Koeajot

Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo EX30 Twin Motor Performance Ultra: Pieneksi zoomattu

Auto Bild.Koeajot
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i GR Sport Premiere Edition: Onnistunut kokonaisuus

Auto Bild.Koeajot
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi Colt 1.6 HEV Instyle AT: Ajotalous edellä

Auto Bild.Koeajot
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi Colt 1.6 HEV Instyle AT: Ajotalous edellä

Mit­su­bis­hi Col­tin 1.6 HEV -täys­hyb­ri­dil­lä sel­vit­tiin ko­ea­jon ai­ka­na vai­vat­to­mas­ti jopa kes­ki­ku­lu­tuk­sel­la 4,4 l/100 km, kun mal­lin nor­mi­mi­tat­tu kes­ki­ku­lu­tus on 4,2 lit­ran luok­kaa.
Auto Bild.Koeajot
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi Colt 1.6 HEV Instyle AT: Ajotalous edellä

Mit­su­bis­hi Col­tin 1.6 HEV -täys­hyb­ri­dil­lä sel­vit­tiin ko­ea­jon ai­ka­na vai­vat­to­mas­ti jopa kes­ki­ku­lu­tuk­sel­la 4,4 l/100 km, kun mal­lin nor­mi­mi­tat­tu kes­ki­ku­lu­tus on 4,2 lit­ran luok­kaa.
Auto Bild.Koeajot
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön

Mercedes-Benzin uuden E-sarjan farmariversio tarjoaa ominaisuuksia monenlaisiin tarkoituksiin. Auto on ollut tuttu näky niin taksitolpilla kuin myös muissa ammat­ti­teh­tä­vissä.
Auto Bild.Koeajot
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön

Mercedes-Benzin uuden E-sarjan farmariversio tarjoaa ominaisuuksia monenlaisiin tarkoituksiin. Auto on ollut tuttu näky niin taksitolpilla kuin myös muissa ammat­ti­teh­tä­vissä.
Auto Bild.Koeajot
Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!

Uutta Astra-farmaria on odotettu Suomessa kuin konsanaan suuren kurpitsan nousua kukkapenkistä. Aluksi farkun saa pisto­ke­la­dat­tavana hybridinä.
Auto Bild.Koeajot
Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Räväkkä Vizor-keulailme näyttää hyökkäävän vakuuttavalta. Ledipikseliajovalot ovat tehokkaat. GS:n varustukseen sisältyvät myös ledisumuvalot.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Sports Tourer GS 180 PHEV: Vihdoinkin!

Uutta Astra-farmaria on odotettu Suomessa kuin konsanaan suuren kurpitsan nousua kukkapenkistä. Aluksi farkun saa pisto­ke­la­dat­tavana hybridinä.
Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Mitä enem­män Wrang­ler Sa­ha­raa tut­kii, sitä enem­män sii­tä löy­tää haus­ko­ja ja käy­tän­nöl­li­siä yk­si­tyis­koh­tia, ku­ten ovien ul­ko­puo­li­set sa­ra­nat sekä ko­ko­naan ir­ro­tet­ta­van hard­top-ka­ton, joka to­sin vaa­ti­si torx-avai­men, räi­kän ja nel­jä rius­kaa me­ri­jal­ka­vä­en so­ti­las­ta nos­to­a­vuk­si.
Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Mitä enem­män Wrang­ler Sa­ha­raa tut­kii, sitä enem­män sii­tä löy­tää haus­ko­ja ja käy­tän­nöl­li­siä yk­si­tyis­koh­tia, ku­ten ovien ul­ko­puo­li­set sa­ra­nat sekä ko­ko­naan ir­ro­tet­ta­van hard­top-ka­ton, joka to­sin vaa­ti­si torx-avai­men, räi­kän ja nel­jä rius­kaa me­ri­jal­ka­vä­en so­ti­las­ta nos­to­a­vuk­si.
Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Täyssähköinen BMW i7 on baije­ri­lais­val­mis­tajan tarjokas korkean tason edustukseen, ja tässä BMW on onnistunut tyylikkäästi. Suuri ja näyttävä auto pitää sisällään uusia teknologisia ominaisuuksia.
Auto Bild.Koeajot
Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Keulan isot munuaiset ja kahtia jaetut ajovalot luovat hieman erikoisen ilmeen.

Toni Lindström

Koeajossa BMW i7 xDrive60: Uuden aallon huipulla

Täyssähköinen BMW i7 on baije­ri­lais­val­mis­tajan tarjokas korkean tason edustukseen, ja tässä BMW on onnistunut tyylikkäästi. Suuri ja näyttävä auto pitää sisällään uusia teknologisia ominaisuuksia.
Auto Bild.Koeajot
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Kuu­den­nen su­ku­pol­ven Es­pa­ce ra­ken­tuu sa­mal­le alus­ta-ark­ki­teh­tuu­ril­le kuin Re­nault Aust­ral, joka on Re­naul­tin luo­kit­te­lus­sa C-seg­men­tin SUV.
Auto Bild.Koeajot
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Kuu­den­nen su­ku­pol­ven Es­pa­ce ra­ken­tuu sa­mal­le alus­ta-ark­ki­teh­tuu­ril­le kuin Re­nault Aust­ral, joka on Re­naul­tin luo­kit­te­lus­sa C-seg­men­tin SUV.
Auto Bild.Koeajot
Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.7 Pro Business Max: Tyylikäs sedan

VW ID.7 vastaa Volkswagenin sähkö­au­to­mal­liston nykyisenä lippulaivana hyvin huutoonsa. Tyylikäs ja laadukas takavetoinen sedan yltää parhaimmillaan liki 600 kilometrin toimintamatkaan.
Auto Bild.Koeajot
Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Ultramariininsininen sukkulamainen sedan on virtaviivainen ilmestys.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.7 Pro Business Max: Tyylikäs sedan

VW ID.7 vastaa Volkswagenin sähkö­au­to­mal­liston nykyisenä lippulaivana hyvin huutoonsa. Tyylikäs ja laadukas takavetoinen sedan yltää parhaimmillaan liki 600 kilometrin toimintamatkaan.
Auto Bild.Koeajot
Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-C4 Full Electric 156 Shine 54 kWh A: Matkamukava

Cit­roën ë-C4:ssä käy­te­tään sa­maa poh­ja­le­vyä kuin Jeep Aven­ge­ris­sa, mut­ta sii­nä on Jee­piä isom­pi – ja sa­mal­la en­tis­tä ener­gi­a­ti­he­äm­pi – 54 ki­lo­wat­ti­tun­nin ajo­ak­ku. En­sim­mäi­sen su­ku­pol­ven Cit­roën ë-C4:ään ver­rat­tu­na toi­min­ta­mat­kan lu­va­taan kas­va­neen noin 17 pro­sent­tia.
Auto Bild.Koeajot
Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Ledivalojen teho on hyvä. Koeajoautossa oli lisävarusteena koko pinta-alaltaan lämmitettävä tuulilasi.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-C4 Full Electric 156 Shine 54 kWh A: Matkamukava

Cit­roën ë-C4:ssä käy­te­tään sa­maa poh­ja­le­vyä kuin Jeep Aven­ge­ris­sa, mut­ta sii­nä on Jee­piä isom­pi – ja sa­mal­la en­tis­tä ener­gi­a­ti­he­äm­pi – 54 ki­lo­wat­ti­tun­nin ajo­ak­ku. En­sim­mäi­sen su­ku­pol­ven Cit­roën ë-C4:ään ver­rat­tu­na toi­min­ta­mat­kan lu­va­taan kas­va­neen noin 17 pro­sent­tia.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 20 »
Opel Karlista löytyy hiukan myös pikkuylellistä tunnelmaa.

Opel Karlista löytyy hiukan myös pikkuylellistä tunnelmaa.

Juha Peltonen

Koeajossa robottimainen Opel Karl

Auto Bild.Koeajot
Opel Karlista löytyy hiukan myös pikkuylellistä tunnelmaa.

Opel Karlista löytyy hiukan myös pikkuylellistä tunnelmaa.

Juha Peltonen

Koeajossa robottimainen Opel Karl

Auto Bild.Koeajot
Ilman vertailukohtaa SsangYong Rexton näyttää pienemmältä, kuin mitä se todellisuudessa on.

Ilman vertailukohtaa SsangYong Rexton näyttää pienemmältä, kuin mitä se todellisuudessa on.

Oskari Pentti

Perinteisesti alennus­vaih­teella - Koeajossa maasturi SsangYong Rexton W

Auto Bild.Koeajot
Ilman vertailukohtaa SsangYong Rexton näyttää pienemmältä, kuin mitä se todellisuudessa on.

Ilman vertailukohtaa SsangYong Rexton näyttää pienemmältä, kuin mitä se todellisuudessa on.

Oskari Pentti

Perinteisesti alennus­vaih­teella - Koeajossa maasturi SsangYong Rexton W

Auto Bild.Koeajot
Renault Talismanin takapyörät kääntyvät eri suuntaan kuin etupyörät maksimissaan 3,5 astetta.

Renault Talismanin takapyörät kääntyvät eri suuntaan kuin etupyörät maksimissaan 3,5 astetta.

Juha Peltonen

Renault Talisman tarjoilee uudenlaista taikaa - miten kävi koeajon?

Auto Bild.Koeajot
Renault Talismanin takapyörät kääntyvät eri suuntaan kuin etupyörät maksimissaan 3,5 astetta.

Renault Talismanin takapyörät kääntyvät eri suuntaan kuin etupyörät maksimissaan 3,5 astetta.

Juha Peltonen

Renault Talisman tarjoilee uudenlaista taikaa - miten kävi koeajon?

