Koeajot

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

Auto Bild.Koeajot
Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Edestä auton tunnistaa hyvin Mercedekseksi. Tyylikäs sivulinja tulee esiin jo pienelläkin sivutarkastelukulmalla.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz CLE 300 4Matic A: Aito klassinen coupé

Mercedes-Benz CLE on onnistunut ja tyylikäs auto nykyisin harvalukuisassa aitojen coupé-mallien luokassa. Erityisesti auton muotoilu miellyttää silmää.
Auto Bild.Koeajot
Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Kiertomäntämoottorin ansiosta MX-30 R-EV:n kokonaistoimintamatka on yli 500 kilometriä. Vetävät pyörät pyörivät sähkömoottorin avulla, ja wankelmoottori vain lataa tarvittaessa ajoakkua.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-30 R-EV Edition R: Männät kiertävät, sähkö liikuttaa

Wankelmoottorin kuviteltiin kuolleen jo vuonna 2012, mutta kierto­män­tä­moottori elää onneksi uutta kukoistustaan – MX-30 R-EV:ssä se tosin lataa vain ajoakkua.
Auto Bild.Koeajot
Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Italialaisen eläväiseen tapaan Fiat 600e:n sympaattinen keulailme ajovaloineen on varustettu ”silmäluomin”.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 600e 54 kWh La Prima Edizione: Hintavaa hauskuutta

Fiat 600e lu­keu­tuu eh­dot­to­mas­ti sar­jaan hy­myi­lyt­tä­vän haus­kat täys­säh­kö­au­tot. Uu­des­sa ”Kuus­sa­ta­ses­sa” ei ole to­del­la­kaan muu­ta yh­te­ne­vää esi-isään­sä kuin mal­li­nu­me­ro. Sii­nä, mis­sä van­ha 600 oli köy­käi­nen ja al­le 600-ki­loi­nen kirp­pu, uu­si täys­säh­köi­nen 600e pai­naa yli 1 600 ki­loa.
Auto Bild.Koeajot
T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

T-Crossin vahvassa keulailmeessä on jotakin tutunomaista. Koeajoversiossa on erityiset R-Line-puskurit.

Juha Peltonen

Koeajossa Volkswagen T-Cross R-Line Business 1.5 TSI 150 hv DSG: Perinteet velvoittavat

T-Cross on Volks­wa­ge­nin kai­kis­ta kom­pak­tein ka­tu­maas­tu­ri, jota myy­dään In­ti­as­sa ja Mek­si­kos­sa mei­kä­läi­sit­täin hie­man hä­mää­väs­ti mal­li­ni­mel­lä Tai­gun – ja joka on it­se asi­as­sa lä­heis­tä su­kua myös Suo­mes­sa myy­tä­väl­le Volks­wa­gen Tai­gol­le. T-Cross ra­ken­tuu sa­mal­le MQB-poh­ja­le­vyl­le kuin esi­mer­kik­si kuu­den­nen su­ku­pol­ven Volks­wa­gen Polo.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Entistä paremmin varustellussa Mazda 3 -kevythybridissä käytetään ainutlaatuista Skyactiv X -mootto­ri­tek­no­logiaa.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Musta AMG-maski ja mustat vanteet kertovat muuten hillityn näköisen auton urheilullisuudesta.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-AMG 53 4Matic EQE SUV: Tehot kaakossa

Mercedes-AMG-yhdistelmä on takuu urheilullisesta suorituskyvystä. EQE 53 SUV:n kohdalla on kyse pitkälle viritetystä sähköisestä tehosta ja luksuksesta.
Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Täyssähköinen Opel Astra tarjoaa rajallisesta akkuka­pa­si­tee­tista huolimatta kohtuullisen pitkän toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Ledipikseliajovalot ovat varsin tehokkaat. Vizor-maski edustaa Opelin nykyilmettä.

Juha Peltonen

Koeajossa Opel Astra Electric GS 54 kWh 156 A: Ranskalaiset sukujuuret

Täyssähköinen Opel Astra tarjoaa rajallisesta akkuka­pa­si­tee­tista huolimatta kohtuullisen pitkän toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Mukavan liike­mies­hen­kinen täyssähköinen farmari tarjoaa parhaimmillaan yli 400 kilometrin toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Mukavan liike­mies­hen­kinen täyssähköinen farmari tarjoaa parhaimmillaan yli 400 kilometrin toimintamatkan.
Auto Bild.Koeajot
Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo EX30 Twin Motor Performance Ultra: Pieneksi zoomattu

EX30, Volvon uutuus sähkö­au­to­mark­ki­noille, on pieni totuttuun Volvon kokoskaalaan verrattuna. Lähtöhinnaltaan edullisessa EX30:ssa on paljon uusia ratkaisuja.
Auto Bild.Koeajot
Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Etumaskin Volvo-logo ei jätä epäselväksi, minkämerkkinen auto on kyseessä.

Toni Lindström

Koeajossa Volvo EX30 Twin Motor Performance Ultra: Pieneksi zoomattu

EX30, Volvon uutuus sähkö­au­to­mark­ki­noille, on pieni totuttuun Volvon kokoskaalaan verrattuna. Lähtöhinnaltaan edullisessa EX30:ssa on paljon uusia ratkaisuja.
Auto Bild.Koeajot
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i GR Sport Premiere Edition: Onnistunut kokonaisuus

Nelivetoisen täyshybridin alusta on täsmälleen niin jämpti kuin GR Sportissa kuuluukin olla. Kyseessä on erinomainen ajajan auto.
Auto Bild.Koeajot
Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Terävin lediajovaloin toteutetussa keulassa noudatetaan ”vasarahai”-muotoilua.

Juha Peltonen

Koeajossa Toyota C-HR 2.0 Hybrid AWD-i GR Sport Premiere Edition: Onnistunut kokonaisuus

Nelivetoisen täyshybridin alusta on täsmälleen niin jämpti kuin GR Sportissa kuuluukin olla. Kyseessä on erinomainen ajajan auto.
Auto Bild.Koeajot
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi Colt 1.6 HEV Instyle AT: Ajotalous edellä

Mit­su­bis­hi Col­tin 1.6 HEV -täys­hyb­ri­dil­lä sel­vit­tiin ko­ea­jon ai­ka­na vai­vat­to­mas­ti jopa kes­ki­ku­lu­tuk­sel­la 4,4 l/100 km, kun mal­lin nor­mi­mi­tat­tu kes­ki­ku­lu­tus on 4,2 lit­ran luok­kaa.
Auto Bild.Koeajot
Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Coltin keulasta on muokattu hienostuneesti ”mitsumainen”.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi Colt 1.6 HEV Instyle AT: Ajotalous edellä

Mit­su­bis­hi Col­tin 1.6 HEV -täys­hyb­ri­dil­lä sel­vit­tiin ko­ea­jon ai­ka­na vai­vat­to­mas­ti jopa kes­ki­ku­lu­tuk­sel­la 4,4 l/100 km, kun mal­lin nor­mi­mi­tat­tu kes­ki­ku­lu­tus on 4,2 lit­ran luok­kaa.
Auto Bild.Koeajot
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön

Mercedes-Benzin uuden E-sarjan farmariversio tarjoaa ominaisuuksia monenlaisiin tarkoituksiin. Auto on ollut tuttu näky niin taksitolpilla kuin myös muissa ammat­ti­teh­tä­vissä.
Auto Bild.Koeajot
Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Uusi E-sarja on edelleen helposti tunnistettava Mercedes-Benziksi.

Toni Lindström

Koeajossa Mercedes-Benz E-sarja 300 e T A: Moneen lähtöön

Mercedes-Benzin uuden E-sarjan farmariversio tarjoaa ominaisuuksia monenlaisiin tarkoituksiin. Auto on ollut tuttu näky niin taksitolpilla kuin myös muissa ammat­ti­teh­tä­vissä.
Auto Bild.Koeajot

Aikaisempia koeajoja

« 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 »
Konepellissä ”kulmakarvoina” olevat huomiovalot kruunaavat täyssähköisen Fiat 500e:n hauskan ulkonäön.

Konepellissä ”kulmakarvoina” olevat huomiovalot kruunaavat täyssähköisen Fiat 500e:n hauskan ulkonäön.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 500 La Prima HB 118 hv 42 kWh: Ilman käyntimurinaa

Auto Bild.Koeajot
Konepellissä ”kulmakarvoina” olevat huomiovalot kruunaavat täyssähköisen Fiat 500e:n hauskan ulkonäön.

Konepellissä ”kulmakarvoina” olevat huomiovalot kruunaavat täyssähköisen Fiat 500e:n hauskan ulkonäön.

Juha Peltonen

Koeajossa Fiat 500 La Prima HB 118 hv 42 kWh: Ilman käyntimurinaa

Auto Bild.Koeajot
Hyundai Santa Fen maski on Amerikan tyyliin leveä ja pramea. Kasvojenpesu toi mukanaan kulmikkaat etuvalot.

Hyundai Santa Fen maski on Amerikan tyyliin leveä ja pramea. Kasvojenpesu toi mukanaan kulmikkaat etuvalot.

Toni Lindström

Koeajossa Hyundai Santa Fe Plug-In 1.6 T-GDI 265 hv 4WD 6AT Premium: Amerikan malliin

Auto Bild.Koeajot
Hyundai Santa Fen maski on Amerikan tyyliin leveä ja pramea. Kasvojenpesu toi mukanaan kulmikkaat etuvalot.

Hyundai Santa Fen maski on Amerikan tyyliin leveä ja pramea. Kasvojenpesu toi mukanaan kulmikkaat etuvalot.

Toni Lindström

Koeajossa Hyundai Santa Fe Plug-In 1.6 T-GDI 265 hv 4WD 6AT Premium: Amerikan malliin

Auto Bild.Koeajot
Keulassa huomio kiinnittyy näyttävän muotoisiin umpioihin ja täyslediajovaloihin.

Keulassa huomio kiinnittyy näyttävän muotoisiin umpioihin ja täyslediajovaloihin.

Juha Peltonen

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Auto Bild.Koeajot
Keulassa huomio kiinnittyy näyttävän muotoisiin umpioihin ja täyslediajovaloihin.

Keulassa huomio kiinnittyy näyttävän muotoisiin umpioihin ja täyslediajovaloihin.

Juha Peltonen

Ensikoeajossa Renault Arkana E-Tech 145 Hybrid Intens: Kahdenlainen näkemys

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz Sprinterissä hyödytään tehokkaista ledivaloista.

Mercedes-Benz Sprinterissä hyödytään tehokkaista ledivaloista.

Juha Peltonen

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Auto Bild.Koeajot
Mercedes-Benz Sprinterissä hyödytään tehokkaista ledivaloista.

Mercedes-Benz Sprinterissä hyödytään tehokkaista ledivaloista.

Juha Peltonen

Koeajossa Mercedes-Benz Sprinter: Suuri ja mahtava

Auto Bild.Koeajot
LED-ajovalot valaisevat tehokkaasti. Vannekoko on 17 tuumaa.

LED-ajovalot valaisevat tehokkaasti. Vannekoko on 17 tuumaa.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Auto Bild.Koeajot
LED-ajovalot valaisevat tehokkaasti. Vannekoko on 17 tuumaa.

LED-ajovalot valaisevat tehokkaasti. Vannekoko on 17 tuumaa.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda MX-5 2.0 (184) Skyactiv-G 100th Anniversary MT: Juhlapainos

Auto Bild.Koeajot
Koeajoautossa oli lisävarusteinen helmiäisväri Snow White Pearl.

Koeajoautossa oli lisävarusteinen helmiäisväri Snow White Pearl.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Auto Bild.Koeajot
Koeajoautossa oli lisävarusteinen helmiäisväri Snow White Pearl.

Koeajoautossa oli lisävarusteinen helmiäisväri Snow White Pearl.

Juha Peltonen

Koeajossa Kia Stinger 3,3 T-GDI AWD GT 5D AT: Vanhaa koulukuntaa

Auto Bild.Koeajot
Pistokeladattavassa Peugeot 3008 GT:ssä on uusmuotoiset täyslediajovalot sekä uusi, kehyksetön jäähdyttimen säleikkö.

Pistokeladattavassa Peugeot 3008 GT:ssä on uusmuotoiset täyslediajovalot sekä uusi, kehyksetön jäähdyttimen säleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Auto Bild.Koeajot
Pistokeladattavassa Peugeot 3008 GT:ssä on uusmuotoiset täyslediajovalot sekä uusi, kehyksetön jäähdyttimen säleikkö.

Pistokeladattavassa Peugeot 3008 GT:ssä on uusmuotoiset täyslediajovalot sekä uusi, kehyksetön jäähdyttimen säleikkö.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot 3008 GT HYbrid4 4x4 e-EAT8 300 PHEV: Järeää vääntöä

Auto Bild.Koeajot
Ulkonäkö ei paljasta, onko kyseessä polttomoottori- vai täyssähköauto. Miehistöohjaamon yhteydessä on tummennetut takasivuikkunat.

Ulkonäkö ei paljasta, onko kyseessä polttomoottori- vai täyssähköauto. Miehistöohjaamon yhteydessä on tummennetut takasivuikkunat.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Auto Bild.Koeajot
Ulkonäkö ei paljasta, onko kyseessä polttomoottori- vai täyssähköauto. Miehistöohjaamon yhteydessä on tummennetut takasivuikkunat.

Ulkonäkö ei paljasta, onko kyseessä polttomoottori- vai täyssähköauto. Miehistöohjaamon yhteydessä on tummennetut takasivuikkunat.

Juha Peltonen

Koeajossa Citroën ë-Jumpy Crew Cab: Sähköinen sekajuna

Auto Bild.Koeajot
Subaru Outback Field kertoo jo olemuksellaan, että huonotkin tiet maistuvat tälle nelivedolle. Mustat korireunukset korostavat mallin maastokelpoisuutta.

Subaru Outback Field kertoo jo olemuksellaan, että huonotkin tiet maistuvat tälle nelivedolle. Mustat korireunukset korostavat mallin maastokelpoisuutta.

Toni Lindström

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Auto Bild.Koeajot
Subaru Outback Field kertoo jo olemuksellaan, että huonotkin tiet maistuvat tälle nelivedolle. Mustat korireunukset korostavat mallin maastokelpoisuutta.

Subaru Outback Field kertoo jo olemuksellaan, että huonotkin tiet maistuvat tälle nelivedolle. Mustat korireunukset korostavat mallin maastokelpoisuutta.

Toni Lindström

Koeajossa Subaru Outback 2.5i Lineartronic Field: Retkikelpoinen

Auto Bild.Koeajot
Konepelti, kapeat lediajovalot ja jäähdyttimen säleikkö ovat uudenlaiset. Kori on pääosin alumiinia.

Konepelti, kapeat lediajovalot ja jäähdyttimen säleikkö ovat uudenlaiset. Kori on pääosin alumiinia.

Juha Peltonen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Auto Bild.Koeajot
Konepelti, kapeat lediajovalot ja jäähdyttimen säleikkö ovat uudenlaiset. Kori on pääosin alumiinia.

Konepelti, kapeat lediajovalot ja jäähdyttimen säleikkö ovat uudenlaiset. Kori on pääosin alumiinia.

Juha Peltonen

Koeajossa Jaguar F-Pace P400 S Hybrid Sport: Sähkö­virs­tan­pylväs

Auto Bild.Koeajot
Alfa Romeo Stelvion Launch Plus -versio on varustettu kaksois-ksenonajovaloilla.

Alfa Romeo Stelvion Launch Plus -versio on varustettu kaksois-ksenonajovaloilla.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Auto Bild.Koeajot
Alfa Romeo Stelvion Launch Plus -versio on varustettu kaksois-ksenonajovaloilla.

Alfa Romeo Stelvion Launch Plus -versio on varustettu kaksois-ksenonajovaloilla.

Juha Peltonen

Koeajossa Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 HP AT8 AWD Veloce Launch Plus: Italialainen herkkupala

Auto Bild.Koeajot
VW ID.3:n tunnistaa keulan merkistä helposti Volkswageniksi. Tuulilasi on vedetty pitkälle eteen, ja keula on suhteellisen lyhyt.

VW ID.3:n tunnistaa keulan merkistä helposti Volkswageniksi. Tuulilasi on vedetty pitkälle eteen, ja keula on suhteellisen lyhyt.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Auto Bild.Koeajot
VW ID.3:n tunnistaa keulan merkistä helposti Volkswageniksi. Tuulilasi on vedetty pitkälle eteen, ja keula on suhteellisen lyhyt.

VW ID.3:n tunnistaa keulan merkistä helposti Volkswageniksi. Tuulilasi on vedetty pitkälle eteen, ja keula on suhteellisen lyhyt.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen ID.3 Pro Performance 150 kW (akku 58 kWh) Family: Maail­man­val­loittaja

Auto Bild.Koeajot
« 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 »

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU