Koeajot

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna

Auto Bild.Koeajot
Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen

Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Auto Bild.Koeajot
Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Pack Look -pakettiin kuuluvat lediajovalot eivät vaikuta järin tehokkailta. Edessä on jäähdytetyt levyjarrut, taka-akselilla levyjarrut. 16-tuumaisissa teräsvanteissa on pölykapselit.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën Berlingo Van BlueHDi 130 XL EAT8: Tavarajuna

Turbodieselillä evästetty Berlingo Van XL kulkee maantieajossa vakaasti kuin kiskoilla, ja ison pakettiauton tuntu on aina läsnä.
Auto Bild.Koeajot
Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna

Yhdeksännen sukupolven Volkswagen Passatin saa vain farmarikorisena. Uusin mittoihin kasvanut Passat Variant tarjoaa ennen kaikkea tilaa.
Auto Bild.Koeajot
Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Etuosaa hallitsevat leveät munuaiset. Lisävarusteiset lediajovalot ovat tehokkaat.

Juha Peltonen

Koeajossa BMW iX2 xDrive30: Kokoisekseen taloudellinen

Kahdella sähkömoottorilla varustettu nelivetoinen BMW iX2 xDrive30 osoittautui mitoistaan huolimatta odottamattoman vähän sähköä kuluttavaksi katumaasturiksi.
Auto Bild.Koeajot
Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Toyota Yaris Hybrid ei muuttunut ulkoisesti juurikaan vuosimallista 2023. Ilme on yrmyn räyhäkkä!

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota Yaris Hybrid 130 Premiere Edition: Lisää paukkua

Toyota Yarisin uusi 130-hevosvoimainen hybri­di­voi­man­siirto tarjoaa selkeästi enemmän voimaa verrattuna 116-hevosvoimaiseen versioon – ja kiihtyvyys tuntuu suorastaan ärhäkältä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Oli mielenkiintoista selvittää, kuinka pitkälle C-HR:n pisto­ke­hyb­ri­di­ver­siolla voi edetä kesäolosuhteissa pelkällä sähköllä.
Auto Bild.Koeajot
Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Toyota C-HR -lataushybridillä voi yltää jopa yli 75 kilometrin sähköiseen ajomatkaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid Premiere Edition: Kiitettävästi sähköllä

Oli mielenkiintoista selvittää, kuinka pitkälle C-HR:n pisto­ke­hyb­ri­di­ver­siolla voi edetä kesäolosuhteissa pelkällä sähköllä.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Matriisilediajovaloissa on mukautuva valaistus. Huomaa myös antrasiitinvärinen Scudetto-etusäleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 Q4 AT8 Tributo Italiano: Italialainen ylistys

Al­fa Ro­me­on Stel­vio Tri­bu­to Ita­li­a­no -eri­kois­pai­nok­ses­sa ai­no­a­na li­sä­va­rus­tee­na oli al­fan­pu­nai­nen ko­ri­vä­ri. En­sim­mäi­se­nä Stel­vi­on 280 hv:n ver­si­os­sa va­ras­taa huo­mi­on kier­ros­herk­kä ne­li­sy­lin­te­ri­nen suo­ra­suih­ku­tuk­sel­la to­teu­tet­tu tur­bo­moot­to­ri, jon­ka käyn­nis­tys­pai­ni­ke on pe­rin­tei­ses­ti oh­jaus­pyö­räs­sä – al­fa­mai­sen his­to­ri­al­li­ses­ti tie­ten­kin va­sem­mal­la puo­lel­la.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

BYD Seal on mielenkiintoinen tulokas täyssähköautojen markkinaan. Seal on tehokas sportti, joka haastaa kilpailijansa laadulla ja ajo-ominaisuuksilla.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 21 »
Prestige-varusteluun kuuluu 17-tuumaiset kevytmetallivanteet, hopeanharmaat peilinkuoret ja kattokaiteet, etu- ja takapuskurin harmaat alaosat sekä tummennetut takalasit.

Prestige-varusteluun kuuluu 17-tuumaiset kevytmetallivanteet, hopeanharmaat peilinkuoret ja kattokaiteet, etu- ja takapuskurin harmaat alaosat sekä tummennetut takalasit.

Koeajossa Dacia Duster: Selkeä tasonkorotus

Auto Bild.Koeajot
Prestige-varusteluun kuuluu 17-tuumaiset kevytmetallivanteet, hopeanharmaat peilinkuoret ja kattokaiteet, etu- ja takapuskurin harmaat alaosat sekä tummennetut takalasit.

Prestige-varusteluun kuuluu 17-tuumaiset kevytmetallivanteet, hopeanharmaat peilinkuoret ja kattokaiteet, etu- ja takapuskurin harmaat alaosat sekä tummennetut takalasit.

Koeajossa Dacia Duster: Selkeä tasonkorotus

Auto Bild.Koeajot
Asiallista perusnykyaikaista crossover-tyyliä edustava Stonic pomppaa massasta lähinnä tällä koeajoautossa olleella keltaisella värillä. On ovela idea lanseerata auto tällä samalla näyttävällä värillä sekä mainoksissa että lehdistön koeajoautoissa.

Asiallista perusnykyaikaista crossover-tyyliä edustava Stonic pomppaa massasta lähinnä tällä koeajoautossa olleella keltaisella värillä. On ovela idea lanseerata auto tällä samalla näyttävällä värillä sekä mainoksissa että lehdistön koeajoautoissa.

Koeajossa Kia Stonic 1.0 T-GDI ISG EX EcoDynamics: Hyvä vastaus huutoon

Auto Bild.Koeajot
Asiallista perusnykyaikaista crossover-tyyliä edustava Stonic pomppaa massasta lähinnä tällä koeajoautossa olleella keltaisella värillä. On ovela idea lanseerata auto tällä samalla näyttävällä värillä sekä mainoksissa että lehdistön koeajoautoissa.

Asiallista perusnykyaikaista crossover-tyyliä edustava Stonic pomppaa massasta lähinnä tällä koeajoautossa olleella keltaisella värillä. On ovela idea lanseerata auto tällä samalla näyttävällä värillä sekä mainoksissa että lehdistön koeajoautoissa.

Koeajossa Kia Stonic 1.0 T-GDI ISG EX EcoDynamics: Hyvä vastaus huutoon

Auto Bild.Koeajot
BusinessLine-mallit erottaa ulkoa vain ovien alalaitojen kromilistoista.

BusinessLine-mallit erottaa ulkoa vain ovien alalaitojen kromilistoista.

Koeajossa Škoda Superb Combi 4X4: Reilusti sisätilaa

Auto Bild.Koeajot
BusinessLine-mallit erottaa ulkoa vain ovien alalaitojen kromilistoista.

BusinessLine-mallit erottaa ulkoa vain ovien alalaitojen kromilistoista.

Koeajossa Škoda Superb Combi 4X4: Reilusti sisätilaa

Auto Bild.Koeajot
Maavaraa on aitojen maasturien tasoiset 22 senttiä. Edessä lähestymiskulma on hyvä, ja takana jättökulma on loistava. Näin henkilöautomaiseksi kulkupeliksi XV:n maasto-ominaisuudet ovat poikkeuksellisen hyvät.

Maavaraa on aitojen maasturien tasoiset 22 senttiä. Edessä lähestymiskulma on hyvä, ja takana jättökulma on loistava. Näin henkilöautomaiseksi kulkupeliksi XV:n maasto-ominaisuudet ovat poikkeuksellisen hyvät.

Koeajossa Subaru XV: Omien sivuteidensä kulkija

Auto Bild.Koeajot
Maavaraa on aitojen maasturien tasoiset 22 senttiä. Edessä lähestymiskulma on hyvä, ja takana jättökulma on loistava. Näin henkilöautomaiseksi kulkupeliksi XV:n maasto-ominaisuudet ovat poikkeuksellisen hyvät.

Maavaraa on aitojen maasturien tasoiset 22 senttiä. Edessä lähestymiskulma on hyvä, ja takana jättökulma on loistava. Näin henkilöautomaiseksi kulkupeliksi XV:n maasto-ominaisuudet ovat poikkeuksellisen hyvät.

Koeajossa Subaru XV: Omien sivuteidensä kulkija

Auto Bild.Koeajot
Trek-1:n tunnistaa ennen kaikkea lokasuojien levikkeistä, kylkiputkista, 18-tuumaisista erikoisvanteista sekä mustasta tai helmiäisvalkoisesta väristä. Ja tietenkin lavakaarista ja siinä olevista led-työvaloista.

Trek-1:n tunnistaa ennen kaikkea lokasuojien levikkeistä, kylkiputkista, 18-tuumaisista erikoisvanteista sekä mustasta tai helmiäisvalkoisesta väristä. Ja tietenkin lavakaarista ja siinä olevista led-työvaloista.

Koeajossa Nissan Navara Trek-1: Rajoitettu painos

Auto Bild.Koeajot
Trek-1:n tunnistaa ennen kaikkea lokasuojien levikkeistä, kylkiputkista, 18-tuumaisista erikoisvanteista sekä mustasta tai helmiäisvalkoisesta väristä. Ja tietenkin lavakaarista ja siinä olevista led-työvaloista.

Trek-1:n tunnistaa ennen kaikkea lokasuojien levikkeistä, kylkiputkista, 18-tuumaisista erikoisvanteista sekä mustasta tai helmiäisvalkoisesta väristä. Ja tietenkin lavakaarista ja siinä olevista led-työvaloista.

Koeajossa Nissan Navara Trek-1: Rajoitettu painos

Auto Bild.Koeajot
Compassin maavara on 215 mm. Keulalla on kirkkaat kaksoisksenonit ja led-tyyppiset seisontavalot, ja varustukseen kuuluu myös kaukovaloavustin.

Compassin maavara on 215 mm. Keulalla on kirkkaat kaksoisksenonit ja led-tyyppiset seisontavalot, ja varustukseen kuuluu myös kaukovaloavustin.

Koeajossa Jeep Compass 1.4 MultiAir 170 hv AT9 4WD Limited: Amerikan-italialainen katumaasturi

Auto Bild.Koeajot
Compassin maavara on 215 mm. Keulalla on kirkkaat kaksoisksenonit ja led-tyyppiset seisontavalot, ja varustukseen kuuluu myös kaukovaloavustin.

Compassin maavara on 215 mm. Keulalla on kirkkaat kaksoisksenonit ja led-tyyppiset seisontavalot, ja varustukseen kuuluu myös kaukovaloavustin.

Koeajossa Jeep Compass 1.4 MultiAir 170 hv AT9 4WD Limited: Amerikan-italialainen katumaasturi

Auto Bild.Koeajot
20-tuumaiset M-kevytmetallivanteet seuraavat kesäpyörien yhteydessä. Koeajoauto oli varustettu M Sportin tehokkaammilla levyjarruilla. Mallissa on normaalisti runflat-renkaat.

20-tuumaiset M-kevytmetallivanteet seuraavat kesäpyörien yhteydessä. Koeajoauto oli varustettu M Sportin tehokkaammilla levyjarruilla. Mallissa on normaalisti runflat-renkaat.

Melkoinen lumitykki

Auto Bild.Koeajot
20-tuumaiset M-kevytmetallivanteet seuraavat kesäpyörien yhteydessä. Koeajoauto oli varustettu M Sportin tehokkaammilla levyjarruilla. Mallissa on normaalisti runflat-renkaat.

20-tuumaiset M-kevytmetallivanteet seuraavat kesäpyörien yhteydessä. Koeajoauto oli varustettu M Sportin tehokkaammilla levyjarruilla. Mallissa on normaalisti runflat-renkaat.

Melkoinen lumitykki

Auto Bild.Koeajot
Tyylikkään ja virtaviivaisen näköisessä Stingerissä on pitkä akseliväli. GT:ssä on vakiona kääntyvät led-ajovalot.

Tyylikkään ja virtaviivaisen näköisessä Stingerissä on pitkä akseliväli. GT:ssä on vakiona kääntyvät led-ajovalot.

Koeajossa Kia Stinger GT: Se kovin versio

Auto Bild.Koeajot
Tyylikkään ja virtaviivaisen näköisessä Stingerissä on pitkä akseliväli. GT:ssä on vakiona kääntyvät led-ajovalot.

Tyylikkään ja virtaviivaisen näköisessä Stingerissä on pitkä akseliväli. GT:ssä on vakiona kääntyvät led-ajovalot.

Koeajossa Kia Stinger GT: Se kovin versio

Auto Bild.Koeajot
Valoumpioiden yhteydessä olevat led-huomiovalot ja kääntymisvaloinakin toimivat sumuvalot tuovat etuilmeeseen pirteyttä. Style-varustetasoon kuuluu kaksoisksenonajovalot.

Valoumpioiden yhteydessä olevat led-huomiovalot ja kääntymisvaloinakin toimivat sumuvalot tuovat etuilmeeseen pirteyttä. Style-varustetasoon kuuluu kaksoisksenonajovalot.

Koeajossa Škoda Rapid Spaceback: Muuttui pirteämmän näköiseksi!

Auto Bild.Koeajot
Valoumpioiden yhteydessä olevat led-huomiovalot ja kääntymisvaloinakin toimivat sumuvalot tuovat etuilmeeseen pirteyttä. Style-varustetasoon kuuluu kaksoisksenonajovalot.

Valoumpioiden yhteydessä olevat led-huomiovalot ja kääntymisvaloinakin toimivat sumuvalot tuovat etuilmeeseen pirteyttä. Style-varustetasoon kuuluu kaksoisksenonajovalot.

Koeajossa Škoda Rapid Spaceback: Muuttui pirteämmän näköiseksi!

Auto Bild.Koeajot
Keulassa on sukunäköä isompien Kia-mallien kanssa. GT-Linen tunnistaa erilaisista etu- ja takapuskureista sekä kylkilistoista. Kevytmetallivanteet ovat 16-tuumaiset, ja metallivärin saa lisähintaan.

Keulassa on sukunäköä isompien Kia-mallien kanssa. GT-Linen tunnistaa erilaisista etu- ja takapuskureista sekä kylkilistoista. Kevytmetallivanteet ovat 16-tuumaiset, ja metallivärin saa lisähintaan.

Koeajossa Kia Picanto 1.0 T-GDI ISG GT-Line: Pippurimyllyjen sukua

Auto Bild.Koeajot
Keulassa on sukunäköä isompien Kia-mallien kanssa. GT-Linen tunnistaa erilaisista etu- ja takapuskureista sekä kylkilistoista. Kevytmetallivanteet ovat 16-tuumaiset, ja metallivärin saa lisähintaan.

Keulassa on sukunäköä isompien Kia-mallien kanssa. GT-Linen tunnistaa erilaisista etu- ja takapuskureista sekä kylkilistoista. Kevytmetallivanteet ovat 16-tuumaiset, ja metallivärin saa lisähintaan.

Koeajossa Kia Picanto 1.0 T-GDI ISG GT-Line: Pippurimyllyjen sukua

Auto Bild.Koeajot
Leveä keulailme tekee X3:sta itseään isomman oloisen. Ulkonäkö on varsin samankaltainen kuin toisen sukupolven mallissa, mutta todellisuudessa valoumpiot ja sumuvalot ovat aivan erinäköiset.

Leveä keulailme tekee X3:sta itseään isomman oloisen. Ulkonäkö on varsin samankaltainen kuin toisen sukupolven mallissa, mutta todellisuudessa valoumpiot ja sumuvalot ovat aivan erinäköiset.

Koeajossa BMW X3 xDrive 20d A: Korkealuokkainen haastaja

Auto Bild.Koeajot
Leveä keulailme tekee X3:sta itseään isomman oloisen. Ulkonäkö on varsin samankaltainen kuin toisen sukupolven mallissa, mutta todellisuudessa valoumpiot ja sumuvalot ovat aivan erinäköiset.

Leveä keulailme tekee X3:sta itseään isomman oloisen. Ulkonäkö on varsin samankaltainen kuin toisen sukupolven mallissa, mutta todellisuudessa valoumpiot ja sumuvalot ovat aivan erinäköiset.

Koeajossa BMW X3 xDrive 20d A: Korkealuokkainen haastaja

Auto Bild.Koeajot
Jeep Cherokeen jousitustuntuma on maantieajossa juuri sopivan jämäkkä, ja auto etenee suorastaan esimerkillisen vakaasti.

Jeep Cherokeen jousitustuntuma on maantieajossa juuri sopivan jämäkkä, ja auto etenee suorastaan esimerkillisen vakaasti.

Juha Peltonen

Koeajossa Newtonin mahtikäsky - Jeep Cherokee

Auto Bild.Koeajot
Jeep Cherokeen jousitustuntuma on maantieajossa juuri sopivan jämäkkä, ja auto etenee suorastaan esimerkillisen vakaasti.

Jeep Cherokeen jousitustuntuma on maantieajossa juuri sopivan jämäkkä, ja auto etenee suorastaan esimerkillisen vakaasti.

Juha Peltonen

Koeajossa Newtonin mahtikäsky - Jeep Cherokee

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 21 »