Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

Faceliftattu A4 Avant näyttää leveine jäähdyttimen säleikköineen aiempaa räväkämmältä. Led-ajovalot ovat vakiona, mutta koeajoautossa oli tehokkaammat Matrix LED -lisävarusteajovalot.

Faceliftattu A4 Avant näyttää leveine jäähdyttimen säleikköineen aiempaa räväkämmältä. Led-ajovalot ovat vakiona, mutta koeajoautossa oli tehokkaammat Matrix LED -lisävarusteajovalot.

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Uudistunut A4 Avant on tarjolla usealla eri tekniikalla, joista 190-hevosvoimainen 40 TDI lukeutuu nelivetoisena mielen­kiin­toi­simpiin muunnelmiin.

Auto Bild.Koeajot
27.3.2021

Fa­ce­lif­tin ko­ke­nut Au­di A4 Avant ra­ken­tuu mo­du­laa­ri­sel­le MLB Evo -poh­ja­le­vyl­le, jota käy­te­tään myös Au­di A7:ssä. Tu­le­vas­sa, ko­ko­naan uu­des­sa A4:ssä tul­laan käyt­tä­mään MQB-poh­ja­le­vyä. Ny­ky­mal­lis­sa on myös ja­lan­kul­ki­ja­tur­val­li­suut­ta ko­hen­ta­va niin sa­not­tu ak­tii­vi­nen ko­ne­pel­ti.

Au­din 40 TDI -mal­li­sel­la tur­bo­die­se­lil­lä pys­tyy aja­maan vai­vat­to­mas­ti yh­del­lä tan­kil­li­sel­la yli tu­hat ki­lo­met­riä, vaik­ka moot­to­ri­na mu­ri­see ruu­di­kas 190-he­vos­voi­mai­nen TDI. Ja juu­ri sen vuok­si hy­vin koh­tuul­li­nen 5,9 l/100 km:n kes­ki­ku­lu­tus kuu­los­taa lom­pak­koa sääs­tä­väl­tä lu­ke­mal­ta näin te­hok­kaal­le au­to­maat­ti­vaih­tei­sel­le tur­bo­die­se­lil­le. Mit­ta­sim­me ku­lu­tuk­sen au­ton omal­la ajo­tie­to­ko­nel­la.

Laa­ja­vään­töi­nen tur­bo­die­sel

Tur­bo­die­sel vas­taa vä­ke­väs­ti kaa­sun pai­nal­luk­seen niin, et­tä fark­ku kiih­tyy nol­las­ta sa­taan asi­al­li­sen ri­pe­äs­sä 7,6 se­kun­nis­sa. Muu­ten­kin moot­to­rin vah­va 400 new­ton­met­rin mak­si­mi­vään­tö esiin­tyy eduk­seen, kos­ka se on käy­tös­sä laa­ke­an kes­kei­sel­lä käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­la 1 750–3 000 r/min.

Tämä voi­man­läh­de so­vel­tuu­kin pa­rem­min kuin hy­vin qu­at­t­ro-ne­li­ve­don yh­tey­teen esi­mer­kik­si työ­suh­de­far­ma­ria aja­tel­len. Huip­pu­no­peus, joka ei toki Suo­men kan­nal­ta ole olen­nai­nen, on elekt­ro­ni­ses­ti ra­joi­tet­tu ta­soon 210 km/h.

Myös jalan heilautuksella toimiva sähkötoiminen  takaluukku on lisävaruste.

Myös jalan heilautuksella toimiva sähkötoiminen takaluukku on lisävaruste.

Puhdaslinjaisesta kojelaudasta on vaikea olla pitämättä.

Puhdaslinjaisesta kojelaudasta on vaikea olla pitämättä.

No­pe­an huo­maa­mat­to­mas­ti py­kä­liä vaih­ta­va au­to­maat­ti­vaih­teis­to tun­tuu yh­del­tä tä­män het­ken par­hais­ta la­jis­saan. Juo­he­a­toi­mi­ses­sa 7-no­peuk­si­ses­sa kak­sois­kyt­ki­nau­to­maa­tis­sa on Drive- ja Sport-oh­jel­mat. Li­säk­si S tro­ni­cia voi käyt­tää ma­nu­aa­li­ses­ti oh­jaus­pyö­rän sii­vek­keis­tä ja vaih­de­va­lit­si­mes­ta.

Alus­ta vai­kut­taa erit­täin ta­na­kal­ta joka ti­lan­tee­seen. Etu­ve­dol­la­kin pär­jää hy­vin, mut­ta ne­li­ve­to on eh­dot­to­mas­ti Au­din ”jut­tu”. Lu­mi­sis­sa ajo-olo­suh­teis­sa qu­at­t­ro-ne­li­ve­to toi­mii miel­lyt­tä­vän eleet­tö­mäs­ti, ja pe­rän ir­ro­tes­sa se on ta­ka­pai­not­tei­nen. Kes­ki­ta­saus­pyö­räs­tö on it­se­lu­kit­tu­va.

12,3-tuumainen digitaalinen virtuaalimittaristo on lisävaruste.

12,3-tuumainen digitaalinen virtuaalimittaristo on lisävaruste.

7-nopeuksinen automaattivaihteisto on kaksoiskytkintyyppinen.

7-nopeuksinen automaattivaihteisto on kaksoiskytkintyyppinen.

Ajo­ti­lat va­li­koi­daan kes­ki­kon­so­lin ala­lai­dan pai­nik­kees­ta. Ti­lat ovat ajo­ta­lout­ta pai­not­ta­van Ef­fi­cien­cyn ohel­la mu­ka­vuut­ta ko­ros­ta­va Com­fort, ti­lan­teen mu­kaan toi­mi­va Au­to, ur­hei­lul­li­suut­ta ko­ros­ta­va Dy­na­mic sekä In­di­vi­du­al, jos­sa pää­see sää­tä­mään hen­ki­lö­koh­tai­sia ase­tuk­sia.

Säh­kö­me­kaa­ni­ses­ti te­hos­te­tun oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on so­pi­van täs­mäl­li­nen maan­tie­a­jos­sa, ja A4 Avan­tia on ke­vyt pyö­ri­tel­tä­vä kau­pun­gis­sa ja py­sä­köin­ti­hal­leis­sa. Li­sä­va­rus­tei­seen mu­kau­tu­vaan va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­meen liit­tyy ak­tii­vi­nen kais­ta­vah­ti. Mat­kus­ta­mon si­sä­me­lu­ta­so py­syt­te­lee maan­tie­a­jos­sa mu­ka­van koh­tuul­li­se­na.

Kas­va­neet ta­ka­ti­lat

Di­gi­taa­li­sen mit­ta­ris­to­nä­ky­män pys­tyy va­li­koi­maan oh­jaus­pyö­rän pai­nik­kees­ta kah­den eri­lai­sen näyt­tö­moo­din vä­lil­lä. Toi­ses­sa nä­ky­mäs­sä pää­mit­ta­rit esiin­ty­vät kook­kai­na, ja sil­loin ajo­tie­to­ko­ne on hy­vin kom­pak­tin ko­koi­nen. Toi­ses­sa nä­ky­mäs­sä pää­näy­töt muut­tu­vat huo­mat­ta­van pie­ni­ko­koi­sik­si ja ajo­tie­to­ko­ne hal­lit­see nä­ky­mää. Di­gi­taa­li­nen mit­ta­ris­to py­syt­te­lee sam­mu­tuk­sen jäl­keen pit­kään ai­em­min va­li­tus­sa näyt­tö­ti­las­sa, mikä on käy­tön kan­nal­ta ys­tä­väl­li­nen rat­kai­su.

10,1-tuumaisessa kosketusnäytössä on selkeät peruutuskameran ohjausviivat.

10,1-tuumaisessa kosketusnäytössä on selkeät peruutuskameran ohjausviivat.

Testiyksilössä oli mekaanisesti säädettävät urheiluistuimet.

Testiyksilössä oli mekaanisesti säädettävät urheiluistuimet.

Takana saisi olla hieman enemmän polvitilaa, mutta sentit varmaan kohenevatkin tulossa olevan täysin uuden A4:n myötä.

Takana saisi olla hieman enemmän polvitilaa, mutta sentit varmaan kohenevatkin tulossa olevan täysin uuden A4:n myötä.

Ajan­mu­kai­sen 10,1-tuu­mai­sen MMI Touch -kos­ke­tus­näy­tön pää­va­lik­ko on to­teu­tuk­sel­taan sel­keä, ja ajan­mu­kais­tet­tu mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä on ai­em­paa help­po­toi­mi­sem­pi. Ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­män ää­nen­laa­tu on suh­teel­li­sen hyvä. Sel­ke­ää pik­ku­bo­nus­ta tu­lee yö­va­lais­tuis­ta mu­ki­te­li­neis­tä. Li­sä­va­rus­tei­nen led-si­sä­va­lo­pa­ket­ti var­mis­te­lee kirk­kaan häi­käi­se­mät­tö­män va­lais­tuk­sen.

Si­sä­ti­lo­jen pin­ta­ma­te­ri­aa­lit ovat laa­duk­kaat, ja A4 Avant 40 TDI:n kan­gas­ver­hoi­lu vai­kut­taa san­gen kes­tä­väl­tä. Tes­tiyk­si­lös­sä ol­leis­ta ur­hei­luis­tui­mis­ta huo­li­mat­ta etuis­tui­mien si­vut­tais­tu­ki oli yl­lät­tä­vän vai­su. Li­säk­si me­kaa­ni­set sää­döt, eten­kin sel­kä­no­jan sää­tö­pyö­rä, ovat jäyk­kä­toi­mi­sia.

Tasapohjaista tavaratilaa saadaan 1 495 litran verran. Tavanomaisen kääntöpohjan asemesta testiyksilössä oli tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja.

Tasapohjaista tavaratilaa saadaan 1 495 litran verran. Tavanomaisen kääntöpohjan asemesta testiyksilössä oli tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja.

Tes­ti­au­ton me­kaa­ni­ses­ti sää­det­tä­vis­sä is­tui­mis­sa kul­jet­ta­ja ja etu­mat­kus­ta­ja is­tu­vat pa­ras­ta ajo­a­sen­toa aja­tel­len hel­pos­ti lii­an al­haal­la. Jos taas pi­dem­pi hen­ki­lö nos­taa penk­ki­ään aa­vis­tuk­sen ylem­mäs, niin kaa­re­va A-pi­la­ri tu­lee vas­taan au­tos­ta pois­tu­es­sa.

Me­kaa­ni­ses­ti pi­tuus­sää­det­tä­vät rei­si­tyy­nyt ede­saut­ta­vat tun­tu­vas­ti so­pi­van ajo­a­sen­non löy­tä­mis­tä. Ur­hei­luis­tui­mien säh­köi­nen ris­ti­se­län­tu­ki vai­kut­taa te­hok­kaal­ta, jos­kin tuki osuu pit­kä­sel­käi­sel­lä lii­an alas.

Uu­dis­tu­nees­sa A4 Avan­tis­sa on ta­ka­na sel­väs­ti rei­lum­min enem­män pol­vi­ti­laa kuin edel­tä­väs­sä mal­lis­sa, mut­ta vie­lä­kään sitä ei ole ylen mää­rin.

Au­di A4 -far­ma­ris­sa on laa­jen­ne­tus­sa muo­dos­sa noin 1,5 kuu­ti­on ver­ran ta­sa­poh­jais­ta las­taus­pin­taa. Ta­ka­sel­kä­no­jat tait­tu­vat vaa­ka­ta­soon suh­tees­sa 40:20:40. Tes­tiyk­si­lös­sä oli li­säk­si kä­te­vä säh­kö­toi­mi­nen ta­ka­luuk­ku.↔

Juha Pel­to­nen

Au­di A4 Avant Bu­si­ness Ad­van­ced 40 TDI qu­at­t­ro S tro­nic

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1968 cm³, 140 kW (190 hv)/3800–4200 r/min, 400 Nm/1750–3000 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 7,6 s, huip­pu­no­peus 210 km/h (ra­jat­tu)

Ku­lu­tus

6,0 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

156 g/km

Voi­man­siir­to

A7, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4762, l. 1847, k. 1435 mm, ak­se­li­vä­li 2820 mm, oma­mas­sa 1700 kg, kan­ta­vuus 605 kg, ve­to­mas­sa 1800/750 kg, ta­va­ra­ti­la 495–1495 l, tank­ki 58 l

Hin­ta

50 914 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 58 453 eu­roa (2020)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Hyundai

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Auto Bild.Uutiset
21.12.2022
Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Täysin uusi Hyundai Kona on tarjolla neljänä versiona: täyssähköisenä (EV), hybridinä (HEV), polttomoottoriversiona (ICE) sekä urheilullisina N Line -versioina.

Hyundai

Uusi Hyundai Kona: Paljastetaan lähikuukausina

Auto Bild.Uutiset
21.12.2022
Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Volvo Car Corporation

Volvo EX90: Tarjoaa asiakkaan tarvitsemat tiedot oikea-aikaisesti

Auto Bild.Uutiset
27.10.2022
Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Tulevan täyssähköisen Volvo EX90 -lippulaivamallin suuri keskinäyttö tarjoaa nopean pääsyn navigointi-, media- ja puhelintoimintoihin sekä erilaisia säätimiä ja muita yleisiä toimintoja.

Volvo Car Corporation

Volvo EX90: Tarjoaa asiakkaan tarvitsemat tiedot oikea-aikaisesti

Auto Bild.Uutiset
27.10.2022
Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Škoda Auto

Pysäköintimaksut kätevästi Euroopassa: Škoda ottaa käyttöön uuden Pay to Park -palvelun myös Suomessa

Auto Bild.Uutiset
17.11.2022
Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Škoda Auto

Pysäköintimaksut kätevästi Euroopassa: Škoda ottaa käyttöön uuden Pay to Park -palvelun myös Suomessa

Auto Bild.Uutiset
17.11.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

Auto Bild 4/2023 on kaupoissa

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

AC Cobra GT Roadster: Kyy kyykkyyn

Audi Q6 e-tron -prototyyppi: Sarjatuotantoon tähtäävää versiota testataan Lapissa

Volkswagen ID. 2all -konseptiauton maailmanensi-ilta: Volkswagenin alle 25 000 euroa maksava täyssähköauto

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

Hyundai i10 koki faceliftin: Uusia turva­jär­jes­telmiä ja uusi ilme sisätiloihin

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Lockwoodin klassikot

Hifimaailma

Tasoelementti suljetussa puukopassa

Hifimaailma

Revival Audiolta uusi kaiutinsarja 

Hifimaailma

Audio Noten AX-sarjan paluu 

Hifimaailma

Borresenin uusi lähtötason kaiutin 

Hifimaailma

Audiolabilta uusi 7000-sarja  

Hifimaailma

Säveltäjät referenssinä

Hifimaailma

Estelon AURA 

Hifimaailma

Dropin lähikent­tä­mo­ni­torit 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

Auto Bild 4/2023 on kaupoissa

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Lockwoodin klassikot

Hifimaailma

Tasoelementti suljetussa puukopassa

Hifimaailma

Revival Audiolta uusi kaiutinsarja 

Hifimaailma

Audio Noten AX-sarjan paluu 

Hifimaailma

Borresenin uusi lähtötason kaiutin 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

Audi Q6 e-tron -prototyyppi: Sarjatuotantoon tähtäävää versiota testataan Lapissa

Volkswagen ID. 2all -konseptiauton maailmanensi-ilta: Volkswagenin alle 25 000 euroa maksava täyssähköauto

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

Hyundai i10 koki faceliftin: Uusia turva­jär­jes­telmiä ja uusi ilme sisätiloihin

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Cupra Terramar: Valmistus alkaa vuonna 2024

Peugeot 3008 Hybrid ja 5008 Hybrid: Jopa 50 % ajoajasta pelkällä sähköllä

Kia EV9 SUV: Videot antavat esimakua sen ulkonäöstä

Volkswagen ID.3: Kokonais­val­tainen päivitys

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

LänsiAuto: Aloittaa Tampereella Kia- ja Mitsubishi-merkkien automyynnin ja -huollon

Women’s World Car of The Year -tuomaristo valitsi Vuoden Auto 2023 -katego­ri­a­voit­tajat – urhei­lu­au­to­ka­te­gorian voitti Audi RS 3

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Ensimmäiset EQE SUV:t saapuvat Suomeen kesällä 2023. Suomessa on paremmat perusvarusteet kuin Keski-Euroopassa.

Mercedes-Benz AG – Communications

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Kaupallinen yhteistyö

Auton hankinta – Lainalla vai säästöillä?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Bassadone: Ostaa Fiatin, Alfa Romeon ja Jeepin maahantuonnin Astaralta

SsangYong Motor Companysta tulee KG Mobility

Uusi Ford Explorer: Täyssähköinen malli valmistetaan Euroopassa – tulee Suomeen vuodenvaihteessa

Lotus Engineering: Kehitti uuden olympiatason kilpapyörän – tietenkin parhaassa superau­to­hen­gessä!

Audi Q6 e-tron -prototyyppi: Sarjatuotantoon tähtäävää versiota testataan Lapissa

Volkswagen ID. 2all -konseptiauton maailmanensi-ilta: Volkswagenin alle 25 000 euroa maksava täyssähköauto

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

Hyundai i10 koki faceliftin: Uusia turva­jär­jes­telmiä ja uusi ilme sisätiloihin

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Mercedes-Benz EQE SUV: Premium-luokan täyssähköinen SUV

Mitsubishi Motors: Esittelee täysin uuden Mitsubishi Outlander PHEV -mallin Euroopassa 2024

Cupra Terramar: Valmistus alkaa vuonna 2024

Peugeot 3008 Hybrid ja 5008 Hybrid: Jopa 50 % ajoajasta pelkällä sähköllä

Kia EV9 SUV: Videot antavat esimakua sen ulkonäöstä

Volkswagen ID.3: Kokonais­val­tainen päivitys

Uusi DS 3: Täyssähköinen saapui Suomeen

Kia EV9: Myyntiin sekä 6- että 7-paikkaisena versiona

LänsiAuto: Aloittaa Tampereella Kia- ja Mitsubishi-merkkien automyynnin ja -huollon

Women’s World Car of The Year -tuomaristo valitsi Vuoden Auto 2023 -katego­ri­a­voit­tajat – urhei­lu­au­to­ka­te­gorian voitti Audi RS 3

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.