Koeajot
Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.
Toni Lindström
Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.
Juha Peltonen
Keulan munuaiset kertovat kaikille, että kyseessä on BMW:n katumaasturi.
Toni Lindström
Summit-varustelussa on lediajovalot projektiotekniikalla ja kääntymisvaloin toteutetut ledisumuvalot.
Juha Peltonen
Kaikkien aikojen ensimmäinen täyssähköinen Jeep perustuu samalle EMP2-pohjalevylle kuin Citroën ë-C4. Se ei ole enää amerikkalainen oikeastaan kuin keulailmeeltään, sillä teknisesti se perustuu 22 senttiä pidempään Peugeot E-2008:aan.
Jo keulan ilme antaa merkkejä auton suorituskyvystä. Punaisena pilkottavat jarrusatulat vahvistavat urheilullista leimaa.
Toni Lindström
Pitkä toimintamatka kuuluu Honda ZR-V:n valtteihin. Ledivalot osoittautuivat erittäin tehokkaiksi sekä lähi- että kaukovaloina.
Juha Peltonen
Keulan munuaiset kertovat kaikille, että kyseessä on BMW:n katumaasturi.
Toni Lindström
Polestar 2 BST edition 230:n säväyttävän herneenvihreän Nebula-värin yhteyteen sopii tuhannen euron hintainen musta vauhtiraita. Musta SmartZone-keskilevy sisältää yhden neljästä 360 asteen kamerasta.
Juha Peltonen
Polestar 2 BST edition 230:n säväyttävän herneenvihreän Nebula-värin yhteyteen sopii tuhannen euron hintainen musta vauhtiraita. Musta SmartZone-keskilevy sisältää yhden neljästä 360 asteen kamerasta.
Juha Peltonen
Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.
Juha Peltonen
Konstikkaan mallinimen saanut Honda e:NY1 rakentuu uudelle, sähköiselle e:N-pohjalevylle. HR-V:hen nähden sen akseliväli on kolme senttiä lyhyempi, mutta etu- ja takaylitykset ovat 30 senttiä sitä pidemmät. Pituutta on puolestaan 57 cm enemmän kuin Honda HR-V:ssä.
Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.
Juha Peltonen
Konstikkaan mallinimen saanut Honda e:NY1 rakentuu uudelle, sähköiselle e:N-pohjalevylle. HR-V:hen nähden sen akseliväli on kolme senttiä lyhyempi, mutta etu- ja takaylitykset ovat 30 senttiä sitä pidemmät. Pituutta on puolestaan 57 cm enemmän kuin Honda HR-V:ssä.
Faceliftin ulkoisesti erottuvin uudistus on keula, jossa aiempaa terävämmät muodot saaneet valot antavat autolla hyökkäävää ilmettä.
Toni Lindström
Faceliftin ulkoisesti erottuvin uudistus on keula, jossa aiempaa terävämmät muodot saaneet valot antavat autolla hyökkäävää ilmettä.
Toni Lindström
Renault Cliossa on sopivasti erinäköinen keula kuin Mitsubishi Coltissa. Lähi- ja kaukovaloilla näkee hyvin.
Juha Peltonen
Renault Cliossa on sopivasti erinäköinen keula kuin Mitsubishi Coltissa. Lähi- ja kaukovaloilla näkee hyvin.
Juha Peltonen
BBS:n taotut kevytmetallivanteet ovat näyttävät.
Juha Peltonen
Alkuun muutama sana Mazda MX-5:n nykyisistä varustetasoista, koska asetelma on muuttunut tuntuvasti. Uusi perusmalli Prime-line on siitä jännittävä, että se edustaa MX-5-kokemusta alle 35 000 eurolla.
BBS:n taotut kevytmetallivanteet ovat näyttävät.
Juha Peltonen
Alkuun muutama sana Mazda MX-5:n nykyisistä varustetasoista, koska asetelma on muuttunut tuntuvasti. Uusi perusmalli Prime-line on siitä jännittävä, että se edustaa MX-5-kokemusta alle 35 000 eurolla.
Peugeot 508:n uudistunut etuilme on tyylikäs. Kolmesta raapaisusta muodostuvat huomiovalot ovat Peugeotin uusi bränditunnus.
Juha Peltonen
Peugeot 508:n uudistunut etuilme on tyylikäs. Kolmesta raapaisusta muodostuvat huomiovalot ovat Peugeotin uusi bränditunnus.
Juha Peltonen
BYD Tang on komea ilmestys Silver Sand Black -metallivärisenä.
Toni Lindström
BYD Tang on komea ilmestys Silver Sand Black -metallivärisenä.
Toni Lindström
Pyöristynyt keula on ilmeeltään varsin massiivinen.
Toni Lindström
Pyöristynyt keula on ilmeeltään varsin massiivinen.
Toni Lindström
Aikaisempia koeajoja
Lexus UX 300e on helppo tunnistaa keulan perusteella Lexus-brändin edustajaksi. Nelipyörälevyjarrut ovat joka kulmassa jäähdytetyt.
Juha Peltonen
Lexus UX 300e on helppo tunnistaa keulan perusteella Lexus-brändin edustajaksi. Nelipyörälevyjarrut ovat joka kulmassa jäähdytetyt.
Juha Peltonen
Kugan tunnistaa hyvin Fordin nykymallistoon kuuluvaksi. Vanteet kertovat Vignale-varustelusta.
Toni Lindström
Kugan tunnistaa hyvin Fordin nykymallistoon kuuluvaksi. Vanteet kertovat Vignale-varustelusta.
Toni Lindström
Keulan entistä ärjympi ilme sisältää myös krominhohtoa. LS-versiossa on lediajovalojen seurana sumuvalot.
Juha Peltonen
Keulan entistä ärjympi ilme sisältää myös krominhohtoa. LS-versiossa on lediajovalojen seurana sumuvalot.
Juha Peltonen
Nopeassa sähköautossa on tehokkaat lediajovalot, automaattiset kaukovalot ja keulassa Brembon nelimäntäiset levyjarrut.
Juha Peltonen
Nopeassa sähköautossa on tehokkaat lediajovalot, automaattiset kaukovalot ja keulassa Brembon nelimäntäiset levyjarrut.
Juha Peltonen
Ajovaloteho on korkeatasoinen sekä lähi- että kaukovaloin. Ajoakun saa Mode 3 -latauksella täyteen 3,5 tunnissa. Lisälämmittimen käyttö luonnistuu Škoda Connect -puhelinsovelluksen avulla.
Juha Peltonen
Ajovaloteho on korkeatasoinen sekä lähi- että kaukovaloin. Ajoakun saa Mode 3 -latauksella täyteen 3,5 tunnissa. Lisälämmittimen käyttö luonnistuu Škoda Connect -puhelinsovelluksen avulla.
Juha Peltonen
Toyota Hilux on kuin luotu maastokäyttöön – jos omistaja raaskii sen sinne viedä…
Juha Peltonen
Toyota Hilux on kuin luotu maastokäyttöön – jos omistaja raaskii sen sinne viedä…
Juha Peltonen
Ford Explorer tarjoaa maukasta kyytiä näyttävästi amerikkalaiseen tapaan.
Toni Lindström
Ford Explorer tarjoaa maukasta kyytiä näyttävästi amerikkalaiseen tapaan.
Toni Lindström
LED-ajovalot ovat tehokkaat. Lasinpyyhkimiin integroidut pesunestesuuttimet ovat fiksu ratkaisu.
Juha Peltonen
LED-ajovalot ovat tehokkaat. Lasinpyyhkimiin integroidut pesunestesuuttimet ovat fiksu ratkaisu.
Juha Peltonen
Jäähdytinsäleikön muotoilu ja ilmanottoaukot korostavat keulan urheilullista ilmettä. Samaa linjaa ovat etusäleikön hiilikuitukuvio ja LED-valot.
Toni Lindström
Jäähdytinsäleikön muotoilu ja ilmanottoaukot korostavat keulan urheilullista ilmettä. Samaa linjaa ovat etusäleikön hiilikuitukuvio ja LED-valot.
Toni Lindström
Mercedes-Benz GLA:n katumaasturimainen leima näkyy selvästi edestä pyöristyneiden muotojen myötä.
Toni Lindström
Mercedes-Benz GLA:n katumaasturimainen leima näkyy selvästi edestä pyöristyneiden muotojen myötä.
Toni Lindström
LED- lähi- ja -kaukovalojen ohella tässä malliversiossa on staattiset kulmavalot.
Juha Peltonen
LED- lähi- ja -kaukovalojen ohella tässä malliversiossa on staattiset kulmavalot.
Juha Peltonen
Euroopan myydyin sähköauto sai uutta ilmettä. Led-valot ovat vakiona perusvarustelusta alkaen.
Juha Peltonen
Euroopan myydyin sähköauto sai uutta ilmettä. Led-valot ovat vakiona perusvarustelusta alkaen.
Juha Peltonen
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
Kaupallinen yhteistyö
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
LUETUIMMAT
YHTEISTYÖSSÄ
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: RAHALAITOS.FI
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: PUHELINLIITTYMÄ.COM
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: Rengastukkurit.fi
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: Nopealaina.fi
UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!
Kaupallinen yhteistyö
KILPAILU
AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN
UUTISFIIDI
LUETUIMMAT
YHTEISTYÖSSÄ
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: RAHALAITOS.FI
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: PUHELINLIITTYMÄ.COM
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: Rengastukkurit.fi
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ: Nopealaina.fi
Fokus Media Finland Oy
Hämeentie 135, 00560 Helsinki
Y-tunnus 3157774-2
Fokus Media Finland Oy
Hämeentie 135, 00560 Helsinki
Y-tunnus 3157774-2