Uusi NX Overtrail -varustetaso erottuu muusta Lexus NX -mallistosta korotetun jousituksen sekä uusien 18-tuumaisten vanteiden avulla, joille on asennettu normaalia huomattavasti karkeakuvioisemmat renkaat.

Uusi NX Overtrail -varustetaso erottuu muusta Lexus NX -mallistosta korotetun jousituksen sekä uusien 18-tuumaisten vanteiden avulla, joille on asennettu normaalia huomattavasti karkeakuvioisemmat renkaat.

Lexus

Lexus: Etuvetoinen RZ 300e sekä korotetulla jousituksella varustettu NX Overtrail lanseerattiin

Lexus laajentaa RZ-mallistoa suuremmalle asiakaskunnalle, esittelemällä etuvetoisen version.

Auto Bild.Uutiset

Täys­säh­köi­nen voi­ma­lin­ja säi­lyy pää­sään­töi­ses­ti sa­man­lai­se­na kuin ne­li­ve­toi­ses­sa, lu­kuun ot­ta­mat­ta ne­li­ve­tois­ten ta­ka­säh­kö­moot­to­ria, sekä sen in­vert­te­riä.

Oma­mas­sa ale­nee, jo­ten RZ 300e tar­jo­aa pi­dem­män toi­min­ta­mat­kan. WLTP-toi­min­ta­mat­ka on jopa 480 km (18 tuu­man van­ne­ko­ko; 20 tuu­man van­ne­ko­ko 419 km).

Vas­taa­vat toi­min­ta­mat­kat ne­li­ve­toi­sel­la ovat 440 km ja 395 km.

Säh­kö­moot­to­ri ja li­tiu­mi­o­ni­ak­ku tuot­ta­vat 204 hv/150 kW. 0–100 km/h kiih­dy­tys su­juu noin 8 se­kun­nis­sa.

Uu­si NX Overt­rail -va­rus­te­ta­so erot­tuu muus­ta Le­xus NX -mal­lis­tos­ta ko­ro­te­tun jou­si­tuk­sen sekä uu­sien 18-tuu­mais­ten van­tei­den avul­la, joil­le on asen­net­tu nor­maa­lia huo­mat­ta­vas­ti kar­ke­a­ku­vi­oi­sem­mat ren­kaat.

Sisätiloissa NX Overtrail -varusteluun kuuluvat mm. urheilulliset istuimet ja Khaki-sävyisiä yksityiskohtia, jotka muistuttavat luonnonkivikerrostumien kuvioita.

Sisätiloissa NX Overtrail -varusteluun kuuluvat mm. urheilulliset istuimet ja Khaki-sävyisiä yksityiskohtia, jotka muistuttavat luonnonkivikerrostumien kuvioita.

Lexus

Uuden Moon Desert -metallivärin saa vain NX Overtrail -varustetasoon.

Uuden Moon Desert -metallivärin saa vain NX Overtrail -varustetasoon.

Lexus

Uu­den Moon De­sert -me­tal­li­vä­rin saa vain tä­hän va­rus­te­ta­soon.

Si­sä­ti­lois­sa va­rus­te­luun kuu­lu­vat mm. ur­hei­lul­li­set is­tui­met ja Khaki-sä­vyi­siä yk­si­tyis­koh­tia, jot­ka muis­tut­ta­vat luon­non­ki­vi­ker­ros­tu­mien ku­vi­oi­ta.

Jou­si­tuk­sen nos­to 15 mm li­sää maa­va­raa, joka kas­vaa 200 mil­li­met­riin.

Edis­tyk­sel­li­nen na­noe-X -il­man­laa­tu­jär­jes­tel­mä pa­ran­taa il­man­laa­tua ja kos­teut­taa ihoa.

Le­xus RZ 300e:n hin­ta start­taa 56 390 eu­ros­ta.

Vas­taa­vas­ti Le­xus NX 450h+ Overt­rail mak­saa al­ka­en 73 993 eu­roa.

En­sim­mäi­set RZ 300e -mal­lit saa­pu­vat Suo­meen syys­kuus­sa, ja NX 450h+ Overt­rail vuo­den­vaih­tees­sa.

Le­xus-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Tietyömaiden nopeus­ra­joi­tukset ja niiden merkinnät on saatettava kuntoon

Auto Bild.Artikkelit

Tietyömaiden nopeus­ra­joi­tukset ja niiden merkinnät on saatettava kuntoon

Auto Bild.Artikkelit
Vilahdus edullisesta Volkswagenin sähköautosta.

Vilahdus edullisesta Volkswagenin sähköautosta.

Volkswagen

Volkswagen näytti ensimmäisen vilauksen 20 000 euron hintaisesta täyssähköautosta 

Auto Bild.Uutiset
Vilahdus edullisesta Volkswagenin sähköautosta.

Vilahdus edullisesta Volkswagenin sähköautosta.

Volkswagen

Volkswagen näytti ensimmäisen vilauksen 20 000 euron hintaisesta täyssähköautosta 

Auto Bild.Uutiset
Vanhan AC Acen ystäville AC Ace Bristol Classic’issa on erottuva "hymyilevä etusäleikkö". Toinen, AC Ace Classic, pohjautuu alkuperäisen Acen viimeiseen muunnelmaan, jollaisena mallia valmistettiin vuonna 1963. Kyseinen, virtaviivaisempi keula siirtyi AC Cobran ensimmäiseen sukupolveen.

Vanhan AC Acen ystäville AC Ace Bristol Classic’issa on erottuva "hymyilevä etusäleikkö". Toinen, AC Ace Classic, pohjautuu alkuperäisen Acen viimeiseen muunnelmaan, jollaisena mallia valmistettiin vuonna 1963. Kyseinen, virtaviivaisempi keula siirtyi AC Cobran ensimmäiseen sukupolveen.

Ian Skelton

AC Ace: Sähäkkää brittisporttia päivitetään hienolla tavalla, perinteistä luopumatta

Auto Bild.Klassikot
Vanhan AC Acen ystäville AC Ace Bristol Classic’issa on erottuva "hymyilevä etusäleikkö". Toinen, AC Ace Classic, pohjautuu alkuperäisen Acen viimeiseen muunnelmaan, jollaisena mallia valmistettiin vuonna 1963. Kyseinen, virtaviivaisempi keula siirtyi AC Cobran ensimmäiseen sukupolveen.

Vanhan AC Acen ystäville AC Ace Bristol Classic’issa on erottuva "hymyilevä etusäleikkö". Toinen, AC Ace Classic, pohjautuu alkuperäisen Acen viimeiseen muunnelmaan, jollaisena mallia valmistettiin vuonna 1963. Kyseinen, virtaviivaisempi keula siirtyi AC Cobran ensimmäiseen sukupolveen.

Ian Skelton

AC Ace: Sähäkkää brittisporttia päivitetään hienolla tavalla, perinteistä luopumatta

Auto Bild.Klassikot

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU