Versiosta riippuen uusi Opel Vivaro tarjoaa jopa 6,6 kuutiometriä tavarankuljetustilaa ja 1,4 tonnia kantavuutta.

Versiosta riippuen uusi Opel Vivaro tarjoaa jopa 6,6 kuutiometriä tavarankuljetustilaa ja 1,4 tonnia kantavuutta.

Opel

Opel Vivaro: Sai uuden Vizor- brändi-ilmeen

Opel Vivaro sai ensi kertaa Opelin uuden Vizor- brändi-ilmeen. Opel Vivaro Electricin sähköinen toimintamatka on jopa 350 km (WLTP), ja saatavilla on laaja valikoima voimalinjoja: täyssähköinen, turbodiesel sekä vetykäyttöinen! Ennakkomyynti alkaa vuodenvaihteessa ja ensimmäiset autot ovat Suomessa toisella vuosi­nel­jän­nek­sellä 2024.

Auto Bild.Uutiset

Uu­des­sa Opel Vi­va­ros­sa on en­si ker­taa Ope­lin muus­ta mal­lis­tos­ta tut­tu Vi­zor- brän­di-il­me, joka pi­tää si­säl­lään sau­mat­to­mas­ti vi­sii­ri­keu­laan upo­te­tut li­sä­va­rus­tei­set LED-ajo­va­lot.

Tä­män li­säk­si uu­si Opel Vi­va­ro te­kee työn­te­os­ta ai­em­paa hel­pom­paa: 18 eri­lai­sen ajo­a­vus­ti­men avul­la jo­kai­ses­ta ajo­mat­kas­ta tu­lee tur­val­li­sem­pi ja miel­lyt­tä­väm­pi ko­ke­mus.

Vi­va­ros­sa mat­kus­ta­vat hyö­ty­vät uu­des­ta oh­jaa­mos­ta ja uu­den su­ku­pol­ven tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mäs­tä.

Tar­jol­la on kak­si 10-tuu­mais­ta näyt­töä sekä lan­ga­ton äly­pu­he­li­men lii­tet­tä­vyys.

Uu­den Opel Vi­va­ron vah­vuuk­si­na ovat ai­em­paa mo­der­nim­pi il­me, ym­pä­ris­töys­tä­väl­li­syys ja en­nen kaik­kea kas­va­nut toi­min­ta­mat­ka.

Opel Vi­va­ro Elect­ric tar­jo­aa jopa 350 ki­lo­met­riä lä­hi­pääs­tö­tön­tä ajoa (WLTP). Myös ai­nut­laa­tui­se­na omi­nai­suu­te­na seg­men­tis­sän on uu­si ”e-Po­wer Take-off Unit”-jär­jes­tel­mä, jon­ka avul­la Opel Vi­va­ro Elect­ri­cis­tä voi­daan ot­taa vir­taa ulos eri­lai­sil­le säh­kö­lait­teil­le tai työ­ka­luil­le.

Polttokennoversio tarjoaa ympäristöystävällisen ratkaisun niille, jotka haluavat tankata autonsa nopeasti. Polttokennoauton toimintamatka on yli 400 km (WLTP) ja mallin tankkaus kestää vain joitakin minuutteja.

Polttokennoversio tarjoaa ympäristöystävällisen ratkaisun niille, jotka haluavat tankata autonsa nopeasti. Polttokennoauton toimintamatka on yli 400 km (WLTP) ja mallin tankkaus kestää vain joitakin minuutteja.

Opel

Opel Vivarossa matkustavat hyötyvät uudesta ohjaamosta ja uuden sukupolven tietoviihdejärjestelmästä.

Opel Vivarossa matkustavat hyötyvät uudesta ohjaamosta ja uuden sukupolven tietoviihdejärjestelmästä.

Opel

Uu­des­ta Opel Vi­va­ros­ta on tar­jol­la myös polt­to­ken­no­käyt­töi­nen ve­ty­ver­sio, joka tu­lee tar­jol­le vuo­den 2024 ai­ka­na. Jo­kai­sel­le yri­tyk­sel­le ja am­mat­ti­lai­sel­le löy­tyy so­pi­va voi­ma­lin­ja­rat­kai­su Vi­va­ron mal­lis­tos­ta.

Täys­säh­köi­nen Opel Vi­va­ro Elect­ric

Tämä ver­sio on saa­ta­vil­la 75 kWh -akus­tol­la. Jat­ko­ke­hi­te­tyn akus­ton avul­la toi­min­ta­mat­ka kas­vaa jopa 350 ki­lo­met­riin (WLTP), mikä on 20 km ai­em­paa enem­män.

Jot­ta erit­täin ener­gi­a­te­ho­kas aja­mi­nen oli­si mah­dol­lis­ta, säh­kö-Vi­va­ros­sa on uu­si ener­gi­an tal­tee­not­to­jär­jes­tel­mä, jota voi­daan sää­tää kol­mi­por­tai­ses­ti oh­jaus­pyö­rän ta­ka­na ole­vil­la la­voil­la.

Va­ki­o­na mal­lis­sa on kol­mi­vai­hei­nen 11 kW:n si­säi­nen ajo­neu­vo­la­tu­ri, ja Vi­va­ro tu­kee 100 kW:n pi­ka­la­taus­ta, jon­ka avul­la 75 kWh ak­ku voi­daan la­da­ta 5-80 % 45 mi­nuu­tis­sa. Mal­lis­sa on 100 kW/136 hv & 260 Nm tuot­ta­va säh­kö­moot­to­ri.

Ve­ty­käyt­töi­nen Vi­va­ro Hyd­ro­gen

Polt­to­ken­no­ver­sio tar­jo­aa ym­pä­ris­töys­tä­väl­li­sen rat­kai­sun niil­le, jot­ka ha­lu­a­vat tan­ka­ta au­ton­sa no­pe­as­ti.

Polt­to­ken­no­au­ton toi­min­ta­mat­ka on yli 400 km (WLTP) ja mal­lin tank­kaus kes­tää vain joi­ta­kin mi­nuut­te­ja.

Opel Vi­va­ros­ta on saa­ta­vil­la usei­ta eri ko­ri­mal­le­ja: ko­ri­pi­tuuk­sia on kak­si (4,98 m ja 5,33 m).

Ko­ri­ver­si­oi­na saa­ta­vil­la on pe­rin­tei­nen pa­ket­ti­au­to, vii­si­paik­kai­nen Crew Cab sekä alus­ta­mal­li.

Ver­si­os­ta riip­pu­en uu­si Opel Vi­va­ro tar­jo­aa jopa 6,6 kuu­ti­o­met­riä ta­va­ran­kul­je­tus­ti­laa ja 1,4 ton­nia kan­ta­vuut­ta.

Opel-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audin A5-sarjaan kaksi uutta lataushybridiä

Auto Bild.Uutiset

Audin A5-sarjaan kaksi uutta lataushybridiä

Auto Bild.Uutiset
Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.

Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda e:NY1 Advance: Periaatteessa loistava

Auto Bild.Koeajot
Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.

Keulaa hallitsevat kapeat mutta tehokkaat lediajovalot sekä leveä latausluukku.

Juha Peltonen

Koeajossa Honda e:NY1 Advance: Periaatteessa loistava

Auto Bild.Koeajot
Tarkempaa tietoa Suzuki eVitaran suorituskyvystä, toimintamatkoista sekä varustetasoista annetaan lähempänä myynnin alkua. Hinnat pyritään vahvistamaan mahdollisimman pian, mikä tarkoittaa tämän hetken tietojen mukaan kevättä 2025.

Tarkempaa tietoa Suzuki eVitaran suorituskyvystä, toimintamatkoista sekä varustetasoista annetaan lähempänä myynnin alkua. Hinnat pyritään vahvistamaan mahdollisimman pian, mikä tarkoittaa tämän hetken tietojen mukaan kevättä 2025.

Suzuki

Suzuki eVitara: Tällainen on Suzukin ensimmäinen täyssähköauto, joka tulee markkinoille etu- ja nelivetoisena

Auto Bild.Uutiset
Tarkempaa tietoa Suzuki eVitaran suorituskyvystä, toimintamatkoista sekä varustetasoista annetaan lähempänä myynnin alkua. Hinnat pyritään vahvistamaan mahdollisimman pian, mikä tarkoittaa tämän hetken tietojen mukaan kevättä 2025.

Tarkempaa tietoa Suzuki eVitaran suorituskyvystä, toimintamatkoista sekä varustetasoista annetaan lähempänä myynnin alkua. Hinnat pyritään vahvistamaan mahdollisimman pian, mikä tarkoittaa tämän hetken tietojen mukaan kevättä 2025.

Suzuki

Suzuki eVitara: Tällainen on Suzukin ensimmäinen täyssähköauto, joka tulee markkinoille etu- ja nelivetoisena

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN