Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Passat Variant GTE:n led-matriisiajovaloissa on mukautuva valojakauma.

Passat Variant GTE:n led-matriisiajovaloissa on mukautuva valojakauma.

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Pisto­ke­la­dat­tavat hybridit lukeutuvat tämän hetken kuumimpiin autotyyppeihin, ja Passat Variant GTE kuuluu tämän kategorian kiinnostavimpiin farkku-uutuuksiin.

Auto Bild.Koeajot
7.3.2021

Pas­sat Va­ri­ant GTE Plug-in Hyb­ri­dis­sä käy­te­tään sa­maa hyb­ri­di­jär­jes­tel­mää kuin Volks­wa­gen Golf GTE:ssä ja Au­di A3 Sport­back e-tro­nis­sa. Pas­sat GTE käyt­tää ai­na en­sin kaik­ki la­da­tut säh­kö­va­ran­not ja siir­tyy vas­ta sen jäl­keen polt­to­moot­to­ri­käyt­töön. Oli­kin mie­len­kiin­tois­ta tes­ta­ta, mil­lä ta­voin hyb­ri­di käyt­tää voi­ma­va­ro­jaan ar­ki­ses­sa lii­ken­tees­sä pää­kau­pun­gis­sa ja sen ke­hys­kun­nis­sa.

Läh­tö­a­se­tel­ma: kun GTE:n akus­to oli täy­teen la­dat­tu, kos­ke­tus­näyt­tö il­moit­ti toi­min­ta­mat­kak­si pel­käl­lä säh­köl­lä eli en­si­vai­heen ete­ne­mis­ta­val­la 44 ki­lo­met­riä. Kyl­män yön jäl­keen val­lit­si nol­la­ke­li, ja liik­keel­le­läh­dön jäl­keen toi­min­ta­mat­ka oli en­sim­mäis­ten seit­se­män ki­lo­met­rin jäl­keen pu­don­nut 14 km. Mut­ta ei hä­tää, sil­lä säh­köi­sek­si ajo­mat­kak­si kui­tat­tiin kui­ten­kin 39 ki­lo­met­riä.

Myös GTE:n takavalot ovat led-malliset.

Myös GTE:n takavalot ovat led-malliset.

Pitkä 278 senttimetrin akseliväli tekee Passat Variantista vakaan ajettavan. Kevytmetallivanteet ovat 17-tuumaiset.

Pitkä 278 senttimetrin akseliväli tekee Passat Variantista vakaan ajettavan. Kevytmetallivanteet ovat 17-tuumaiset.

Jos ke­hys­kun­nas­sa asu­va ja pää­kau­pun­ki­seu­dul­la töis­sä käy­vä ha­lu­aa siis ajaa työ­mat­kan­sa pel­käl­lä säh­köl­lä, hä­nen pi­tää la­da­ta akus­toa kaa­pe­lil­la pari ker­taa päi­väs­sä.

Jos GTE:n la­tauk­sen on kui­ten­kin käyt­tä­nyt lä­hes lop­puun ei­kä la­taus­mah­dol­li­suut­ta ole, niin esi­merk­ki­ta­pauk­ses­sa 51 km:n maan­tie-/kau­pun­ki­a­jo­mat­kas­ta ajet­tiin sii­tä huo­li­mat­ta säh­köl­lä 20 ki­lo­met­riä, kii­tos jar­ru­tu­se­ner­gi­an tal­tee­no­ton. Ben­sii­nin kes­ki­ku­lu­tus oli au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan 6,9 l/100 km.

La­taus­luuk­ku pii­los­sa

La­taus­pis­to­ke on etu­sä­lei­kös­sä ole­van ”sa­la­luu­kun” ta­ka­na, kun se on val­ta­o­sas­sa pis­to­ke­la­dat­ta­vis­ta hyb­ri­deis­tä etu­lo­ka­suo­jas­sa. Keu­la­si­jain­nin an­si­os­ta kaa­pe­li ylet­tää ai­na­kin pe­ri­aat­tees­sa hel­pom­min la­tau­sa­se­maan. GTE:ssä on kak­si eri­lais­ta la­taus­kaa­pe­lia: toi­nen nor­maa­liin ko­ti­la­tauk­seen, toi­nen hie­man no­pe­am­paan la­taa­mi­seen.

Kojelauta huokuu onnistuneesti nykyaikaisuuden ja Passatin  perinteiden yhdistelmää.

Kojelauta huokuu onnistuneesti nykyaikaisuuden ja Passatin perinteiden yhdistelmää.

Perinteiset analogiset mittarit miellyttävät varmasti monia.

Perinteiset analogiset mittarit miellyttävät varmasti monia.

Yk­si GTE:n kes­kei­siä omi­nai­suuk­sia on kes­ki­kon­so­lis­sa ole­va tär­keä GTE-pai­ni­ke – sitä ei to­del­la­kaan kan­na­ta si­vuut­taa, kos­ka sen avul­la saa­daan mal­li­ni­men mu­kai­ses­ti li­sä­pot­kua täys­säh­köi­seen ete­ne­mi­seen. Täl­löin täy­tyy toki muis­taa säh­köi­sen toi­min­ta­mat­kan hu­pe­ne­van no­pe­am­min.

Jos akus­tos­sa ei ole säh­köä, eli kun se riit­tää näy­tön mu­kaan al­le ki­lo­met­rin ajo­mat­kaan, niin polt­to­ai­neen­ku­lu­tus nou­see hel­pos­ti yli 8 l/100 km:n. Pis­to­ke­la­dat­ta­van hyb­ri­din etu­na on se, et­tä sil­lä pär­jää polt­to­moot­to­rin voi­min täys­säh­kö­au­toon ver­rat­tu­na myös sil­loin, kun kaik­ki ajo­säh­köt lop­pu­vat, ei­kä au­toa ole mah­dol­lis­ta la­da­ta.

La­tauk­sia ei kui­ten­kaan kan­na­ta jät­tää te­ke­mät­tä, kos­ka akus­to ei pi­dem­män pääl­le tyk­kää moi­ses­ta hy­vää ja kes­ki­ku­lu­tus ko­ho­aa.

Ta­so­kas jou­si­tus

VW Pas­sat Va­ri­ant GTE:n alus­ta an­taa ison far­ma­rin jämp­tin ajo­tun­tu­man, ja sen oh­jaus on tun­no­kas. Ren­gas­me­lu ko­ros­tuu muu­ten hil­jai­ses­sa au­tos­sa eten­kin säh­köl­lä ajet­ta­es­sa. Led-ajo­va­lot ovat ta­sok­kaat eten­kin kau­ko­va­lo­jen osal­ta.

Lähes huomaamaton, mutta tärkeä GTE-painike on asemoitu vaihdevalitsimesta katsoen klo 11:een.

Lähes huomaamaton, mutta tärkeä GTE-painike on asemoitu vaihdevalitsimesta katsoen klo 11:een.

8-tuumaista kosketusnäyttöä on helppo käyttää. Peruutuskamerassa on selkeät ohjausviivat.

8-tuumaista kosketusnäyttöä on helppo käyttää. Peruutuskamerassa on selkeät ohjausviivat.

Etuistuimet ovat kaksijakoiset: sivuttaistuki on hyvä, mutta selkänoja puuduttaa pidemmällä matkalla ainakin pitkää selkää.

Etuistuimet ovat kaksijakoiset: sivuttaistuki on hyvä, mutta selkänoja puuduttaa pidemmällä matkalla ainakin pitkää selkää.

Reiluun kulmaan avautuvat takaovet mahdollistavat vaivattoman kulun tilavalle takaistuimelle.

Reiluun kulmaan avautuvat takaovet mahdollistavat vaivattoman kulun tilavalle takaistuimelle.

1,4-litrainen TSI ja sähkömoottori aikaansaavat 218 hevosvoiman yhteistehon. Järjestelmävääntö on dieselmäinen 400 newtonmetriä.

1,4-litrainen TSI ja sähkömoottori aikaansaavat 218 hevosvoiman yhteistehon. Järjestelmävääntö on dieselmäinen 400 newtonmetriä.

Suurimmillaan tavaratila vetää 1 613 litraa. Kaksi latauskaapelia mahtuu tavaratilan alapuoliseen lokeroon.

Suurimmillaan tavaratila vetää 1 613 litraa. Kaksi latauskaapelia mahtuu tavaratilan alapuoliseen lokeroon.

Polt­to­moot­to­rin ja säh­kö­moot­to­rin 218 he­vos­voi­man jär­jes­tel­mä­te­hoa sekä het­kel­lis­tä 400 new­ton­met­rin suu­rin­ta jär­jes­tel­mä­vään­töä kel­paa tar­vit­ta­es­sa hyö­dyn­tää vaik­ka rei­lum­min­kin, kos­ka hyb­ri­dil­lä ei jää säh­kön lop­pu­mi­sen ta­kia tien pääl­le.

No­pea GTE-fark­ku kiih­tyy teh­taan mu­kaan nol­las­ta sa­taan 7,6 se­kun­nis­sa.

Reip­paas­ti pol­vi­ti­laa

Ko­je­lau­dan suun­nit­te­lu edus­taa mu­ka­val­la ta­val­la tut­tua Pas­sa­tia, ja no­pe­as­ti hah­mo­tet­ta­van 8-tuu­mai­sen kos­ke­tus­näy­tön avul­la pys­tyy seu­raa­maan esi­mer­kik­si hyb­ri­di­jär­jes­tel­män sie­lu­ne­lä­mää. Ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­män vai­ku­tel­ma saa mii­nus­ta, sil­lä soin­ti kuu­los­taa vain koh­ta­lai­sel­ta. GTE-mal­liin kai­paa­kin enem­män vah­vis­tin­te­hoa ja eh­kä myös pa­rem­mat kai­ut­ti­met.

GTE:n jä­mä­kän tun­tui­sis­sa etuis­tui­mis­sa on koh­tuul­li­sen hyvä si­vut­tais­tu­ki. Is­tui­no­sa on suh­teel­li­sen pit­kä, vaik­ka rei­si­tu­en sää­töä ei näis­sä pen­keis­sä ole­kaan, ja kul­jet­ta­jan is­tui­mes­sa on säh­kö­sää­döt. Etuis­tuin puu­dut­taa pi­dem­mäl­lä mat­kal­la ai­na­kin pit­kää sel­kää, ei­kä säh­köi­nen ris­ti­se­län­tu­ki osu pit­kä­sel­käi­sel­lä vält­tä­mät­tä koh­dal­leen. Etu­mat­kus­ta­jan is­tuin­sää­döt oli­vat tes­tiyk­si­lös­sä me­kaa­ni­set.

Ta­ka­o­vet avau­tu­vat rei­luun kul­maan, jo­ten si­sään­käyn­ti su­juu hel­pos­ti ja pol­vi­ti­laa jää run­saas­ti. Far­ma­ris­sa on myös ta­va­no­mais­ta rei­lum­min pään­ti­laa. Kan­gas­ver­hoi­lu näyt­tää hie­nol­ta, jos­kin pit­kä­kes­toi­suut­ta aja­tel­len kan­gas vai­kut­taa suh­teel­li­sen ohu­el­ta.

Ta­ka­luu­kun säh­kö­toi­mi­suus on ny­ky­far­kuis­sa täs­sä hin­ta­luo­kas­sa mil­tei nor­mi. Suu­rin­ta ta­va­ra­ti­laa ha­et­ta­es­sa ta­ka­sel­kä­no­jat tait­tu­vat mil­tei sa­tap­ro­sent­ti­ses­ti ta­so­pin­nak­si, mut­ta täy­sin suo­raan kul­maan sel­kä­no­jia ei kui­ten­kaan saa. Pas­sat-far­kun käy­tän­nöl­li­sen suu­reen ta­va­ra­ti­laan mah­tuu enim­mil­lään 1 613 lit­raa kul­je­tet­ta­vaa.↔

Juha Pel­to­nen

Volks­wa­gen Pas­sat Va­ri­ant GTE Plug-in Hyb­rid 160 kW DSG

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1395 cm³, 115 kW (156 hv), 250 Nm/1550–3500 r/min

Säh­kö­moot­to­ri

85 kW (115 hv)

Hyb­ri­di­jär­jes­tel­mä

160 kW (218 hv), 400 Nm (ly­hy­tai­kai­ses­ti)

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 7,6 s, huip­pu­no­peus 222 km/h

Ku­lu­tus

1,4 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

33 g/km

Toi­min­ta­mat­ka säh­köl­lä

54 km, la­tau­sai­ka 100 % 1,8 kW 6 h 30 min; 3,6 kW 3 h 33 min

Voi­man­siir­to

A7, etu­ve­to

Mi­tat

p. 4889, l. 1832, k. 1521 mm, ak­se­li­vä­li 2786 mm, maa­va­ra 145 mm, oma­mas­sa 1760 kg, kan­ta­vuus 575 kg, ve­to­mas­sa 1600/750 kg, ta­va­ra­ti­la 483–1613 l, tank­ki 50 l, akus­to 13,0 kWh

Hin­ta

alk. 49 828 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 50 955 eu­roa (2020)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020
Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Jaguar F-Type R-Dynamic Black: Vielä ylellisempiä muunnoksia

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Äänitaidetta Sveitsistä

Koti ja keittiö

Hurmaavat juhlat -lehti on ilmestynyt!

Hifimaailma

TASCAM viisikymppinen  

Koti ja keittiö

Mian ja Björnin kodissa vanhat rakkaat mööpelit pysyvät, mutta ideat ja seinien värit vaihtuvat

Koti ja keittiö

Muotoilija Katriina Nuutisen kodissa yhdistyvät kirpputorilöydöt ja designklassikot

Koti ja keittiö

Itse suunniteltu talo nousi kompaktille tontille

Koti ja keittiö

Vanha vaakahuone Fiskarsissa on nyt upea, loft-henkinen koti

Hifimaailma

Vapise soundbar 

Hifimaailma

Uusi hybridi kuulokevahvistin 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

Audi esittelee quattro ultra -nelive­to­jär­jes­telmän

Volvo Cars: Suunnittelee käynnistävänsä autonomisen ajamisen kokeen Kiinassa

Seat Ateca -katumaasturi: Suomeen syksyllä 2016

Ohoh: Nyt löytyi sympaattinen super­har­vi­naisuus – näitä autoja ei muuten ihan heti tule vastaan!

Suomi-elokuvan myyttinen avoau­to­har­vi­naisuus: Katosi jäljettömiin 1939 – muurattiin mystiseen salakäytävään?

UUTTA

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Äänitaidetta Sveitsistä

Koti ja keittiö

Hurmaavat juhlat -lehti on ilmestynyt!

Hifimaailma

TASCAM viisikymppinen  

Koti ja keittiö

Mian ja Björnin kodissa vanhat rakkaat mööpelit pysyvät, mutta ideat ja seinien värit vaihtuvat

Koti ja keittiö

Muotoilija Katriina Nuutisen kodissa yhdistyvät kirpputorilöydöt ja designklassikot

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.