Suunnittelumuutokset, mukaan lukien uudet ajovalot, lokasuojat, etuspoileri, takaosan diffuusori sekä peilit, kehittävät Morgan Plus Fourin ajatonta vetovoimaa, mutta säilyttävät samalla mallin alkuperäisen hengen.

Suunnittelumuutokset, mukaan lukien uudet ajovalot, lokasuojat, etuspoileri, takaosan diffuusori sekä peilit, kehittävät Morgan Plus Fourin ajatonta vetovoimaa, mutta säilyttävät samalla mallin alkuperäisen hengen.

Morgan Motor Company

Uusi Morgan Plus Four: Lisää ajodynamiikkaa – tietenkin alkuperäisessä hengessä

Morgan Plus Four pitää sisällään suunnittelua, dynaamisia sekä teknologisia parannuksia, jotka perustuvat yli 70 vuoden kehitystyöhön.

Auto Bild.Klassikot

Suun­nit­te­lu­muu­tok­set, mu­kaan lu­kien uu­det 8-tuu­mai­set ajo­va­lot tuu­mal­la), lo­ka­suo­jat, etus­poi­le­ri, ta­ka­o­san dif­fuu­so­ri sekä pei­lit, ke­hit­tä­vät Mor­gan Plus Fou­rin aja­ton­ta ve­to­voi­maa, mut­ta säi­lyt­tä­vät sa­mal­la mal­lin al­ku­pe­räi­sen hen­gen.

Ajo­va­lo­ja suu­ren­net­tiin yh­del­lä tuu­mal­la. Suu­ren­ta­mi­sel­la on ide­a­na se, et­tä uu­det ajo­va­ot aut­ta­vat pa­laut­ta­maan van­han Plus Fou­rin mit­ta­suh­teet - ne ni­mit­täin kas­vou­i­vat jon­kin ver­ran siir­ryt­tä­es­sä vuon­na 2020 CX-su­ku­pol­ven alu­mii­ni­run­koon.

Uut­ta Dy­na­mic Hand­ling Pac­kia on ke­hi­tet­ty ja tes­tat­tu laa­jas­sa mi­tas­sa, mikä pa­ran­taa en­ti­ses­tään Mor­gan Plus Fou­rin eri­no­mais­ta ajo­dy­na­miik­kaa.

Uusi Morgan Plus Four pitäytyy uskollisena jo vuonna 1950 lanseeratun alkuperäisen Plus Four -mallin periaatteille. Plus Fourin ydinviehätys sekä hienostuneet mittasuhteet on säilytetty, mutta samanaikaisesti mallia on muotoiltu enemmän nykypäivään.

Uusi Morgan Plus Four pitäytyy uskollisena jo vuonna 1950 lanseeratun alkuperäisen Plus Four -mallin periaatteille. Plus Fourin ydinviehätys sekä hienostuneet mittasuhteet on säilytetty, mutta samanaikaisesti mallia on muotoiltu enemmän nykypäivään.

Morgan Motor Company

Edelleen kehitetty Sennheiser-äänentoistojärjestelmä kehittyneempine äänenmuokkaustoimintoineen, sekä sisävalaistuksen muutokset auttavat parantamaan Morgan Plus Fourin käytettävyyttä.

Edelleen kehitetty Sennheiser-äänentoistojärjestelmä kehittyneempine äänenmuokkaustoimintoineen, sekä sisävalaistuksen muutokset auttavat parantamaan Morgan Plus Fourin käytettävyyttä.

Morgan Motor Company

Morgan Plus Four -malliin on tarjolla lähes loputon määrä väri- ja pintamateriaalivaihtoehtoja. Täten varmistetaan, että jokainen autoyksilö on yhtä yksilöllinen kuin omistajansa.

Morgan Plus Four -malliin on tarjolla lähes loputon määrä väri- ja pintamateriaalivaihtoehtoja. Täten varmistetaan, että jokainen autoyksilö on yhtä yksilöllinen kuin omistajansa.

Morgan Motor Company

Edel­leen ke­hi­tet­ty Sen­n­hei­ser-ää­nen­tois­to­jär­jes­tel­mä ke­hit­ty­neem­pi­ne ää­nen­muok­kaus­toi­min­toi­neen, sekä si­sä­va­lais­tuk­sen muu­tok­set aut­ta­vat pa­ran­ta­maan Mor­gan Plus Fou­rin käy­tet­tä­vyyt­tä, hei­ken­tä­mät­tä mal­lin ve­to­voi­maa.

Uu­si Mor­gan Plus Four pi­täy­tyy us­kol­li­se­na jo vuon­na 1950 lan­see­ra­tun al­ku­pe­räi­sen Plus Four -mal­lin pe­ri­aat­teil­le. Plus Fou­rin ydin­vie­hä­tys sekä hie­nos­tu­neet mit­ta­suh­teet on säi­ly­tet­ty, mut­ta sa­ma­nai­kai­ses­ti mal­lia on muo­toil­tu enem­män ny­ky­päi­vään.

