Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Faceliftattu A4 Avant näyttää leveine jäähdyttimen säleikköineen aiempaa räväkämmältä. Led-ajovalot ovat vakiona, mutta koeajoautossa oli tehokkaammat Matrix LED -lisävarusteajovalot.

Faceliftattu A4 Avant näyttää leveine jäähdyttimen säleikköineen aiempaa räväkämmältä. Led-ajovalot ovat vakiona, mutta koeajoautossa oli tehokkaammat Matrix LED -lisävarusteajovalot.

Koeajo Audi A4 Avant Business Advanced 40 TDI quattro S tronic: Muikeamman oloinen

Uudistunut A4 Avant on tarjolla usealla eri tekniikalla, joista 190-hevosvoimainen 40 TDI lukeutuu nelivetoisena mielen­kiin­toi­simpiin muunnelmiin.

Auto Bild.Koeajot
27.3.2021

Fa­ce­lif­tin ko­ke­nut Au­di A4 Avant ra­ken­tuu mo­du­laa­ri­sel­le MLB Evo -poh­ja­le­vyl­le, jota käy­te­tään myös Au­di A7:ssä. Tu­le­vas­sa, ko­ko­naan uu­des­sa A4:ssä tul­laan käyt­tä­mään MQB-poh­ja­le­vyä. Ny­ky­mal­lis­sa on myös ja­lan­kul­ki­ja­tur­val­li­suut­ta ko­hen­ta­va niin sa­not­tu ak­tii­vi­nen ko­ne­pel­ti.

Au­din 40 TDI -mal­li­sel­la tur­bo­die­se­lil­lä pys­tyy aja­maan vai­vat­to­mas­ti yh­del­lä tan­kil­li­sel­la yli tu­hat ki­lo­met­riä, vaik­ka moot­to­ri­na mu­ri­see ruu­di­kas 190-he­vos­voi­mai­nen TDI. Ja juu­ri sen vuok­si hy­vin koh­tuul­li­nen 5,9 l/100 km:n kes­ki­ku­lu­tus kuu­los­taa lom­pak­koa sääs­tä­väl­tä lu­ke­mal­ta näin te­hok­kaal­le au­to­maat­ti­vaih­tei­sel­le tur­bo­die­se­lil­le. Mit­ta­sim­me ku­lu­tuk­sen au­ton omal­la ajo­tie­to­ko­nel­la.

Laa­ja­vään­töi­nen tur­bo­die­sel

Tur­bo­die­sel vas­taa vä­ke­väs­ti kaa­sun pai­nal­luk­seen niin, et­tä fark­ku kiih­tyy nol­las­ta sa­taan asi­al­li­sen ri­pe­äs­sä 7,6 se­kun­nis­sa. Muu­ten­kin moot­to­rin vah­va 400 new­ton­met­rin mak­si­mi­vään­tö esiin­tyy eduk­seen, kos­ka se on käy­tös­sä laa­ke­an kes­kei­sel­lä käyn­ti­no­peu­sa­lu­eel­la 1 750–3 000 r/min.

Tämä voi­man­läh­de so­vel­tuu­kin pa­rem­min kuin hy­vin qu­at­t­ro-ne­li­ve­don yh­tey­teen esi­mer­kik­si työ­suh­de­far­ma­ria aja­tel­len. Huip­pu­no­peus, joka ei toki Suo­men kan­nal­ta ole olen­nai­nen, on elekt­ro­ni­ses­ti ra­joi­tet­tu ta­soon 210 km/h.

Myös jalan heilautuksella toimiva sähkötoiminen  takaluukku on lisävaruste.

Myös jalan heilautuksella toimiva sähkötoiminen takaluukku on lisävaruste.

Puhdaslinjaisesta kojelaudasta on vaikea olla pitämättä.

Puhdaslinjaisesta kojelaudasta on vaikea olla pitämättä.

No­pe­an huo­maa­mat­to­mas­ti py­kä­liä vaih­ta­va au­to­maat­ti­vaih­teis­to tun­tuu yh­del­tä tä­män het­ken par­hais­ta la­jis­saan. Juo­he­a­toi­mi­ses­sa 7-no­peuk­si­ses­sa kak­sois­kyt­ki­nau­to­maa­tis­sa on Drive- ja Sport-oh­jel­mat. Li­säk­si S tro­ni­cia voi käyt­tää ma­nu­aa­li­ses­ti oh­jaus­pyö­rän sii­vek­keis­tä ja vaih­de­va­lit­si­mes­ta.

Alus­ta vai­kut­taa erit­täin ta­na­kal­ta joka ti­lan­tee­seen. Etu­ve­dol­la­kin pär­jää hy­vin, mut­ta ne­li­ve­to on eh­dot­to­mas­ti Au­din ”jut­tu”. Lu­mi­sis­sa ajo-olo­suh­teis­sa qu­at­t­ro-ne­li­ve­to toi­mii miel­lyt­tä­vän eleet­tö­mäs­ti, ja pe­rän ir­ro­tes­sa se on ta­ka­pai­not­tei­nen. Kes­ki­ta­saus­pyö­räs­tö on it­se­lu­kit­tu­va.

12,3-tuumainen digitaalinen virtuaalimittaristo on lisävaruste.

12,3-tuumainen digitaalinen virtuaalimittaristo on lisävaruste.

7-nopeuksinen automaattivaihteisto on kaksoiskytkintyyppinen.

7-nopeuksinen automaattivaihteisto on kaksoiskytkintyyppinen.

Ajo­ti­lat va­li­koi­daan kes­ki­kon­so­lin ala­lai­dan pai­nik­kees­ta. Ti­lat ovat ajo­ta­lout­ta pai­not­ta­van Ef­fi­cien­cyn ohel­la mu­ka­vuut­ta ko­ros­ta­va Com­fort, ti­lan­teen mu­kaan toi­mi­va Au­to, ur­hei­lul­li­suut­ta ko­ros­ta­va Dy­na­mic sekä In­di­vi­du­al, jos­sa pää­see sää­tä­mään hen­ki­lö­koh­tai­sia ase­tuk­sia.

Säh­kö­me­kaa­ni­ses­ti te­hos­te­tun oh­jauk­sen kes­ki­a­lu­e­tun­tu­ma on so­pi­van täs­mäl­li­nen maan­tie­a­jos­sa, ja A4 Avan­tia on ke­vyt pyö­ri­tel­tä­vä kau­pun­gis­sa ja py­sä­köin­ti­hal­leis­sa. Li­sä­va­rus­tei­seen mu­kau­tu­vaan va­ki­o­no­peu­den­sää­ti­meen liit­tyy ak­tii­vi­nen kais­ta­vah­ti. Mat­kus­ta­mon si­sä­me­lu­ta­so py­syt­te­lee maan­tie­a­jos­sa mu­ka­van koh­tuul­li­se­na.

Kas­va­neet ta­ka­ti­lat

Di­gi­taa­li­sen mit­ta­ris­to­nä­ky­män pys­tyy va­li­koi­maan oh­jaus­pyö­rän pai­nik­kees­ta kah­den eri­lai­sen näyt­tö­moo­din vä­lil­lä. Toi­ses­sa nä­ky­mäs­sä pää­mit­ta­rit esiin­ty­vät kook­kai­na, ja sil­loin ajo­tie­to­ko­ne on hy­vin kom­pak­tin ko­koi­nen. Toi­ses­sa nä­ky­mäs­sä pää­näy­töt muut­tu­vat huo­mat­ta­van pie­ni­ko­koi­sik­si ja ajo­tie­to­ko­ne hal­lit­see nä­ky­mää. Di­gi­taa­li­nen mit­ta­ris­to py­syt­te­lee sam­mu­tuk­sen jäl­keen pit­kään ai­em­min va­li­tus­sa näyt­tö­ti­las­sa, mikä on käy­tön kan­nal­ta ys­tä­väl­li­nen rat­kai­su.

10,1-tuumaisessa kosketusnäytössä on selkeät peruutuskameran ohjausviivat.

10,1-tuumaisessa kosketusnäytössä on selkeät peruutuskameran ohjausviivat.

Testiyksilössä oli mekaanisesti säädettävät urheiluistuimet.

Testiyksilössä oli mekaanisesti säädettävät urheiluistuimet.

Takana saisi olla hieman enemmän polvitilaa, mutta sentit varmaan kohenevatkin tulossa olevan täysin uuden A4:n myötä.

Takana saisi olla hieman enemmän polvitilaa, mutta sentit varmaan kohenevatkin tulossa olevan täysin uuden A4:n myötä.

Ajan­mu­kai­sen 10,1-tuu­mai­sen MMI Touch -kos­ke­tus­näy­tön pää­va­lik­ko on to­teu­tuk­sel­taan sel­keä, ja ajan­mu­kais­tet­tu mul­ti­me­di­a­jär­jes­tel­mä on ai­em­paa help­po­toi­mi­sem­pi. Ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­män ää­nen­laa­tu on suh­teel­li­sen hyvä. Sel­ke­ää pik­ku­bo­nus­ta tu­lee yö­va­lais­tuis­ta mu­ki­te­li­neis­tä. Li­sä­va­rus­tei­nen led-si­sä­va­lo­pa­ket­ti var­mis­te­lee kirk­kaan häi­käi­se­mät­tö­män va­lais­tuk­sen.

Si­sä­ti­lo­jen pin­ta­ma­te­ri­aa­lit ovat laa­duk­kaat, ja A4 Avant 40 TDI:n kan­gas­ver­hoi­lu vai­kut­taa san­gen kes­tä­väl­tä. Tes­tiyk­si­lös­sä ol­leis­ta ur­hei­luis­tui­mis­ta huo­li­mat­ta etuis­tui­mien si­vut­tais­tu­ki oli yl­lät­tä­vän vai­su. Li­säk­si me­kaa­ni­set sää­döt, eten­kin sel­kä­no­jan sää­tö­pyö­rä, ovat jäyk­kä­toi­mi­sia.

Tasapohjaista tavaratilaa saadaan 1 495 litran verran. Tavanomaisen kääntöpohjan asemesta testiyksilössä oli tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja.

Tasapohjaista tavaratilaa saadaan 1 495 litran verran. Tavanomaisen kääntöpohjan asemesta testiyksilössä oli tavaratilan kiinnityskiskot ja kiinnityssarja.

Tes­ti­au­ton me­kaa­ni­ses­ti sää­det­tä­vis­sä is­tui­mis­sa kul­jet­ta­ja ja etu­mat­kus­ta­ja is­tu­vat pa­ras­ta ajo­a­sen­toa aja­tel­len hel­pos­ti lii­an al­haal­la. Jos taas pi­dem­pi hen­ki­lö nos­taa penk­ki­ään aa­vis­tuk­sen ylem­mäs, niin kaa­re­va A-pi­la­ri tu­lee vas­taan au­tos­ta pois­tu­es­sa.

Me­kaa­ni­ses­ti pi­tuus­sää­det­tä­vät rei­si­tyy­nyt ede­saut­ta­vat tun­tu­vas­ti so­pi­van ajo­a­sen­non löy­tä­mis­tä. Ur­hei­luis­tui­mien säh­köi­nen ris­ti­se­län­tu­ki vai­kut­taa te­hok­kaal­ta, jos­kin tuki osuu pit­kä­sel­käi­sel­lä lii­an alas.

Uu­dis­tu­nees­sa A4 Avan­tis­sa on ta­ka­na sel­väs­ti rei­lum­min enem­män pol­vi­ti­laa kuin edel­tä­väs­sä mal­lis­sa, mut­ta vie­lä­kään sitä ei ole ylen mää­rin.

Au­di A4 -far­ma­ris­sa on laa­jen­ne­tus­sa muo­dos­sa noin 1,5 kuu­ti­on ver­ran ta­sa­poh­jais­ta las­taus­pin­taa. Ta­ka­sel­kä­no­jat tait­tu­vat vaa­ka­ta­soon suh­tees­sa 40:20:40. Tes­tiyk­si­lös­sä oli li­säk­si kä­te­vä säh­kö­toi­mi­nen ta­ka­luuk­ku.↔

Juha Pel­to­nen

Au­di A4 Avant Bu­si­ness Ad­van­ced 40 TDI qu­at­t­ro S tro­nic

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 1968 cm³, 140 kW (190 hv)/3800–4200 r/min, 400 Nm/1750–3000 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky

0–100 km/h 7,6 s, huip­pu­no­peus 210 km/h (ra­jat­tu)

Ku­lu­tus

6,0 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

156 g/km

Voi­man­siir­to

A7, ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 4762, l. 1847, k. 1435 mm, ak­se­li­vä­li 2820 mm, oma­mas­sa 1700 kg, kan­ta­vuus 605 kg, ve­to­mas­sa 1800/750 kg, ta­va­ra­ti­la 495–1495 l, tank­ki 58 l

Hin­ta

50 914 eu­roa, ko­ea­jo­au­to 58 453 eu­roa (2020)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Vaativaan makuun: Rinnetontille nousi arkkitehdin suunnittelema ekotalo

Hifimaailma

Lisämittaukset: iFi Audio Pro iCan Signature

Koti ja keittiö

Kesä on yhtä juhlaa! Inspiroidu kattauksista

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

Koti ja keittiö

Kesän klassisin kuosi on reipas raita

Hifimaailma

Dirac Live -sertifioitu kaiutin  

Hifimaailma

Hegelin uusi esi- & pääte­vah­vis­tin­kombo 

Hifimaailma

Goldmundin massakaiutin  

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Vaativaan makuun: Rinnetontille nousi arkkitehdin suunnittelema ekotalo

Hifimaailma

Lisämittaukset: iFi Audio Pro iCan Signature

Koti ja keittiö

Kesä on yhtä juhlaa! Inspiroidu kattauksista

Koti ja keittiö

Entinen leipomo on nyt ihastuttava koti maaseudun rauhassa

Koti ja keittiö

Keramiik­ka­tai­teilija Laura Itkosen lempiesineet ovat lapsuudenkodista perittyjä

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.