Kilpailu: Voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Osallistu Auto Bildin kilpailuun ja voita Laufenn -talvirenkaat!

Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Asiakaspalvelu
Mediatiedot
Palaute
Seuraa meitä somessa:
Etusivu
Hyöty
Koeajot
Testit
Uutiset
Klassikot
Superautot
Kilpailut
Tilaa lehti
Tilaa lehti

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Uusi Honda Jazz on edeltäjäänsä särmikkäämpi.

Uusi Honda Jazz on edeltäjäänsä särmikkäämpi.

Oskari Pentti

Enemmän kuin kauppakassi - koeajossa ketterä Honda Jazz

Honda Jazz on selkeä pikkuauto, kompaktin kokoinen ja näppärä. 

Auto Bild.Koeajot
12.9.2018

Jo edel­li­nen Jazz erot­tui muo­toi­lul­taan val­ta­vir­ras­ta, ei­kä ny­ky­mal­li tee täs­tä poik­keus­ta. Uu­si Jazz on edel­tä­jään­sä sär­mik­kääm­pi, ja ul­ko­a­päin tar­kas­tel­tu­na koko au­to näyt­tää ole­van pelk­kää mat­kus­ta­moa. Muo­toi­lu hä­mää sil­mää, sil­lä Jaz­zis­sa on ihan riit­tä­vän ko­koi­nen ta­va­ra­ti­la. Pie­net etu- ja ta­ka­y­li­tyk­set ovat vi­su­aa­li­ses­ti vah­vis­ta­mas­sa tätä pien­tä har­ha­ku­vaa.

Mo­ni­käyt­töis­tä pik­ku­au­toa har­kit­se­van kan­nat­taa tu­tus­tua tä­hän Hon­da pie­no­kai­seen. Sekä etu- et­tä ta­kais­tui­mil­le on help­po is­tua, sil­lä ovet avau­tu­vat rei­lus­ti, ja ovi­auk­ko on sekä kor­kea et­tä riit­tä­vän le­veä.

Is­tui­mien muo­toi­lu on var­sin mie­to, jo­ten top­pauk­set ei­vät pai­na suu­ri­ko­koi­sem­paa­kaan mat­ka­lais­ta. Is­tui­mien tar­jo­a­ma si­vut­tais­tu­ki on toki mie­dom­pi, kuin mitä se on mo­nes­sa Jaz­zia ur­hei­lul­li­sem­mas­sa pik­ku­au­tos­sa.

Honda Jazzin etuistuimien miedosti muotoillut istuintyynyt eivät tarjoa aivan parasta mahdollista sivuttaistukea, mutta ne eivät myöskään häiritse kyytiin mentäessä.

Honda Jazzin etuistuimien miedosti muotoillut istuintyynyt eivät tarjoa aivan parasta mahdollista sivuttaistukea, mutta ne eivät myöskään häiritse kyytiin mentäessä.

Oskari Pentti

Ta­ka­pen­kit pys­tyyn

Ur­hei­lul­li­suus ei ole se Jaz­zin avain­sa­na, vaan ti­lat ja ti­lo­jen muun­nel­ta­vuus. Jou­si­tuk­seen kai­paa eh­kä hiu­kan li­sää jä­mäk­kyyt­tä, sil­lä Jazz kal­lis­te­lee mut­kis­sa var­sin rei­lus­ti. Osal­taan tämä joh­tuu au­ton kor­keu­des­ta, mut­ta lop­puo­sa tu­lee jou­si­tuk­ses­ta.

Jos mut­ka­teil­lä ei kai­paa mik­ro­au­to­mais­ta tun­nel­maa – eli nor­maa­li ajo­tun­tu­ma riit­tää – Jaz­zia ei voi moit­tia lii­an vel­tok­si. Li­säk­si peh­me­äm­pi jou­si­tus so­pii täl­lai­seen ko­ko­nai­suu­teen huo­mat­ta­vas­ti pa­rem­min kuin pauk­ku­ko­va alus­ta.

Jaz­zis­sa tu­lee hie­man ris­ti­rii­tai­nen tun­nel­ma, sil­lä au­to on kom­pak­tin ko­koi­nen, mut­ta ti­laa on ul­ko­mit­toi­hin näh­den rei­lus­ti. Vaik­ka Jazz on pi­den­ty­nyt liki kym­me­nen sent­ti­met­riä, sen pi­tuus jää al­le nel­jän met­rin. Ak­se­li­vä­liä ve­ny­tet­tiin mal­til­li­sem­min eli vain kol­me sent­ti­met­riä.

Keulan muotoilu tekee uudesta Honda Jazzista edeltäjäänsä leveämmän näköisen. Umpiot ovat madaltuneet viirumaisiksi.

Keulan muotoilu tekee uudesta Honda Jazzista edeltäjäänsä leveämmän näköisen. Umpiot ovat madaltuneet viirumaisiksi.

Oskari Pentti

Ta­va­ra­ti­lan laa­jen­ta­mi­nen on help­poa ja poh­ja muo­dos­tuu ta­sai­sek­si. Kor­ke­am­paa ta­va­ra­ti­laa tar­vit­ta­es­sa ta­kais­tuin­tyy­nyt on kään­net­tä­vis­sä sel­kä­no­jaa vas­ten pys­tyyn. Täl­löin ta­kais­tui­men pai­kal­le muo­dos­tuu kor­kei­den ta­va­roi­den kul­jet­ta­mi­sen mah­dol­lis­ta­va tila.

Lat­tia ei to­sin ole ma­ta­lah­ko kes­ki­tun­ne­lin vuok­si ai­van ta­sai­nen. Ta­ka­o­ven auk­ko on var­sin kor­kea mut­ta ovet avau­tu­vat rei­lus­ti, jo­ten kyy­tiin saa las­tat­tua yl­lät­tä­vän suu­ri­a­kin pa­ket­te­ja. Rei­lus­ti au­ke­a­vat ovet hel­pot­ta­vat myös ta­kais­tui­mel­le me­ne­mis­tä ja siel­tä pois­tu­mis­ta.

Kul­jet­ta­jan pai­kal­la ei ole suu­rem­pia yl­lä­tyk­siä. Kro­pan mi­toi­tuk­ses­ta riip­pu­en kes­ki­kyy­när­no­ja saat­taa ol­la hie­man al­haal­la. Ajo­a­sen­non voi hie­roa ren­nom­mak­si, kos­ka au­to­maat­ti­vaih­tei­sen au­ton vaih­teen­va­lit­sin­ta ei tar­vit­se häm­men­nel­lä ko­vin usein.

Ko­je­lau­dan ja moot­to­rin kimp­puun

Ko­je­lau­das­sa suu­rin eri­koi­suus on se, et­tä kes­ki­kon­so­lin mo­ni­toi­mi­näyt­töä ja läm­mi­tys­lait­teen kyt­ki­miä oh­ja­taan hi­pai­su­kyt­ki­mil­lä. Ko­je­lau­dan ylei­sil­me on huo­mat­ta­vas­ti ny­ky­ai­kai­sem­man ja nuo­rek­kaam­man nä­köi­nen kuin edel­tä­väs­sä mal­lis­sa. Ylei­sil­me on oi­ke­as­taan var­sin tyy­li­käs.

CVT-vaihteisto tekee ajamisesta helppoa – automaattivaihteisto sopii hyvin Jazzin tyyliseen autoon.

CVT-vaihteisto tekee ajamisesta helppoa – automaattivaihteisto sopii hyvin Jazzin tyyliseen autoon.

Oskari Pentti

Jaz­ziin on tar­jol­la vain 1,3-lit­rai­nen i-VTEC-ben­sii­ni­moot­to­ri, jos­sa VTEC-jär­jes­tel­mä on pa­ran­ta­mas­sa hyö­ty­suh­det­ta. Kun moot­to­ri käy pie­nil­lä kier­rok­sil­la, imu­vent­tii­lit avau­tu­vat vä­hem­män kuin kor­ke­am­mil­la kier­rok­sil­la. Ma­ta­lil­la kier­rok­sil­la mak­si­moi­daan myös il­man pyör­tei­ly pa­lo­ti­las­sa, jot­ta seos se­koit­tuu pa­lo­ti­laan mah­dol­li­sim­man hy­vin.

Kor­keil­la kier­rok­sil­la imu­vent­tii­lit au­ke­a­vat enem­män, ja myös vent­tii­lien au­ke­a­mi­sai­ka muut­tuu ai­kai­sem­mal­le. Täl­lä toi­min­nol­la ta­voi­tel­laan mah­dol­li­sim­man te­ho­kas­ta kaa­su­jen­vaih­toa. Niin tai näin, 1,3-lit­rai­nen moot­to­ri on hie­man vai­sun tun­tui­nen, jos Jazz on mie­hi­tet­ty nel­jäl­lä täy­si­kas­vui­sel­la mie­hel­lä.

Moot­to­rin jat­keek­si on va­lit­ta­vis­sa 6-por­tai­nen ma­nu­aa­li­vaih­teis­to tai CVT-au­to­maat­ti. CVT so­pii Jaz­ziin var­sin hy­vin. Vaik­ka CVT vie suo­ri­tus­ky­vys­tä rä­jäh­tä­vyy­den tun­net­ta, se tuo aja­mi­seen help­pout­ta.

Aja­mi­sen help­pous täy­den­tää hy­vän ti­lo­jen muun­nel­ta­vuu­den omaa­van pie­no­kai­sen lä­hes täy­del­li­sek­si va­lin­nak­si sel­lai­sel­le, joka pyö­rii pal­jon taa­ja­mis­sa. Vaik­ka Jazz ei ole par­haim­mil­laan pit­kil­lä mök­ki­mat­koil­la, sil­lä ei kui­ten­kaan tar­vit­se kar­sas­taa maan­tei­tä. Jaz­zis­ta on siis muu­hun­kin kuin pel­käk­si kaup­pa­kas­sik­si.

Takailme on särmikäs. Takimmaisten sivuikkunoiden pienentyminen hämää silmää – ulkoapäin näyttää siltä, että tavaratila on vaatimattoman pieni.

Takailme on särmikäs. Takimmaisten sivuikkunoiden pienentyminen hämää silmää – ulkoapäin näyttää siltä, että tavaratila on vaatimattoman pieni.

Oskari Pentti

Mikä miel­lyt­tää ja är­syt­tää?

Miel­lyt­tää: Ti­lat. Jazz tar­jo­aa al­le ne­li­met­ri­sek­si au­tok­si rei­lut, mo­ni­puo­li­ses­ti muun­nel­ta­vat ti­lat.

Är­syt­tää: Pon­net­to­muus. Moot­to­ri on ala­kier­rok­sil­la vai­su, ja sen pa­ras an­ti tu­lee esiin vas­ta kor­ke­am­mil­la kier­rok­sil­la.

Yl­lät­tää: Ko­ko­nai­suus. Hon­dal­la on on­nis­tut­tu ni­put­ta­maan kom­pak­tei­hin ul­ko­mit­toi­hin ihas­tut­ta­van hy­vät ti­lat.

Yh­teen­ve­to: Jazz on par­haim­mil­laan lä­hi­öa­jos­sa, ja CVT-au­to­maat­ti­vaih­teis­to te­kee aja­mi­ses­ta vai­va­ton­ta. Ul­ko­mi­tat ovat kom­pak­tit ja nä­ky­vyys au­tos­ta hyvä. Maan­tiel­le ohi­tuk­siin jää kai­paa­maan li­sä­pont­ta.  

Täh­det: 3,5

Hon­da Jazz 1,3 i-VTEC Ele­gan­ce CVT

Moot­to­ri: R4, 1318 cm3, 75 kW (102 hv)/6000 r/min, 123 Nm/5000 r/min

Suo­ri­tus­ky­ky 0−100 km/h: 12,0 s, huip­pu­no­peus 180 km/h

Ku­lu­tus: 4,9 l/100 km, 95 E10

CO2-pääs­tö: 114 g/km

Voi­man­siir­to: Por­taa­ton CVT-au­to­maat­ti, etu­ve­to

Mi­tat: p. 3995 mm, l. 1694 mm, k. 1525 mm, ak­se­li­vä­li 2530 mm, oma­mas­sa 1170 kg, kan­ta­vuus 435 kg, pe­rä­vau­nu­mas­sa 1000/450 kg, ta­va­ra­ti­la 354−1314 l, tank­ki 40 l

Hin­ta: 21 890 eu­roa

Os­ka­ri Pent­ti

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022

Audi

Audi: Manua­a­li­vaih­teiset autot jäävät historiaan Suomen Audin maahan­tuon­ti­oh­jel­massa

Auto Bild.Uutiset
13.1.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Lahden Classic Motorshow tarjoaa jälleen yli 400 ajoneuvon kirjon!

Classic Motorshow

Classic Motorshow, Lahti 30.4.–1.5. 2022: Yli 400 ajoneuvoa!

Auto Bild.Klassikot
28.4.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022
Jeep Wrangler 4xe.

Jeep Wrangler 4xe.

Astara

Alfa Romeo Tonale: Aloittaa Astaran Suomessa edustamien Stellantis-brändien uutuusvuoden

Auto Bild.Uutiset
9.2.2022

VIIMEISIMMÄT ARTIKKELIT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Auto Bild 8/2022 kaupoissa

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

Käytetty Škoda Octavia Combi 4x4 (2004–13): Nelistävä kestosuosikki

Mielenkiintoinen retroritari

Paaliin vai pajalle?

Huolla peräkärry kesää vasten! Näin onnistut

Näin kuormaat peräkärryn oikein

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

Koeajossa Ford Explorer 3.0 V6 Ecoboost 457 hv PHEV AWD ST-Line: Näyttävä mahtijenkki

Koeajossa Mazda MX-30: Niukasti virtaa

Koeajossa Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style: Taidolla uudistettu

Koeajossa Mercedes-Benz GLA 200d A Business: Aidon katumaasturin mitoissa

Koeajossa Peugeot 508 GT Hybrid 225 EAT8 PHEV: Lupauksen lunastus?

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

Mattoja oman maun mukaan - Testasimme itse leikattavat automatot

Auton pyörätelineet vertailussa - löydä omasi!

Pääseekö ruosteesta eroon poistoaineella? Testasimme!

Testissä elektroninen parkkikiekko - helppoa käyttöä ja hienosäätöä

Vertailussa kumimaalit - kumpi vie voiton?

... Lisää

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Rotelilta uusi cd-soitin/dac ja integroitu vahvistin

Hifimaailma

Tehot virtalähteen mukaan

Hifimaailma

200 wattia a-luokassa

Hifimaailma

Dac taskuun 

Hifimaailma

Atlaksen uudet kaapelit 

Hifimaailma

Piegan nauhakoksut

Hifimaailma

McIntoshin uusi viritin

Hifimaailma

AudioNec EVO 2

Hifimaailma

KLH-kaiuttimet 

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUTTA

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

HYÖTYJUTUT

Vertailussa kaksi vaahtoshampoota: Miten vaahtoaa?

Apua! Jakoketju on vaurioitunut! Miten toimitaan?

Miksi kuluneen jakohihnan vaihtamisen laistaminen voi tulla todella kalliiksi?

Vuonna 2012 tullut EU-rengasmerkintä täydentää renkaassa olevia merkintöjä

Aika vaihtaa renkaat? Kaikki urasyvyydestä ja paineista

... Lisää

KOEAJOT

Koeajossa Ford Kuga: Pienellä lisäakulla

Koeajossa Isuzu D-Max: Kahlaajien sukua

Koeajossa Ford Mustang Mach-E: Sähköponi nelistää

Koeajossa Škoda Octavia Combi 1.4 TSI PHEV Style iV DSG: Vuoden Auto Suomessa 2021

Ensikoeajossa Toyota Hilux Double Cab 4WD 2.8D Invincible A: Terästetty metsävelho

... Lisää

TESTIT

Suuri polttimoiden vaihtotesti - mukana 21 eri autoa

Pyyhkimien vapaapäivä?

Hyundai i20 Active Cross: Nyt myös automaattina

Bensan kulutus hallintaan ajotavalla - testasimme vaikutukset!

Autonominen ajaminen: Tiedätkö, miten pitkällä itsestään ajavien autojen kehitys tällä hetkellä on?

... Lisää

5 VUOTTA SITTEN...

FOKUS MEDIA

Hifimaailma

Rotelilta uusi cd-soitin/dac ja integroitu vahvistin

Hifimaailma

Tehot virtalähteen mukaan

Hifimaailma

200 wattia a-luokassa

Hifimaailma

Dac taskuun 

Hifimaailma

Atlaksen uudet kaapelit 

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

UUSIN AUTO BILD LEHTIPISTEISSÄ!

LUETUINTA JUURI NYT

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Suomessa ensimmäiset sarjatuotetut autot ovat jo matkalla Pohjoismaihin ja saapunevat perille elokuun aikana.

Subaru / Creative Commons

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Kaupallinen yhteistyö

Autolaina kannattaa kilpailuttaa

KILPAILU

AUTO BILDIN KOEAJOJA MERKEITTÄIN

Audi
BMW
Honda
Hyundai
Kia
Mercedes-Benz
Nissan
Opel
Skoda
Toyota
Volkswagen
Volvo
Kaikki merkit

... Lisää koeajoja

UUTISFIIDI

Ensimmäistä kertaa BMW M3 Touring: urheilullinen ohjaamo ja arkeen mukautuva tavaratila

Fiat 500 -mallille Italiaan oma kahvila: Legendaariselle Lingotton testiradalle Torinossa

Hyundai Ioniq 6 -täyssähköauto: Luonnoskuvat julkistettiin

Volkswagen Golf R 20 Years: Kaikkien aikojen ruudikkain Golf-versio kehittää 333 hevosvoimaa

Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla; Laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Polestar: Aloittaa 65 000 sähköauton toimitukset Hertzille

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Lexus RX: Kolme sähköistä voimalinjaa

... Lisää uutisia

LUETUIMMAT

Täyssähköinen Subaru Solterra: Suomeen elokuussa

Volkswagen ID.5: Lanseeraus Suomessa kesäkuussa – mukana nopeammin saatava FastLane-mallisto

Uudistuva Toyota Corolla: Viidennen sukupolven hybri­di­tek­no­logiaa – Suomeen alkuvuodesta 2023

Goodyear: Suunnitteli mullistavan ilmattoman renkaan

Premium-SUV Alfa Romeo Tonale: Jo yli 4000 ennakkovarausta ja 1000 tilausta Euroopassa

Lexus UX: Uudistuneet autot Suomessa lokakuussa

SsangYong Torres: Tulevan katumaasturin ensimmäiset teaser-kuvat julkistettiin

Subaru Outback: Turvallisin auto myös Japanissa

Uuden sukupolven Mitsubishi ASX: Myyntiin viidellä eri voimalinjalla

Abarth 695 Tributo 131 Rally: Kunniapainos

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tilaa Auto Bild Suomi Asiakaspalvelu Tietosuojaseloste Rekisteriseloste

Fokus Media Finland Oy

Hämeentie 135, 00560 Helsinki

Y-tunnus 3157774-2

Tämä sivusto käyttää evästeitä käytettävyyden parantamiseksi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt myös evästeiden käyttämisen.