Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Pysäköinti maksetaan verkkomaksuna pysäköintitapahtuman lopettamisen yhteydessä.

Škoda Auto

Pysäköintimaksut kätevästi Euroopassa: Škoda ottaa käyttöön uuden Pay to Park -palvelun myös Suomessa

Uusi Škoda Connect -palvelu Pay to Park helpottaa pysäköintiä Euroopassa: MyŠkoda-sovelluksesta ja jopa autonsa tieto­viih­de­näy­töstä Škoda-asiakkaat näkevät pysäköintipaikat sekä niiden hinnat, ja voivat myös kätevästi maksaa pysäköintinsä. Sveitsissä toteutetun pilottivaiheen jälkeen tämä palvelu on nyt käytettävissä myös Belgiassa, Itävallassa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa ja Suomessa. Škoda jatkaa palvelun laajentamista piakkoin kahdeksaan muuhunkin Euroopan maahan.

Auto Bild.Uutiset

Myyn­nis­tä ja mark­ki­noin­nis­ta vas­taa­va Škoda Au­ton hal­li­tuk­sen jä­sen Mar­tin Jahn:

"Uu­del­la Škoda Con­nect -pal­ve­lul­la Pay to Park asi­ak­kaam­me voi­vat vai­vat­to­mas­ti ja no­pe­as­ti et­siä va­pai­ta py­sä­köin­ti­paik­ko­ja mo­nis­sa Eu­roo­pan mais­sa ja mak­saa py­sä­köin­ti­mak­sun kä­te­väs­ti MyŠ­ko­da-so­vel­luk­ses­ta ja jopa suo­raan au­ton tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mäs­tä."

Suun­ni­tel­mis­sa pal­ve­lun laa­jen­ta­mi­nen

Škoda Au­to on tuo­nut Sveit­sis­sä pi­lo­toi­dun Pay to Park -pal­ve­lun nyt asi­ak­kai­den­sa käy­tet­tä­väk­si Bel­gi­as­sa, Itä­val­las­sa, Nor­jas­sa, Tans­kas­sa, Sak­sas­sa, Sveit­sis­sä ja Suo­mes­sa.

Nämä maat saa­vat pi­ak­koin seu­rak­seen kah­dek­san maa­ta li­sää – Alan­ko­maat, Es­pan­jan, Is­lan­nin, Ita­li­an, Rans­kan, Ruot­sin, Slo­ve­ni­an ja Un­ka­rin.

Pal­ve­lu käy­tet­tä­vis­sä äly­pu­he­li­mes­ta ja jopa au­ton tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mäs­tä

Asi­ak­kaat voi­vat käyt­tää pal­ve­lua äly­pu­he­li­meen­sa asen­ne­tus­ta MyŠ­ko­da-so­vel­luk­ses­ta ja au­to­mal­lis­ton ny­kyi­sis­tä na­vi­goin­nil­la va­rus­te­tuis­ta Amund­sen- ja Co­lum­bus-tie­to­viih­de­jär­jes­tel­mis­tä.

Au­ton jär­jes­tel­mään la­dat­ta­va so­vel­lus on saa­ta­vis­sa mal­lei­hin Fa­bia, Ka­miq, Scala, Oc­ta­via, Ka­roq, Su­perb ja Ko­di­aq.

Help­po re­kis­te­röi­ty­mi­nen

Pay to Park -pal­ve­lun käyt­tä­mi­seen tar­vi­taan ak­ti­voi­tu Škoda Con­nect -tili ja voi­mas­sa ole­va Care Con­nect/Re­mo­te Ac­cess -etä­käyt­tö­toi­min­to­jen pal­ve­lu­ti­laus.

Kun mak­su­tie­dot on tal­len­net­tu MyŠ­ko­da-so­vel­luk­sen kaut­ta ja pal­ve­lu ak­ti­voi­tu, sitä voi käyt­tää myös suo­raan au­ton tie­to­viih­de­näy­tös­tä, jos­ta käyt­tä­jä li­säk­si nä­kee mit­kä py­sä­köin­ti­pai­kat voi mak­saa verk­ko­mak­su­na.

Au­ton py­sä­köin­nin yh­tey­des­sä kul­jet­ta­ja va­lit­see py­sä­köin­ti­a­jan, ja tar­vit­ta­es­sa hän voi lo­pet­taa py­sä­köin­ti­ta­pah­tu­man etu­a­jas­sa tai jat­kaa py­sä­köin­ti­ai­kaa heti edel­li­sen ta­pah­tu­man lo­put­tua.

Py­sä­köin­ti mak­se­taan verk­ko­mak­su­na py­sä­köin­ti­ta­pah­tu­man lo­pet­ta­mi­sen yh­tey­des­sä.

Škoda-leh­dis­tö­tie­do­te / Juha Pel­to­nen

Auto Bild Suomi suosittelee myös näitä!

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Sakan toimitusjohtaja Petri Poukkula ja talousjohtaja Sami Mäentausta.

Saka

Kymmenessä vuodessa haastajasta ykköseksi – Saka on nyt Suomen suurin vaihtoautokauppa

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
Renault Master on uudistunut

Renault Master on uudistunut

Renault

Uusi Renault Master - tarjolla myös sähkö- ja vetyversio

Auto Bild.Uutiset
“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

Atradius

Luotto­va­kuu­tu­syhtiö Atradius arvioi: EU:n uudet tariffit kasvattavat kauppasodan uhkaa ja sähköautojen hintaa

Auto Bild.Uutiset
“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

“Valmistajien on investoitava uusiin teknologioihin täyttääkseen tiukemmat päästöstandardit, mikä todennäköisesti nostaa ajoneuvojen tuotantokustannuksia. Kustannusten nousu mahdollisesti heijastuu myös kuluttajahintoihin. Vaikka tavoitteena on tehdä Euroopasta päästöstandardien johtaja, säännökset voivat myös asettaa haasteita eurooppalaisten valmistajien kilpailukyvylle maailmanlaajuisesti sekä Euroopan sisäisesti. Kilpailu kiristyy, kun valmistajien on sopeuduttava uusiin vaatimuksiin ja samalla säilytettävä kilpailukyky kansainvälisillä markkinoilla”, Atradiuksen maajohtaja Juhani Laitala summaa. Atradius on globaali luottovakuuttamisen, takausvakuuttamisen ja perintäpalveluiden asiantuntija, joka toimii 52 maassa ja jolla on tiedot yli 240 miljoonan yrityksen maksukäyttäytymisestä. Atradius-konsernin vuoden 2022 liikevaihto oli 2,5 miljardia euroa. Atradius kuuluu sekä maailman että Suomen suurimpiin luottovakuuttajiin. Vuonna 1925 perustetun organisaation pääkonttori sijaitsee Madridissa. Atradiuksen pääomistaja on espanjalainen Grupo Catalana Occidente.

Atradius

Luotto­va­kuu­tu­syhtiö Atradius arvioi: EU:n uudet tariffit kasvattavat kauppasodan uhkaa ja sähköautojen hintaa

Auto Bild.Uutiset

AUTO BILD 5 VUOTTA SITTEN