Renkaan kylkirakenne tarjoaa erittäin hyvän aerodynaamisen suorituskyvyn, mikä parantaa energiatehokkuutta. Rakenne on myös suunniteltu erityisesti kestämään sähköauton tuottamaa välitöntä vääntöä.

Renkaan kylkirakenne tarjoaa erittäin hyvän aerodynaamisen suorituskyvyn, mikä parantaa energiatehokkuutta. Rakenne on myös suunniteltu erityisesti kestämään sähköauton tuottamaa välitöntä vääntöä.

Goodyear

Goodyear: Suunnittelee renkaan Lancian konseptiautoon

Kustomointi, aerodynamiikka ja muotoilu ovat keskeisimmät tekijät viimeisimmässä Goodyearin ja uudestisyntyneen Lancia-merkin välisessä yhteistyössä.

Auto Bild.Uutiset

Goo­dy­ear va­lit­tiin par­haa­na val­mis­ta­ja­na tuot­ta­maan eri­kois­ren­gas uu­del­le Lan­cia Pu+Ra HPE -kon­sep­ti­au­tol­le.

Tämä kon­sep­ti­au­to on Lan­ci­an uu­den ai­ka­kau­den en­sim­mäi­nen au­to. Se on täys­säh­kö­au­to, joka edus­taa mer­kin vi­si­o­ta muo­toi­lus­ta, mat­kus­ta­mon ko­di­no­mai­suu­des­ta, vas­tuul­li­suu­des­ta, säh­köis­ty­mi­ses­tä ja tek­no­lo­gi­as­ta.

Goo­dy­ear ke­hit­ti au­tol­le ai­nut­laa­tui­sen eri­kois­ren­kaan, jos­sa on rää­tä­löi­ty kyl­ki­ra­ken­teen muo­toi­lu, jon­ka an­si­os­ta au­ton van­ne voi­daan in­teg­roi­da sau­mat­to­mas­ti ren­kaa­seen. Se ko­ros­taa kon­sep­ti­au­ton ylel­lis­tä ja laa­du­kas­ta ul­ko­a­sua.

Goodyear valittiin parhaana valmistajana tuottamaan erikoisrengas uudelle Lancia Pu+Ra HPE -konseptiautolle.

Goodyear valittiin parhaana valmistajana tuottamaan erikoisrengas uudelle Lancia Pu+Ra HPE -konseptiautolle.

Goodyear

Täyssähköauto, joka edustaa Lancian visiota muotoilusta, matkustamon kodinomaisuudesta, vastuullisuudesta, sähköistymisestä ja teknologiasta.

Täyssähköauto, joka edustaa Lancian visiota muotoilusta, matkustamon kodinomaisuudesta, vastuullisuudesta, sähköistymisestä ja teknologiasta.

Goodyear

Ren­kaan kyl­ki­ra­ken­ne tar­jo­aa erit­täin hy­vän ae­ro­dy­naa­mi­sen suo­ri­tus­ky­vyn, mikä pa­ran­taa ener­gi­a­te­hok­kuut­ta. Ra­ken­ne on myös suun­ni­tel­tu eri­tyi­ses­ti kes­tä­mään säh­kö­au­ton tuot­ta­maa vä­li­tön­tä vään­töä.

Lau­rent Co­lan­to­nio, Se­ni­or Di­rec­tor Tech­no­lo­gy Con­su­mer EMEA Goo­dy­ea­ril­ta sa­noo:

”Tämä vuo­si on Goo­dy­ea­rin 125-vuo­tis­juh­la­vuo­si, jo­ten tämä on lois­ta­va ajan­koh­ta aloit­taa yh­teis­työ Lan­ci­an kans­sa sen le­gen­daa­ri­sen brän­din uu­del­leen­syn­ty­mää var­ten ja tuo­da au­to­te­ol­li­suu­den kak­si ura­nuur­ta­jaa yh­teen juh­lan het­kel­lä.”

”Tä­män eri­kois­ren­kaan työs­tä­mi­nen on ol­lut in­nos­ta­vaa. Se sai mei­dät miet­ti­mään kus­to­moin­tia, ae­ro­dy­na­miik­kaa ja muo­toi­lua mo­ni­puo­li­ses­ti.”

”Oli ää­rim­mäi­sen tär­ke­ää yh­dis­tää oma tek­ni­nen osaa­mi­sem­me Lan­ci­an osaa­mi­sen kans­sa, jot­ta on­nis­tuim­me tuot­ta­maan sau­mat­to­man ren­kaan ja van­teen yh­dis­tel­män, joka pa­ran­si ener­gi­a­te­hok­kuut­ta, mut­ta oli sil­ti es­teet­ti­ses­ti miel­lyt­tä­vä.”

Goo­dy­ear-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Auto Bild.Koeajot
Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Tehokkaat lediajovalot ja napakka kaukovaloautomatiikka miellyttävät.

Juha Peltonen

Koeajossa Peugeot E-308 SW Allure 54 kWh 156 A: Businesshenkinen

Auto Bild.Koeajot

Katso listaus - Top 10 suosituinta työsuhdeautoa Ayvensiltä

Auto Bild.Uutiset

Katso listaus - Top 10 suosituinta työsuhdeautoa Ayvensiltä

Auto Bild.Uutiset

Opetuslupaopetus on Suomessa laadukasta – liiken­ne­tur­val­lisuus on parantunut

Auto Bild.Uutiset

Opetuslupaopetus on Suomessa laadukasta – liiken­ne­tur­val­lisuus on parantunut

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN