Novosibirskissä asuva Vlad hitsasi työryhmineen Lada 110:n etuvanteisiin "testimielessä" 3000 naulaa per pyörä. Nastarenkaat eivät olleet hänelle riittävät.

Novosibirskissä asuva Vlad hitsasi työryhmineen Lada 110:n etuvanteisiin "testimielessä" 3000 naulaa per pyörä. Nastarenkaat eivät olleet hänelle riittävät.

Nyt on hurjaa: Venäjällä asennettiin Ladan eturenkaisiin 3 000 naulaa per pyörä!

Nastat eivät riittäneet venäläiselle Novosibirskista kotoisin olevalle Vladille, joka sommitteli etuvetoisen Lada 110:n etupyöriin omaperäisesti nastojen sijaan nauloja.

Auto Bild.Uutiset

En­sin etu­van­tei­siin hit­sat­tiin te­räs­nau­hat, ja nii­hin hit­sat­tiin sen jäl­keen kä­si­työ­nä nau­lat.

Nau­lo­ja ker­tyi etu­pyö­rää koh­den hui­mat 3 000 kap­pa­let­ta.

Ku­ten ar­va­ta saat­taa, yk­sit­täi­nen "nau­la­pyö­rä" myös pai­naa mel­koi­ses­ti, kun nii­tä jou­tuu nos­te­le­maan...

On­ko tämä Lada omi­nai­suuk­sil­taan se pal­jon pu­hut­tu "täy­del­li­nen tal­vi­au­to"?

Tai­taa ol­la niin, et­tä Suo­mes­sa tie­lii­ken­ne­la­ki ja ajo-omi­nai­suu­det löi­si­vät toi­sil­leen isoa kät­tä ja au­tos­ta läh­ti­si­vät lii­ken­tees­sä ta­vat­tu­na kil­vet val­ti­o­nar­kis­toon.

Sitä pait­si – vaik­ka al­ku­vai­hees­sa lu­mel­la vai­kut­tai­si ole­van jon­kin­lais­ta pi­toa, vä­hän­kin rons­kim­pi ajo­tyy­li ja kaa­sun käyt­tö saa­vat nau­lat ir­to­a­maan ja pyö­rän "lu­his­tu­maan" lu­mel­la suo­ri­te­tuis­sa tes­teis­sä.

Ei siis eh­kä ihan se en­sim­mäi­nen käy­tän­nön rat­kai­su, mut­ta ai­na­kin kek­si­jäl­lä on ol­lut mie­li­ku­vi­tus koh­dil­laan.

Li­sä­pi­to­a­ko nau­lo­jen avul­la?

Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Virheellinen käsitys väistä­mis­sään­nöistä lisää kolareiden riskiä

Auto Bild.Uutiset

Virheellinen käsitys väistä­mis­sään­nöistä lisää kolareiden riskiä

Auto Bild.Uutiset

Millainen autonostaja olet? Tutkimuksessa paljastui neljä eri tyyppiä

Auto Bild.Uutiset

Millainen autonostaja olet? Tutkimuksessa paljastui neljä eri tyyppiä

Auto Bild.Uutiset
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

Auto Bild.Koeajot
BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

BYD Sealin keula on muotoiltu ärhäkän teräväksi.

Toni Lindström

Koeajossa BYD Seal Excellence AWD: Urheilullista tyyliä Kiinasta

Auto Bild.Koeajot

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN