Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Faceliftattu A4 Avant näyttää leveine jäähdyttimen säleikköineen aiempaa räväkämmältä. Led-ajovalot ovat vakiona, mutta koeajoautossa oli tehokkaammat Matrix LED -lisävarusteajovalot.

Faceliftattu A4 Avant näyttää leveine jäähdyttimen säleikköineen aiempaa räväkämmältä. Led-ajovalot ovat vakiona, mutta koeajoautossa oli tehokkaammat Matrix LED -lisävarusteajovalot.

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Uudistunut A4 Avant on tarjolla usealla eri tekniikalla, joista 190-hevosvoimainen 40 TDI lukeutuu nelivetoisena mielen­kiin­toi­simpiin muunnelmiin.

Auto Bild.Koeajot
27.3.2021

Fa­ce­lif­tin ko­ke­nut Au­di A4 Avant ra­ken­tuu mo­du­laa­ri­sel­le MLB Evo -poh­ja­le­vyl­le, jota käy­te­tään myös Au­di A7:ssä. Tu­le­vas­sa, ko­ko­naan uu­des­sa A4:ssä tul­laan käyt­tä­mään MQB-poh­ja­le­vyä. Ny­ky­mal­lis­sa on myös ja­lan­kul­ki­ja­tur­val­li­suut­ta ko­hen­ta­va niin sa­not­tu ak­tii­vi­nen ko­ne­pel­ti.

Au­din 40 TDI -mal­li­sel­la tur­bo­die­se­lil­lä pys­tyy aja­maan vai­vat­to­mas­ti yh­del­lä tan­kil­li­sel­la yli tu­hat ki­lo­met­riä, vaik­ka moot­to­ri­na mu­ri­see ruu­di­kas 190-he­vos­voi­mai­nen TDI. Ja juu­ri sen vuok­si hy­vin koh­tuul­li­nen 5,9 l/100 km:n kes­ki­ku­lu­tus kuu­los­taa lom­pak­koa sääs­tä­väl­tä lu­ke­mal­ta näin te­hok­kaal­le au­to­maat­ti­vaih­tei­sel­le tur­bo­die­se­lil­le. Mit­ta­sim­me ku­lu­tuk­sen au­ton omal­la ajo­tie­to­ko­nel­la.

Laa­ja­vään­töi­nen tur­bo­die­sel

Tur­bo­die­sel vas­taa vä­ke­väs­ti kaa­sun pai­nal­luk­seen niin, et­tä fark­ku kiih­tyy nol­las­ta sa­taan asi­al­li­sen ri­pe­äs­sä 7,6 se­kun­nis­sa. Muu­ten­kin moot­to­rin vah­va 400 new­ton­met­rin mak­si­mi­vään­tö esiin­tyy eduk­seen, kos­ka se on käy­tös­sä laa­ke­an kes­kei­sel­lä käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­la 1 750–3 000 r/min.

Tämä voi­man­läh­de so­vel­tuu­kin pa­rem­min kuin hy­vin qu­at­t­ro-ne­li­ve­don yh­tey­teen esi­mer­kik­si työ­suh­de­far­ma­ria aja­tel­len. Huip­pu­no­peus, joka ei toki Suo­men kan­nal­ta ole olen­nai­nen, on elekt­ro­ni­ses­ti ra­joi­tet­tu ta­soon 210 km/h.

Myös jalan heilautuksella toimiva sähkötoiminen  takaluukku on lisävaruste.

Myös jalan heilautuksella toimiva sähkötoiminen takaluukku on lisävaruste.

Puhdaslinjaisesta kojelaudasta on vaikea olla pitämättä.

Puhdaslinjaisesta kojelaudasta on vaikea olla pitämättä.

No­pe­an huo­maa­mat­to­mas­ti py­kä­liä vaih­ta­va au­to­maat­ti­vaih­teis­to tun­tuu yh­del­tä tä­män het­ken par­hais­ta la­jis­saan. Juo­he­a­toi­mi­ses­sa 7-no­peuk­si­ses­sa kak­sois­kyt­ki­nau­to­maa­tis­sa on Drive- ja Sport-oh­jel­mat. Li­säk­si S tro­ni­cia voi käyt­tää ma­nu­aa­li­ses­ti oh­jaus­pyö­rän sii­vek­keis­tä ja vaih­de­va­lit­si­mes­ta.

Alus­ta vai­kut­taa erit­täin ta­na­kal­ta joka ti­lan­tee­seen. Etu­ve­dol­la­kin pär­jää hy­vin, mut­ta ne­li­ve­to on eh­dot­to­mas­ti Au­din ”jut­tu”. Lu­mi­sis­sa ajo-olo­suh­teis­sa qu­at­t­ro-ne­li­ve­to toi­mii miel­lyt­tä­vän eleet­tö­mäs­ti, ja pe­rän ir­ro­tes­sa se on ta­ka­pai­not­tei­nen. Kes­ki­ta­saus­pyö­räs­tö on it­se­lu­kit­tu­va.

12,3-tuumainen digitaalinen virtuaalimittaristo on lisävaruste.

12,3-tuumainen digitaalinen virtuaalimittaristo on lisävaruste.

7-nopeuksinen automaattivaihteisto on kaksoiskytkintyyppinen.

7-nopeuksinen automaattivaihteisto on kaksoiskytkintyyppinen.

Ajo­ti­lat va­li­koi­daan kes­ki­kon­so­lin ala­lai­dan pai­nik­kees­ta. Ti­lat ovat ajo­ta­lout­ta pai­not­ta­van Ef­fi­cien­cyn ohel­la mu­ka­vuut­ta ko­ros­ta­va Com­fort, ti­lan­teen mu­kaan toi­mi­va Au­to, ur­hei­lul­li­suut­ta ko­ros­ta­va Dy­na­mic sekä In­di­vi­du­al, jos­sa pää­see sää­tä­mään hen­ki­lö­koh­tai­sia ase­tuk­sia.

Säh­kö­me­kaa­ni­ses­ti te­hos­te­tun oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on so­pi­van täs­mäl­li­nen maan­tie­a­jos­sa, ja A4 Avan­tia on ke­vyt pyö­ri­tel­tä­vä kau­pun­gis­sa ja py­sä­köin­ti­hal­leis­sa. Li­sä­va­rus­tei­seen mu­kau­tu­vaan va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­meen liit­tyy ak­tii­vi­nen kais­ta­vah­ti. Mat­kus­ta­mon si­sä­me­lu­ta­so py­syt­te­lee maan­tie­a­jos­sa mu­ka­van koh­tuul­li­se­na.

Kas­va­neet ta­ka­ti­lat

Di­gi­taa­li­sen mit­ta­ris­to­nä­ky­män pys­tyy va­li­koi­maan oh­jaus­pyö­rän pai­nik­kees­ta kah­den eri­lai­sen näyt­tö­moo­din vä­lil­lä. Toi­ses­sa nä­ky­mäs­sä pää­mit­ta­rit esiin­ty­vät kook­kai­na, ja sil­loin ajo­tie­to­ko­ne on hy­vin kom­pak­tin ko­koi­nen. Toi­ses­sa nä­ky­mäs­sä pää­näy­töt muut­tu­vat huo­mat­ta­van pie­ni­ko­koi­sik­si ja ajo­tie­to­ko­ne hal­lit­see nä­ky­mää. Di­gi­taa­li­nen mit­ta­ris­to py­syt­te­lee sam­mu­tuk­sen jäl­keen pit­kään ai­em­min va­li­tus­sa näyt­tö­ti­las­sa, mikä on käy­tön kan­nal­ta ys­tä­väl­li­nen rat­kai­su.

10,1-tuumaisessa kosketusnäytössä on selkeät peruutuskameran ohjausviivat.

10,1-tuumaisessa kosketusnäytössä on selkeät peruutuskameran ohjausviivat.

Testiyksilössä oli mekaanisesti säädettävät urheiluistuimet.

Testiyksilössä oli mekaanisesti säädettävät urheiluistuimet.

Takana saisi olla hieman enemmän polvitilaa, mutta sentit varmaan kohenevatkin tulossa olevan täysin uuden A4:n myötä.

Takana saisi olla hieman enemmän polvitilaa, mutta sentit varmaan kohenevatkin tulossa olevan täysin uuden A4:n myötä.

Ajan­mu­kai­sen 10,1-tuu­mai­sen MMI Touch -kos­ke­tus­näy­tön pää­va­lik­ko on to­teu­tuk­sel­taan sel­keä, ja ajan­mu­kais­tet­tu mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä on ai­em­paa help­po­toi­mi­sem­pi. Ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­män ää­nen­laa­tu on suh­teel­li­sen hyvä. Sel­ke­ää pik­ku­bo­nus­ta tu­lee yö­va­lais­tuis­ta mu­ki­te­li­neis­tä. Li­sä­va­rus­tei­nen led-si­sä­va­lo­pa­ket­ti var­mis­te­lee kirk­kaan häi­käi­se­mät­tö­män va­lais­tuk­sen.

Si­sä­ti­lo­jen pin­ta­ma­te­ri­aa­lit ovat laa­duk­kaat, ja A4 Avant 40 TDI:n kan­gas­ver­hoi­lu vai­kut­taa san­gen kes­tä­väl­tä. Tes­tiyk­si­lös­sä ol­leis­ta ur­hei­luis­tui­mis­ta huo­li­mat­ta etuis­tui­mien si­vut­tais­tu­ki oli yl­lät­tä­vän vai­su. Li­säk­si me­kaa­ni­set sää­döt, eten­kin sel­kä­no­jan sää­tö­pyö­rä, ovat jäyk­kä­toi­mi­sia.

Tasapohjaista tavaratilaa saadaan 1 495 litran verran. Tavanomaisen kääntöpohjan asemesta testiyksilössä oli tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja.

Tasapohjaista tavaratilaa saadaan 1 495 litran verran. Tavanomaisen kääntöpohjan asemesta testiyksilössä oli tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja.

Tes­ti­au­ton me­kaa­ni­ses­ti sää­det­tä­vis­sä is­tui­mis­sa kul­jet­ta­ja ja etu­mat­kus­ta­ja is­tu­vat pa­ras­ta ajo­a­sen­toa aja­tel­len hel­pos­ti lii­an al­haal­la. Jos taas pi­dem­pi hen­ki­lö nos­taa penk­ki­ään aa­vis­tuk­sen ylem­mäs, niin kaa­re­va A-pi­la­ri tu­lee vas­taan au­tos­ta pois­tu­es­sa.

Me­kaa­ni­ses­ti pi­tuus­sää­det­tä­vät rei­si­tyy­nyt ede­saut­ta­vat tun­tu­vas­ti so­pi­van ajo­a­sen­non löy­tä­mis­tä. Ur­hei­luis­tui­mien säh­köi­nen ris­ti­se­län­tu­ki vai­kut­taa te­hok­kaal­ta, jos­kin tuki osuu pit­kä­sel­käi­sel­lä lii­an alas.

Uu­dis­tu­nees­sa A4 Avan­tis­sa on ta­ka­na sel­väs­ti rei­lum­min enem­män pol­vi­ti­laa kuin edel­tä­väs­sä mal­lis­sa, mut­ta vie­lä­kään sitä ei ole ylen mää­rin.

Au­di A4 -far­ma­ris­sa on laa­jen­ne­tus­sa muo­dos­sa noin 1,5 kuu­ti­on ver­ran ta­sa­poh­jais­ta las­taus­pin­taa. Ta­ka­sel­kä­no­jat tait­tu­vat vaa­ka­ta­soon suh­tees­sa 40:20:40. Tes­tiyk­si­lös­sä oli li­säk­si kä­te­vä säh­kö­toi­mi­nen ta­ka­luuk­ku.↔

Juha Pel­to­nen

Au­di A4 Avant Bu­si­ness Ad­van­ced 40 TDI qu­at­t­ro S tro­nic

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1968 cm³, 140 kW (190 hv)/3800–4200 r/min, 400 Nm/1750–3000 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 7,6 s, huip­pu­no­peus 210 km/h (ra­jat­tu)

Ku­lu­tus

6,0 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

156 g/km

Voi­man­siir­to

A7, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4762, l. 1847, k. 1435 mm, ak­se­li­vä­li 2820 mm, oma­mas­sa 1700 kg, kan­ta­vuus 605 kg, ve­to­mas­sa 1800/750 kg, ta­va­ra­ti­la 495–1495 l, tank­ki 58 l

Hin­ta

50 914 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 58 453 eu­roa (2020)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020
Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Uudistunut Peugeot 5008 SUV nähdään Suomessa ensimmäisen kerran vuoden 2020 lopulla.

Peugeot 5008 SUV facelift: Nyt vakiona 7-paikkainen

Auto Bild.Uutiset
6.9.2020

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021

Kia

Vuonna 2025: Joka kolmas Kian myymä auto Euroopassa sähköauto

Auto Bild.Uutiset
3.2.2021
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020
Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Nico Rosberg on yksi vain 150:stä ihmisestä maailmanlaajuisesti, joka omistaa Rimac C_Two:n.

Rimac-superauto: F1-mestari Nico Rosberg ryhtyy testaamaan edistyksellistä prototyyppiä!

Auto Bild.Superautot
28.8.2020

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Jaguar F-Type R-Dynamic Black: Vielä ylellisempiä muunnoksia

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

Näin sujuu koiran kuljetus autossa - täsmäohjeet

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Koeajossa Kia e-Soul: Sähköistä ajoa

Koeajossa Renault Clio TCe 100 Intens: Ajettavasti tilava

Koeajossa SsangYong Korando D1.6 4WD 6AT Quartz: Särmikkään mukava

Koeajossa BMW 118i Business M Sport: Isoihin päin

Koeajossa Ford Ranger Double Cab 2.0 TDCi 213 hv A10 4x4 Wildtrak: Hyvin vääntää!

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Pääsiäisen kivat koristeet

Hifimaailma

Universaalia kanavasäätöä striimaajille 

Hifimaailma

Melody PRO88 MKII

Hifimaailma

Trianglelta kaksi 40th Anniversary -kaiutinta 

Hifimaailma

Advancen uusi esivahvistin 

Koti ja keittiö

Sami Sykkö: ”Taiteilen sisustajana hyvän maun ja mauttomuuden rajapinnassa”

Hifimaailma

Kuulokkeet vaeltavalle audiofiilille 

Koti ja keittiö

Paluu juurille ja opettajan uranvaihto: Keltainen puutalo on nyt koti ja työpaikka

Hifimaailma

Luxmanin vuoro juhlia

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

Audi esittelee quattro ultra -nelive­to­jär­jes­telmän

Volvo Cars: Suunnittelee käynnistävänsä autonomisen ajamisen kokeen Kiinassa

Seat Ateca -katumaasturi: Suomeen syksyllä 2016

Ohoh: Nyt löytyi sympaattinen super­har­vi­naisuus – näitä autoja ei muuten ihan heti tule vastaan!

Suomi-elokuvan myyttinen avoau­to­har­vi­naisuus: Katosi jäljettömiin 1939 – muurattiin mystiseen salakäytävään?

UUTTA

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Näitä nähdään vain Nipponin saarella: Bentley Continental GT V8 Equinox Editionia tehdään käsityönä vain 10 kpl

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

HYÖTYJUTUT

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD 8AT Premium 7P: Viisaasti ladattu

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Nyt on kiire, jos haluaa super­mie­len­kiin­toisia autolöytöjä: 1973 Range Rover V8 uskomattoman edullisesti?

Mercedes-Benz S Cabriolet: Myös erityisnopeana AMG-painoksena

Etkö osaa pysäköidä ilman kolhuja? Ei hätää, tässä eräs ratkaisumalli!

Tutkimuksen mukaan: Tietyömailla ajetaan reipasta ylinopeutta

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Pääsiäisen kivat koristeet

Hifimaailma

Universaalia kanavasäätöä striimaajille 

Hifimaailma

Melody PRO88 MKII

Hifimaailma

Trianglelta kaksi 40th Anniversary -kaiutinta 

Hifimaailma

Advancen uusi esivahvistin 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

TILAA TÄSTÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Outback näyttää kompaktimmalta,  kuin mitä se todellisuudessa on  – sisätilat ovat nimittäin valtavat.  Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka  lukeutuu Summitin hyveisiin.

Outback näyttää kompaktimmalta, kuin mitä se todellisuudessa on – sisätilat ovat nimittäin valtavat. Hyvin toimiva kaukovaloautomatiikka lukeutuu Summitin hyveisiin.

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

Kaupallinen yhteistyö

Pihavaja tarjoaa monipuolista säilytystilaa helposti

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Uusien autojen asiakaskoeajot: Tässä oudoimpia piirimyyjien kokemuksia Britanniasta!

Uusi Renault Express Van: Sai ennak­ko­myyn­ti­hinnat

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Volvo: Sähköisen myyntikanavan toiminta käynnistyi

Citroën C5 X: Lippulaiva syksyllä Suomeen

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Uusi Subaru Outback: Suomeen toukokuussa

Toyota GR 86: Uusi vastaisku esiteltiin Japanissa

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Summit: Ison bokserin murinaa

BMW i4: Esimakua vuosi sitten julkaistusta BMW i4 -konseptiautosta

Koeajossa Volkswagen Passat Variant GTE: Virran viemää

Uusi Toyota Yaris Cross: Nyt ennakkomyynnissä – myös nelivetoisena

Mercedes-Benz EQS: Edustusluokan sähköautolla jopa 770 km latauksella

Koeajossa Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i Premium: Entistä särmikkäämpi

Ensisilmäys: Tällainen on uusi Volkswagen Multivan

Polestar 2 esiteltiin Suomessa: Auto Bild Suomi ajamassa

Kia EV6 -täyssähköauto: Jopa 510 km toimintamatka – 0-100 km/h 3,5 sekuntia

Goodyear: Lanseeraa uuden nastarenkaan, jonka jarru­tus­suo­ri­tuskyky jäällä ja lumella sekä käsittely lumella on ylivertainen

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Asiakkaiden toivomuksesta luotu malli on kuusipaikkainen ja sen omamassaksi ilmoitetaan 2 400 kiloa. Kuusiovisen kehitystyö vaati Audin mukaan noin vuoden.

Kun pitkä limousine ei riitä: Tässä saksalainen lääke ongelmaan

Auto Bild.Uutiset
15.4.2016
Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.