Auto Bild.Koeajot
Peugeot 308 GTi:n jousitus on hyvin sopusoinnussa auton suorituskyvyn kanssa

Peugeot 308 GTi:n jousitus on hyvin sopusoinnussa auton suorituskyvyn kanssa

Oskari Pentti

Koeajossa ärjyvä pikkuleijona - Peugeot 308 GTi 

Auto Bild.Koeajot
Peugeot 308 GTi:n jousitus on hyvin sopusoinnussa auton suorituskyvyn kanssa

Peugeot 308 GTi:n jousitus on hyvin sopusoinnussa auton suorituskyvyn kanssa

Oskari Pentti

Koeajossa ärjyvä pikkuleijona - Peugeot 308 GTi 

Auto Bild.Koeajot
Hyundai i40 :n muodot ovat kohdillaan.

Hyundai i40 :n muodot ovat kohdillaan.

Harry Kuurio

Sonetti muodolle - käytetty Hyundai i40 Wagon koeajossa

Auto Bild.Koeajot
Hyundai i40 :n muodot ovat kohdillaan.

Hyundai i40 :n muodot ovat kohdillaan.

Harry Kuurio

Sonetti muodolle - käytetty Hyundai i40 Wagon koeajossa

Auto Bild.Koeajot
Edeltäjäänsä verrattuna Renault Mégane on kasvanut pituutta vajaat kuusi senttiä.

Edeltäjäänsä verrattuna Renault Mégane on kasvanut pituutta vajaat kuusi senttiä.

Oskari Pentti

Koeajossa pirteästi erilainen Renault Mégane

Auto Bild.Koeajot
Edeltäjäänsä verrattuna Renault Mégane on kasvanut pituutta vajaat kuusi senttiä.

Edeltäjäänsä verrattuna Renault Mégane on kasvanut pituutta vajaat kuusi senttiä.

Oskari Pentti

Koeajossa pirteästi erilainen Renault Mégane

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz GLC on linjoiltaan pyöristetty.

Mercedes-Benz GLC on linjoiltaan pyöristetty.

Oskari Pentti

Edeltäjäänsä tyylikkäämpi - Koeajossa Mercedes-Benz GLC

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz GLC on linjoiltaan pyöristetty.

Mercedes-Benz GLC on linjoiltaan pyöristetty.

Oskari Pentti

Edeltäjäänsä tyylikkäämpi - Koeajossa Mercedes-Benz GLC

Auto Bild.Koeajot
Mitsubishi Outlander toimii hyvin Suomen talvisilla keleillä.

Mitsubishi Outlander toimii hyvin Suomen talvisilla keleillä.

Juha Peltonen

Auto Suomen talvioloihin? Koeajossa karaistunut Mitsubishi Outlander

Auto Bild.Koeajot
Mitsubishi Outlander toimii hyvin Suomen talvisilla keleillä.

Mitsubishi Outlander toimii hyvin Suomen talvisilla keleillä.

Juha Peltonen

Auto Suomen talvioloihin? Koeajossa karaistunut Mitsubishi Outlander

Auto Bild.Koeajot
Volkswagen Transporter on erinomainen talviajossa.

Volkswagen Transporter on erinomainen talviajossa.

Oskari Pentti

Paku puntariin - Koeajossa Volkswagen Transporter

Auto Bild.Koeajot
Volkswagen Transporter on erinomainen talviajossa.

Volkswagen Transporter on erinomainen talviajossa.

Oskari Pentti

Paku puntariin - Koeajossa Volkswagen Transporter

Auto Bild.Koeajot
Uusi Honda Jazz on edeltäjäänsä särmikkäämpi.

Uusi Honda Jazz on edeltäjäänsä särmikkäämpi.

Oskari Pentti

Enemmän kuin kauppakassi - koeajossa ketterä Honda Jazz

Auto Bild.Koeajot
Uusi Honda Jazz on edeltäjäänsä särmikkäämpi.

Uusi Honda Jazz on edeltäjäänsä särmikkäämpi.

Oskari Pentti

Enemmän kuin kauppakassi - koeajossa ketterä Honda Jazz

Auto Bild.Koeajot
 Volkswagen Touranissa viivat on niin sanotusti piirretty suoraan.

Volkswagen Touranissa viivat on niin sanotusti piirretty suoraan.

Manu Tuppurainen

Koeajossa käytännöllinen paketti - Volkswagen Touran

Auto Bild.Koeajot
 Volkswagen Touranissa viivat on niin sanotusti piirretty suoraan.

Volkswagen Touranissa viivat on niin sanotusti piirretty suoraan.

Manu Tuppurainen

Koeajossa käytännöllinen paketti - Volkswagen Touran

Auto Bild.Koeajot
Opel Insignia Sports Tourer osoittautui mainioksi ajattevaksi.

Opel Insignia Sports Tourer osoittautui mainioksi ajattevaksi.

Juha Peltonen

Tehoja piilossa ja mainiota ajettavuutta - Koeajossa Opel Insignia Sports Tourer

Auto Bild.Koeajot
Opel Insignia Sports Tourer osoittautui mainioksi ajattevaksi.

Opel Insignia Sports Tourer osoittautui mainioksi ajattevaksi.

Juha Peltonen

Tehoja piilossa ja mainiota ajettavuutta - Koeajossa Opel Insignia Sports Tourer

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 20 »