Subarun Zero Vision on päämäärä ja tavoite, että vuoteen 2030 mennessä yksikään ihminen ei menehdy tai loukkaannu vakavasti Subarussa. Tavoite ei koske ainoastaan kuljettajia ja matkustajia vaan myös suojaamattomia tienkäyttäjiä, kuten jalankulkijoita ja pyöräilijöitä.

Subarun Zero Vision on päämäärä ja tavoite, että vuoteen 2030 mennessä yksikään ihminen ei menehdy tai loukkaannu vakavasti Subarussa. Tavoite ei koske ainoastaan kuljettajia ja matkustajia vaan myös suojaamattomia tienkäyttäjiä, kuten jalankulkijoita ja pyöräilijöitä.

Subaru: Avaa Subaru Lab -tekoälykeskuksen Tokioon

Subaru avaa joulukuussa uuden tekoälyä tutkivan ja kehittävän Subaru Lab -kehityskeskuksen Tokioon. Subaru integroi tulevaisuudessa tekoälypohjaiset arvioinnit osaksi kuljettajaa avustavaa EyeSight-järjestelmää.

Auto Bild.Uutiset

Su­ba­run Zero Vi­si­on on pää­mää­rä ja ta­voi­te, et­tä vuo­teen 2030 men­nes­sä yk­si­kään ih­mi­nen ei me­neh­dy tai louk­kaan­nu va­ka­vas­ti Su­ba­rus­sa. Ta­voi­te ei kos­ke ai­no­as­taan kul­jet­ta­jia ja mat­kus­ta­jia vaan myös suo­jaa­mat­to­mia tien­käyt­tä­jiä, ku­ten ja­lan­kul­ki­joi­ta ja pyö­räi­li­jöi­tä.

Su­ba­ru on yhä ai­noa au­ton­val­mis­ta­ja maa­il­mas­sa, jon­ka jo­kai­nen mal­li on saa­vut­ta­nut ym­pä­ri maa­il­maa jo­kai­ses­sa mer­kit­tä­väs­sä tur­val­li­suus­tes­tis­sä täy­det vii­si täh­teä.

Turvatekniikkansa edelleen kehittämiseksi Subaru avaa joulukuussa Tokion Shibuyaan tekoälyä tutkivan Subaru Lab -kehityskeskuksen.

Turvatekniikkansa edelleen kehittämiseksi Subaru avaa joulukuussa Tokion Shibuyaan tekoälyä tutkivan Subaru Lab -kehityskeskuksen.

川澄・小林研二写真事

Tur­va­tek­niik­kan­sa edel­leen ke­hit­tä­mi­sek­si Su­ba­ru avaa jou­lu­kuus­sa To­ki­on Shi­bu­yaan te­ko­ä­lyä tut­ki­van Su­ba­ru Lab -ke­hi­tys­kes­kuk­sen.

Shi­bu­yas­ta on ke­hit­ty­nyt vii­me vuo­si­na tie­to­tek­nii­kan huip­puo­saa­mi­sa­lue, joka mah­dol­lis­taa te­ko­ä­lyn ke­hit­tä­mi­seen tar­vit­ta­vien hen­ki­lö­re­surs­sien sekä tie­to­tai­don su­ju­van ja asi­an­mu­kai­sen palk­kaa­mi­sen sekä yh­teis­työ­kump­pa­nuu­det tie­to­tek­nii­kan huip­pu­y­ri­tys­ten kans­sa.

Su­ba­run asi­an­tun­ti­jat työs­ken­te­le­vät kump­pa­nei­neen Shi­bu­yas­sa ke­hit­tääk­seen Su­ba­run lii­ken­ne- ja ko­la­ri­tur­val­li­suut­ta uu­del­le ta­sol­le. Tu­le­vai­suu­des­sa te­ko­ä­lyn ar­vi­oin­ti­val­miu­det in­teg­roi­daan osak­si Su­ba­run ke­hit­tä­mään kul­jet­ta­jan Ey­e­Sight -apu­jär­jes­tel­mää.

Su­ba­ru-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset
Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Auto Bild.Koeajot
Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Erityisen hienon näköinen khaki-koriväri sekä koriin tyylikkäästi sulautuvat linjat herättävät huomiota urheilullisuudellaan.

Juha Peltonen

Koeajossa Mazda 3 2.0 M Hybrid e-Skyactiv X Nagisa MT: Erikoista tekniikkaa

Auto Bild.Koeajot

Lähes puolet suomalaisista huolissaan kotiseutunsa liikenteestä

Auto Bild.Uutiset

Lähes puolet suomalaisista huolissaan kotiseutunsa liikenteestä

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

KILPAILU