Kol­men vuo­den ta­kuu

Mor­ga­nit val­mis­te­taan kä­si­työ­nä Pic­kers­leigh Ro­a­din vers­taal­la. Su­ku­pol­vel­ta toi­sel­le siir­ty­neet van­hat kä­si­työ­tai­dot yh­dis­tet­ty­nä vii­mei­sim­pään tek­ni­seen in­no­vaa­ti­oon luo­vat Mor­ga­nien koh­dal­la ai­nut­laa­tui­sen kaa­van, toi­sin kuin yh­des­sä­kään muus­sa au­tos­sa.

Mor­gan Plus Fou­ris­sa on nyt va­ki­o­na kol­men vuo­den ta­kuu.

Mor­gan Plus Four -mal­liin on tar­jol­la lä­hes lo­pu­ton mää­rä väri- ja pin­ta­ma­te­ri­aa­li­vaih­to­eh­to­ja. Tä­ten var­mis­te­taan, et­tä jo­kai­nen au­to­yk­si­lö on yh­tä yk­si­löl­li­nen kuin omis­ta­jan­sa.

Uu­si Mor­gan Plus Four mak­saa Iso-Bri­tan­ni­as­sa al­ka­en 62 500 pun­taa plus ve­rot.

Ky­sees­sä on myös en­sim­mäi­nen ne­li­pyö­räi­nen Mor­gan Yh­dys­val­tain mark­ki­noil­la sit­ten vuo­den 2006.

Mor­gan-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Mor­gan Plus Four

Moot­to­ri:

BMW 2.0 Twin­Po­wer Tur­bo

Vaih­teis­to:

6-port. ma­nu­aa­li tai 8-nop. au­to­maat­ti

Suu­rin teho:

255 hv (190 kW)/550 r/min (man.); 266 hv (190 kW)/4400 r/min (aut.)

Suu­rin vään­tö­mo­ment­ti:

350 Nm/1000-5000 r/min (man.); 400 Nm/1000-4300 r/min

0-100 km/h:

5,2 s (man.); 4,8 s (aut.)

Huip­pu­no­peus:

240 km/h (man. ja aut.)

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Vanhan AC Acen ystäville AC Ace Bristol Classic’issa on erottuva "hymyilevä etusäleikkö". Toinen, AC Ace Classic, pohjautuu alkuperäisen Acen viimeiseen muunnelmaan, jollaisena mallia valmistettiin vuonna 1963. Kyseinen, virtaviivaisempi keula siirtyi AC Cobran ensimmäiseen sukupolveen.

Vanhan AC Acen ystäville AC Ace Bristol Classic’issa on erottuva "hymyilevä etusäleikkö". Toinen, AC Ace Classic, pohjautuu alkuperäisen Acen viimeiseen muunnelmaan, jollaisena mallia valmistettiin vuonna 1963. Kyseinen, virtaviivaisempi keula siirtyi AC Cobran ensimmäiseen sukupolveen.

Ian Skelton

AC Ace: Sähäkkää brittisporttia päivitetään hienolla tavalla, perinteistä luopumatta

Auto Bild.Klassikot
Vanhan AC Acen ystäville AC Ace Bristol Classic’issa on erottuva "hymyilevä etusäleikkö". Toinen, AC Ace Classic, pohjautuu alkuperäisen Acen viimeiseen muunnelmaan, jollaisena mallia valmistettiin vuonna 1963. Kyseinen, virtaviivaisempi keula siirtyi AC Cobran ensimmäiseen sukupolveen.

Vanhan AC Acen ystäville AC Ace Bristol Classic’issa on erottuva "hymyilevä etusäleikkö". Toinen, AC Ace Classic, pohjautuu alkuperäisen Acen viimeiseen muunnelmaan, jollaisena mallia valmistettiin vuonna 1963. Kyseinen, virtaviivaisempi keula siirtyi AC Cobran ensimmäiseen sukupolveen.

Ian Skelton

AC Ace: Sähäkkää brittisporttia päivitetään hienolla tavalla, perinteistä luopumatta

Auto Bild.Klassikot
Vararengas on nimensä mukaisesti vain vararengas.

Vararengas on nimensä mukaisesti vain vararengas.

Moottori

Testi: Vararenkaalla kannattaa ajaa vain lähimpään rengas­liik­keeseen

Auto Bild.Uutiset
Vararengas on nimensä mukaisesti vain vararengas.

Vararengas on nimensä mukaisesti vain vararengas.

Moottori

Testi: Vararenkaalla kannattaa ajaa vain lähimpään rengas­liik­keeseen

Auto Bild.Uutiset
Lediajovalojen teho on tyydyttävä. Kaksi eri mittaista pyyhinsulkaa puhdistavat tuulilasin kunnolla.

Lediajovalojen teho on tyydyttävä. Kaksi eri mittaista pyyhinsulkaa puhdistavat tuulilasin kunnolla.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi ASX 1.3 MHEV Intense AT: Salaneuvos

Auto Bild.Koeajot
Lediajovalojen teho on tyydyttävä. Kaksi eri mittaista pyyhinsulkaa puhdistavat tuulilasin kunnolla.

Lediajovalojen teho on tyydyttävä. Kaksi eri mittaista pyyhinsulkaa puhdistavat tuulilasin kunnolla.

Juha Peltonen

Koeajossa Mitsubishi ASX 1.3 MHEV Intense AT: Salaneuvos

Auto Bild.Koeajot