Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajoimme Outback-malliston parhaana Summit-varusteversiona. Nelivetoinen Outback on vakuuttava esitys.

Auto Bild.Koeajot
7.3.2021

Su­ba­ru Out­back on mo­nin ta­voin jän­nit­tä­vä ka­tu­maas­tu­ri – ei­kä yk­sis­tään sik­si, et­tä se on si­sä­ti­loil­taan suo­ras­taan jät­ti­mäi­nen ver­rat­tu­na suh­teel­li­sen kom­pak­tin oloi­siin ul­ko­mit­toi­hin­sa. Vii­meis­tään 275 sent­ti­met­rin ak­se­li­vä­li pal­jas­taa kui­ten­kin mal­lin ko­ko­luo­kan.

Li­sä­va­rus­tei­den va­lin­ta on Su­ba­rul­la kes­ki­mää­räis­tä yk­sin­ker­tai­sem­paa, sil­lä esi­mer­kik­si Out­back-mal­lis­tos­sa va­rus­te­ta­so­ja on kol­me, ei­kä yli­mää­räi­siä teh­das­li­sä­va­rus­tei­ta lii­em­mäl­ti pys­ty ti­laa­maan. Sum­mit on näis­tä va­rus­te­luis­ta se ylen­palt­ti­sin. Se ei jätä jä­rin pal­jon toi­vo­mi­sen va­raa, vaan pe­ri­aat­tees­sa kaik­ki tar­peel­li­nen on kyy­dis­sä.

Juo­hea Li­ne­art­ro­nic

Pai­nik­kees­ta käyn­nis­ty­vä Su­ba­run 2,5-lit­rai­nen suih­ku­tus­bok­se­ri ke­hit­tää 175 he­vos­voi­maa käyn­ti­no­peu­del­la 5 800 r/min, ja sen 235 new­ton­met­rin mak­si­mi­vään­tö saa­vu­te­taan kor­ke­ah­kol­la 4 000 mi­nuut­ti­kier­rok­sel­la. Por­taa­ton CVT-au­to­maat­ti­vaih­teis­to ta­saa ajo­tun­tu­mia, ja CVT on al­le­kir­joit­ta­neen mie­leen.

Summitin takaluukku on  sähkötoiminen. Suurin sallittu  jarrullinen vetomassa on  2 000 kilogrammaa.

Summitin takaluukku on sähkötoiminen. Suurin sallittu jarrullinen vetomassa on 2 000 kilogrammaa.

Outbackissa on asiallinen 20 senttimetrin maavara.

Outbackissa on asiallinen 20 senttimetrin maavara.

Ko­ea­jon kes­ki­ku­lu­tus oli au­ton ajo­tie­to­ko­neen mu­kaan ne­li­ve­to­bok­se­ril­le hy­vin­kin asi­al­li­nen 8,1 l/100 km. Out­bac­kin 0–100 km/h -kiih­ty­vyys on pa­pe­ril­la mal­til­li­set 10,6 se­kun­tia, mut­ta CVT-vaih­teis­ton an­si­os­ta au­to vai­kut­taa ta­ka­puo­li­tun­tu­man pe­rus­teel­la kiih­ty­vän him­pun ver­ran no­pe­am­min. Vä­häi­nen ben­sii­ni­moot­to­rin ja ren­kai­den me­lu­ta­so jopa kar­ke­al­la as­val­til­la on omi­aan viih­dyt­tä­mään kor­vaa.

CVT-au­to­maat­ti pal­ve­lee juo­he­as­ti sekä kau­pun­gis­sa et­tä maan­tie­a­jos­sa. Su­ba­run Li­ne­art­ro­nic-ni­mi­ses­sä au­to­maat­ti­laa­ti­kos­sa on seit­se­män vir­tu­aa­li­py­kä­lää, ja vaih­teis­toa on py­rit­ty muok­kaa­maan asi­ak­kai­den toi­vo­muk­ses­ta sel­lai­sek­si, et­tä se muis­tut­taa ko­ros­te­tum­min pe­rin­teis­tä, mo­men­tin­muun­ti­mel­la va­rus­tet­tua au­to­maat­ti­vaih­teis­toa. Vaih­dot voi teh­dä myös ma­nu­aa­li­ses­ti oh­jaus­pyö­rän sii­vek­keis­tä.

Lie­väs­ti pin­ta­ko­va

Out­back 2.5 Sum­mi­tin jou­si­tuk­sen mää­rät­ty pin­ta­ko­vuus il­me­nee sel­keim­min no­peus­hi­das­teis­sa, mut­ta myös kuop­pai­sil­la teil­lä ja nu­pu­ki­vi­ka­duil­la ko­vuut­ta on aa­vis­tuk­sen lii­kaa. Kan­ta­va alus­ta on joka ta­pauk­ses­sa mat­ka­mu­ka­va ta­sai­sel­la as­val­til­la. Ja kun siir­ry­tään maas­toon, kan­ta­vuus on toki omim­mil­laan.

Puhdaslinjaisessa kojelaudassa on nopeakäyttöiset lämpötilan säätöpyörät digitaalisin numeronäytöin.

Puhdaslinjaisessa kojelaudassa on nopeakäyttöiset lämpötilan säätöpyörät digitaalisin numeronäytöin.

Pyöreät mittarit ovat perinteikkään selkolukuiset. Navigointilaitteen tiedot näkyvät kosketusnäytön ohella mittariston keskinäytöllä.

Pyöreät mittarit ovat perinteikkään selkolukuiset. Navigointilaitteen tiedot näkyvät kosketusnäytön ohella mittariston keskinäytöllä.

Subarun CVT-automaattivaihteisto tuntee nimen Lineartronic. Seitsemällä virtuaalipykälällä toteutetusta laatikosta on muokattu varsin onnistuneesti muistuttamaan perinteistä momentinmuuntimella toteutettua automaattivaihteistoa.

Subarun CVT-automaattivaihteisto tuntee nimen Lineartronic. Seitsemällä virtuaalipykälällä toteutetusta laatikosta on muokattu varsin onnistuneesti muistuttamaan perinteistä momentinmuuntimella toteutettua automaattivaihteistoa.

Kohtuullisen kokoinen kosketusnäyttö on helppokäyttöinen. Apple CarPlay- ja Android-älypuhelinsovellukset kuuluvat mukaan.

Kohtuullisen kokoinen kosketusnäyttö on helppokäyttöinen. Apple CarPlay- ja Android-älypuhelinsovellukset kuuluvat mukaan.

Ajo­ti­lak­si pys­tyy va­li­koi­maan oh­jaus­pyö­rän pai­nik­keis­ta joko In­tel­li­gen­tin tai Spor­tin. Ko­van pe­rus­jou­si­tuk­sen ta­kia kuop­pai­sil­la teil­lä ja kau­pun­kien ka­duil­la In­tel­li­gent tun­tuu äk­ki­sel­tään mu­ka­vam­mal­ta vaih­to­eh­dol­ta. Maan­tie­a­jos­sa taas kum­mal­la­kin tu­lee hy­vin toi­meen.

Kes­ki­kon­so­lis­sa ole­val­la pai­nik­keel­la kyt­ket­tä­vä X-Mode-maas­to­a­jo­jär­jes­tel­mä kont­rol­loi moot­to­rin, vaih­teis­ton, sym­met­ri­sen AWD-ne­li­ve­to­jär­jes­tel­män, jar­ru­jen ja mui­den kom­po­nent­tien toi­min­taa. Kun X-Mode on kyt­ket­ty, ala­mä­ki­hi­das­tin aut­taa au­to­maat­ti­ses­ti yl­lä­pi­tä­mään va­ki­o­no­peu­den ala­mä­es­sä.

Mu­kau­tu­van va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­men kyt­ke­mi­nen su­juu suo­ra­vii­vai­ses­ti. Pi­kant­ti lisä on, et­tä Ey­e­Sight-ka­me­ra­jär­jes­tel­mään liit­ty­väl­lä mit­ta­ris­ton merk­ki­va­lol­la ja ”edes­sä ole­va au­to on siir­ty­nyt” -ää­ni­merk­ki­vies­til­lä il­moi­te­taan, jos lii­ken­ne­va­lois­sa edel­lä seis­syt au­to on am­pais­sut no­pe­as­ti liik­keel­le il­man, et­tä it­se on re­a­goi­nut ti­lan­tee­seen yh­tä no­pe­as­ti.

Mo­nis­ta avus­tin­jär­jes­tel­mis­tä mai­nit­ta­koon myös hä­tä­jar­ru­tus­toi­min­to sekä pe­rää­na­joa es­tä­vä väis­tä­mi­sa­pu, joka aut­taa kul­jet­ta­jaa kään­tä­mään au­toa jyr­käs­ti pe­rää­na­jon vält­tä­mi­sek­si. Mu­ka­na ovat niin ikään kais­ta­vah­ti ja kais­tal­la­pi­to­a­vus­tin.

Hulp­pe­at ta­ka­ti­lat

Out­bac­kin erit­täin ti­la­vaan mat­kus­ta­moon pääs­tään avai­met­to­man ovi­lu­ki­tuk­sen sä­es­tyk­sel­lä. Sum­mit-va­rus­te­ta­sol­la mo­lem­piin etuis­tui­miin si­säl­ty­vät kat­ta­vat 8-suun­tai­set säh­kö­sää­döt. Etuis­tui­mien mi­toi­tus vai­kut­taa riit­tä­väl­tä ja si­vut­tais­tu­ki so­pi­val­ta. Näil­lä pen­keil­lä is­tuu mie­lel­lään pit­kän­kin mat­kan. Vaa­lea nah­ka­ver­hoi­lu luo si­sä­ti­loi­hin sekä va­loi­saa et­tä ylel­lis­tä otet­ta. Mut­ta mii­nus­ta­kin löy­tyy: is­tuin­läm­mit­ti­met osoit­tau­tui­vat yl­lät­tä­vän te­hot­to­mik­si ja hi­taas­ti läm­pe­ne­vik­si.

Varsin mukavan sivuttaistuen antavat etuistuimet ovat Summitissa sähkösäätöiset.

Varsin mukavan sivuttaistuen antavat etuistuimet ovat Summitissa sähkösäätöiset.

Outbackin takaistuimella on epätavallisen muhkeasti polvitilaa, ja farmarissa on reippaasti pääntilaa.

Outbackin takaistuimella on epätavallisen muhkeasti polvitilaa, ja farmarissa on reippaasti pääntilaa.

Kunnolla kuljetuslääniä: tasapohjaista tavaratilaa järjestyy 559–1 848 litraa. Takaluukku toimii sähköisesti.

Kunnolla kuljetuslääniä: tasapohjaista tavaratilaa järjestyy 559–1 848 litraa. Takaluukku toimii sähköisesti.

Out­bac­kin ta­kais­tuin on oma jut­tun­sa: sin­ne to­del­la kel­paa siir­tyä, kii­tos riit­tä­vään kul­maan avau­tu­vien ovien ja lois­ta­van väl­jän pol­vi­ti­lan. Ta­kais­tui­men is­tu­ma­mu­ka­vuus on ai­em­paa ete­väm­pi, ja hy­vä­ta­soi­suut­ta ko­ros­taa ta­ka­sel­kä­no­jien kal­lis­tus­kul­man sää­tö. Sum­mit-va­rus­te­ta­sol­la ta­ka­mat­kus­ta­jat pää­se­vät hyö­ty­mään is­tuin­läm­mit­ti­mis­tä. Li­säk­si heil­lä on käy­tös­sään usb-por­tit.

599 lit­ran ta­va­ra­ti­laa mah­tuu Su­ba­run mu­kaan pe­rä­ti nel­jä 80 lit­ran mat­ka­lauk­kua. Mut­ta ei sii­nä kaik­ki, sil­lä suu­rim­mak­si lit­ra­mää­räk­si mai­ni­taan hulp­pe­at 1 848 lit­raa. Out­bac­kin ta­va­ran­kul­je­tus­ky­kyä li­sää se, et­tä sen ta­ka­sel­kä­no­jat tait­tu­vat ta­sa­pin­nak­si, ja se, et­tä ta­va­ra­ti­lan poh­jaa on ma­dal­let­tu en­ti­ses­tään li­sä­lit­ro­jen syn­nyt­tä­mi­sek­si. Li­säk­si ta­va­ra­ti­lan poh­ja­kan­nen al­la on vie­lä rei­lus­ti käyt­tö­kel­pois­ta säi­ly­tys­ti­laa vaik­ka­pa au­to­tar­vik­keil­le.

Säh­köi­nen ta­ka­luuk­ku kuu­luu Sum­mi­tin va­rus­tuk­seen. Li­säk­si ta­va­ra­ti­lan rul­la­peit­to on poik­keuk­sel­li­sen hel­pos­ti ir­ro­tet­ta­vis­sa. Out­bac­kin kai­kil­la ver­si­oil­la saa ve­tää pe­rä­ti 2-ton­nis­ta vau­nua.

Sel­keä mit­ta­ris­to

Erit­täin sel­kei­tä pyö­rei­tä pää­mit­ta­rei­ta tul­kit­see mie­lik­seen. Mit­ta­val­ta kos­ke­tus­näy­töl­tä saa esiin mo­ni­puo­lis­ta hyö­ty­da­taa, ku­ten kes­ki­no­peu­den ja het­kel­li­sen ku­lu­tuk­sen, sekä li­säk­si kaa­su­lä­pän asen­non ja öl­jyn läm­pö­ti­lan.

Star­Link-mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä si­säl­tää myös net­ti­ra­di­oa­se­mien kuun­te­lu­mah­dol­li­suu­den Aha-so­vel­luk­sen vä­li­tyk­sel­lä. 8-tuu­mai­nen kos­ke­tus­näyt­tö on sel­keä lu­kea, mut­ta au­ton kart­ta­näyt­tö jää yk­si­tyis­koh­dil­taan suh­teel­li­sen yli­mal­kai­sek­si. Rei­tin oh­jel­moin­ti luon­nis­tuu kui­ten­kin no­pe­as­ti ja näp­pä­räs­ti syöt­tä­mäl­lä ha­lut­tu osoi­te ko­ko­nai­suu­des­saan yh­del­le ri­vil­le. Reit­ti­o­pas­tus toi­mii su­ju­vas­ti.

Har­man Kar­do­nin ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­mä soi 12 kai­ut­ti­men ja sub­ba­rin voi­min sy­vä­sä­vyi­sen miel­lyt­tä­väs­ti. Jär­jes­tel­män akus­tiik­kaan mai­ni­taan kiin­ni­te­tyn ai­em­paa run­saam­min huo­mi­o­ta. Mu­sii­kin ys­tä­vän mie­leen on myös pa­ket­tiin si­säl­ty­vä cd-soi­tin.

Si­ni­sel­lä va­lais­tuun kon­so­li­lo­ke­roon mah­tuu usei­ta cd-le­vy­jä, jo­ten ne py­sy­vät jär­jes­tyk­ses­sä. Si­ni­va­lais­tus ulot­tuu myös mu­ki­te­li­nei­siin. Sum­mi­tis­sa päi­vän­va­los­ta huo­leh­tii säh­kö­toi­mi­nen la­si­kat­to­luuk­ku. Kes­ki­kon­so­lis­sa on run­saas­ti avo­säi­ly­tys­ti­laa ja koh­ta­lai­sen ti­la­va kan­nel­li­nen säi­ly­tys­lo­ke­ro, jon­ka si­säl­lä on 12 vol­tin pis­to­ke­lii­tän­tä. Myös usb-port­ti löy­tyy hel­pos­ti.↔

Su­ba­ru Out­back 2.5i Sum­mit

Moot­to­ri

B4, 2498 cm³, 129 kW (175 hv)/5800 r/min, 235 Nm/4000 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 10,2 s, huip­pu­no­peus 198 km/h

Ku­lu­tus

8,6 l/100 km, ben­sii­ni

CO2-pääs­töt

193 g/km

Voi­man­siir­to

A (CVT), ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4820, l. 1840, k. 1605 mm, ak­se­li­vä­li 2745 mm, maa­va­ra 200 mm, oma­mas­sa 1621 kg, kan­ta­vuus 554 kg, ve­to­mas­sa 2000/750 kg, ta­va­ra­ti­la 559–1848 l, tank­ki 60 l

Hin­ta

49 011 eu­roa (2020)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020
Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Jaguar F-Type R-Dynamic Black: Vielä ylellisempiä muunnoksia

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Ihastu kevään värikkäisiin tekstiileihin

Hifimaailma

Western Electric 300B - jälleen kerran

Hifimaailma

Linnin orgaaninen da-muunnin 

Hifimaailma

Luxmanilta ensimmäinen äänirasia 40 vuoteen

Hifimaailma

Audio­So­lu­ti­on­silta pikku virtuoosi 

Koti ja keittiö

Kirsi Koiviston perhe asuu puutalossa. "Ei haittaa, jos vähän vetää, kunhan lattia narisee kotoisasti askelten alla."

Koti ja keittiö

Vanha vaakahuone Fiskarsissa on nyt upea, loft-henkinen koti

Hifimaailma

Vapise soundbar 

Hifimaailma

eSseCin kelluvat laitealustat 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

Audi esittelee quattro ultra -nelive­to­jär­jes­telmän

Volvo Cars: Suunnittelee käynnistävänsä autonomisen ajamisen kokeen Kiinassa

Seat Ateca -katumaasturi: Suomeen syksyllä 2016

Ohoh: Nyt löytyi sympaattinen super­har­vi­naisuus – näitä autoja ei muuten ihan heti tule vastaan!

Suomi-elokuvan myyttinen avoau­to­har­vi­naisuus: Katosi jäljettömiin 1939 – muurattiin mystiseen salakäytävään?

UUTTA

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Ihastu kevään värikkäisiin tekstiileihin

Hifimaailma

Western Electric 300B - jälleen kerran

Hifimaailma

Linnin orgaaninen da-muunnin 

Hifimaailma

Luxmanilta ensimmäinen äänirasia 40 vuoteen

Hifimaailma

Audio­So­lu­ti­on­silta pikku virtuoosi 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.