Nissan Pulsar NISMO -konseptiauton jousitus on säädetty uusiksi kilparadoilla koeteltuihin asetuksiin.

Nissan Pulsar NISMO -konseptiauton jousitus on säädetty uusiksi kilparadoilla koeteltuihin asetuksiin.

Kovan näköinen urheiluauto: Voi tulla jo pian tuotantoon?

Nissan Pulsar NISMO -konseptiauto sai maailman ensiesittelynsä Pariisin autonäyttelyssä. Monet konseptin yksityiskohdista ovat saaneet inspiraationsa kilparadoilta.

Auto Bild.Uutiset

Nis­sa­nin ta­voit­tee­na on tuo­da NIS­MO-fi­lo­so­fia mah­dol­li­sim­man laa­jan ylei­sön ulot­tu­vil­le, ja Pa­rii­sin au­to­näyt­te­lys­sä en­sie­sit­te­lyn­sä saa­va Pul­sar NIS­MO -kon­sep­ti on mer­kit­tä­vä edis­ty­sas­kel tä­hän suun­taan.

Pul­sar NIS­MO -kon­sep­tin tun­nis­taa NIS­MOn ta­va­ra­mer­kik­si muo­dos­tu­nees­ta, si­vuil­le alas­päin kaar­tu­vas­ta etu­pus­ku­ris­ta, nor­maa­lia suu­rem­mis­ta il­ma­not­to­au­kois­ta sekä näyt­tä­vis­tä jar­ru­jen tuu­le­tu­sau­kois­ta.

Myös sy­vem­mät hel­ma­le­vik­keet, ma­ta­lam­pi ajo­kor­keus ja 19 tuu­man vii­si­puo­lai­set ke­vyt­me­tal­li­van­teet 235/35 R19 -koon ren­kain ko­ros­ta­vat Pul­sa­rin muo­to­ja.

Dif­fuu­so­ri­tyyp­pi­nen ta­ka­pus­ku­ri ja kes­kel­le si­joi­tet­tu kak­sois­pa­ko­put­ki li­sää­vät kil­pa-au­to­mais­ta vai­ku­tel­maa.

Kon­sep­tin ur­hei­lul­li­siin yk­si­tyis­koh­tiin kuu­lu­vat myös hii­li­kui­tui­nen ta­kas­poi­le­ri, en­tis­tä muh­ke­am­mat pyö­rä­ko­te­lot ja tum­men­ne­tut pe­ruu­tus­va­lot.

Tum­men­net­tu­jen si­vuik­ku­noi­den kro­ma­tut ke­hys­lis­tat ja NIS­MOl­le tun­nu­so­mai­set ovi­pei­lien pu­nai­set hii­li­kui­tu­kuo­ret tuo­vat uu­del­le kon­sep­til­le tuo­ret­ta ja sport­tis­ta il­met­tä.

Al­can­ta­ra-ver­hoil­lut ur­hei­luis­tui­met, sport­ti­nen kol­mi­puo­lai­nen oh­jaus­pyö­rä ja ke­vyt­me­tal­li­pol­ki­met jat­ka­vat ur­hei­lul­lis­ta lin­jaa Pul­sar NIS­MO -kon­sep­tin si­sä­ti­lois­sa.

Pul­sar NIS­MO -kon­sep­ti­au­ton jou­si­tus on sää­det­ty uu­sik­si kil­pa­ra­doil­la ko­e­tel­tui­hin ase­tuk­siin. NIS­MOs­sa on tuo­tan­to-Pul­sa­ria ma­ta­lam­pi alus­ta, jos­sa jou­sien ja is­kun­vai­men­ti­mien sää­döt on op­ti­moi­tu ur­hei­lul­li­sik­si.

Sa­mal­la oh­jaus­vas­tees­ta teh­tiin no­pe­am­pi. Li­sä­tie­to­ja Pul­sar NIS­MOs­ta an­ne­taan myö­hem­min.

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset
Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi on uudistanut omaa hybriditeknologiaansa

Audi

Audin MHEV Plus -teknologia: uuden sukupolven hybridi

Auto Bild.Uutiset

Hyundai

Hyundai Inster – 25 000 euron sähköauto

Auto Bild.Uutiset

Hyundai

Hyundai Inster – 25 000 euron sähköauto

Auto Bild.Uutiset

Nostalginen Renault 5 Turbo 3E varattavissa - jos pinkka on kunnossa

Auto Bild.Uutiset

Nostalginen Renault 5 Turbo 3E varattavissa - jos pinkka on kunnossa

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN