Ford Mustang Mach-E:n vahvistettu kattopaino on nyt jopa 75 kiloa.

Ford Mustang Mach-E:n vahvistettu kattopaino on nyt jopa 75 kiloa.

Ford

Ford Mustang Mach-E: Vahvistettu kattopaino nyt jopa 75 kg

Kaikkiin Ford Mustang Mach-E -malleihin, myös jo aiemmin valmistettuihin, on nyt vahvistettu maksimissaan 75 kg kattopaino.

Auto Bild.Uutiset

Usei­den asi­ak­kai­den toi­vo­ma mah­dol­li­suus kul­jet­taa ta­va­raa myös au­ton ka­tol­la to­teu­tuu, sil­lä kai­kil­le Mus­tang Mach-E -mal­leil­le, mu­kaan lu­kien Mus­tang Mach-E GT, on vah­vis­tet­tu kat­to­pai­no seu­raa­vas­ti:

• Mus­tang Mach-E te­räs­ka­tol­la: Max 75 kg kat­to­pai­no

• Mus­tang Mach-E la­si­ka­tol­la: Max 65 kg kat­to­pai­no

Kat­to­pai­non vah­vis­ta­mi­sen myö­tä Mus­tang Mach-E on en­tis­tä­kin mo­ni­käyt­töi­sem­pi ja hou­kut­te­le­vam­pi vaih­to­eh­to säh­kö­au­ton han­kin­taa har­kit­se­vil­le.

Käy­tän­nös­sä sal­lit­tu kat­to­kuor­ma mah­dol­lis­taa esi­mer­kik­si noin 30 ki­loa pai­na­van suk­si­bok­sin las­taa­mi­sen ka­tol­le, min­kä jäl­keen mat­ka­ta­va­roi­ta, suk­sia ja mui­ta va­rus­tei­ta voi kul­jet­taa vie­lä jopa yli 40 ki­lon pai­nos­ta.

Te­li­nei­den pääl­lä kul­ke­vat mu­ka­vas­ti myös muun mu­as­sa pyö­rät tai ka­noot­ti.

Kat­to­pai­non vah­vis­ta­mi­nen ei vaa­di au­toon fyy­si­siä muu­tok­sia ei­kä eril­lis­tä do­ku­men­taa­ti­o­ta.

Vah­vis­tet­tu kat­to­pai­no päi­vi­te­tään au­ton SYNC 4 -tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mäs­sä ole­vaan käyt­tö­oh­jee­seen tu­le­vas­sa lan­gat­to­mas­sa Ford Po­wer-Up -päi­vi­tyk­ses­sä.

Mus­tang Mach-E:lle myös li­sää ve­to­ky­kyä

Tou­ko­kuun alus­sa uu­den Mus­tang Mach-E:n isom­mal­la, 98 kWh, akul­la va­rus­tet­tu­jen taka- ja ne­li­ve­tois­ten (ei GT) jar­rul­li­nen ve­to­ky­ky nou­si 750 ki­los­ta 1000 ki­loon.

Muu­tos kos­kee au­to­ja, jot­ka on val­mis­tet­tu huh­ti­kuun lo­pul­la ja läh­te­neet teh­taal­ta 5. tou­ko­kuu­ta al­ka­en.

Sa­mal­la ai­sa­pai­no nou­si 30 ki­los­ta 40 ki­loon. Pyö­rän­kul­je­tus­te­li­neen tai vas­taa­van osal­ta mak­si­mi­pai­no on edel­leen 75 ki­loa.

Ford-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

Atradius

Luotto­va­kuu­tu­syhtiö Atradius arvioi: EU:n uudet tariffit kasvattavat kauppasodan uhkaa ja sähköautojen hintaa

Auto Bild.Uutiset
“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

Atradius

Luotto­va­kuu­tu­syhtiö Atradius arvioi: EU:n uudet tariffit kasvattavat kauppasodan uhkaa ja sähköautojen hintaa

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN