Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

L200 etenee kehittyneen  Super Select II -nelivedon  avulla pahoissakin maasto- kohdissa tasaisen varmasti.

L200 etenee kehittyneen Super Select II -nelivedon avulla pahoissakin maasto- kohdissa tasaisen varmasti.

Koeajossa Mitsubishi L200: Melkoinen maastopeto

L200-avolava on Mitsubishille keskeisen tärkeä malli, onhan se Outlanderin jälkeen merkin toiseksi myydyin mallisarja. L200 on omimmillaan maastossa.

Auto Bild.Koeajot
2.5.2021

Mit­su­bis­hi L200, joka tun­ne­taan Aa­si­as­sa ja Aust­ra­li­as­sa ni­mel­lä Tri­ton, omaa pit­kät juu­ret. On­pa en­sim­mäi­ses­tä (1978–86) ja toi­ses­ta (1986–96) su­ku­pol­ves­ta ole­mas­sa Dod­ge Ram 50- ja Ply­mouth Ar­row -muun­nel­mat.

Ny­ky­mal­lin juu­ret ulot­tu­vat siis vuo­teen 1978, jol­loin en­sim­mäi­nen Mit­su­bis­hi L200 il­maan­tui. Täl­lä het­kel­lä (2019) Mit­su­bis­hi L200:n kans­sa sa­maa tek­niik­kaa so­vel­le­taan Fiat Ful­l­bac­kis­sa.

Mit­su­bis­hi L200:n aloi­tuk­ses­ta on vie­räh­tä­nyt siis hiu­kan yli 40 vuot­ta. Uu­des­sa kuu­den­nen su­ku­pol­ven mal­lis­sa yli puo­let osis­ta on vaih­det­tu ver­rat­tu­na vuo­si­mal­liin 2019, ja en­nen kaik­kea keu­lan il­me on muut­tu­nut ra­di­kaa­lis­ti.

Kasvaneiden joustovarojen suomat edut  havaitsee  nopeasti  maastossa.

Kasvaneiden joustovarojen suomat edut havaitsee nopeasti maastossa.

Thai­maas­sa val­mis­tet­ta­vaa Mit­su­bis­hi L200 -mal­lia voi sa­noa vien­ti­ve­toi­sek­si, kos­ka sitä ei myy­dä täl­lä het­kel­lä Ja­pa­nis­sa, jos­sa työ­käy­tös­sä suo­si­taan il­mei­ses­ti enem­män pa­ket­ti­au­to­ja ja far­ma­rei­ta. Mit­su­bis­hi L200 ei ole myyn­nis­sä myös­kään Poh­jois-Ame­ri­kas­sa.

Eu­roo­pas­sa Mit­su­bis­hi L200 on viih­ty­nyt vuo­des­ta 1991, ja uu­sin­ta mal­lis­toa edel­tä­nyt vii­des su­ku­pol­vi esi­tel­tiin vuon­na 2015. Suo­mes­sa Mit­su­bis­hi L200 -mal­lia myy­tiin 5- ja 2-paik­kai­set yh­teen las­kien tä­män vuo­den tam­mi–elo­kuus­sa 88 kap­pa­let­ta. Vas­taa­vas­ti ka­te­go­ri­an yk­kös­tä, To­yo­ta Hi­lu­xia, myy­tiin sa­man jak­son ai­ka­na 379 kap­pa­let­ta.

Maavaraa järjestyy noin  20 senttiä. Vakiovannekoko  on kasvanut 18 tuumaan.

Maavaraa järjestyy noin 20 senttiä. Vakiovannekoko on kasvanut 18 tuumaan.

Suo­mes­sa myy­dään vuo­des­sa 1600–1 700 avo­la­vaa, jo­ten Suo­men mark­ki­na­o­suu­den nos­ta­mi­nen on Mit­su­bis­hin täh­täi­mes­sä.

Vir­heel­li­sen kiih­dy­tyk­sen es­tä­vä jär­jes­tel­mä

Uu­den Mit­su­bis­hi L200:n keu­lan sär­mi­käs muo­toi­lu, jota teh­das kut­suu ni­mel­lä dy­na­mic shield, ero­aa jyr­käs­ti vuon­na 2015 esi­tel­lys­tä keu­las­ta, ja sen ta­voit­tee­na on luo­da ”äi­jä­mäi­sem­pää” otet­ta. 2020-mal­li­ses­sa Mit­su­bis­hi L200:ssa on led-ajo­va­lot (In­ten­se- ja Ins­ty­le-va­rus­te­luis­sa) ja uu­det ta­ka­va­lot sekä va­ki­o­va­rus­tee­na 18-tuu­mai­set van­teet ai­em­pien 17-tuu­mais­ten si­jaan.

Takalaita avautuu hidastetusti, eikä jysähtäen. Lavaa suojaa polyuretaanikaukalo.

Takalaita avautuu hidastetusti, eikä jysähtäen. Lavaa suojaa polyuretaanikaukalo.

Selkeät päämittarit ovat analogiset.

Selkeät päämittarit ovat analogiset.

Kosketusnäytölle saa ohjauspyörän painikkeesta etukameranäkymän. Se on maastossa kullan arvoinen jyrkimmissä kohdissa, joissa konepellin ylitse ei hetkellisesti näe mitään.

Kosketusnäytölle saa ohjauspyörän painikkeesta etukameranäkymän. Se on maastossa kullan arvoinen jyrkimmissä kohdissa, joissa konepellin ylitse ei hetkellisesti näe mitään.

Mat­kus­ta­mos­sa uut­ta ovat esi­mer­kik­si ajo­tie­to­ko­ne ja kes­ki­kon­so­lin nah­ka­ver­hoi­lu. Kos­ke­tus­näyt­tö on rei­lun ko­koi­nen, ja sil­le saa 360 as­teen lin­tu­pers­pek­tii­vi­näy­tön, jos­ta on etu­ka­me­ran ohel­la pal­jon hyö­tyä maas­tos­sa.

Muis­ta jär­jes­tel­mis­tä mai­nit­ta­koon ris­te­ä­vän lii­ken­teen pe­ruu­tus­va­roi­tin ja upou­u­te­na ide­a­na vir­heel­li­sen kiih­dy­tyk­sen es­to­jär­jes­tel­mä: jos vaik­ka park­ki­hal­lis­sa lait­taa ruu­dus­ta pois­tu­es­sa va­hin­gos­sa au­to­maat­ti­vaih­teis­ton pe­ruu­tus­vaih­teel­le, kun pi­täi­si ajaa eteen­päin, niin jär­jes­tel­mä ky­syy, on­ko kul­jet­ta­ja nyt ai­van var­ma – ja es­tää näin tur­hat kol­hut.

Uu­den 2,2-lit­rai­sen tur­bo­die­se­lin (150 hv) 400 new­ton­met­rin mak­si­mi­vään­tö so­pii hie­nos­ti maas­toon. Moot­to­rin va­lin­taa hel­pot­taa se, et­tä mui­ta vaih­to­eh­to­ja ei ole. Die­se­lin yh­tey­teen saa su­ju­vas­ti vaih­ta­van, oh­jaus­pyö­rän vaih­to­sii­vek­keil­lä te­räs­te­tyn 6-no­peuk­si­sen au­to­maat­ti­vaih­teis­ton, joka kor­vaa ai­em­man 5-no­peuk­si­sen au­to­maa­tin – toi­nen vaih­to­eh­to on 6-por­tai­nen ma­nu­aa­li­vaih­teis­to. Si­sä­me­lu­ta­so aset­tuu maan­tie­a­jos­sa yl­lät­tä­vän al­hai­sek­si.

Eri­lai­set ne­li­ve­dot

Kah­des­ta vaih­to­eh­dos­ta ke­hit­ty­neem­pi Su­per Se­lect II -ne­li­ve­to on Suo­mes­sa yli­voi­mai­ses­ti suo­si­tuin, sil­lä edul­li­sem­pi Ea­sy Se­lect -ne­li­ve­to kuu­luu teh­das­ti­lauk­se­na saa­ta­viin pe­rus­ver­si­oi­hin.

Etuistuimet tarjoavat varsin hyvän mukavuuden.

Etuistuimet tarjoavat varsin hyvän mukavuuden.

Double Cabin saa 5-paikkaisena henkilömallina ja 2-paikkaisena pakettiautona.

Double Cabin saa 5-paikkaisena henkilömallina ja 2-paikkaisena pakettiautona.

Su­per Se­lect II osoit­ti ky­kyn­sä vaa­ti­val­la maas­to­ra­dal­la, jos­sa esi­mer­kik­si ko­keil­tiin L200:n vai­va­ton­ta sel­viy­ty­mis­tä 30 as­teen si­vut­tais­kul­mas­ta – au­to sel­vi­ää jopa 45 as­teen vas­taa­vas­ta. Ala­mä­ki­hi­das­tin toi­mii su­ve­ree­nis­ti han­ka­las­sa maas­tos­sa ja jyr­kis­sä ala­mäis­sä.

Ei­kä sii­nä vie­lä kaik­ki: Mit­su­bis­hi L200:lla pys­tyy hi­taan ne­li­ve­don avul­la pe­ruut­ta­maan su­ti­mat­ta ylä­mä­keen noin 45 as­teen kul­mas­sa! Ta­saus­pyö­räs­tön luk­koa ei voi kyt­keä sa­ma­nai­kai­ses­ti ala­mä­ki­hi­das­ti­men kans­sa, kos­ka muu­ten 100-pro­sent­ti­nen luk­ko hait­taa ete­ne­mis­tä jyr­kis­sä koh­dis­sa.

Maan­tie­a­jos­sa Mit­su­bis­hi L200 ete­nee jou­si­tuk­sel­taan ja is­kun­vai­men­nuk­sel­taan ai­em­paa pal­jon peh­me­äm­min. Kak­si­ve­dol­ta voi kyt­keä ne­li­ve­dol­le maan­tie­a­jos­sa no­peu­teen 100 km/h as­ti, ja mikä tär­ke­ää, pak­ko­kyt­ke­tyl­lä ne­li­ve­dol­la saa ajaa vaik­ka jat­ku­vas­ti.

Mit­su­bis­hi L200:ssa voi kon­so­lin ajo­ti­lan­va­lit­si­men sää­tö­pyö­räs­tä va­li­ta siis ta­ka­ve­don (2H), au­to­maat­ti­ses­ti kyt­key­ty­vän ne­li­ve­don (4H), tie­lii­ken­tee­seen no­pe­an pak­ko­ne­li­ve­don (4HLc) ja maas­toon hi­taan ne­li­ve­don (4LLc). Li­säk­si Off Road -va­lit­si­men sää­döin (sora, lie­ju/lumi, hiek­ka sekä ki­vi­nen maas­to) voi ko­hen­taa maas­to­a­jo-omi­nai­suuk­sia, kos­ka täl­löin au­to op­ti­moi moot­to­rin, vaih­teis­ton ja jar­ru­jär­jes­tel­män toi­min­taa ja pyr­kii par­haa­seen pi­toon tien­pin­nan mu­kai­ses­ti.

Off Road -ti­lat pys­tyy kyt­ke­mään vain 4HLc- ja 4LLc-ajo­ti­las­sa. Ala­mä­ki­hi­das­tin ja Off Road -pai­ni­ke ovat kes­ki­kon­so­lis­sa vie­rek­käin.

La­taus­hyb­ri­di tu­los­sa

Doub­le Ca­bin 2-paik­kai­sen pa­ket­ti­ver­si­on hin­nat start­taa­vat 33 990 eu­ros­ta, kun taas 5-paik­kai­sen Doub­le Ca­bin al­ka­en-hin­ta on 48 436 eu­roa.

Suo­men-lan­see­raus ta­pah­tui lo­ka­kuun alus­sa, ja myyn­ti no­jaa ny­kyi­ses­sä ve­ro­tu­sil­ma­pii­ris­sä (hyö­ty­a­jo­neu­vois­sa siir­ryt­tiin 1. syys­kuu­ta al­ka­en WLTP-mit­taus­ta­paan) yhä voi­mak­kaam­min 2-paik­kai­siin ver­si­oi­hin. Nor­maa­li­oh­jaa­moi­nen Club Cab on 2-paik­kai­nen, mut­ta Doub­le Ca­bin saa li­säk­si 2-paik­kai­se­na, mi­kä­li kai­paa li­sää lu­kit­ta­vaa säi­ly­tys­ti­laa.

Sel­kiy­tyk­sen ni­mis­sä on lo­puk­si to­det­ta­va, et­tei L200 poh­jau­du Nis­san–Re­nault–Mit­su­bis­hi-al­li­ans­sis­ta huo­li­mat­ta Nis­san Na­va­raan. Myös pis­to­ke­la­dat­ta­van hyb­ri­din, Mit­su­bis­hi L200 PHEV:n, ker­ro­taan ole­van tek­ni­ses­ti mah­dol­li­nen, mut­ta ver­si­on ai­ka­tau­lu on tois­tai­sek­si hä­mä­rän pei­tos­sa. ↔

Juha Pel­to­nen

Mit­su­bis­hi L200 Doub­le Cab 2.2 DI-D AS&G In­ten­se/Ins­ty­le

Moot­to­ri

R4, tur­bo, 2268 cm³, 110 kW (150 hv)/3500 r/min, 400 Nm/2000 r/min

Huip­pu­no­peus

171 km/h

Ku­lu­tus

9,7 l/100 km, die­sel

CO2-pääs­töt

254 g/km

Voi­man­siir­to

A6, taka-/ne­li­ve­to

Mi­tat

p. 5305, l. 1815, k. 1780 mm, ak­se­li­vä­li 3000 mm, maa­va­ra 205 mm, oma­mas­sa 2035 kg, kan­ta­vuus 1150 kg, ve­to­mas­sa 3100/750 kg, lava 1291/1061 l (Club Cab/Doub­le Cab), tank­ki 75 l

Hin­ta

33 990/48 436 eu­roa (2019)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

DREW PHILLIPS

Tyrmäävä Hennessey Audi RS 6: Tässä on nykyhetken maailman nopein farmariauto – ja sillä ajettiin joulukuusi katolla!

Auto Bild.Superautot
26.12.2021
Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

Joulukuusi sai elämänsä kyydin!

DREW PHILLIPS

Tyrmäävä Hennessey Audi RS 6: Tässä on nykyhetken maailman nopein farmariauto – ja sillä ajettiin joulukuusi katolla!

Auto Bild.Superautot
26.12.2021
Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Skoda Auto

Škoda Slavia: India 2.0 -malliston uusi Sedan-malli

Auto Bild.Uutiset
1.3.2022
Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Tavoitteena on nostaa Intia Škoda Auton viiden suurimman markkinan joukkoon

Skoda Auto

Škoda Slavia: India 2.0 -malliston uusi Sedan-malli

Auto Bild.Uutiset
1.3.2022
Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

GTO Engineering

GTO Engineering Squalo: Alle 1000-kiloisen GT-auton 4,0-litrainen ja neljällä yläpuolisella nokka-akselilla toteutettu V12 painaa alle 165 kiloa!

Auto Bild.Superautot
27.12.2021
Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)Squalon voimanlähteenä on täysin uusi 4,0-litrainen neljällä yläpuolisella nokka-akselilla varustettu V12-moottori, joka suunnitellaan, kehitetään sekä valmistetaan talon sisällä, ja jonka paino on kunnianhimoisesti vain alle 165 kg (!!)

GTO Engineering

GTO Engineering Squalo: Alle 1000-kiloisen GT-auton 4,0-litrainen ja neljällä yläpuolisella nokka-akselilla toteutettu V12 painaa alle 165 kiloa!

Auto Bild.Superautot
27.12.2021

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Erittäin nopeat Tesla Model S Plaid ja Model X Plaid: Tulossa Suomeen!

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Tunnelmallinen lyhty x 5

Koti ja keittiö

Taiteilijan paratiisi maalla: Kerstin Enbom ei säikähdä rosoja sisustuksessa eikä elämässä

Koti ja keittiö

Elämää kylpy­lä­kau­pun­gissa: tutustu kesäiseen elämänmenoon Hangossa

Koti ja keittiö

Klassista kylpyläelämää Hangon Bellevuessa

Koti ja keittiö

Lyylin ja Aleksin hiottua tyyliä Kallion kolmiossa

Koti ja keittiö

Ihastu herkkään ja eleganttiin raitalasiin

Koti ja keittiö

Omakotitalon huikea terassi on kesäparatiisi kotipihalla

Koti ja keittiö

Villiä viidak­ko­tun­nelmaa kotiin

Koti ja keittiö

Nauti helteestä! Kivat ideat hellepäivän viettoon

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Auto Bild 10/2022 on kaupoissa

Erittäin nopeat Tesla Model S Plaid ja Model X Plaid: Tulossa Suomeen!

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Koti ja keittiö

Tunnelmallinen lyhty x 5

Koti ja keittiö

Taiteilijan paratiisi maalla: Kerstin Enbom ei säikähdä rosoja sisustuksessa eikä elämässä

Koti ja keittiö

Elämää kylpy­lä­kau­pun­gissa: tutustu kesäiseen elämänmenoon Hangossa

Koti ja keittiö

Klassista kylpyläelämää Hangon Bellevuessa

Koti ja keittiö

Lyylin ja Aleksin hiottua tyyliä Kallion kolmiossa

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Kaupallinen yhteistyö

Laaja valikoima ja parhaat hinnat: miksi etsiä uudet renkaat verkkokaupasta?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

Ford: Testaa liikun­ta­ra­joit­teisten kuljettajien avuksi suunniteltua robot­ti­la­tau­sa­semaa

Bentley Continental GT S ja GTC S: Tuliterässä S-versiossa on 22-tuumaiset vanteet

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Hyundai Ioniq 5 kokee faceliftin: WLTP-toimintamatka kaupungissa jopa 710 km

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Volkswagenin ID.-mallisto: FastLane-malliversioita saatavilla hyvin –täyssäh­kö­au­to­teh­taiden tuotanto rullaa täydellä teholla

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Uusi ohjel­mis­to­päi­vitys Volvoihin – mukana Apple CarPlay -tuki

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota Corolla Cross on ensimmäinen Toyotan malli, jossa käytetään täysin uutta, viidennen sukupolven hybridijärjestelmää. Järjestelmä kehittää edeltäjiään suuremman vääntömomentin, käyttää entistä useammin ja tehokkaammin pelkkää sähköä liikkumiseen.

Toyota

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Kaupallinen yhteistyö

Laaja valikoima ja parhaat hinnat: miksi etsiä uudet renkaat verkkokaupasta?

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Mini Concept Aceman: Mini-perheen ensimmäinen täyssähköinen crossover – silta Mini Cooperin ja Mini Countrymanin väliin

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

Ford: Testaa liikun­ta­ra­joit­teisten kuljettajien avuksi suunniteltua robot­ti­la­tau­sa­semaa

Bentley Continental GT S ja GTC S: Tuliterässä S-versiossa on 22-tuumaiset vanteet

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täysin uusi Toyota Corolla Cross: Nyt julkistettiin Suomen-hinnat

Hyundai Ioniq 5 kokee faceliftin: WLTP-toimintamatka kaupungissa jopa 710 km

Kia EV6 GT: Tällainen on tähän astisista tehokkain ja nopein Kia

Suzuki S-Cross: Automaat­ti­vaih­tei­sissa siirrytään kevythybridistä itselataavaan hybridiin

Volkswagenin ID.-mallisto: FastLane-malliversioita saatavilla hyvin –täyssäh­kö­au­to­teh­taiden tuotanto rullaa täydellä teholla

Alpine A110 E-ternité: Täyssähköinen urheiluauto-prototyyppi

Range Rover Sport: Kolmannen sukupolven mallisto on tähän astisista dynaamisesti kykenevin

Uusi ohjel­mis­to­päi­vitys Volvoihin – mukana Apple CarPlay -tuki

Uudistunut Kia XCeed: Valikoimaa täydentää uusi GT-Line-varustelu

Valmet Automotive: Sopimukseen Mercedes-AMG GT Coupé -mallin valmistuksesta

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.