rei­luun kul­maan, jo­ten si­sään­käyn­ti su­juu hel­pos­ti ja pol­vi­ti­laa jää run­saas­ti. Far­ma­ris­sa on myös ta­va­no­mais­ta rei­lum­min pään­ti­laa. Kan­gas­ver­hoi­lu näyt­tää hie­nol­ta, jos­kin pit­kä­kes­toi­suut­ta aja­tel­len kan­gas vai­kut­taa suh­teel­li­sen ohu­el­ta.

Ta­ka­luu­kun säh­kö­toi­mi­suus on ny­ky­far­kuis­sa täs­sä hin­ta­luo­kas­sa mil­tei nor­mi. Suu­rin­ta ta­va­ra­ti­laa ha­et­ta­es­sa ta­ka­sel­kä­no­jat tait­tu­vat mil­tei sa­tap­ro­sent­ti­ses­ti ta­so­pin­nak­si, mut­ta täy­sin suo­raan kul­maan sel­kä­no­jia ei kui­ten­kaan saa. Pas­sat-far­kun käy­tän­nöl­li­sen suu­reen ta­va­ra­ti­laan mah­tuu enim­mil­lään 1 613 lit­raa kul­je­tet­ta­vaa.↔

Juha Pel­to­nen

Volks­wa­gen Pas­sat Va­ri­ant GTE Plug-in Hyb­rid 160 kW DSG

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1395 cm³, 115 kW (156 hv), 250 Nm/1550–3500 r/min

Säh­kö­moot­to­ri

85 kW (115 hv)

Hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä

160 kW (218 hv), 400 Nm (ly­hy­tai­kai­ses­ti)

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 7,6 s, huip­pu­no­peus 222 km/h

Ku­lu­tus

1,4 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

33 g/km

Toi­min­ta­mat­ka säh­köl­lä

54 km, la­tau­sai­ka 100 % 1,8 kW 6 h 30 min; 3,6 kW 3 h 33 min

Voi­man­siir­to

A7, etu­ve­to

Mi­tat

p. 4889, l. 1832, k. 1521 mm, ak­se­li­vä­li 2786 mm, maa­va­ra 145 mm, oma­mas­sa 1760 kg, kan­ta­vuus 575 kg, ve­to­mas­sa 1600/750 kg, ta­va­ra­ti­la 483–1613 l, tank­ki 50 l, akus­to 13,0 kWh

Hin­ta

alk. 49 828 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 50 955 eu­roa (2020)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Hyundai

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Auto Bild.Uutiset
21.12.2022
Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Hyundai

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Auto Bild.Uutiset
21.12.2022
Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Volvo Car Corporation

Volvo EX90: Tarjoaa asiakkaan tarvitsemat tiedot oikea-aikaisesti

Auto Bild.Uutiset
27.10.2022
Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Volvo Car Corporation

Volvo EX90: Tarjoaa asiakkaan tarvitsemat tiedot oikea-aikaisesti

Auto Bild.Uutiset
27.10.2022
Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Škoda Auto

Pysäköintimaksut kätevästi Euroopassa: Škoda ottaa käyttöön uuden Pay to Park -palvelun myös Suomessa

Auto Bild.Uutiset
17.11.2022
Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Škoda Auto

Pysäköintimaksut kätevästi Euroopassa: Škoda ottaa käyttöön uuden Pay to Park -palvelun myös Suomessa

Auto Bild.Uutiset
17.11.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

Auto Bild 4/2023 on kaupoissa

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

AC Cobra GT Roadster: Kyy kyykkyyn

Audi Q6 e-tron -prototyyppi: Sarjatuotantoon tähtäävää versiota testataan Lapissa

Volkswagen ID. 2all -konseptiauton maailmanensi-ilta: Volkswagenin alle 25 000 euroa maksava täyssähköauto

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

Hyundai i10 koki faceliftin: Uusia turva­jär­jes­telmiä ja uusi ilme sisätiloihin

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Tuomisen kivimuurin suojissa on jugendtalo, josta Ullastiina ja Joonas löysivät unelmiensa kodin

Hifimaailma

McLarenin ja Klipschin yhteistyö tiivistyy 

Hifimaailma

Tähtitaivas kotiteatteriin

Hifimaailma

Lockwoodin klassikot

Hifimaailma

Revival Audiolta uusi kaiutinsarja 

Hifimaailma

Planaa­ri­kuu­lokkeet Sloveniasta

Koti ja keittiö

Linnea teki viherseinän itse: poimi ideat!

Hifimaailma

Subbarivahvistin Australiasta

Hifimaailma

Paradigmen uudet subbarit

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

Auto Bild 4/2023 on kaupoissa

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Tuomisen kivimuurin suojissa on jugendtalo, josta Ullastiina ja Joonas löysivät unelmiensa kodin

Hifimaailma

McLarenin ja Klipschin yhteistyö tiivistyy 

Hifimaailma

Tähtitaivas kotiteatteriin

Hifimaailma

Lockwoodin klassikot

Hifimaailma

Revival Audiolta uusi kaiutinsarja 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

Audi Q6 e-tron -prototyyppi: Sarjatuotantoon tähtäävää versiota testataan Lapissa

Volkswagen ID. 2all -konseptiauton maailmanensi-ilta: Volkswagenin alle 25 000 euroa maksava täyssähköauto

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

Hyundai i10 koki faceliftin: Uusia turva­jär­jes­telmiä ja uusi ilme sisätiloihin

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Cupra Terramar: Valmistus alkaa vuonna 2024

Peugeot 3008 Hybrid ja 5008 Hybrid: Jopa 50 % ajoajasta pelkällä sähköllä

Kia EV9 SUV: Videot antavat esimakua sen ulkonäöstä

Volkswagen ID.3: Kokonais­val­tainen päivitys

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

LänsiAuto: Aloittaa Tampereella Kia- ja Mitsubishi-merkkien automyynnin ja -huollon

Women’s World Car of The Year -tuomaristo valitsi Vuoden Auto 2023 -katego­ri­a­voit­tajat – urhei­lu­au­to­ka­te­gorian voitti Audi RS 3

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

Audi Q6 e-tron -prototyyppi: Sarjatuotantoon tähtäävää versiota testataan Lapissa

Volkswagen ID. 2all -konseptiauton maailmanensi-ilta: Volkswagenin alle 25 000 euroa maksava täyssähköauto

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

Hyundai i10 koki faceliftin: Uusia turva­jär­jes­telmiä ja uusi ilme sisätiloihin

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Cupra Terramar: Valmistus alkaa vuonna 2024

Peugeot 3008 Hybrid ja 5008 Hybrid: Jopa 50 % ajoajasta pelkällä sähköllä

Kia EV9 SUV: Videot antavat esimakua sen ulkonäöstä

Volkswagen ID.3: Kokonais­val­tainen päivitys

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

LänsiAuto: Aloittaa Tampereella Kia- ja Mitsubishi-merkkien automyynnin ja -huollon

Women’s World Car of The Year -tuomaristo valitsi Vuoden Auto 2023 -katego­ri­a­voit­tajat – urhei­lu­au­to­ka­te­gorian voitti Audi RS 3

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.