Ei ole todellista: Maailman halvimpaan autoon saa ohjaustehostimen ja 5-portaisen automaat­ti­vaih­teiston!

Maailman halvin auto, kritiikkiä saanut intialainen Tata Nano, kokee merkittävän faceliftin. Uuden mallin nimi on GenX ja sen avulla toivotaan saatavan uusia asiakkaita.

Auto Bild.Uutiset
Tata Nano GenX:n takapaneeli näyttää edeltäjää nykyaikaisemmalta.​

Tata Nano GenX:n takapaneeli näyttää edeltäjää nykyaikaisemmalta.​

Aivan uskomatonta, mutta hienoa: halvimpaan autoon on saatavilla viisiportainen automaattivaihteisto.​

Aivan uskomatonta, mutta hienoa: halvimpaan autoon on saatavilla viisiportainen automaattivaihteisto.​

Nanon toisen faceliftin kojelauta on japanilaishenkisen selväpiirteinen. Kuka arvaisi, että maailman halvimmassa autossa olisi sähköinen ohjaustehostin?​

Nanon toisen faceliftin kojelauta on japanilaishenkisen selväpiirteinen. Kuka arvaisi, että maailman halvimmassa autossa olisi sähköinen ohjaustehostin?​

Ne­li­paik­kai­nen Tata Nano on In­ti­as­sa tär­keä liik­ku­ma­ta­pa niil­le, jot­ka hank­ki­vat en­sim­mäi­sen au­ton. Van­ha mal­li mak­saa In­ti­as­sa al­le 2000 eu­roa ja sil­loin mu­kaan kuu­luu 110 lit­ran ta­va­ra­ti­la.

Tata Nano on en­sie­sit­te­lyn jäl­keen ko­ke­nut jo vuon­na 2013 yh­den fa­ce­lif­tin, ja nyt on GenX:n vuo­ro. Uu­tuus­mal­lin hin­to­jen ker­ro­taan al­ka­van In­ti­as­sa noin 2800 eu­ros­ta ja ulot­tu­van noin 4000 eu­roon.

Saa­ta­vil­la on jopa sel­lai­nen ih­me­tys kuin vii­si­por­tai­nen au­to­maat­ti­vaih­teis­to, jo­ten Nano on uus­muo­toi­se­na ka­ris­ta­nut pääl­tään maa­il­man hal­vim­man au­ton omi­nais­lei­man.

Tata Nano GenX:n keu­lail­me on eri nä­köi­nen edel­tä­jä­mal­liin ver­rat­tu­na ja nyt mal­lis­sa on jääh­dy­tin­sä­leik­kö. Na­nos­sa on jopa säh­köi­nen oh­jaus­te­hos­tin ja 24 lit­raan kas­va­nut ben­sii­ni­säi­liö mah­dol­lis­taa pi­tem­män toi­min­ta­mat­kan. Saa­ta­vil­la on myös uu­sia ul­ko­vä­re­jä.

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna

Auto Bild.Koeajot
Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Malliuudistukset tehtiin maltilla, ja auton tunnistaa helposti Passatiksi.

Toni Lindström

Koeajossa Volkswagen Passat Variant Elegance Business 1.5 eTSI 110 kW (150 hv) DSG: Vain farkkuna

Auto Bild.Koeajot

Mazda julkaisi täysin uuden CX-5:n hinnat

Auto Bild.Uutiset

Mazda julkaisi täysin uuden CX-5:n hinnat

Auto Bild.Uutiset

Suomeenkin tullut uusi kiinalaisbrändi XPENG vannoo tekoälyn nimeen

Auto Bild.Uutiset

Suomeenkin tullut uusi kiinalaisbrändi XPENG vannoo tekoälyn nimeen

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN