Oletko haikaillut vanhan ajan palve­lu­tank­kausta? Nyt se on palannut!

Energiayhtiö St1 on tuonut ainutlaatuisen palve­lu­tank­kaus­kon­septin vahvistuneeseen keltaiseen jakelu­a­se­ma­ver­kos­toonsa. Ensimmäiset koulutetut palvelumestarit aloittivat asiakkaiden henkilökohtaisen palvelun 16:lla pääkau­pun­ki­seudun Shell-asemalla maanantaina. Palvelu laajenee maanlaajuiseksi vielä tänä vuonna.

Auto Bild.Uutiset

St1 on ke­hit­tä­nyt yh­teis­työs­sä kaup­pi­ai­den­sa kans­sa hen­ki­lö­koh­tai­sen pal­ve­lun, joka tu­keu­tuu yh­ti­ön pe­rin­tei­siin, eri mai­den mit­ta­ri­kent­tä­pal­ve­lun par­hai­siin pa­loi­hin ja en­nen kaik­kea au­toi­li­joi­den toi­vei­siin ja tar­pei­siin. St1 tuo pal­ve­lu­tank­kauk­sen tänä vuon­na nel­jäs­sä eräs­sä lä­hes 60 Shell-ase­mal­le, joi­den kaup­pi­aat palk­kaa­vat kaik­ki­aan noin 120 uut­ta pal­ve­lu­mes­ta­ria.

Kou­lu­te­tut pal­ve­lu­mes­ta­rit tar­kis­ta­vat ja täyt­tä­vät pal­ve­lu­tank­kauk­sen yh­tey­des­sä asi­ak­kaan jo­ka­päi­väi­sen au­toi­lun su­ju­mi­seen liit­ty­vät tar­peet, ku­ten esi­mer­kik­si pe­su­nes­teet ja öl­jyt. Tyy­ty­väi­nen asi­a­kas voi ha­lu­tes­saan mak­saa yh­den eu­ron saa­mas­taan pal­ve­lus­ta.

– St1:llä on alan ke­hi­tyk­sen myö­tä laa­jin au­to­maat­ti­a­se­mien ver­kos­to Poh­jois­mais­sa. Au­to­maat­ti­a­se­mien suu­ri mää­rä ei kui­ten­kaan vä­hen­nä eri­lais­ten au­toi­luun liit­ty­vien pal­ve­lu­jen tar­vet­ta. Asi­a­kas­ko­ke­muk­ses­sa hen­ki­lö­koh­tai­sen pal­ve­lun laa­tu on ko­ros­tu­nut en­ti­ses­tään ja sii­hen tar­pee­seen vas­taam­me uu­del­la pal­ve­lu­tank­kaus­kon­sep­til­la”, to­te­aa myyn­ti­joh­ta­ja Mik­ko Rei­ne­ka­ri St1 Oy:stä.

– Pal­ve­lu­tank­kaus on vah­va asi­a­kas­läh­töi­nen kil­pai­lu­e­tu ja odo­tam­me­kin, et­tä yhä use­am­pi au­toi­li­ja va­lit­see jat­kos­sa pal­ve­lu­a­se­man, Rei­ne­ka­ri jat­kaa.

Shell-kaup­pi­as Hen­ri Lei­no­nen us­koo vah­vas­ti pal­ve­lu­tank­kauk­seen ja hän on pal­kan­nut 18 uut­ta pal­ve­lu­mes­ta­ria. – Yh­dek­säs­tä ase­mas­ta­ni vii­si on mu­ka­na jo en­sim­mäi­ses­sä aal­los­sa ja lo­put nel­jä saa­vat kou­lu­te­tut pal­ve­lu­mes­ta­rit lo­ka­kuus­sa. Ha­lu­am­me erot­tau­tua kil­pai­li­jois­ta ja tar­jo­ta kas­va­val­le asi­a­kas­kun­nal­lem­me en­tis­tä pa­rem­paa pal­ve­lua, Lei­no­nen to­te­aa.

St1-ket­jun­kin asi­ak­kaat pää­se­vät naut­ti­maan uu­den­lai­ses­ta pal­ve­lus­ta, sil­lä tä­män vuo­den lo­pus­sa St1-kor­teil­la voi mak­saa myös kai­kil­la Shell-ket­jun ase­mil­la. En­si ke­sä­nä mo­lem­pien kel­tais­ten ket­ju­jen kor­tit käy­vät täy­sin ris­tiin, eli niil­lä voi tan­ka­ta kai­kil­la yh­ti­ön ase­mil­la Suo­mes­sa. St1- ja Shell ver­kos­to­jen tank­kaus­paik­ko­jen mää­rä on Suo­mes­sa yh­teen­sä lä­hes 600.

En­sim­mäi­set Shell Pal­ve­lu­tank­kaus -ase­mat 19.9.2011:

Es­poo: Hau­ki­lah­ti, Suo­me­no­ja, Val­li­kal­lio

Hel­sin­ki: Ete­lä-Haa­ga, Hert­to­nie­mi, Itä­kes­kus, Ko­na­la, Kruu­nun­ha­ka, Kä­py­lä, Laut­ta­saa­ri, Myl­ly­pu­ro, Pu­kin­mä­ki, Tul­lin­puo­mi

Van­taa: Ala-Tik­ku­ri­la, Mik­ko­la, Rus­ke­a­san­ta

 

 

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Auto Bild.Koeajot
Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Ensihavainto kiinnittyy testiyksilössä makean näköiseen, lisävarusteiseen mattaan maalipintaan, joka vaatii kuitenkin tarkkaa huolenpitoa, eikä sitä saa pestä koneellisesti vahaohjelmalla.

Juha Peltonen

Koeajossa Renault Espace E-Tech full hybrid 200 techno esprit Alpine 4Control: Uuteen kategoriaan

Auto Bild.Koeajot
Vetokoukku on ollut hitti Volkswagenin mallistossa.

Vetokoukku on ollut hitti Volkswagenin mallistossa.

K-Auto

Volkswagen juhlii sähköisellä juhlamallistolla uusin hinnoin

Auto Bild.Uutiset
Vetokoukku on ollut hitti Volkswagenin mallistossa.

Vetokoukku on ollut hitti Volkswagenin mallistossa.

K-Auto

Volkswagen juhlii sähköisellä juhlamallistolla uusin hinnoin

Auto Bild.Uutiset
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Auto Bild.Koeajot
Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Sympaattinen keulailme pyöreine lediajovaloineen tuo jotenkin mieleen Masi-sarjakuvan kersantti Ärjylän Otto-koiran.

Juha Peltonen

Koeajossa Jeep Wrangler Sahara Power Soft Top 2.0 PHEV AT8: Aito asia

Auto Bild.Koeajot

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN